Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 58 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Er worden snel en voorbarig conclusies getrokken , maar ik had misschien even wat meer informatie moeten geven.

    Ik vind het geen probleem om klanten te adviseren en ben naar Ad gegaan om hem specifiek voor de projector + scherm verder te adviseren nadat hij bij ons was geweest en de TW2000 heeft gezien.

    Wij hebben eerder een offerte uitgebracht naar Ad en daarbij werdt als basis Sonus Faber concertino genomen 4 x met de SF center. Tijdens het bezoek bleek dat de ruimte best flink is, waarbij Ad het laag erg belangrijk vindt. Daarnaast is de SF Domus serie waar de concertino toe behoort helaas niet meer verkrijgbaar.

    Ik heb daarbij dus een vloerstaande luidspreker geadviseerd en heb offerte uitgebracht voor de Linn Komponent 110 met CHT-15R Velodyne subwoofer. Dat zijn de goedkoopste luidsprekers die wij voeren, die goed zullen werken in zijn ruimte, met daarbij een goede surround holografische bubble.

    Klanten mogen kritisch zijn, dat ben ik zelf ook, maar graag wel met wederzijds respect.

    Groet,

    Bjorn
    Laatst aangepast door bmateijsen : 22-09-2008 om 16:09

  2. #27

    Standaard

    Bjorn, die laatste zin is nou precies waar het om gaat, meer zeg ik er niet over .

  3. #28

    Standaard

    Thanks, Bjorn.
    't zou wel fijn zijn als Ad ook weer online komt en we het goed bespreken.
    Want Ad wil immers een HT en geen gedoe.
    Dat Ad een Epson beamer wil en een goed laag weten we nu, maar wat nog verder?
    Zijn er akoestische aanpassingen nodig? Heeft hij nog hulp nodig met klussen? Wil hij X10 en een Harmony etc.?
    Ik weet het niet.

  4. #29

    Standaard

    Hoi Jaap,

    Het is verder met name het aanpakken van de ruimte, doordat er nu multifunctioneel gebruik van wordt gemaakt. Hij zal eerst een beslissing moeten nemen wat hij wil doen met de wand (permanent/ semi-permanent).

    De huidige ruimte klonk iets gedempt doordat er vloerbedekking is gebruikt tot 1,30m hoogte ongeveer. Voor HT op een wat luider volume was de nagalm prima.

    Voor de rest moet het gewoon goed en naadloos werken. Er hoeft dus op dit moment niets met X10 of afstandsbedieningen gedaan te worden. Akoestiek sprak redelijk voor zichzelf. Voor wat ik heb gezien willen ze gewoon lekker van muziek en film genieten en zich verder geen zorgen maken over instellingen. De huidige instellingen van zijn receiver waren niet correct in ieder geval.

    Groet,

    Bjorn

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Thanks, Bjorn.
    't zou wel fijn zijn als Ad ook weer online komt en we het goed bespreken.
    Want Ad wil immers een HT en geen gedoe.
    Dat Ad een Epson beamer wil en een goed laag weten we nu, maar wat nog verder?
    Zijn er akoestische aanpassingen nodig? Heeft hij nog hulp nodig met klussen? Wil hij X10 en een Harmony etc.?
    Ik weet het niet.

  5. #30
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Klanten mogen kritisch zijn, dat ben ik zelf ook, maar graag wel met wederzijds respect.
    Tja, Klanten zijn net mensen en die heb je in alle soorten en maten

    Maar ik kan me wel goed voorstellen dat als je helemaal de tijd en moeite neemt om iemand een persoonlijk advies te geven, dit wel een beetje raar klinkt.

    met BB&G heb ik contact gehad, zij zijn inderdaad duur, en daarbij een tikkeltje arrogant
    Feit blijft wel dat je het van andere "teleurgestelde" klanten nooit zou hebben vernomen.
    Maar dat maakt het niet minder aangenaam.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 22-09-2008 om 21:39
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Feit blijft wel dat je het van andere "teleurgestelde" klanten nooit zou hebben vernomen.
    Maar dat maakt het niet minder aangenaam.
    Joh, met die quote zit ik niet..., wij doen veel met een lach, maar over sommige elementen ben ik ook echt serieus.
    En dat kan je op verschillende manieren opvatten .

    Ik vind het erger dat er wordt gezegd dat wij simpel wat stekkertjes aansluiten en daarna cashen.

    Wij moeten hard werken voor het opbouwen en continueren van het bedrijf en ervoor zorgen dat de merken die wij in portfolio hebben ook voldoende beschikbaar zijn voor demo's. Wij hebben een flinke ruimte waarin van de merken die wij doen 70 - 90% aanwezig is voor directe demo.

    Groet,

    Bjorn
    Laatst aangepast door bmateijsen : 22-09-2008 om 16:46

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen Bekijk bericht

    Ik vind het geen probleem om klanten te adviseren en ben naar Ad gegaan om hem specifiek voor de projector + scherm verder te adviseren nadat hij bij ons was geweest en de TW2000 heeft gezien.

    Ik heb daarbij dus een vloerstaande luidspreker geadviseerd en heb offerte uitgebracht voor de Linn Komponent 110 met CHT-15R Velodyne subwoofer. Dat zijn de goedkoopste luidsprekers die wij voeren, die goed zullen werken in zijn ruimte, met daarbij een goede surround holografische bubble.
    toch een mooi setje zo....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen Bekijk bericht
    Joh, met die quote zit ik niet... Ik vind het erger dat er wordt gezegd dat wij simpel wat stekkertjes aansluiten en daarna cashen. Wij moeten hard werken voor het opbouwen en continueren van het bedrijf en ervoor zorgen dat de merken die wij in portfolio hebben ook voldoende beschikbaar zijn voor demo's. Wij hebben een flinke ruimte waarin van de merken die wij doen 70 - 90% aanwezig is voor directe demo.

    Groet,

    Bjorn
    Bjorn,

    Het zal onmogelijk zijn het voor iedereen goed te doen maar je mag er trots op zijn hoe jullie met klanten omgaan. Jullie service en kennis is gewoon zeer goed en ver, héél ver boven het gemiddelde van zelfs de speciaalzaken.

    Mvg,

    Alexander
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #34

    Standaard

    Beste Bjorn,

    Wat krijg je te horen, ...dat een klant ook even verder shopt en daarbij ook een andere visie op de dingen heeft ? Mag toch wel in nederland of gaat dat ook weer te ver.
    Wat betreft budget had ik gezegd rond de 7000 euro, je leest hierboven dat ik nu tegen de 8 mille zit te denken, feitelijk heb ik geen echt budget, het gaat mij erom dat
    hiervoor een goede set mogelijk moet zijn, incl. beamer.

    Ik heb zelf ook een serieus bedrijf, dat weet ik ook van jullie, ook ik kom soms voor niets langs, risico van het vak en totaal geen probleem, moet je ook niet een beetje zielig over doen, is gewoon zakelijk. Bovendien, wie zegt dat je voor niets bent geweest, ik kijk gewoon verder, maar zou uiteindelijk wel voor jullie kunnen kiezen.

    Vriendelijke groeten, Ad.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ad Bekijk bericht
    Beste Bjorn,

    Wat krijg je te horen, ...dat een klant ook even verder shopt en daarbij ook een andere visie op de dingen heeft ? Mag toch wel in nederland of gaat dat ook weer te ver.
    Wat betreft budget had ik gezegd rond de 7000 euro, je leest hierboven dat ik nu tegen de 8 mille zit te denken, feitelijk heb ik geen echt budget, het gaat mij erom dat
    hiervoor een goede set mogelijk moet zijn, incl. beamer.
    Had mij gewoon even gemaild, dan was ik op de hoogte. Nu moet ik jou reactie via een forum lezen, waarbij ik enige nuance wel op zijn plek had gevonden.

    Ik heb zelf ook een serieus bedrijf, dat weet ik ook van jullie, ook ik kom soms voor niets langs, risico van het vak en totaal geen probleem, moet je ook niet een beetje zielig over doen, is gewoon zakelijk. Bovendien, wie zegt dat je voor niets bent geweest, ik kijk gewoon verder, maar zou uiteindelijk wel voor jullie kunnen kiezen.

    Vriendelijke groeten, Ad.
    Verder is mijn reactie zoals je hierboven kan lezen. Ik doe er ook niet een beetje zielig om, maar had van jou aangezien je zelf ondernemer bent, iets anders verwacht.

    Groet,

    Bjorn

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Bjorn,

    Het zal onmogelijk zijn het voor iedereen goed te doen maar je mag er trots op zijn hoe jullie met klanten omgaan. Jullie service en kennis is gewoon zeer goed en ver, héél ver boven het gemiddelde van zelfs de speciaalzaken.

    Mvg,

    Alexander
    Thanks! 8)

  12. #37

    Standaard

    Had de 2e pagina nog niet gelezen bij mijn reactie.
    Jouw eerste reactie vond ik wel een beetje verontwaardigt lezen, en juist als ene tegen de andere ondernemer neem ik geen blad voor de mond.
    Verder twijfel ik niet aan de kennis van zaken die je hebt, maar soms wordt deze status wel overdreven.
    Wil graag het hele verhaal hierbij laten, we zien wel waar we uitkomen.

    greetings, Ad

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen Bekijk bericht
    Joh, met die quote zit ik niet..., wij doen veel met een lach, maar over sommige elementen ben ik ook echt serieus.
    En dat kan je op verschillende manieren opvatten .

    Ik vind het erger dat er wordt gezegd dat wij simpel wat stekkertjes aansluiten en daarna cashen.

    Groet,

    Bjorn

    Iemand die zich een beetje serieus met HT bezig houdt, weet wel beter.
    Kwaliteit en service kost nu eenmaal geld.
    Dat zou je eigenlijk het minste zorgen moeten baren.

    Maar persoonlijk, met alle respect, ik vind het vooral leuk om zelf te doen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Het zal onmogelijk zijn het voor iedereen goed te doen maar je mag er trots op zijn hoe jullie met klanten omgaan. Jullie service en kennis is gewoon zeer goed en ver, héél ver boven het gemiddelde van zelfs de speciaalzaken.
    Ik sluit mij hier volledig bij aan. Ik ben nog steeds niet in staat een aanschaf te doen, helaas, maar zodra het zo is weet ik wel waar ik naar toe ga.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    .....Kwaliteit en service kost nu eenmaal geld.....Maar persoonlijk, met alle respect, ik vind het vooral leuk om zelf te doen.
    Ik vind het prettiger als het voor mij gedaan wordt door iemand die er meer verstand van heeft dan ik. Ik ben meer van het gebruiken en genieten ipv eindeloos afstellen. Ik vind het wel leuk om zoals hier op het forum me in zaken te verdiepen. Maar bij mij zelf thuis wil ik dingen gewoon perfect hebben en dus laten doen door iemand die er meer verstand van heeft dan ik.
    Laatst aangepast door LouisXIV : 26-09-2008 om 18:12 Reden: toevoegen quote

  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik vind het prettiger als het voor mij gedaan wordt door iemand die er meer verstand van heeft dan ik. Ik ben meer van het gebruiken en genieten ipv eindeloos afstellen. Ik vind het wel leuk om zoals hier op het forum me in zaken te verdiepen. Maar bij mij zelf thuis wil ik dingen gewoon perfect hebben en dus laten doen door iemand die er meer verstand van heeft dan ik.

    En dat is gewoon harstikke ok.
    Gelukkig zijn we allemaal een beetje anders!

    Ik wil ook dingen perfect hebben.
    Mijn manier zal langer duren, en met horten en stoten gepaard gaan.
    Maar des te bevredigender is het eindresultaat.
    Plus dat je van al die horten en stoten een hele hoop andere randzaken meeneemt en leert.

    Ik krijg mijn kicks van dingen bedenken en creeren, in welke vorm dan ook.
    En ken geen rust tot dat het af en perfect is.
    En dat beperkt zich niet alleen op deze hobby.


    Maar dat is mijn ding!

    .
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ik wil ook dingen perfect hebben.
    Mijn manier zal langer duren, en met horten en stoten gepaard gaan.
    Maar des te bevredigender is het eindresultaat.
    Plus dat je van al die horten en stoten een hele hoop andere randzaken meeneemt en leert.
    En over welke hobby heb je het nu?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wil je de gecensureerde versie, of ongegegeneerde

    Ik bedoel natuurlijk de HT hobby.
    Maar ik heb zoveel hobby's en deze "beperking:wink: " geld bij alle.

    So much to do and so little time.



    Maar on topic

    Mijn set heeft zijn beperkingen, ook omdat het een woonkamer betrefd.
    Ik wil namelijk in dezelfde ruimte kunnen relaxen, BD en HDen, DVDen, CDen, gamen, hdtv kijken, computeren, AVCHD editen, bas spelen, dit typen enz enz.
    Alles steeds op hetzelfde scherm.
    Het is dan nooit een echt volwaardige thuisbioscoop, waar de ruimte speciaal voor is gecreerd. Het is dan al per defintie een concessie.

    Aangezien ik 2 jaar geleden ben verhuist had ik wel de mogelijkheid er over na te denken.
    Je ziet uiteindelijk nergens geen kabel lopen, alles zit in de grond of in de muur, en de apparatuur is op maat weggewerkt in een zelf gemaakte teak houtenkast.
    Het aansluiten, instellen en afstellen is sowieso mijn ding.
    Gebruik o.a. z'n radioshack sound level meter.
    Misschien is mijn bubble wel niet perfect, maar het zei zo.
    Ik zit natuurlijk ook niet altijd op de sweetspot in de kamer, tenzij ik een film kijk

    Het beeld afstellen voor elke input is nog even werk.
    Heb het scherm nog niet zo lang.
    De DVE disc geeft ieder geval een indicatie

    Het punt is dus dat ik al dat gedoe dus niet willen missen.
    Stel ik laat het doen en mijn eigenwijze koppige ik komt naar boven.
    Mischien het nadeel van een creative beelddenker!

    Je moest eens zien hoe mijn zoons starwars zolderkamer eruit ziet incl hasbro props en acryllic wand landschap, sterrenhemel en death star.
    Maar dat is weer een ander ding.

    Dat was weer meer informatie dan nodig, maar goed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Je moest eens zien hoe mijn zoons starwars zolderkamer eruit ziet incl hasbro props en acryllic wand landschap, sterrenhemel en death star.
    Maar dat is weer een ander ding.
    Alhoewel ik je bovenstaande betoog helemaal begrijp heb ik toch alleen dit kleine stukje laten staan. Dat roept namelijk oom foto's op een dvd forum.....8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Komt er aan !
    Wel staat o.a. mijn HT en collectie al hier


    Update
    En nu ook hier dan de betreffende zolderkamer.
    Gelukkig heb ik mijn zoon niet beinvloed met Starwars....hmmmm
    Alles maar dan ook alles is zelf gedaan.
    Foto's zijn effe snel genomen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-09-2008 om 13:20
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

    Standaard

    @Claudio, schitteren zo'n Crea-Bea forrumer!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En dit is nog maar het topje van de ijsberg.
    Ik heb zoveel hobbies.
    ( Video montage, Ontwerpen, Verbouwen, Tekenen en verven, Bassen, Pronto Pro editen * , Gamen enz. enz.)
    Alles wat een beetje fantasie vergt.

    Ik ben z'n type van of ik doe het goed of liever maar helemaal niet.

    ( *Nieuwste Pronto PCF is nog niet online, gehele restyling)
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-09-2008 om 13:19
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Feit blijft, even tussendoor, dat Ad hier advies vroeg

  23. #48
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uiteindelijk heeft hij dat ook gehad, en is verder zelf afwezig in deze draad.
    Er valt daar dan verder weinig meer over te melden.

    Ik begrijp je insteek, maar van het een komt het ander, maar wel voortvloeiend van de on topic's
    Dus in hoeverre kun je het zelf, of laat je het toch liever door een prof. bedrijf doen.
    Daar borduren wij dus op voort!

    En zoals je onderschrift steld:
    Everything's conditional. You just can't always anticipate the conditions."
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Uiteindelijk heeft hij dat ook gehad, en is verder zelf afwezig in deze draad.
    Er valt daar dan verder weinig meer over te melden.

    Ik begrijp je insteek, maar van het een komt het ander, maar wel voortvloeiend van de on topic's
    Dus in hoeverre kun je het zelf, of laat je het toch liever door een prof. bedrijf doen.
    Daar borduren wij dus op voort!

    En zoals je onderschrift steld:
    Everything's conditional. You just can't always anticipate the conditions."
    Volgens mij heb jij:
    a) heel veel honger
    b) geen gevoel voor ironie

    de keuze is aan jou

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sorry, Lost you there !

    Waarom gooi je dan je hengel uit, als je niet wilt dat er gehapt wordt.

    Maar inderdaad, ik heb momenteel een vreetkick, ironisch genoeg!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-09-2008 om 16:15
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •