Pagina 140 van 208 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150190 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.476 tot 3.500 van 5185 worden weergegeven.
  1. #3476

    Standaard

    Paradise surf al bijna klaar, tenminste smashes jumps e.d.
    EN net in de us store het beste online spel ever gekocht
    Bomberman.

    Heb m ook op de xdoos maar die heb ik offline gehaald omdat ik daar nooit online zat.

    Nou hopen dat sensible soccer ook nog op de ps3 komt.

  2. #3477

    Standaard

    Net ge pre-orderd bij Game Mania Hasselt

    Assassin's Creed 2 Limited Black Edition




    This ultimate edition includes all Assassin's Creed II rarest premiums, including 3 in-game bonus quests, exclusive development team insight in the Conspiracy
    The limited collectable figurine of Ezio wears an upgraded cloak. This is something Ezio only has access to in the advanced stages of the game.
    Features:
    • Rare “Master Assassin” upgrade Ezio figurine
      • This highly collectible figurine produced in limited quantities introduces a unique and powerful design of upgraded Assassin cloak that Ezio will only access in the advanced stages of the adventure.
    • 3 in-game bonus quests: Enter & explore the most prestigious moments of the Renaissance. Reveal mysterious unique artifacts hidden within their walls.
      • Palazzo Medicis in Florence
      • Santa Maria Dei Frari In Venice
      • Arsenal Shipyard Warehouse In Venice
    • Conspiracy book: this unique piece of art brings together exclusive insights on the game art, story and background direct from the developers of Assassin's Creed II. Secret faces are also revealed from the game's overarching conspiracy. The 64 page book comes with a finely crafted leather style hardcover and parchment finish pages.
    • Game Soundtrack by Jesper Kyd (British Academy of Film and Television Arts nominee for "2009 Best original score in a game")
    • All videos, behind-the-scene interviews and e-goodies about Assassin's Creed II
    • Collectible black packaging featured with unique authentic holographic signature
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  3. #3478

    Standaard

    Ik zit met Bad Company alweer in de laatste missie van de singleplayer op hard. Had'm eerder uit op normal. Valt me uitstekend mee, veteran van cod, of elite op Killzone is veel moeilijker. De enige keren dat ik problemen ken is als het spel weer eens een of ander gaar checkpoint gebruikt... Zo ging ik net dood, en werd ik tot tien keer vlak voor een vijandelijke tank gespawned. Nog voor ik op een knop kon rammen zag het scherm alweer rood. Enige optie was om de hele missie opnieuw te doen. Foei Dice! Zulke dingen verpesten je spelervaring ontzettend.

    Online zit ik ook alweer halfweg de rankings, unlocks, medals en wat nog allemaal. Gaat erg vlot, moest ff uurtje aanpassen en nu draai ik weer volop mee

    Morgen nieuwe KZ maps eens checken
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  4. #3479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Ik zit met Bad Company alweer in de laatste missie van de singleplayer op hard. Had'm eerder uit op normal. Valt me uitstekend mee, veteran van cod, of elite op Killzone is veel moeilijker. De enige keren dat ik problemen ken is als het spel weer eens een of ander gaar checkpoint gebruikt... Zo ging ik net dood, en werd ik tot tien keer vlak voor een vijandelijke tank gespawned. Nog voor ik op een knop kon rammen zag het scherm alweer rood. Enige optie was om de hele missie opnieuw te doen. Foei Dice! Zulke dingen verpesten je spelervaring ontzettend.

    Online zit ik ook alweer halfweg de rankings, unlocks, medals en wat nog allemaal. Gaat erg vlot, moest ff uurtje aanpassen en nu draai ik weer volop mee

    Morgen nieuwe KZ maps eens checken
    Ik ben ook bezig om BC op hard uit te spelen...ben over de helft, maar ben toen verder gegaan met een ander spel. Die respawn punten zijn inderdaad wat vervelend (als je pech hebt)
    Maar de humor maakt heel veel goed in dit spel. Online heb ik dit spel nooit echt vaak gedaan.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #3480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik ben ook bezig om BC op hard uit te spelen...ben over de helft, maar ben toen verder gegaan met een ander spel. Die respawn punten zijn inderdaad wat vervelend (als je pech hebt)
    Maar de humor maakt heel veel goed in dit spel. Online heb ik dit spel nooit echt vaak gedaan.
    Ik vind de 'humor' in dit spel niet geweldig. Af en toe moet ik wel glimlachen (als Haggard Sweetwater ervan beschuldigd altijd negatief te denken bijvoorbeeld) maar meestal heb ik zoiets van, is dit grappig? Sweetwater die constant loopt te praten over dat wijf dat in je headset lult en dergelijke, of ze wel gelukkig klinkt en dergelijke ... Of Haggard die als een klein kind staat te springen als iets ontploft... Nee, zo'n vorm van humor is niet helemaal mijn ding.

    Gameplay gewijs zit het echter ontzettend leuk in elkaar en het is ook daarom dat ik'm speel. Die vernietiging voegt echt wat toe aan je spelervaring, zo zijn de tijden van achter een muurtje schuilen voor een tank echt volledig voorbij. Alsje zo'n ijzeren kreng op je ziet afkomen heb je echt zoiets van ah ***, snel weg hier terwijl je bij andere games gewoon achter een of ander hekje gaat zitten. Online komt dit nog meer tot zijn uiting, je bent echt nergens meer veilig.

    Heb'm iig net uitgespeeld op hard

    Ondanks de humor die niet helemaal mijn ding is blijf ik het een topgame vinden!
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #3481

    Standaard

    Als Assasins Creed 2 daadwerkelijk een goed spel is , i.t.t. zijn voorganger ga ik hem denk ik wel aanschaffen. Deel 1 was het meest overgewaardeerde spel allertijden, wat een snore fest.


  7. #3482

    Standaard

    Mij ook veels te saai, al dat lopen, paardrijden....ZZZZZZzzzzzzzzzzz.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #3483

    Standaard

    Ik vond het geweldig.....nog steeds. Vooral die viewpoints beklimmen vond ik leuk.....prachtig uitzicht!!! vooral als je die hele grote Kathedraal in Acre beklimt.....(Hoogste punt van de game?)
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #3484

    Standaard

    Dat is allemaal leuk en aardig , lopen en paardrijden vind ik ook echt geen probleem. Maar andere facetten van de gameplay kunnen mij niet bekoren. Elke keer dezelfde handeling doen voor een assasination, guards die te dom zijn waardoor je jezelf al snel kan verstoppen en het hele vechtsysteem welke totaal geen uitdaging biedt.


  10. #3485

    Standaard

    En Prototype zakt steeds verder op metacritic. De 360 versie met zo'n 21 reviews inmiddels al onder de 8.5 van inFamous beland met 76 reviews. Zie t somber in.

  11. #3486

    Standaard

    Iemand interesse in de nieuwe UFC game voor de ps3???

    zo ja pm even..

  12. #3487

    Standaard

    Assasins Creed was idd een saai en langdradig spel (wat zullen we hier eens gaan doen? oh nog een toren beklimmen!) met een uitermate simplistisch combat systeem.
    Maar deze titel verdiende wel credits voor zijn vernieuwende graphics en het coole achtergrondverhaal. Als deel II qua verhaal even sterk blijkt en de zwakke punten weggewerkt worden kan het nog een heel aardige titel worden. Anders wordt het er waarschijnlijk 1 voor de budgetbak.

  13. #3488

    Standaard

    http://www.callofduty.com/supplies/wawmappack2/

    Vet die nieuwe zombie-mode/level....als je er van houd!

    Zal em wel weer halen!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #3489

    Standaard

    Ghostbusters: The game die komende week uit komt lijkt me trouwens ook wel erg gaaf

  15. #3490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    En Prototype zakt steeds verder op metacritic. De 360 versie met zo'n 21 reviews inmiddels al onder de 8.5 van inFamous beland met 76 reviews. Zie t somber in.
    Oordeel gewoon zelf? Ik ga hem vanavond wat uitgebreider testen, anders gaat hij in de verkoop Eergisteren een uur gespeeld en ben niet overtuigd!

    Volgende week Red Faction, daarna Tales of Vesperia en ook nog Overlord II


  16. #3491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Oordeel gewoon zelf? Ik ga hem vanavond wat uitgebreider testen, anders gaat hij in de verkoop Eergisteren een uur gespeeld en ben niet overtuigd!

    Volgende week Red Faction, daarna Tales of Vesperia en ook nog Overlord II
    Same here. Prototype is tot nu toe aardig, maar voelt niet goed aan. Misschien omdat ik wat 'gewicht' mis in deze game.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #3492

    Standaard

    Ik ga zo beginnen ermee. Vanavond uitgebreid testen en als het niks is ruil ik em morgen net zo hard om.

  18. #3493

    Standaard

    Vind het wel cool tot nu toe....
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  19. #3494

    Standaard

    Ik ook, vind het erg leuk moet ik zeggen nu ik zo'n 2 uur gespeeld heb.

  20. #3495

    Standaard

    hm is gisteren verstuurd, zal komende week wel binnenvallen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #3496

    Standaard

    Als het goed is moet de Prototype patch al online zijn, las het op een ander forum
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #3497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Als Assasins Creed 2 daadwerkelijk een goed spel is , i.t.t. zijn voorganger ga ik hem denk ik wel aanschaffen. Deel 1 was het meest overgewaardeerde spel allertijden, wat een snore fest.
    ²

    Veruit het meest repetitieve spel dat ik ooit heb gespeeld. Doorzetten tot het einde was me toch een klus jongen, niet normaal
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #3498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Als het goed is moet de Prototype patch al online zijn, las het op een ander forum
    Klopt, moest em gisteren ophalen toen ik begon, 22 mb.

  24. #3499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    ²

    Veruit het meest repetitieve spel dat ik ooit heb gespeeld. Doorzetten tot het einde was me toch een klus jongen, niet normaal
    Idd dat was echt het grootste nadeel van deel 1.
    Heb 2 weken gespeeld en om vervolgens 2 maanden later het maar eens een keer uit te spelen.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  25. #3500

    Standaard

    Big Surf Island is echt een geweldige toevoeging op Burnout Paradise. Beetje jammer dat de 9de auto unlocked als je alle 500 (490 standaard + 10 van BSI) online challenges hebt gehaald. Zit er pas op 425... Nog ff doorzetten..

Pagina 140 van 208 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150190 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •