Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 136 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dus geldig vanaf de 11de? Dan ga ik er morgen eens heen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  2. #27

    Standaard

    volgens mij vanaf vandaag zelfs al. Ik ga er ook zeker even langs, kan nog eens leuke deals opleveren

  3. #28

    Standaard

    online staat niets

  4. #29

    Standaard

    Klopt, maar had de folder gister binnengekregen. Vandaar. En op de achterzijde van die folder staan verschillende titels waaronder ook de Godfather Trilogy en erbij 3 halen 2 betalen.

  5. #30

    Standaard

    Net geweest. Alle Bluray's zijn 3 halen = 2 betalen. Waaronder de Lost S4 box (alé, box kan je dat niet meer noemen hé). Die staat wel schandalig hoog voor 79,99.
    De rest van de Blu-ray's staat ongeveer zo qua prijs:
    - T2, Total Recall, Basic Instinct: 19,99
    - 20th Century Fox titels: 25,- en de nieuwere 29,99
    - Disney Titels: allemaal 29,99
    - Warner titels: bijna allemaal 24,99, maar geen stickers van take 3 get 4
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #31

    Standaard actie 3 halen 2 betalen is verlengd!

    de actie is verlengd tot 07dec08

  7. #32

    Standaard

    Ik ben er twee keer wezen kijken (V&D Alkmaar), ik vond het aanbod erg mager. Geen Iron man, geen Hancock, wel Wall-E en James Bond. Voor de rest veel gedateerde titels.
    Muziek teasers, demo's en promo's te vinden op www.uniqueradio.nl

  8. #33

    Standaard

    Ik denk dat ze express de toptitels ff weghalen zodat de oude films weg zijn en dan als de actie voorbij is de nieuwe films weer terugzetten.


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #34

    Standaard

    In Ehv, staan (stonden in ieder geval) alle nieuwe er ook tussen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #35

    Standaard

    Blijft raar, gisteren in Nijmegen stonden er weinig toptitels in de bakken. Ik zal morgen nog even kijken, zal mij benieuwen of 3:10 to Yuma erbij staat.
    Muziek teasers, demo's en promo's te vinden op www.uniqueradio.nl

  11. #36

    Standaard

    Hilversum stonden ook alle nieuwe titels er tussen, dus Wall-E, Hancock, Iron Man en ID-4
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  12. #37

    Standaard

    Bij V&D Zwolle vorige week nog 3 voor 2 gehaald (waaronder TDK, en met de Take3Get4 uiteindelijk 4 voor 2 ). Als ik de verkoper goed heb begrepen loopt de actie daar nog de maand december door.
    devices. Samsung PS50C7700 plasma met ZiggoCI+ ¦ Denon AVR-3808 receiver ¦ Sony BDP-S550 bluray ¦ Humax iHDR-5050C HD-recorder
    speakers. fronts Monitor Audio Radius 225 ¦ center Monitor Audio Radius 225 ¦ rears Monitor Audio Radius 90 ¦ subwoofer REL Quake II
    cabling. Supra hdmi ¦ Ixos hdmi ¦ Ixos scart ¦ Ixos speaker ¦ Ixos interlinks

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DzjiDzji Bekijk bericht
    Bij V&D Zwolle vorige week nog 3 voor 2 gehaald (waaronder TDK, en met de Take3Get4 uiteindelijk 4 voor 2 ). Als ik de verkoper goed heb begrepen loopt de actie daar nog de maand december door.
    Is de actie nu inderdaad voorbij?

  14. #39

    Standaard

    In Rotterdam Centrum liep de actie nog steeds hoor. Ze hadden zelfs de hele blu-ray collectie in een nieuw rek gezet met groot de 3=2 borden erboven.

    Elke blu-ray viel er ook onder, special editions, boxsets...het maakt niet uit! Jammer alleen dat de gemiddelde prijs dan toch nog wat hoger is dan op internet...

    PS vrijdag gezien, dus neem aan dat de actie nog wel even duurt!
    Laatst aangepast door KeizerKuzco : 04-01-2009 om 21:32 Reden: dag erbij geplaatst

  15. #40

    Standaard

    In de nieuwe folder staat dat de actie nog tot eind Januari duurt.

  16. #41

    Standaard

    Ik vind de keuze maar zeer beperkt bij de V&D. Bovendien zijn ze ook niet echt de goedkooptste.

  17. #42

    Standaard

    Gisteren bij V&D 3 BR's gekocht met een stuksprijs van € 29,95, maar die kwamen voor € 24,95 op de kassabon. Uiteindelijk dus € 49,90!
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Gisteren bij V&D 3 BR's gekocht met een stuksprijs van € 29,95, maar die kwamen voor € 24,95 op de kassabon. Uiteindelijk dus € 49,90!
    3 x 24,95 = 74,85 ! of was het een actie 3 halen / 2 betalen ?

    Dat maak ik uit je verhaal niet op :wink:

    Grt roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    3 x 24,95 = 74,85 ! of was het een actie 3 halen / 2 betalen ?

    Dat maak ik uit je verhaal niet op :wink:

    Grt roger.
    Dat is idd. het geval.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  20. #45

    Standaard

    Volgens mij loopt de actie nu echt op z'n einde. Vorige week hadden ze de aanbieding nog wel bij V&D Deventer, maar vandaag niet meer.

    V&D Zwolle had de actie nog wel, en daar heb ik dan ook maar even snel m'n slag geslagen.

  21. #46

    Standaard

    In de prijzencircus die aanstaande zaterdag begint 3 halen 2 betalen op het gehele assortiment blu-raydiscs.

  22. #47

    Standaard

    Iemand blu-ray richtprijzen? Dan weet ik of het de moeite is om te gaan.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Iemand blu-ray richtprijzen? Dan weet ik of het de moeite is om te gaan.

    Vaak nieuwe titels 30 euro en wat oudere 20 tot 25 euro.


    Four **** Trader & SafeTrader


  24. #49

    Standaard

    Nieuwe actie bij V&D: 2 titels voor 35,=

    Scheelt niet zo gek veel maar goed, wie het kleine niet eert.....

    titels o.a. (uit het blote hoofd)
    -Matrix
    -Swordfish
    -Saturday Night Fever
    -Grease
    -Zwartboek
    -Der Untergang
    -Bee Movie
    -Australia
    -Div. Bond titels
    -Transformers
    -Hulk
    -King Kong
    -Happy Feet
    -Shrek the Third
    -Alles is Liefde

    en nog een behoorlijk aantal meer....

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Requiem Bekijk bericht
    Nieuwe actie bij V&D: 2 titels voor 35,=

    en nog een behoorlijk aantal meer....
    Deze aktie is geldig tot 23 september, dus nog ruim 2 weken.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •