Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 136 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Zoals waarschijnlijk wel bekend o.a. 2 halen 1 betalen op Disney titels vanaf zaterdag a.s.
    Weet iemand of V&D ook 3D Disneys verkoopt??

  2. #77

    Standaard

    is die actie van 2 halen 1 betalen ook online?

  3. #78

    Standaard

    Hey,

    Tot wanneer duurt deze actie bij de V&D???
    Want als het tot na de 8ste geld zou ik eventueel Rapunzel/Tangled en The incredibles kunnen gaan halen
    Als deze dan natuurlijk ook in de 2voor1 actie zitten???

    Greets Ferry, ...

  4. #79

    Standaard

    Het prijzencircus is vaak twee weken, dus het zou kunnen.

  5. #80

    Standaard

    ga er maar vanuit dat je dan de hoofdprijs betaalt. De ervaring leert dat het vaak een sigaar uit eigen doos is.
    Als het prijzencircus begint zijn alle disney's ineen € 24.99 of € 27.99 i.p.v. € 19.99
    Dan ben je in de UK nog goedkoper uit met subs.

  6. #81

    Standaard

    Hey,

    Ze zijn in de UK inderdaad goedkoper en met (meestal) NL subs,
    Maar Tangled is pas op 23 mei bescikbaar in de UK en Incredibles staat helemaal nog geen release datum bij.
    En zolang kan ik niet wachten op deze 2 films, Hihi.
    Zeker niet op de HD uitgave van The incredibles!

    Ga er ook wel van uit dat de Disney's / Pixar's de volle mep zijn bij de V&D,
    Maar als ze beide in de 2 voor 1 zitten en zeg van het hoogst uitgaande bedrag van 29,99€
    Dan zouden ze per stuk toch op een mooie prijs van 15,00€ komen.
    En voor die prijs heb je ze ook niet in de UK
    We wachten even af de komende dagen en zien wel of ze in de actie zitten.

    Greets Ferry, ...

  7. #82

    Standaard

    In de tweede folder van het prijzencircus staat dat de aktie over het gehele disney dvd/bluray assortiment geldt, http://epub01.publitas.nl/vd/Prijzen...spreadview/40/ , en je kon vanaf donderdag al bestellen uit de folder, maar het was/is onmogelijk om andere bluraýs of dvd's uit het assortiment wat ze aanbieden voor die aktieprijs in je mandje te krijgen. Hier heb ik ze over gemaild en kreeg het volgende antwoord: "Hartelijk dank voor uw bericht.

    Hierin stelt u een vraag over het bestellen van de Disney Blu-Rays.

    Het klopt inderdaad dat op de V&D Webshop deze korting nog niet verrekend is.
    Wij adviseren dan ook het gehele bedrag te betalen. Vervolgens krijgt u een ordernummer. Met dit ordernummer kunt u ons contacformulier invullen met deze vraag. Daarna krijgt u het teveel betaalde bedrag terug.

    Heeft u nog vragen? Ons Klanten Contact Center is op maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.30 uur tot 18.00 uur bereikbaar via telefoonnummer 0900-2358363 (18 cent p/m).


    Met vriendelijke groet,

    Joren Bonte
    Klanten Contact Center V&D"

    Op de site hebben ze heel veel disney voor superleuke prijsjes, Cars BD is bijv. 14,95 euro, verschrikkelijke ikke BD 16,67 , toy story 3 (2BLU RAY+DVD)
    slechts 12,49!! , prins of persia BD 12,47, fantasia BD(+dvd) of fantasia 2000 BD(+dvd) 12,49, Alice in Wonderland 60th ann.ed.(+dvd) 12,49, beide bambi's (+dvd) 12,49.
    vergeet ik bijna ratatouille BD voor 14,99 en Bolt BD voor 14,97....en dan nog eens 1 betalen en de tweede gratis, lijkt bijna of er een addertje onder het gras zit.. hoop het niet, haha. Komt wel 3.95 bij voor verzenden.
    Laatst aangepast door littleduck : 26-03-2011 om 00:48

  8. #83

    Standaard

    Volgens mij is het zo dat in die leuke prijzen al de korting verrekend is, daarom hebben ze ook niet die 3=2 actie op de site, want van heel veel BD's is al 1/3 v/d prijs af.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #84

    Standaard

    Dat antwoord van ze kreeg ik vanmiddag , en toen hadden de blurays al deze prijzen (op de cars na die was nog 19,99 toen), zou trouwens ook raar zijn als je een aktie hebt van 1 kopen en 1 gratis en het dan individueel in je aangeboden bd's gaat verwerken, toch? Je kunt er nu ook eentje kopen voor deze prijs.

    Er staat ook de volgende tekst op hun site:
    De artikelen uit de 2e folder kun je al vanaf donderdag 24 maart alleen online bestellen.

    En in die tweede folder staat dat de 1 kopen 1 gratis over het gehele disney dvd en bd assortiment geldt, dus ook wat er niet in die folder staat afgebeeld toch, dat zijn trouwens alleen dvd's.
    Laatst aangepast door littleduck : 26-03-2011 om 01:09

  10. #85

    Standaard

    Is niet zo heel raar hoor, maar wel dat je zo groot op die manier de korting er bij zet, maar waarschijnlijk kan hun systeem geen 2 voor 1 aan of zo.
    Bij de MediaMarkt in de winkels bijvoorbeeld kunnen ze dat ook niet, als je 1 zo'n titel mee naar de kassa neemt krijg je hem ook voor de voordelige prijs.

    Maar jij hebt iig dat antwoord, dus dan kunnen ze er al bijna niet onderuit
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #86

    Standaard

    de disney blurays liggen inderdaad voor € 24.99 nu bij V&D
    Net geweest maar geen Alcie in Wonderland... volgens mij moeten ze dit geweten hebben want hij heeft er nog niet gelegen sinds die uit was. En nu dus ook online niet meer verkrijgbaar.
    Laatst aangepast door promat : 26-03-2011 om 10:59

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    de disney blurays liggen inderdaad voor € 24.99 nu bij V&D
    Net geweest maar geen Alcie in Wonderland... volgens mij moeten ze dit geweten hebben want hij heeft er nog niet gelegen sinds die uit was. En nu dus ook online niet meer verkrijgbaar.
    Hier in Zaandam meerdere exemplaren van Alice in Wonderland dus dat verschilt per filiaal.

  13. #88

    Standaard

    Almere lagen er zat maar helaas zonder sleave, in de plaats daarvan heb ik luizenleven genomen.
    The Garage

  14. #89

    Standaard

    Ik heb Alice nergens met sleeve gezien, dus vraag me af of ie er wel is.
    Klopt het trouwens dat Rapunzel los € 29.99 was?

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Ik heb Alice nergens met sleeve gezien, dus vraag me af of ie er wel is.
    Klopt het trouwens dat Rapunzel los € 29.99 was?

    Ja maar het was 2 halen 1 betalen, dus 2 voor 29,99

  16. #91

    Standaard

    Ok, dacht dat er 2 versies waren, met en zonder.
    Stond op de site niet diegene met sleave?

    Is er toch wel met sleave?
    The Garage

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    Ik heb Alice nergens met sleeve gezien, dus vraag me af of ie er wel is.
    Klopt het trouwens dat Rapunzel los € 29.99 was?
    Ik heb Alice met sleeve. Alleen heb ik hem wel 2 dagen voor de release gekocht. Zou dus kunnen dat de sleeve van Alice erg beperkt is. Net als toen met Dumbo in de UK.


  18. #93

    Standaard

    De sleeve is volgens mij inderdaad erg beperkt, ca. een week na release was 'ie al bijna nergens meer met sleeve te vinden. Dit terwijl Bambi nog ruimschoots op voorraad is met sleeve, en ik kan me toch bijna niet voorstellen dat Bambi minder populair is (en dus minder verkoopt) dan Alice.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is niet zo heel raar hoor, maar wel dat je zo groot op die manier de korting er bij zet, maar waarschijnlijk kan hun systeem geen 2 voor 1 aan of zo.
    Bij de MediaMarkt in de winkels bijvoorbeeld kunnen ze dat ook niet, als je 1 zo'n titel mee naar de kassa neemt krijg je hem ook voor de voordelige prijs.

    Maar jij hebt iig dat antwoord, dus dan kunnen ze er al bijna niet onderuit
    Ik had dus zoals me gevraagd was een mail gestuurd met dat contactformulier, waar ik dus in eerste instantie het antwoord op kreeg dat de prijzen online al aangepast waren aan de aktie dmv 50% korting omdat de site 1 + 1 gratis niet kan verwerken. Daar heb ik op geantwoord met het bovenstaande verhaal en ook de vermelding van het antwoord van hun medewerker . Daar wederom antwoord op gehad dat het speet van alle tegenstrijdigheden (inclusief die mail) en dat ze me dus toch de helft zouden terugstorten; wat vandaag op mijn rekening stond.Moest het nog even vermelden hier want dat vind ik toch wel netjes van ze.

  20. #95

    Standaard

    Deze week alle blu rays 3 halen 2 betalen. In ieder geval bij Hoog catherijne, neem aan een nationale aanbieding.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dicapo Bekijk bericht
    Deze week alle blu rays 3 halen 2 betalen. In ieder geval bij Hoog catherijne, neem aan een nationale aanbieding.
    Actie loopt nog steeds (in Groningen).
    Genoeg titels te vinden die 15 euro zijn en met deze actie dus 10 euro worden waaronder een aantal recente titels die niet in de FRS 2v20 zitten, zo had ik zelf bijvoorbeeld Shutter Island tussen mijn 3 titels.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #97

    Standaard

    Beetje jammer dat V&D paupertjes duur is, want bij MM Alphen aan den Rijn ligt Shutter Island al 2 maanden voor € 9,99 als reguliere prijs. V&D is per definitie gewoon al 10% duurder gemiddeld...

  23. #98

    Standaard

    Komende week bij het V&D Prijzencircus o.a.:
    LOTR extended 15disk: €39,
    Star wars saga 9disk: €79,
    BOB tin 6disk: €19,
    the Pacific 6disk: €29
    Disney 2=1.

    en nog meer.
    evt. met nog extra "lucht mijlen" korting voor vip pas houders.
    Live Long and Prosper

  24. #99

    Standaard

    Aankomende Prijzencircus (vanaf 21 maart):

    - WOII in HD in kleur € 20,-
    - Frozen Planet € 25,-
    - Blu-ray's 3 halen 2 betalen, Disney's 2 halen 1 betalen.

    http://epub01.publitas.com/vd/Prijze...spreadview/90/

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Aankomende Prijzencircus (vanaf 21 maart):
    Disney's 2 halen 1 betalen.
    Er staat "Animatie DVD's 2 halen 1 betalen" in de folder....

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •