Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 60 van 60 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik snap nog steeds niet zo goed waarom FRS en Van Leest de schijfjes eruit moet halen terwijl je bij bijv de MM gewpon gesealde exemplaren kan kopen. Kwestie van de kassa anders plaatsen en door het vrijkomen van de ruimte waar nu de schijfjes liggen kun je meer plaatsen.

    Ik denk dat het nog uit het LP tijdperk stamt waarbij het juist fijn was dat de LP's apart stonden van de hoezen zodat ze niet beschadigden. Maar ook al het werk om die schijfjes uit de hoesjes te halen en te coderen lijkt me een hoop werk wat je je kunt besparen door op dezelfde manier als MM te verkopen, nl gesealed en derhalve met veel minder risico's op beschadigingen.Zo weet je teminste ook zeker dat als er iemand met een klacht komt deze niet door je eigen personeel veroorzaakt zal zijn.

  2. #52

    Standaard

    achja....ik ben zelf ook altijd zuinig op me'n dvd's trek ik gister per ongheluk de boekensteun weg, pleurt die hele t*ring sooi naar benede 4 doosjes kapot..
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    achja....ik ben zelf ook altijd zuinig op me'n dvd's trek ik gister per ongheluk de boekensteun weg, pleurt die hele t*ring sooi naar benede 4 doosjes kapot..
    Je zou zo bij de FRS kunnen gaan werken dus

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Ik snap nog steeds niet zo goed waarom FRS en Van Leest de schijfjes eruit moet halen
    Zo ging ik een keer een film ruilen bij de Van Leest, waarop ik te horen kreeg dat dit niet meer kon, omdat de film niet meer in z'n seal zat.

    Wait, what? Dus ik draai me demonstratief om, en zeg: "Niks is hier geseald."
    En toen kon ik ineens wel ruilen.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Zo ging ik een keer een film ruilen bij de Van Leest, waarop ik te horen kreeg dat dit niet meer kon, omdat de film niet meer in z'n seal zat.

    Wait, what? Dus ik draai me demonstratief om, en zeg: "Niks is hier geseald."
    En toen kon ik ineens wel ruilen.
    dat is precies waarom ik daar nooit koop. Als je een box van 50 euro ofzo koopt wil ik gewoon dat die in perfecte staat is en niet die afgeragte sooi van Van Leest & FRS
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Ik snap nog steeds niet zo goed waarom FRS en Van Leest de schijfjes eruit moet halen terwijl je bij bijv de MM gewpon gesealde exemplaren kan kopen. Kwestie van de kassa anders plaatsen en door het vrijkomen van de ruimte waar nu de schijfjes liggen kun je meer plaatsen.
    Waarschijnlijk omdat de FRS te zuinig is om poortjes neer te zetten...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Waarschijnlijk omdat de FRS te zuinig is om poortjes neer te zetten...
    Ik denk dat de manuren die FRS nu gebruikt om alle hoesjes te legen en de schijfjes te coderen over 1 jaar gezien meer kosten dan die poortjes .Helemaal als je ziet hoe lang het soms duurt om een schijfje te vinden of als het lekker druk is bij de kassa, dan kost deze methode erg veel tijd.

  8. #58

    Standaard

    coderen ??? die dingen hebben allemaal al een uniek nr, de EAN.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    coderen ??? die dingen hebben allemaal al een uniek nr, de EAN.
    klopt, maar bij de FRS werken niet van die mensen die kunnen zoeken op EAN code volgens mij. Let maar eens op mocht je er ooit naar binnen gaan, meestal zit er een 3 of 4 cijferig code op het hoesje en op het hoesje waar het schijfje in zit.

  10. #60

    Standaard

    hier In Aalst (belgie) zit er zo een plastieken beveiliging rond de dvds/blurays, exemplaren zijn dus wel sealed.
    Extrazone daarentegen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •