Pagina 46 van 208 EersteEerste ... 364243444546474849505696146 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 5185 worden weergegeven.
  1. #1126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    ach man, je tilt er ook te waar aan, lekker meelachen, het was echt wel een gigantische fout
    maar who cares, iedereen doet wel eens zoiets, dus ach, wat maakt het uit
    Ja ach ga me er niet meer druk om maken
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  2. #1127

    Standaard

    avatar geleuter, gaat nergens over maar goed.

    Flink wat resistance 2 gespeeld, mooi om te zien hoe ze dit keer wel aandacht geven aan het verhaal, zal de spoilers maar achterwege laten, en ook leuk om te zien dat het nu flink stuk bloederiger is dan deel 1. Chimera met shotgun onthoofden is leuk tijdverdrijf, flink wat stukken vlees en bloed vliegen dan rond.

    Bossfights zijn ook zeer vermakelijk, ben benieuwd hoe dat in de coop zal gaan, vandaag maar eens verder spelen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #1128
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    avatar geleuter, gaat nergens over maar goed.

    .
    Tja, de een leutert zo, de ander leutert zus!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1129

    Standaard

    Hier nog meer geleuter :


    Er moet alleen nog een jaar of 30 bijgedacht worden...

  5. #1130

  6. #1131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg Bekijk bericht
    Hier nog meer geleuter :


    Er moet alleen nog een jaar of 30 bijgedacht worden...
    dus jij bent een jaar of 5?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #1132

    Standaard

    Guitar hero world tour gekocht en spelen met drums is echt leuk maar vrij moeilijk.
    Tevens cod5 binnen gekregen en mortal kombat.
    Singstar 3 en resistance 2 en lara zijn onderweg.

    DUs kan weer flink klote met de ps3

  8. #1133

    Standaard

    ik wil ook GH: World Tour, wel alleen het spel aangezien ik GH3 al heb inclusief wireless gitaar en Mortal Kombat vs. DC is onderweg
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #1134

    Standaard

    Gitaren van world tour zijn wel anders en ook mooier.
    Heb er nog niet mee gespeeld maar zal het van de week eens doen, want dr zitten andere functies op.
    Heb nu 3 van die gitaren want bij world tour kregen we een gratis extra gitaar.

    Nou zou ik eigenlijk een rekje moeten kopen om die gitaren in te gaan zetten

  10. #1135

    Standaard

    Het drummen bij World Tour werkt niet helemaal vlekkeloos. Moet echt op die gele panel rammen om 'em te laten registreren.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #1136

    Standaard

    En zojuist trouwens Resistance 2 binnengekregen ook. Ubersnelle verzending vanuit GameHubs dit keer.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #1137

    Standaard

    Far Cry 2 voor de PS3 nog steeds te koop!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #1138

    Standaard

    kun je GH3 ook met het gitaar van World Tour spelen?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #1139

    Standaard

    Net COD5 uitgespeeld. Wat een prachteinde van de game weer. Ik word deze spellen nooit beu.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  15. #1140

    Standaard

    Net Wario Land: The Shake Dimension uitgespeeld voor de Wii met alles op 100%. En wat een geweldige game was dit. Must have voor iedere Wii bezitter en een must have voor iedere (old school 2D) platform fan. Het spel ziet er met de handgetekende 2D graphics fantastisch uit. De animatie is vloeiend en de achtergronden en de karakters zien er geweldig uit. Het verhaal dat er is is best leuk, heeft een flinke dosis humor en Wario blijft altijd een geweldig karakter. De tekenfilm intro en het eindfilmpje passen geweldig bij het spel.

    De levels zijn super. Iedere level heeft drie schatten en een aantal missies. Omdat deze missies vaak onmogelijk zijn om met de eerste keer te behalen, moet je het level een paar keer overnieuw spelen. Als je gewoon alle levels doorloopt zonder alle missies en schatten te vinden, ben je vrij snel door dit spel heen. Maar de echte uitdaging is natuurlijk om alles op 100% te behalen. En dat valt zeker niet mee. De eindbazen zijn gigantisch en op het eerste oog erg pittig. Maar het is meer een uitdaging om een patroon in hun gedrag te herkennen. Als je dat eenmaal doorheb kan je hem verslaan zonder ook maar één keer geraakt te worden.

    De besturing is ook uitmuntend. Het kan niet beter voor een 2D platformer. Alleen jammer dat Wario, in vergelijking met de andere Wario Land games, weinig echte status veranderingen of power ups ondergaat. Maar het door elkaar schudden van je tegenstanders om ze vervolgens weg te smijten blijft lekker.
    Net als je power stomp en wanneer je gebruik maakt van je kont van staal.

    Nu wat kritiekpunten. Het spel is dus kort, maar de echte uitdaging zijn de geheime levels. Sommige lijken haast onmogelijk en Launchpad Labyrinth is zeker door de duivel gemaakt . Maar het is me wel gelukt wat een geweldig gevoel is. Wat ik ook jammer vind (maar dat is muggenziften) is dat de werelden geen thema hebben. Bijvoorbeeld een vuurwereld, een ijswereld, een junglewereld enz. enz. Zou toch leuk zijn geweest. Als laatste is het toch wel een teleurstelling wanneer je alles op 100% behaald heb. Je krijgt als extra een kroontje naast je naam, extra muziek en een nieuwe inrichting voor Wario's garage (wat wel prachtig is). Ik vind het jammer dat er na alles op 100% behaald te hebben niet nog een extra level komt waar Wario achter Syrup aangaat. Dat zou geweldig zijn, maar hopelijk komt er nog een vervolg want deze super 2D platformer smaakt zeker naar meer.

    Als laatste moet ik de trailer nog een keer posten (ook al is die al twee keer eerder gepost). Blijft geweldig.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #1141

    Standaard

    Het ziet er wel heel mooi old-school uit zeg. En die trailer (die ik in ieder geval nog niet gezien had) is echt wel geweldig.

  17. #1142

    Standaard


    Ik kan ook niet achterblijven natuurlijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Net Wario Land: The Shake Dimension uitgespeeld voor de Wii met alles op 100%. En wat een geweldige game was dit. Must have voor iedere Wii bezitter en een must have voor iedere (old school 2D) platform fan. Het spel ziet er met de handgetekende 2D graphics fantastisch uit. De animatie is vloeiend en de achtergronden en de karakters zien er geweldig uit. Het verhaal dat er is is best leuk, heeft een flinke dosis humor en Wario blijft altijd een geweldig karakter. De tekenfilm intro en het eindfilmpje passen geweldig bij het spel.

    De levels zijn super. Iedere level heeft drie schatten en een aantal missies. Omdat deze missies vaak onmogelijk zijn om met de eerste keer te behalen, moet je het level een paar keer overnieuw spelen. Als je gewoon alle levels doorloopt zonder alle missies en schatten te vinden, ben je vrij snel door dit spel heen. Maar de echte uitdaging is natuurlijk om alles op 100% te behalen. En dat valt zeker niet mee. De eindbazen zijn gigantisch en op het eerste oog erg pittig. Maar het is meer een uitdaging om een patroon in hun gedrag te herkennen. Als je dat eenmaal doorheb kan je hem verslaan zonder ook maar één keer geraakt te worden.

    De besturing is ook uitmuntend. Het kan niet beter voor een 2D platformer. Alleen jammer dat Wario, in vergelijking met de andere Wario Land games, weinig echte status veranderingen of power ups ondergaat. Maar het door elkaar schudden van je tegenstanders om ze vervolgens weg te smijten blijft lekker.
    Net als je power stomp en wanneer je gebruik maakt van je kont van staal.

    Nu wat kritiekpunten. Het spel is dus kort, maar de echte uitdaging zijn de geheime levels. Sommige lijken haast onmogelijk en Launchpad Labyrinth is zeker door de duivel gemaakt . Maar het is me wel gelukt wat een geweldig gevoel is. Wat ik ook jammer vind (maar dat is muggenziften) is dat de werelden geen thema hebben. Bijvoorbeeld een vuurwereld, een ijswereld, een junglewereld enz. enz. Zou toch leuk zijn geweest. Als laatste is het toch wel een teleurstelling wanneer je alles op 100% behaald heb. Je krijgt als extra een kroontje naast je naam, extra muziek en een nieuwe inrichting voor Wario's garage (wat wel prachtig is). Ik vind het jammer dat er na alles op 100% behaald te hebben niet nog een extra level komt waar Wario achter Syrup aangaat. Dat zou geweldig zijn, maar hopelijk komt er nog een vervolg want deze super 2D platformer smaakt zeker naar meer.

    Als laatste moet ik de trailer nog een keer posten (ook al is die al twee keer eerder gepost). Blijft geweldig.
    Ik heb hem gister binnen gekregen. Ben heel benieuwd naar dit spel. Als ik deze review zo lees krijg ik er alleen maar meer zin in
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1144

    Standaard

    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    kun je GH3 ook met het gitaar van World Tour spelen?
    ja
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Het drummen bij World Tour werkt niet helemaal vlekkeloos. Moet echt op die gele panel rammen om 'em te laten registreren.
    bij mij geen enkel probleem met de drumset. werkt perfect!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  22. #1147

    Standaard

    Heb ook geen enkel probleem met drumstel

  23. #1148

    Standaard

    Heb inmiddels 2 sets gehad, en beide hebben hetzelfde probleem. Het zal wel aan mij liggen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  24. #1149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Heb inmiddels 2 sets gehad, en beide hebben hetzelfde probleem. Het zal wel aan mij liggen.
    Ik lees het op veel meer sites, dus ligt denk ik niet alleen aan jou! Wilde hem eerst ook aanschaffen, maar 200 euro voor iets wat blijkbaar niet helemaal lekker werkt, nee bedankt


  25. #1150

    Standaard

    Wil er iemand een Wii game ruilen?

    Ik heb "Resident Evil 4 Wii Edition (PAL, UK) (Sealed!) nog liggen. Dubbel gekregen voor mijn verjaardag.

    Enkele titels die me aanspreken:

    - Super Mario Galaxy (PAL)
    - The Legend of Zelda: Twilight Princess (PAL)
    - Tiger Woods PGA Tour '09 All-Play (PAL)
    - Mario & Sonic at the Olympic Games (PAL)
    - Mario Strikers: Charged Football (PAL)

    PM bij interesse!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 46 van 208 EersteEerste ... 364243444546474849505696146 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •