De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Albert Heijn DVD speler

    Hoi,
    Ik heb een jaar geleden (ongeveer) bij AH de Grundig Xenaro DVD speler gekocht. Nu valt af en toe (toch wel 1x per 2 films) midden in de film het geluid weg en moet ik de DVD uit- en aanzetten (en de scene zoeken waar ik gebleven was) om weer geluid te krijgen.
    Iemand hier ook last van gehad?
    Iemand ideeen voor oplossingen?
    Groeten,
    Robin de Krijger

  2. #2

    Standaard

    Als je garantie nog niet verlopen is zou ik hem terug brengen naar de reparatie/service dienst van de albert heijn.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #3

    Standaard

    De grundigs zijn over het algemeen ook met een nieuwe firmware te upgraden, dus laat dat gelijk even doen als je hem wegbrengt.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Als je garantie nog niet verlopen is zou ik hem terug brengen naar de reparatie/service dienst van de albert heijn.
    Ik denk niet dat het meisje aan de kassa je ken helpen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.W. van der Moolen
    Ik denk niet dat het meisje aan de kassa je ken helpen
    Dat vindt ik nou weer jammer he van zo'n opmerking

    Bij de meeste A.H heb je waar je de lege flessen inleverd zo'n rollerbaantje waar jeje kratje bier opzet ook de mogenlijkheid om je speler hier op tezetten en met het bonnetje wat eruit komt staat een datum op waneer je hem weer kan ophalen. ohja spreekt even in het telefoon horentje wat er naast hangt wat de klachten zijn.

    PS vergeet je Air-Miles kaart niet !!!
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Dat vindt ik nou weer jammer he van zo'n opmerking

    Bij de meeste A.H heb je waar je de lege flessen inleverd zo'n rollerbaantje waar jeje kratje bier opzet ook de mogenlijkheid om je speler hier op tezetten en met het bonnetje wat eruit komt staat een datum op waneer je hem weer kan ophalen. ohja spreekt even in het telefoon horentje wat er naast hangt wat de klachten zijn.

    PS vergeet je Air-Miles kaart niet !!!
    Jaja , warm he' Martin
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen

    Jaja , warm he' Martin
    Even wat plaag stootjes moet toch kunnen. ( hoop ik)

    Dit is het nadeel van het kopen van iets waar het niet thuis hoort, als er iets mee is ben je aan de goden overgeleverd, dat wilde ik er alleen mee zeggen.

    Maarre het is inderdaad warm.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin




    Dit is het nadeel van het kopen van iets waar het niet thuis hoort, als er iets mee is ben je aan de goden overgeleverd, dat wilde ik er alleen mee zeggen.
    Tja, mijn zwager heeft de grundig-actie via de Wehkamp(wel voor 299 euro overigens), en zag de actie laatst ook bij videoland, komt allemaal van dezelfde shit, dus reparatie gaat ook via dezelfde shit.
    Sorry kon zo gauw geen ander woord verzinnen.

    Shit, denk dat ik smelt
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •