De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp gezocht: Harman/Kardon AVR145

    Hallo medeforummers.

    Ik heb laatst de Harman/Kardon AVR145 receiver gekocht met de DVD27. Ik zou nu graag naast de aansluiting van de DVD op de receiver, ook graag het geluid van de TV via de receiver willen laten lopen.

    Echter, hier komen de problemen, ik heb de handleiding al van voor tot achter en weer terug door gelezen, maar ik krijg het niet aan de praat.

    Ik heb (nog) een redelijk oude TV met achterop alleen een SCART, die naar de DVD moet. Nu heb ik een kabeltje dat aan de ene kant SCART is en waarin achter nog een SCART kan en aan de andere kant twee keer rood en witte tulp stekkertjes (die beide naar de receiver kunnen als zijnde TV audio en VTR audio). De TV tulp stekkertjes heb ik dus in de video 2 ingang van de AVR145 gedaan, en een extra SCART achterin de SCART, die naar de DVD27 gaat, maar het werkt helaas niet.

    Heeft iemand ideeen? Zou het kunnen dat de SCART achterop alleen een ingang is? De vorige DVD speler deed het trouwens wel, die kon op aux gezet worden, waarna het geluid van de TV via de DVD speler liep.

    Het is misschien een beetje een warrig verhaal, maar elke hulp is welkom.

    PS. het programmeren van de AVR145 afstandsbediening voor de TV is na wat googlewerk denk ik ook een utopie :sad:

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je de VTR audio aansluiting moet hebben. Vergeet ook niet om op de AVR145 het juiste ingangssignaal ("analog") te kiezen

    Geluid van TV via DVD speler kan niet, alleen bij een recorder.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 28-09-2008 om 12:26
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Hij doet het eindelijk, bedankt, achteraf een beetje dom, ik had zelf nog wel even wat meer kunnen prutsen met die andere kabel.

    Nogmaals bedankt , dit topic kan op slot.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •