De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Anything Else

  1. #1

    Standaard Anything Else

    Laatst heb ik de DVD van Anything Else (Woody Allen) aangeschaft. Het koste wat moeite om hem te vinden, maar ik was blij om hem te hebben.
    Ik had de film al eens gedownload (foei!) dus ik kende de film al goed genoeg om te zien dat er op de DVD twee scene's niet in zitten.

    Er zit een moment in de film waarin Jerry en Amanda net van een voorstelling afkomen en Jerry besluit om in een hotel in te checken aangezien het niet echt goed gaat met hun sexleven. Amanda stribbelt tegen maar gaat uiteindelijk wel mee. Na het inchecken schiet de film op de DVD meteen naar de scene waarin Jerry bij zijn psychiater zit en zegt: "The doctor had better sex with her than I ever had!", wat natuurlijk nergens op slaat op dat moment.
    De DVD mist de twee scene's na het inchecken waarin ze in de hotelkamer zijn en Amanda het ineens benauwd krijgt en naar de dokter wil. In de scene daarna zitten ze bij de dokter en die moet haar onderzoeken waardoor hij wel wat handtastelijk moet zijn en Jerry jaloers toekijkt. Dáárna komt pas de scene dat Jerry bij zijn psychiater zit.

    Heeft iemand van jullie deze DVD ook die de scene's ook mist?

  2. #2

    Standaard

    Genoemde scenes ontbreken bij mij ook. De dvd duurt ook maar 99 minuten en dat hoort volgens IMDB 108 minuten te zijn. Dat verschil komt niet alleen door de PAL-versnelling.

    Wel slordig van A-Film. Blijkbaar vonden ze het beeld verminken van 2.35:1 naar 1.78:1 niet genoeg.
    Laatst aangepast door Theo B : 21-09-2008 om 00:19

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Blijkbaar vonden ze het beeld verminken van 2.35:1 naar 1.78:1 niet genoeg.
    Dat viel me inderdaad ook al op. Jammer van zo'n leuke film. Toch maar eens kijken of ik hem kan importeren of mijn eigen DVD kan branden, want een her-uitgave zit er waarschijnlijk toch niet in.
    Bedankt voor de reactie!

  4. #4

    Standaard

    Sorry dat ik een oud topic up, maar A-film heeft de film recentelijk opnieuw uitgebracht met EAN 8716777932742 onder het Entertainment Collection label en schandalig genoeg mist ook deze uitgave de twee scène's. Ik wil dus graag op deze wijze mensen behoeden om deze film te halen. Ik heb zelf contact opgenomen met A-film om ze op deze fout te wijzen en ik hoop dat mede-Nederlandse Woody Allen liefhebbers dit ook zullen doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •