Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 93 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Godfather blu-ray

    http://www.blu-ray.com/movies/movies...03&show=review

    Een razend positieve review. Ik ga deze zeker aanschaffen!

    edit: Besteld bij DVD pacific.

    Iemand die deze al in huis heeft?
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 18-09-2008 om 12:28
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Hallo Patrick,

    Wij gaan deze ook zeker aanschaffen, is die regio vrij? Zo ja, dan moet ik ook maar even bij DVD pacific langs

    Erg goede review!!!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #3

    Standaard

    De release is van Paramount, dus regiovrij. Bestiging: http://movietyme.blogspot.com/2008/0...gion-free.html.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De release is van Paramount, dus regiovrij. Bestiging: http://movietyme.blogspot.com/2008/0...gion-free.html.

    Dank voor de link, deze is opgeslagen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bestiging:
    Ik kan niet meer goed typen zie ik, ik bedoelde bevestiging.

  6. #6

    Standaard

    Vreemd, op highdefdigest zijn ze wel iets minder enthousiast qua beeld en zeker qua geluid......

  7. #7

    Standaard

    de ene zeurt dat dit niet goed is en de andere zeggen dat wel goed is.Het kan me geen biet schelen als het beeld en geluid maar goed te zien is en goed te kunnen horen is,is voor mij al voldoende.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    de ene zeurt dat dit niet goed is en de andere zeggen dat wel goed is.Het kan me geen biet schelen als het beeld en geluid maar goed te zien is en goed te kunnen horen is,is voor mij al voldoende.
    Dan moet je DVD's gaan kopen, dat is een stuk voordeliger ......als het je toch niet uitmaakt.

    Voor degenen die wel kritisch zijn omdat ze eventueel een eerder (duur) gekochte DVD box willen vervangen, is het wel van belang.
    Ik had me voorgenomen om niet meer op je posts te reageren, maar mijn irritatie niveau heeft toch een bepaalde hoogte merk ik.
    Laatst aangepast door rogue : 18-09-2008 om 15:54 Reden: aanvulling

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan moet je DVD's gaan kopen, dat is een stuk voordeliger ......als het je toch niet uitmaakt.

    Voor degenen die wel kritisch zijn omdat ze eventueel een eerder (duur) gekochte DVD box willen vervangen, is het wel van belang.
    Ik had me voorgenomen om niet meer op je posts te reageren, maar mijn irritatie niveau heeft toch een bepaalde hoogte merk ik.
    DVD kan ik niet kopen omdat ik thuis Full HD-TV heb staan dus vandaar dat ik gewoon Blu-ray koopt in plaats van DVD.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    DVD kan ik niet kopen omdat ik thuis Full HD-TV heb staan dus vandaar dat ik gewoon Blu-ray koopt in plaats van DVD.
    Zucht....er komt ook helemaal niets doorheen, wat een gezegend leven heb je .

    En desondanks dat je een FullHD-TV hebt, zeg je:
    "Het kan me geen biet schelen als het beeld en geluid maar goed te zien is en goed te kunnen horen is,is voor mij al voldoende."
    Dan koop je toch gewoon DVD's (die je gewoon kunt afspelen op je TV hoor).

    De aarde is vreemd, en sommige van zijn bewoners nog meer .

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zucht....er komt ook helemaal niets doorheen, wat een gezegend leven heb je .

    En desondanks dat je een FullHD-TV hebt, zeg je:
    "Het kan me geen biet schelen als het beeld en geluid maar goed te zien is en goed te kunnen horen is,is voor mij al voldoende."
    Dan koop je toch gewoon DVD's (die je gewoon kunt afspelen op je TV hoor).

    De aarde is vreemd, en sommige van zijn bewoners nog meer .
    DVD is uit,blu-ray is in!:razz:
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vreemd, op highdefdigest zijn ze wel iets minder enthousiast qua beeld en zeker qua geluid......
    Minder enthousiast, maar wel positief !.
    Je moet natuurlijk ook niet verwachten dat je een beeld alla Transformers krijgt voorgeschoteld....Dat is natuurlijk ook helemaal niet de bedoeling.

    op www.dvdbeaver.com staan er reviews met screenshots van de oude DVD uitgaves Regio 1 en Regio 2, de BD uitgave, en (binnenkort) ook de nieuwe DVD uitgave die gelijk met de BD uitgave is uitgekomen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Minder enthousiast, maar wel positief !.
    Je moet natuurlijk ook niet verwachten dat je een beeld alla Transformers krijgt voorgeschoteld....Dat is natuurlijk ook helemaal niet de bedoeling.
    Dat snap ik ook wel ......alleen op bluray.com heeft de film voor alles de maximale score, en dan ik het wel aardig om te zien hoe highdefdigest (een site die ik qua beoordelingen van beeld en geluid hoog heb zitten) er tegenaan kijkt. Dit omdat het toch weer een doubledip is van mijn DVD-box......

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    op www.dvdbeaver.com staan er reviews met screenshots van de oude DVD uitgaves Regio 1 en Regio 2, de BD uitgave, en (binnenkort) ook de nieuwe DVD uitgave die gelijk met de BD uitgave is uitgekomen

  14. #14

    Standaard

    Nou, als ik die screenshots zo zie weet ik zeker dat deze erin komt. En ook ik heb de DVD box al (wie niet?).
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #15

    Standaard

    De bekende Engelse leveranciers hebben 'm in regio B sinds 27 oktober in voorraad.
    De eeuwige vraag:
    Zou die Nederlandse ondertitels hebben?
    Kan iemand zonder huisgenoten die slecht in Engels zijn 'm niet effe kunnen bestellen GRIN ?
    Overigens wordt er op amazon.de flink gemopperd op de beeldkwaliteit, die nauwelijks beter zou zijn als de DVD.
    Maar omdat het dvd trio hier bijna net zoveel kost als de blu ray set in Duitsland, is de keus voor mij toch niet moeilijk!
    In de ondertitelsticky staat dat "Der Pate" nl ondertitels heeft.
    Maar zou die wel Engels hebben?
    Laatst aangepast door barend : 29-10-2008 om 13:54

  16. #16

    Standaard

    deze uk versie heeft nl subs, wordt ook aangegeven op verschillende koopsites, o.a. play.com

    heb m al besteld, is onderweg.....

  17. #17

    Standaard

    Ja, de Engelse uitgave heeft op alle discs nl subs. Gisteren nog gechecked.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Heb inmiddels bij cdwow.nl de vrag uitstaan of hun versie van zo'n 37 euro! de UK-versie is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Ze zeggen altijd NEE, omdat ze het niet kunnen checken, ze hebben weinig voorraad.
    Dan zijn ze eraf...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Heb inmiddels bij cdwow.nl de vrag uitstaan of hun versie van zo'n 37 euro! de UK-versie is.
    En wat hebben ze geantwoord? Want op cd-wow.nl is het een pak goedkoper dan play.com!

  21. #21

    Standaard

    Nog geen antwoord gehad.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    de versie van play.com de 28e oktober besteld
    vandaag binnen
    en inderdaad gewoon met nl subs
    toppie
    snelle levering

  23. #23

    Standaard Bluray

    Ik op de 29e, ook bij play - can't wait! :smile:
    't Is toch een van de echte classics die je moet hebben!
    Laatste keer zag ik 'm op een draagbaar zwartwit tv'tje dus dat wordt genieten in hd op 46"!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    DVD kan ik niet kopen omdat ik thuis Full HD-TV heb staan dus vandaar dat ik gewoon Blu-ray koopt in plaats van DVD.
    Gelijk heb je, ik kan met m'n Ferrari ook alleen op het circuit
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vogeltje29 Bekijk bericht
    DVD is uit,blu-ray is in! :razz:
    Volgens mij moet het Vogeltje weer terug in zijn nest

    Blu Ray in ??????

    Ik heb net de HoloDisc van 10000 BC binnen

    M'n zoon laat hem even aan je zien


    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •