Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dutch Film Works: Vidocq 19 juni op dubbel-DVD

    Dutch Film Works: Vidocq 19 juni op dubbel-DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Morgen valt hij in de bus....ik ben zeer benieuwd!
    ik zag hem gisteren al liggen bij frs trouwens.

  3. #3

    Standaard

    Zeer spannende en zeer mooie film , een absolute aanrader !
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  4. #4

    Standaard

    ik heb deze dvd pas geleden gehuurd, en ik hem niet af gekeken omdat ik een saaie film vond, ik weet niet of het einde ook zo saai is.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaneda
    ik heb deze dvd pas geleden gehuurd, en ik hem niet af gekeken omdat ik een saaie film vond, ik weet niet of het einde ook zo saai is.
    Saai?!? Vidocq saai?!? Haha, ik heb veel gehoord over Vidocq, maar nog niet dat iemand hem saai vond.
    Nou, dan moet jij maar geen 2001: A Space Odyssey gaan kijken, want dat overleef je niet.

    Maar ff serieus, Vidocq is al heel wat daagjes te koop bij de Free Record Shop. Ik heb hem vorige week daar gekocht, dus die releasedatum van 19 juni is niet helemaal accuraat meer.

    Prachtige film + DVD by the way. En er zit meer actie en lawaai in dan in een gemiddelde James Bond film, dus saai zou ik hem zeker niet willen noemen.

  6. #6

    Standaard

    Ik zag hem begin vorige week al liggen, ik dacht dat ik hem besteld had, maar toen ik m'n orderoverzicht bekeek bleek dat ie er niet tussen zat

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cenobite
    Zeer spannende en zeer mooie film , een absolute aanrader !
    Helemaal mee eens

  8. #8

    Standaard

    Het was voor mij tot het einde een raadsel wie de dader was.
    echt een goeie film, en goed beeld.

  9. #9

    Standaard

    mooie beelden, maar verder vond ik het ook niet veel soeps
    "The things you own end up owning you" - Fight Club

  10. #10

    Standaard

    Smaken verschillen, dat zie je toch maar weer aan de verschillende meningen over één en dezelfde film. Heb hem nog niet gezien of gekocht, twijfel nog een beetje. Het verhaal, de foto's en de verpakking van de dvd stralen een sfeer uit die mij wel aanstaat.
    Is sprake van een film die een beetje in het verlengde ligt van Sleepy Hollow of Le Pact des loups ?????
    Heb nogal wat revieuws doorgeworsteld over deze film, maar kan er helaas niet echt een lijn in ontdekken. Superlatieven varierend van oersaai tot verschrikkelijk spannend ?????????????
    Wat moet ik daarmee ?
    Toch maar kopen met de kans op een miskoop ???

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henry Leenheers
    Smaken verschillen, dat zie je toch maar weer aan de verschillende meningen over één en dezelfde film. Heb hem nog niet gezien of gekocht, twijfel nog een beetje. Het verhaal, de foto's en de verpakking van de dvd stralen een sfeer uit die mij wel aanstaat.
    Is sprake van een film die een beetje in het verlengde ligt van Sleepy Hollow of Le Pact des loups ?????
    Heb nogal wat revieuws doorgeworsteld over deze film, maar kan er helaas niet echt een lijn in ontdekken. Superlatieven varierend van oersaai tot verschrikkelijk spannend ?????????????
    Wat moet ik daarmee ?
    Toch maar kopen met de kans op een miskoop ???

    Eerst huren,dan kan je zelf oordelen of je hem ook wilt kopen.

  12. #12

    Standaard

    Eerst huren idd.... heb ik gelukkig ook gedaan want kopen zit er voor mij echt niet in....

  13. #13

    Standaard

    Ik vond ook met name de cinematografie erg goed, het verhaal is vrij mager. Maar ik vond de film niet saai. Toch een must als je van Franse films in de sfeer van J-P Jeunet houdt.

    Aangezien ie van DFW is wacht ik lekker met kopen, dit gaat snel in de €8,99 bak belanden.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Morgen valt hij in de bus....ik ben zeer benieuwd!
    ik zag hem gisteren al liggen bij frs trouwens.
    En wat ziet de hoes er schitterend uit zeg. Morgen ga ik de film kijken! Dan kan ik dan nog ff zeggen of die ook schitterend is, ik verwacht het uiteraard wel.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb 'm 15.6.2002 bij MM Rotterdam vandaan gehaald. Goed verzorgde fraaie box. Prima film, goed geluid, goed beeld, geheel digitaal totstandgekomen. Prachtige decors. Kijk vooral ook naar de docu op schijf 2 betreffende het "masker". Een hoogstandje.
    De opmerking hier als zou het een saaie film zijn begrijp ik nog niet voor 1%. De acties zijn digitaal zeer fraai in scene gebracht. Iemand zal mij dan echt moeten uitleggen wat "saai" is.

  16. #16

    Standaard

    het is zeker geen saaie film. hij is errug mooi gefilmd vind ik en de beelden zijn fantastisch. en je mag mij dan ook wel eens uitleggen wat saai is..

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjuh
    het is zeker geen saaie film. hij is errug mooi gefilmd vind ik en de beelden zijn fantastisch. en je mag mij dan ook wel eens uitleggen wat saai is..
    Lord of the Rings, da's pas saai!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey


    Lord of the Rings, da's pas saai!
    Owh, daar gaan we weer

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Owh, daar gaan we weer
    Ah, gaan we hier nu ouwehoeren over Lord of the Rings. Het ging toch over Vidocq????Maarre.....geeft niet ik doe gezellig mee hoor.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ah, gaan we hier nu ouwehoeren over Lord of the Rings. Het ging toch over Vidocq????Maarre.....geeft niet ik doe gezellig mee hoor.

    Ik geef toe, hij was flauw.
    Maar Vidocq is zoals gezegd wel een aanrader. Ben ook erg benieuwd naar de volgende film van Jean-Christophe Comar.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Ben ook erg benieuwd naar de volgende film van Jean-Christophe Comar.
    Ja, me too. Volgens mij kunnen we nog flink wat verwachten van Pitof.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    En wat ziet de hoes er schitterend uit zeg. Morgen ga ik de film kijken! Dan kan ik dan nog ff zeggen of die ook schitterend is, ik verwacht het uiteraard wel.
    En hoe wassie??

    Ik ben nog aan het twijfelen over deze film. Hoes ziet er idd schitterend uit, maar vraag me af of het de koop waard is. Ik wacht denk ik nog even tottie ergens lekker goedkoop ligt. Zal wel snel gaan voor een dergelijke onbekende film.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    En hoe wassie??

    Ik ben nog aan het twijfelen over deze film. Hoes ziet er idd schitterend uit, maar vraag me af of het de koop waard is. Ik wacht denk ik nog even tottie ergens lekker goedkoop ligt. Zal wel snel gaan voor een dergelijke onbekende film.
    Nou, € 25 voor een dubbel DVd vind zelfs dit Zeeuwse meisje, alias Wandelende Consumentengids goedkoop. En dan zo'n echt fraaie verpakking. De film over het masker is zeer de moeite waard. Filmtechnisch ook uniek en een hoogstandje, dus KOPEN KOPEN!!

  24. #24
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Hieronder vind je nog een mening over de film, je doet er maar mee wat je wil natuurlijk.

    Pro
    beeld
    visuele effecten
    taal

    Contra
    Depardieu
    verhaal

    Mening
    Het verhaal is niet om over naar huis te schrijven en is redelijk doorzichtig. Al redelijk vroeg kan men weten om wie het eigenlijk allemaal draait en dat haalt toch wel een stuk van de kracht van de film weg. Persoonlijk ben ik nooit een fan geweest van Depardieu en ook in deze prent kan hij me niet overtuigen. Hij kan me op bijna geen enkel moment in de film zuigen of zijn personage als indrukwekkend doen overkomen. Het is eerder een 2D personage in een voor de rest indrukwekkende 3D wereld. De taal, het Frans, daarentegen voegt wel iets toe aan het geheel. Voor het eerst vind ik dat het Frans iets extra geeft aan de donkere sfeer. Iets mysterieus moet altijd een beetje onverstaanbaar zijn waarschijnlijk ...

    Conclusie
    Ga hem eens huren, al was het maar om zelf uit te maken waar al de heisa om te doen is. Bij een heel deel mensen zal het toch een miskoop voorkomen denk ik. Wat niet wegneemt dat als ik deze film voor een (heel) zacht prijsje op de kop kan tikken, ik het zeker niet zal laten. Ik zou het bijna een popcorn film gaan noemen, een niet geheel onaangenaam tijdverdrijf.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Nou, € 25 voor een dubbel DVd vind zelfs dit Zeeuwse meisje, alias Wandelende Consumentengids goedkoop. En dan zo'n echt fraaie verpakking. De film over het masker is zeer de moeite waard. Filmtechnisch ook uniek en een hoogstandje, dus KOPEN KOPEN!!
    Hij zal vast nog wel ergens goedkoper opduiken. Ik kan wachten... Maar €25 vind ik nog te duur, zeker omdat het re-view gehalte misschien niet al te hoog ligt (blijft een moordverhaal en als je eenmaal weet wie de dader is...). Als DVD en qua grafische filmomgeving lijkt me dit een TOPPER (wanneer komt de review???). Ik wil hem dan ook zeker hebben...alleen niet voor €25.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •