Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 136 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Klopt, ga er stiekem van uit dat V&D ook mee gaat doen aan de BOGOF actie die nu lopende is op Blu-ray's.

  2. #102

    Standaard

    Great site loopt vast door de grote belangstelling...

    Iemand die inmiddels weet of de Drive bluray echt voor 12,- verkocht wordt? Of toch een foutje op de site..

  3. #103

    Standaard

    Wordt wel verkocht, ze hebben soms aanbiedingen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Great site loopt vast door de grote belangstelling...

    Iemand die inmiddels weet of de Drive bluray echt voor 12,- verkocht wordt? Of toch een foutje op de site..

  4. #104

    Standaard

    Heb gisteren een bestelling geplaatst maar heb in tegenstelling tot wat werd beloofd nog steeds geen bevestiging ontvangen. Dit terwijl de iDeal betaling wel is voltooid. Ben ik de enige??

  5. #105

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Heb gisteren een bestelling geplaatst maar heb in tegenstelling tot wat werd beloofd nog steeds geen bevestiging ontvangen. Dit terwijl de iDeal betaling wel is voltooid. Ben ik de enige??
    Heb je alsnog een bevestiging ontvangen? Ik heb zelf net een dvd besteld en kreeg binnen 15 minuten een bevestiging.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Heb je alsnog een bevestiging ontvangen? Ik heb zelf net een dvd besteld en kreeg binnen 15 minuten een bevestiging.
    Nee, heb wel even een mailtje gestuurd en ook snel een nette reactie ontvangen dat mijn bestelling gelukkig wel in goede orde is ontvangen. Ik zou nu een mailtje mogen verwachten als ze verstuurd zijn, dat is helaas nog niet gebeurd. Heb ook gekozen voor levering in de winkel dus misschien dat t m daarin zit??

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Great site loopt vast door de grote belangstelling...

    Iemand die inmiddels weet of de Drive bluray echt voor 12,- verkocht wordt? Of toch een foutje op de site..
    Ik heb nog zitten dubben. Lijkt op een foutje, want volgens mij is dat de cover van de DVD, terwijl er bij staat: CD. Ben alleen vergeten in de winkel te checken van de week.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb nog zitten dubben. Lijkt op een foutje, want volgens mij is dat de cover van de DVD, terwijl er bij staat: CD. Ben alleen vergeten in de winkel te checken van de week.
    Bleek de dvd te zijn volgens een medeforummer

  9. #109

    Standaard

    Prijzencircus vanaf 27-9 met o.a. Disney (vanaf € 12 met bijvoorbeeld Aristocats voor € 14,99).

    De Disney BR: http://www.vd.nl/boeken-en-entertain...y-blu-ray.html

    Folder met alle aanbiedingen: http://epub01.publitas.com/vd/Prijze...spreadview/86/

  10. #110

    Standaard

    Bedankt voor de tip.

    Besteld:
    Men in black 3 3D 22.49
    HUNGER GAMES 18.74
    CINDERELLA 1 T/M 3 18.74
    Belle en het Beest 3D 22,49

    Mooie prijzen lijkt mij
    Laatst aangepast door The Puma : 22-09-2012 om 21:27

  11. #111

    Standaard

    Besteld:
    Blu ray lion king 3 12euro
    Blu ray lion king 2 12euro
    Blu ray luizenleven 12euro
    dvd 101 dalmatiers 2 10euro
    Blu ray Tarzan 12euro
    Blu ray happy feet 14,99

  12. #112

    Standaard

    Ik was vandaag in Den Bosch maar kon de BR's van De Reddertjes en van De Reddertjes 2 (titel voor het gemak) niet meer krijgen. Ze stonden niet bij de overige Disney BR's en niet bij de top 10 zoals de verkoopster aangaf. Dat is wel heel hard gegaan. Idem met de Aristokatten.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik was vandaag in Den Bosch maar kon de BR's van De Reddertjes en van De Reddertjes 2 (titel voor het gemak) niet meer krijgen. Ze stonden niet bij de overige Disney BR's en niet bij de top 10 zoals de verkoopster aangaf. Dat is wel heel hard gegaan. Idem met de Aristokatten.
    Heb de reddertjes ook niet gezien. Aristokatten ook niet, maar die kan je wel weer bestellen via vd.nl, kan je ook gewoon in een winkel ophalen als je geen verzendkosten erbij wilt. 101 dalmatiers staan er btw ook weer op.

  14. #114

    Standaard

    In eindhoven is het aanbod BR dramatisch gekrompen. Daarbij opgeteld het prijsbeleid (Titanic was van 17,99 naar 24,99 gegaan ivm 2de halve prijs ). Geen alternatief meer zelfs bij Prijzencircus, ahum.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaat01 Bekijk bericht
    Heb de reddertjes ook niet gezien. Aristokatten ook niet, maar die kan je wel weer bestellen via vd.nl, kan je ook gewoon in een winkel ophalen als je geen verzendkosten erbij wilt. 101 dalmatiers staan er btw ook weer op.
    Ik heb beide Reddertjes niet online voorbij zien komen op de website.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    In eindhoven is het aanbod BR dramatisch gekrompen.
    Dat was me ook al opgevallen afgelopen donderdag. De ene helft van het rek bestond uit 'gewone' Blu-ray's. De andere helft was voor een klein deel gevuld met Disney Blu-ray's.

  17. #117

    Standaard

    Hier in Zaandam gewoon beide Reddertjes mee kunnen nemen voor 12 euro.

  18. #118

    Standaard

    Ergerlijk is dat de prijzen van (gewone) Blu-rays bij V&D in de winkel afwijken van die in de webshop. Of dat ze in de winkel inderdaad helemaal niet te krijgen zijn.

  19. #119

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blaat01 Bekijk bericht
    Heb de reddertjes ook niet gezien. Aristokatten ook niet, maar die kan je wel weer bestellen via vd.nl, kan je ook gewoon in een winkel ophalen als je geen verzendkosten erbij wilt. 101 dalmatiers staan er btw ook weer op.
    De Aristokatten heb ik dezelfde dag bij de concurrent gekocht, maar De Reddertjes waren ook daar niet aanwezig. Ik ga van de week nog eens in Utrecht kijken. Online zijn die Reddertjes niet te krijgen.

  20. #120

    Standaard

    Vanaf donderdag 22 maart (21 maart voorverkoopavond) weer prijzencircus. Met alle Disney-BR's voor 12 euro per stuk. De folder staat al online.

  21. #121

    Standaard

    Hier de link van site.....daar is nog niet veel te vinden (11 stuks).

  22. #122

    Standaard

    En alle DVD's en Blu-ray's 3 halen, 2 betalen.

  23. #123

    Standaard

    Net even naar Prijzencircus in Leidschendam geweest.
    Ze hadden geen enkele nieuw uitgekomen disney bluray liggen.

    Jammer

  24. #124

    Standaard

    Ik ben pas begonnen met verzamelen van disney classics. Nou waren ze 12 euro per stuk, en alles was 3 halen 2 betalen. Dus mooi 3 gehaald voor 24 euro. De volgende dag denk ik, hmm, het is nu maar tijdelijk, dus laat ik maar nog wat halen. Zegt die vrouw. Nee dat kan niet. Het is niet geldig bij disney blu-rays en dvd's....

  25. #125

    Standaard

    Dan vraagt u toch even de voorwaarden op van deze actie. Moeten ze u kunnen overhandigen. Staat er geen uitzondering in voor Disney DVD/BD's dan heeft u recht op die actieprijs.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •