De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Profiler online

  1. #1

    Standaard Profiler online

    Hallo,

    Ik heb geen idee waar ik deze vraag kon stellen dus maar even hier proberen.

    Ik heb sinds vanmiddag profiler en geregistreed, dus kan ik eindelijk meer als 50 films toevoegen.
    Maar ik probeer mijn layout te veranderen maar ik krijg hem niet online , hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

    Gr Aad.

  2. #2

    Standaard

    Je layout is ook alleen voor je dvd profiler zelf, niet voor de online lijst...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    dat had ik ook.. maar voor iets van 30 dollar kan je ook alles online zetten. op de computerversie kan je eindeloos doorgaan. maar dat zei hij hieronder ook al.
    (ik ben gewoon blij dat er eindelijk iets is waar ik een beetje wat vanaf weet)
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  4. #4

    Standaard

    Oké dan weet ik dat, bedankt voor jullie reacties

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    dat had ik ook.. maar voor iets van 30 dollar kan je ook alles online zetten. op de computerversie kan je eindeloos doorgaan. maar dat zei hij hieronder ook al.
    (ik ben gewoon blij dat er eindelijk iets is waar ik een beetje wat vanaf weet)
    Nou je hebt anders ook verstand van voetbal:razz:

  6. #6

    Standaard

    Voor overige vragen of Profiler kun je hier terecht: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=50459
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •