Pagina 1 van 208 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 5185 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het grote enige gameshoekje (5)

    Na bijna 2 jaar en 10.000 posts werd het wel eens tijd voor een nieuw deel!

    Hier dus weer verder over games en consoles.

    En hier de link naar het vorige topic
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 22-09-2008 om 14:39

  2. #2

    Standaard

    Zojuist BIA:HH besteld, ben benieuwd!

    Me loves gamehubs


  3. #3

    Standaard

    Tja bij mij of eigenlijk ons want Eric denkt er net zo over, heeft de xbox360 ook duidelijk de voorkeur.
    De PS3 is geen miskoop geweest want als BR speler en de gewone dvd's upscalen is gewoon perfect. Daarnaast wordt deze ook als mediacenter gebruikt wat ook zeer goed werkt. En natuurlijk MGS 4, al 2x uitgespeeld. Nu is het wachten op andere PS3 exclusives....Little Big Planet weet ik nog steeds niet wat ik ervan moet denken, weet iemand of er een demo hiervan komt binnenkort?
    De Wii is duidelijk een console wat bij ons stof staat te happen. Ik hoop dat Animal Crossing - waar ik op de NDS echt verslaafd aan was - de Wii wat meer doet laten leven bij ons anders wordt het echt het overwegen waard om deze te verkopen.....
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  4. #4

    Standaard

    Goh, de laatste post in zo'n enorm topic hebben, wat een eer hierzo
    En ja, Little Big Planet, Home, MGS4 en FFXIII zijn dus dé exclusives waarmee Sony uitpakte. LBP is mijns inziens nog steeds de meest interessante van de vier, maar dat is ieders keuze natuurlijk. Verder kunnen we er relatief eensgezind over zijn dat de andere exclusives waar Sony mee uitpakte (Lair en Haze in het bijzonder aangezien deze werden genoemd als dé concurrentiekillers, Lair werd zelfs zodanig gehyped dat het de Perfectie met een hoofdletter P zou moeten worden wilde het nog voldoen aan zijn hype, en dat hebben we gezien...), maar het belang van exclusives wordt ook enigzins overschat. Dit schreef ik er eerder over:
    Persoonlijk kan het mij helemaal niets schelen op welk platform ik een bepaalde game speel, als het maar niets afdoet aan de algemene speelervaring. Men vindt het meestal niet erg als een game die vroeger op een hele resem platformen uitgegeven werd, plots exclusief gaat. Maar ohwee als het OMGEKEERDE gebeurt! Om de één of andere reden werd Final Fantasy in de jaren '90 tot nu altijd met Sony geassocieerd (God knows why, want als ze bij iemand "horen" is het wel bij Nintendo, gezien de ZES vorige titels die op hun platformen werden uitgegeven), en nu ze ook naar Microsoft neigen, haken de razende fanbrats natuurlijk massaal af.

    Persoonlijk word ik niet warm of koud van nog maar eens een Final Fantasy (de formule was bij mij al stokoud sinds deeltje tien, die ik trouwens nog volledig heb uitgespit, tot de dood van Penance toe), dus deel 12 heb ik een paar uurtjes gespeeld vooraleer ik besefte dat de nieuwigheid er intussen wel weer af was.

    Kijk naar Soulcalibur. Men heeft exclusiviteit geprobeerd (deel 3 verscheen enkel voor de PS2), maar heeft gezien dat het voor zo'n reeks gewoon niet werkte. Men kan andere dingen introduceren, zoals een apart exclusief personage voor een bepaalde versie (bij SCII: PS2 = Heihachi, Xbox = Spawn, GameCube = Link, en bij SCIV heeft de 360-versie Yoda en de PS3-versie Darth Vader, maar die worden beiden nog gereleased als betalende content).

    Nu, ik zal de laatste zijn die het belang van goede exclusives zal gaan ontkennen hoor. Het gebrek (mijns inziens uiteraard) aan goede exclusives voor de PS3 zorgt ervoor dat ik er simpelweg niet in geinteresseerd ben. Ik heb er wel één, maar het is moeilijk in te schatten hoelang hij al stof staat te happen in mijn slaapkamerkast. De Wii heeft ook welgeteld vijf goede games naast een HOOP third party-rommel (wie dat ontkent is gewoon niet helemaal goed bij zijn hoofd) of multiplatformtitels die voor PS3 of 360 vaak superieur zijn. Verder zijn de 360 en PS3-versies van een multiplatform game meestal zo goed als identiek, dus mij zul je er niet over horen zeuren.

    Dus ach, fanbrats die zeuren over exclusives zijn imo gewoon geen echte gamers. Als het je dan ZODANIG niet bevalt dat een bepaalde franchise of game niet meer exclusief voor jouw console is, verpats je ding dan maar snel en koop het platform waar de beste versie voor uitkomt, want dan hecht je blijkbaar niet veel waarde aan je console of PC als geheel en enkel als een obsessieve freak aan dat ene kostbare reeksje of spelletje.
    Laatst aangepast door Dennis Vansant : 22-09-2008 om 14:33
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  5. #5

    Standaard

    zonet maar gta4 voor ps3 voor 50,- te koop gezet. Vind er niks an.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    zonet maar gta4 voor ps3 voor 50,- te koop gezet. Vind er niks an.
    Is 10€ duurder dan de Saturn Is ook niet echt mijn type game trouwens.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Is 10€ duurder dan de Saturn Is ook niet echt mijn type game trouwens.
    Oh, gemiddeld 65,- online.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Oh, gemiddeld 65,- online.
    Via budgetgaming.nl kom ik 4x uit onder de 50 euro incl. versturen.
    http://www.budgetgaming.nl/game-prof...ta+4)_PS3.html

    :wink:

    Trouwens niet mijn soort game.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pretender Bekijk bericht
    Via budgetgaming.nl kom ik 4x uit onder de 50 euro incl. versturen.
    http://www.budgetgaming.nl/game-prof...ta+4)_PS3.html

    :wink:

    Trouwens niet mijn soort game.
    Wat een handige site!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10

    Standaard

    tja bij xbox krijg je gratis ring of death

    als je een bepaalde console niks vindt, kan, ieder zijn ding.

    Vandaag sw force unleashed voor ps3 binnengekregen, vanavond eens spelen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Wat een handige site!
    inderdaad, staat nu voor 40 te koop vind ik wel de max.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja bij xbox krijg je gratis ring of death

    als je een bepaalde console niks vindt, kan, ieder zijn ding.

    Vandaag sw force unleashed voor ps3 binnengekregen, vanavond eens spelen

    mijn PS3 heeft het af en toe dat de controllers na een tijdje opeens uitgaan en vervolgens alleen met de USB kabel verbinding kunnen maken met de PS3, als ik de PS3 zelf dan aan de achterkant uitzet en weer aan doen ze het pas weer:wink:......en dat heb ik bij de 360 nooit gehad, 1x een Ring of Death maar voorderest geen andere fouten of problemen, ik gebruik m'n PS3 de laatste tijd bijna helemaal niet meer, af en toe speel ik nog ff GTAIV en kijk ik eens een Blu-Ray........voorderest altijd de 360. maar hij kan in ieder geval goed dienen als Blu-ray speler
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #13

    Standaard

    Star Wars zojuist voor de tweede keer vastgelopen toen er een grote ontploffing plaats vond. Leuke game om eens gespeeld te hebben, maar ik had er meer van verwacht, zonde.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  14. #14

    Standaard

    FFXIII is trouwens niet exclusief meer. alleen in japan. of ze gelijktijdig uitkomen weet ik niet meer maar dacht dat de 360 versie iets langer opzich liet wachten. mij maakt het ook nooit uit eigenlijk waar ik op speel maar ik kies sneller voor de 360 omdat de controller gewoon fijner in de hand ligt bij mij.

  15. #15

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door kruspe
    en op welk niveau praten we dan?
    Ik heb gisteren eindelijk raining blood op hard uitgespeeld....zeker 40 keer geprobeerd.

    Hard ---> r.e.s.p.e.c.t.!!

    Ik speel nu op medium en het gaat allemaal wel ok, merendeel 5 sterren, sommige zelfs 100%. Sinds vorige week online veel bezig met GH III en toch weer wat achievements binnen gehaald :razz:
    Maar enkele keren op Hard geprobeerd te starten maar krijg het niet voor elkaar. Het tempo ligt een stuk hoger en dan ook nog die oranje noot erbij waardoor je je hand steeds moet verzetten, brrrr. Maar aan de andere kant, toen ik voor het eerst van easy naar medium ging had ik bijna hetzelfde probleem en veel moeite met blauw en rood tezamen en dat gaat nu toch redelijk vlekkeloos.
    Hmmmm, misschien dus gewoon een weekje op Hard doorbikkelen.....
    Spelen jullie beide op de 360, zoja wat is jullie gamertag.

    Ik ben zelf een expert speler, hard helemaal uit op Lou na.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Spelen jullie beide op de 360, zoja wat is jullie gamertag.

    Ik ben zelf een expert speler, hard helemaal uit op Lou na.

    ik speel op de ps3, vandaag hard helemaal uitgespeeld, Lou lukte mij tot m'n eigen verbazing in 1 keer!!!
    Expert zit ik nu op 42%.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #17

    Standaard

    Ik zag dat Dixons veel 360 games tussen de 15 en 20 euro heeft op dit moment. Niet veel interresants voor mij, Blue Dragon misschien, en Assassins Creed a 30,-
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Ach, een typisch geval van de pot die de ketel verwijt...

    Ik heb trouwens alle drie consoles staan thuis, maar wanneer er een mening verkondigd wordt (in mijn geval dat de PS3 in mijn geval de aankoop eigenlijk niet waard was), moet er blijkbaar weer gehuild worden.

    Een nieuwe plaag die gameland verpest: het fanatiek anti-fanboyisme, waar mensen de minste kritiek op een bepaalde console gaan afknallen als fanboygedoe.

    De andere systemen mogen van mij gerust bestaan, maar ik blijf terugkomen naar de 360, dat is gewoon zo. Er is niets verkeerds aan een favoriet te hebben. Ik kan moeilijk de positivo uithangen over consoles die ik achteraf gezien de aankoop niet waard vond. Het is mijn mening, en jij hebt de jouwe, live with it. Iedereen speelt gewoon lekker met de console(s) die hij of zij verkiest, zo is het mooi en zo moet het blijven.

    Nou ben ik het trouwens zelf ook kotsbeu, van zodra je je bek durft opentrekken ben je een fanboy. Het is goed beste man, jij wint, ik zwijg.
    Volgens mij begrijp je niet wat ik daarmee bedoelde. Ik zei alleen dat de xbox gematst was met MGS2, dat MGS3 nog nieteens is geport en dat deel 4 er dan zeer waarschijnlijk niet in zit op een Xbox.

    Vervolgens ga jij lopen blaaten hoeveel die console kost en dat het hopelijk het geld waard was. Dat komt bij mij echt over als frustratie ofzo. Snap niet dat zo'n opmerking nu weer moet na een opmerking over een port. Dat komt bij mij over als fanboy ja.

    Er wordt niet gehuild, ik vind je opmerking gewoon misplaatst over waar de discussie nu over ging, en dat was de registratie van een nieuwe naam: METAL GEAR SOLID EXISTENCE

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Star Wars zojuist voor de tweede keer vastgelopen toen er een grote ontploffing plaats vond. Leuke game om eens gespeeld te hebben, maar ik had er meer van verwacht, zonde.

    tja, 1e level was wel cool om met darth papa te spelen, op zich wel geinige gameplay, maar elke keer kom je uit elke situatie met je powers, ben nu pas bij 2e missie overigens.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja bij xbox krijg je gratis ring of death

    als je een bepaalde console niks vindt, kan, ieder zijn ding.

    Vandaag sw force unleashed voor ps3 binnengekregen, vanavond eens spelen
    De PS3 kent ook al aardig wat problemen

    Maar vind SW TFU echt heel vet.
    Alleen de camera is een beetje klote want die werkt niet helemaal optimaal.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  21. #21

    Standaard

    Gears of War 20,- bij BartSmit(.nl)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    De PS3 kent ook al aardig wat problemen

    Maar vind SW TFU echt heel vet.
    Alleen de camera is een beetje klote want die werkt niet helemaal optimaal.
    yup springt af en toe weg of focust niet waar je het wilt, maar ja die powers zijn wel cool.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    inderdaad, staat nu voor 40 te koop vind ik wel de max.
    Sorry, ik wou de verkoop van jou niet beinvloeden

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Spelen jullie beide op de 360, zoja wat is jullie gamertag.

    Ik ben zelf een expert speler, hard helemaal uit op Lou na.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik speel op de ps3, vandaag hard helemaal uitgespeeld, Lou lukte mij tot m'n eigen verbazing in 1 keer!!!
    Expert zit ik nu op 42%.
    Ik speel Guitar Hero op de 360, mijn gamertag van de 360 is Pretender NL. De PS3 hebben we ook maar geen Guitar Hero voor de PS3, en daarvan is mijn gamertag Pretender_NL.
    Laatst aangepast door Pretender : 22-09-2008 om 21:48
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  24. #24

    Standaard

    Nog vijf nummers te gaan op hard (en dan begint de lijdensweg van de vijf sterren weer ).

    Ik heb trouwens geen gold dus aan mijn gamertag heeft niemand iets.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    tja, 1e level was wel cool om met darth papa te spelen, op zich wel geinige gameplay, maar elke keer kom je uit elke situatie met je powers, ben nu pas bij 2e missie overigens.
    Zit zelf in de één na laatste, wellicht lagen mijn verwachtingen gewoon te hoog, maar de levelopbouw vind ik persoonlijk wat saai (rechttoe - rechtaan, weinig veriatie binnen levels) en na een paar missies heb je de krachten ook wel gezien. Qua verhaal vind ik het echter wel heel tof.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 1 van 208 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •