De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Comedy Collection van de BBC heeft vanaf september nieuwe titels

    De Comedy Collection van de BBC heeft vanaf september nieuwe titels



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De actie met onderzetters is om je te bescheuren.

  3. #3

    Standaard

    Lastig allemaal, je moet goed opletten! Voor je het weet draait in je dvd-speler een onderzetten en staat je kop koffie op een dvd.

  4. #4

    Standaard

    Komisch ??

    Bij de nieuwe releases in deze reeks heeft WB nog een 'extra' niet te skippen intro toegevoegd.

    Ga maar rustig ondertussen de krant lezen als je de DVD laadt, of je kunt natuurlijk ook koffie gaan zetten, of je plaspauze vervroegen.

    1) Anti piraterij filmpje van Filmwereld
    2) De achtereenvolgende teksten van stichting Brein
    3) Kijkwijzer
    4) WB logo
    5) 2 Entertain logo
    6) BBC logo
    7) reclame voor de BBC Comedy Collection (1min:45sec.)

    alles niet te skippen/ te versnellen (althans niet bij mij) en natuurlijk 'opgeleukt' met de bekende luiduchtige djingels.

    Komischer kunnen we het niet maken zullen ze gedacht hebben. O, ja toch wel..ik vergeet bijna die hahahahaha onderzetters.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Komisch ??

    Bij de nieuwe releases in deze reeks heeft WB nog een 'extra' niet te skippen intro toegevoegd.

    Ga maar rustig ondertussen de krant lezen als je de DVD laadt, of je kunt natuurlijk ook koffie gaan zetten, of je plaspauze vervroegen.

    1) Anti piraterij filmpje van Filmwereld
    2) De achtereenvolgende teksten van stichting Brein
    3) Kijkwijzer
    4) WB logo
    5) 2 Entertain logo
    6) BBC logo
    7) reclame voor de BBC Comedy Collection (1min:45sec.)

    alles niet te skippen/ te versnellen (althans niet bij mij) en natuurlijk 'opgeleukt' met de bekende luiduchtige djingels.
    op mijn dvd speler(panasonic DVD S42) is alles te skippen, heb er speciale software op geinstalleerd zodat dit mogelijk is. Is idd zeer irirtant die verplichte filmpjes aan het begin.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •