Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 136 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard V&D / Vroom en Dreesman

    Volgens een mailtje en de site van air-miles gaat op 27 September 2008 het volgende prijzen-circus weer van start.

    Zie hier: http://www.vd.nl/vendWebShop/contents/Acties_AM

    Ben dus benieuwd wanneer de folder van V&D zelf in de bus valt en of er weer een "3 halen - 2 betalen" actie geldt op alle dvd's en Blu-Ray's.

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Volgende week wordt de folder bezorgd.

  3. #3

    Standaard

    Zijn me in de folder geen specifieke BR aanbiedingen opgevallen. Donderdag wordt die iig bezorgd hier in Dordt.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Volgens een mailtje en de site van air-miles gaat op 27 September 2008 het volgende prijzen-circus weer van start.

    Zie hier: http://www.vd.nl/vendWebShop/contents/Acties_AM

    Ben dus benieuwd wanneer de folder van V&D zelf in de bus valt en of er weer een "3 halen - 2 betalen" actie geldt op alle dvd's en Blu-Ray's.

    Als je dan toch posts aan het verwijderen bent, kan je dit door jou geopende topic ook wel sluiten en gewoon verder gaan op
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=32134

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Als je dan toch posts aan het verwijderen bent, kan je dit door jou geopende topic ook wel sluiten en gewoon verder gaan op
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=32134
    Herman, het topic waar je naar verwijst bevind zich in het DVD aanbiedingen forum, deze gaat specifiek over HD titels. Wat betreft de verwijderde posts, dat heb ik gedaan, aangezien dit subforum puur bedoeld is voor het melden van aanbiedingen en de voorwaarden ed. Voor discussie zijn er genoeg andere locaties.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Herman, het topic waar je naar verwijst bevind zich in het DVD aanbiedingen forum, deze gaat specifiek over HD titels. Wat betreft de verwijderde posts, dat heb ik gedaan, aangezien dit subforum puur bedoeld is voor het melden van aanbiedingen en de voorwaarden ed. Voor discussie zijn er genoeg andere locaties.

    Sorry, op het eerste oog zag ik niet het verschil. Ze lijken erg op elkaar.
    Dank voor je toelichting.

  7. #7

    Standaard

    Ik werk bij Dixons onder de V&D en ik had al gevraagd welke acties er komen betreft dvd's.
    Hij zei 3=2 betalen voor tv-series en ook voor normale speelfilms.


    Four **** Trader & SafeTrader


  8. #8

    Standaard

    meesten V&D plakken ook op de blu-rays dan zo'n 3=2 maar de prijzen zijn toch niet interessant :P meesten zijn toch 29 of 25 kan je net zo goed bij Van leest zijn

  9. #9

    Standaard

    Vandaag de aktiefolder binnengekregen van het Prijzen Circus, de 3=2 aktie geldt volgens de folder alleen voor DVD's. Of dit ook echt het geval is zullen vanaf aanstaande zaterdag definitief weten, want dan gaat de aktie in heel Nederland van start.

  10. #10

    Standaard

    kan iemand bevestigen dat de 3=2 actie NIET voor Blu-Ray geldt ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #11

    Standaard

    Ik ben gisteravond geweest en volgens mij geldt het inderdaad NIET voor blu-ray.

  12. #12

    Standaard

    Ik heb het vandaag nagevraagd en volgens de miep achter de kassa geldt de 3=2 WEL voor blu-ray (Breda).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    In Enschede zaten bijna alle Blu-Rays ook onder de 3=2 stickers, dus ik neem aan dat het daar ook geldt (heb niks gekocht).

    Voor de prijzen hoef je trouwens niet speciaal naar de V&D te gaan, die zijn over het algemeen gelijk aan de prijzen van Van Leest, waar ook de 3=2 actie geldt. Daar is vaak nog meer keus ook!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Voor de prijzen hoef je trouwens niet speciaal naar de V&D te gaan, die zijn over het algemeen gelijk aan de prijzen van Van Leest, waar ook de 3=2 actie geldt.
    Ik heb het daarstraks voor de aardigheid even bekeken voor een collega: De Lost-boxen 1 en 2 zitten bij V&D in de 3=2-actie, maar kosten 60 euro/stuk en bij de FRS kosten ze 40 euro/stuk. Zo kan ik natuurlijk ook promoties houden. De zaken die in de folder staan als speciale aanbieding bij V&D zijn over het algemeen wél de moeite, maar dan houdt het IMHO op.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Gister bij de bijenkorf geweest, en daar waren echt alle blurays 3=2, heb oa gekocht, speed racer, 21 vegas, fools good, coyote ugly, en ook juno.

    Heb ze gekocht in utrecht, denk dat het bij elke bijenkorf wel zo is.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick_1987 Bekijk bericht
    Heb ze gekocht in utrecht, denk dat het bij elke bijenkorf wel zo is.
    Klopt. De multimedia-afdeling van de Bijenkorf = VanLeest.

  17. #17

    Standaard

    Maar op de website bij van leest, kon ik deze titels niet krijgen voor de actie prijs.

  18. #18

    Standaard

    Wij hebben een nieuw prijzen circus folder gehad waarin staat dat de 3=2 actie ook op Blu-Ray's geld.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Wij hebben een nieuw prijzen circus folder gehad waarin staat dat de 3=2 actie ook op Blu-Ray's geld.
    Helaas geen Iron Man in de schappen.

    Ik heb maar Sunshine, Hellboy en Underworld Evolution gekocht.

    Met een beetje mazzel, ook nog gratis Black Hawk Down of Spiderman 3 er gratis bij van de Sphe.nl actie waar je bij 2 must haves een 3e gratis toegestuurd kunt krijgen

    Dan zijn het dus 4 BR's voor in totaal 45 euro (koopavond korting met stickers)
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

  20. #20

    Standaard

    Morgenochtend (zaterdag) van 9:00 tot 12:00uur extra korting op alles:

    http://www.vd.nl/vendWebShop/content...F62AC670D6542C

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Morgenochtend (zaterdag) van 9:00 tot 12:00uur extra korting op alles:

    http://www.vd.nl/vendWebShop/content...F62AC670D6542C
    bijv.. 3 = 2 betalen blu ray..

    2 = 60 euro

    60 : 0,15 (15% korting) = 9 euro dus 60 euro - 9 euro = 51 euro moet ik betalen?

    ebdoel jij allemaal dat?

  22. #22

    Standaard

    Zo staat het wel omschreven, anders zouden je eerst korting moeten geven om de BR's en dan 3=2.

    €29.95x0,85= €25,45 x 2 = €50,90

    €50,90/3 = €17,- per BR

    Lijkt mij een nette prijs.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Zo staat het wel omschreven, anders zouden je eerst korting moeten geven om de BR's en dan 3=2.

    €29.95x0,85= €25,45 x 2 = €50,90

    €50,90/3 = €17,- per BR

    Lijkt mij een nette prijs.
    mooie prijs...

    van leest = 20 euro per stuk (als je 3 = 2 blu ray ophaalt) maar het is nu voorbij...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mr_style Bekijk bericht
    mooie prijs...

    van leest = 20 euro per stuk (als je 3 = 2 blu ray ophaalt) maar het is nu voorbij...
    Online zie ik de van leest actie nog steeds staan...

  25. #25

    Standaard

    V&D heeft weer de 3 halen 2 betalen-actie met blu ray's. Kreeg net de folder binnen. Ongeveer 2 weken looptijd vanaf vandaag.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •