Pagina 202 van 208 EersteEerste ... 102152192198199200201202203204205206 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.026 tot 5.050 van 5185 worden weergegeven.
  1. #5026

    Standaard

    Gisteren Uncharted 2 eindelijk uitgespeeld. Duurde wat lang maar ik heb er dan ook mijn tijd voor genomen om er zoveel mogelijk van te genieten. Prachtig spel zonder enige noemenswaardige minpunten.

    Toch vond ik persoonlijk deel 1 net iets beter. 2 verfijnt de gameplay wat meer en speelt dus iets lekkerder maar de omgevingen en het verhaal van 1 sprak me net iets meer aan. Hoe mooi het hele Himalaya gedoe ook mag zijn geef mij maar een jungle omgeving of iets dergelijks, dat geeft me een groter avontuur gevoel. De stukken in de bergen in Uncharted 2 waren echt stuk voor stuk prachtig maar de delen in de stedelijke omgevingen, hoe mooi ook, en ook al bieden ze meer gameplay mogelijkheden, doen mij niet veel. Dan heb ik het over de latere gedeeltes in de stedelijke omgevingen, die eerste keer, dat je op zoek bent naar die tempel was wel erg gaaf omdat er daar nog veel groen en dergelijke te vinden was. De latere gedeeltes waren nogal kleurloos, logisch ook in zo'n gebied, en deden me minder Ik geniet meer van grote groene omgevingen met zonnestralen tussen het gebladerte en dergelijke. Maar dat is puur een kwestie van persoonlijke voorkeur en doet absoluut geen afbreuk aan de game zelf.

    Er zijn geen perfecte games maar deze komt toch dicht in de buurt en iedereen die een ps3 heeft is het zichzelf gewoon verplicht van deze game te spelen
    Laatst aangepast door Kendorjia : 24-10-2009 om 13:47
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  2. #5027

    Standaard

    Forza 3 nogsteeds te koop. Speciaal voor dvd.nl'ers: €47,50 incl verzenden. En anders gaat ie retour afzender...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #5028
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Afgelopen week The Godfather II en Red Alert 3 voor de 360 aangeschaf. Bevallen allebij prima
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  4. #5029

    Standaard

    Iemand Ratchet and Clank : A Crack in Time al gespeeld ???


  5. #5030

    Standaard

    Forza 3 is idd heel erg goed!
    Heb me er het eerste uurtje erg mee vermaakt.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  6. #5031

    Standaard

    Inmiddels al wel zo'n 15 uur Forza 3 op de teller. Wat een racegame! Nu eerst maar eens flink wat credits verzamelen in de single player en driver level 50 halen. Dan maar eens online gaan. Wat mij trouwens opvalt is dat de menu's perfect zijn vormgegeven en een perfecte structuur hebben. Dat was bij deeltje 2 nogal eens verwarrend. Of eigenlijk valt het niet op, juist omdat het zo lekker soepel werkt allemaal...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #5032

    Standaard

    YEAH, laat maar komen.heb alle delen gespeeld en de reeks wordt met elk deel beter.

    Borderlands ontwikkelaar denkt aan nieuwe Brothers in Arms-game

    Uitgegeven:23 oktober 2009 15:37Laatst gewijzigd:23 oktober 2009 15:37
    Sinds vandaag ligt de shooter RPG Borderlands van ontwikkelaar Gearbox in de winkelschappen, en hoewel vice president Brian Martel laat weten dat het de beste game is die ze ooit hebben gemaakt, zegt hij ook dat hij zijn blik graag op de toekomst houdt.

    © Gamez

    Zo zegt Martel in een interview met het nieuwsprogramma van CBS dat de studio weer denkt aan het ontwikkelen van een nieuwe Brothers in Arms-game.
    “Ik denk dat je op een gegeven moment zeker een nieuwe Brothers in Arms-game kunt verwachten”, vertelt de vice president van Gearbox.

    “Dat is iets wat je zeker kunt verwachten. Als je kijkt naar onze geschiedenis, waar we vandaan komen en waar we naartoe gaan, dan zal dat zeker in de toekomst liggen”, zegt hij. De laatste game binnen de Brothers in Arms-franchise was Hell’s Highway welke een jaar geleden verscheen.

    Hetzelfde lot

    Deze game had echter te kampen met tegenvallende verkoopcijfers waardoor Gearbox kort na de release een deel van het ontwikkelingsteam heeft moeten ontslaan. Als we analist Michael Pachter mogen geloven staat Gearbox echter hetzelfde lot te wachten met het vandaag verschenen Borderlands.
    Eerder deze week zei hij namelijk dat Borderlands een zekere dood tegemoet zal gaan omdat de game niet zou kunnen opboksen tegen games als Dragon Age: Origins en Modern Warfare 2.
    “Ik denk dat Borderlands echt een game is die een eigen releaseperiode had moeten krijgen. Ze zouden het niet moeten opnemen tegen deze titels”, aldus Pachter.
    © Gamez
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  8. #5033

    Standaard

    alsof er niet genoeg ww2 games zijn maar ja, fans zullen dit zeker goed nieuws vinden.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #5034

    Standaard

    Ik heb hier een een Street Fighter 4 Arcade stick staan waar ik slechts 3 keer even op heb gespeeld, deze gaat weg samen met SF4 omdat ik er eigenlijk wel klaar mee ben en hij nu stof staat te happen.
    Zijn er hier nog forumleden die er interesse in hebben? PM bij interesse



    Tevens ben ik nog opzoek naar Batman Arkham Asylum en Uncharted 2 (beiden voor de PS3 uiteraard).

  10. #5035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    alsof er niet genoeg ww2 games zijn maar ja, fans zullen dit zeker goed nieuws vinden.
    Brothers in Arms vind ik een hele speciale reeks. Mede doordat de levels gemaakt zijn mbv luchtfoto's uit 1944. Huizen die je in het level tegenkomt stonden daar vroeger ook. Ook het squad systeem vond ik origineel en werd per deel steeds beter.

    ja ok, het is weer WW2. Maar hoop eigenlijk het strijdbeeld eens verplaatst naar Noord Afrika, en Italie, zoals Anzio. Eigenlijk een beetje Patton volgen:

    Noord-Afrika
    In 1942 leidde Generaal-Majoor Patton het Amerikaanse Western Task Force, dat aan de kust van Marokko aan land ging tijdens Operatie Toorts. Nadat het 2e Amerikaanse Legerkorps (Gen.Maj. L.R. Fredendall) door de Duitse generaal Erwin Rommel bij Kasserine verslagen was (1943), werd Patton gepromoveerd tot luitenant-generaal en kreeg hij het bevel over het 2e Legerkorps. Hoewel hij hard in zijn training en opleiding was, werd hij algemeen gezien als eerlijk en fair ten opzichte van zijn troepen. De discipline werkte. Het tegenoffensief van maart 1943 drukte de Duitse troepen naar het oosten, terwijl de Engelse generaal Bernard Montgomery in Egypte tegelijkertijd de Duitsers naar het westen drukte.

    Italië
    Als resultaat van zijn successen in Noord-Afrika, kreeg Patton het commando over het Amerikaanse 7e Leger in de voorbereiding op de invasie van Sicilië. Montgomery's 8e Britse Leger moest het oosten van het eiland veroveren, daarbij op de linkerflank gedekt door Patton die in de Golf van Gela landde. Ontevreden over het aanvalsplan en de ondergeschikte rol voor de Amerikanen hierin, stormde Patton met zijn leger door het westen naar het noorden van het eiland en bevrijdde Palermo. Hierna reed hij door naar Messina, waar hij ondanks heftige Duitse tegenstand eerder dan Montgomery arriveerde.
    Patton's bloeddorstige speeches resulteerden in het doden van 73 krijgsgevangen door zijn soldaten. Een ander incident kostte hem bijna zijn carrière. Tijdens een bezoek aan een veldhospitaal in augustus 1943, sloeg en beledigde hij de soldaten Paul G. Bennet en Charles H. Kuhl, van wie hij vond dat ze zich als lafaards gedroegen. De soldaten in kwestie hadden last van shell-shock. Door zijn actie werd Patton lange tijd buiten de publiciteit gehouden en hij moest zijn excuses aanbieden aan de soldaten. Patton werd van het bevel ontheven en zijn leger kwam onder bevel van Luit. Gen. Marc Clark die er als het Amerikaanse 5e leger Italië mee veroverde na een moeizame strijd.

    Patton in maart 1943


    Hoewel hij tijdelijk ontheven was van zijn functies, bleven de Duitsers hem meer dan elke andere geallieerde bevelhebber vrezen. Zijn langere verblijf in Sicilië werd door de Duitsers opgevat als een indicatie van een aanstaande invasie in Zuid-Frankrijk en later werd zijn verblijf in Caïro gezien als een aanwijzing voor een landing in de Balkan. De angst voor Generaal Patton droeg bij tot het maandenlang binden van de Duitsers, wat een belangrijke factor in de maanden die volgden zou blijken.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 25-10-2009 om 13:53
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  11. #5036

    Standaard

    Leuk intro filmpje van BORDERLANDS. (en een geweldige ode aan Christian Bale )


    http://tweakers.net/reviews/1420/1/b...noodgreep.html

    (onderaan de pagina)
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 25-10-2009 om 15:46
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  12. #5037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Leuk intro filmpje van BORDERLANDS. (en een geweldige ode aan Christian Bale )


    http://tweakers.net/reviews/1420/1/b...noodgreep.html
    Haha zalig! Waarom een ode aan Christian Bale ?


  13. #5038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Haha zalig! Waarom een ode aan Christian Bale ?
    Op de set van terminator 4 schold hij toch een microfoonman uit. Minutenlang hoorde je toen de ene *beep* na de andere
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  14. #5039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Op de set van terminator 4 schold hij toch een microfoonman uit. Minutenlang hoorde je toen de ene *beep* na de andere
    Aah k!


  15. #5040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Brothers in Arms vind ik een hele speciale reeks. Mede doordat de levels gemaakt zijn mbv luchtfoto's uit 1944. Huizen die je in het level tegenkomt stonden daar vroeger ook. Ook het squad systeem vond ik origineel en werd per deel steeds beter.

    ja ok, het is weer WW2. Maar hoop eigenlijk het strijdbeeld eens verplaatst naar Noord Afrika, en Italie, zoals Anzio. Eigenlijk een beetje Patton volgen:
    Nieuwe BIA zal zich afspelen in de Ardennen. Is in ieder geval op te maken uit de verwijzing aan het eind van BIA HH.


  16. #5041

    Standaard

    Jup, snow. kijk er ing naar uit,duurt veels te lang..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #5042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Nieuwe BIA zal zich afspelen in de Ardennen. Is in ieder geval op te maken uit de verwijzing aan het eind van BIA HH.
    Ja Als ze verder gaan met Matt Baker en Co zal het waarschijnlijk daar afspelen. Bovendien waren de eerste 3 delen meer een opmars en Ardennen was er toch veel minder beweging.

    Maar na 3 delen heb ik het eigenlijk wel even gehad met Matt Baker en Normandie.

    In Afrika was het wel weer een hele opmars En in Italie met de landing op scilie werd ook een opmars naar het noorden.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  18. #5043

    Standaard

    Als ze nou eens Brothers in Arms helemaal overboord gooien en gewoon een nieuw concept verzinnen... Zo goed was die game eigenlijk niet. Ja ik heb me er prima mee vermaakt, maar de herspeelbaarheid is echt nihil vind ik...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #5044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Als ze nou eens Brothers in Arms helemaal overboord gooien en gewoon een nieuw concept verzinnen... Zo goed was die game eigenlijk niet. Ja ik heb me er prima mee vermaakt, maar de herspeelbaarheid is echt nihil vind ik...
    Vind ik ook. En laten ze dan gelijk de MP eens onder handen nemen. Want dat ging ook als geen meter.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  20. #5045

    Standaard

    De MP was idd waardeloos. Ik heb het nu zowiezo wel gehad met WWII shooters/games. Een goede Vietnam of Golfoorlog game zou wel tof zijn...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #5046

    Standaard

    ben trouwens al lvl 25 in Borderlands. Echt een leuk spel, heeft wel een paar down sides, maar overall genomen een hele leuk game.

    Min puntje is bijvoorbeeld dat dezelfde vijanden iets later op dezelfde plaats weer respawen.

    plus punten is oa dat er zoveel wapens in het spel zijn. Die zijn te vinden in kisten die je vind. En als je later weer bij dezelfde kist bent, dan zit er weer een heel ander wapen in.

    Ook de moeilijkheidsgraad van de vijanden en eind boss zijn variabel. De ene keer is die heel makkelijk en de andere keer weer heel moeilijk.

    Vooral met z'n vieren in co-op is het helemaal leuk.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  22. #5047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De MP was idd waardeloos. Ik heb het nu zowiezo wel gehad met WWII shooters/games. Een goede Vietnam of Golfoorlog game zou wel tof zijn...
    Ik vind dat er nog maar weinig games zijn over de Korea oorlog. En blijf het zeggen......WW1 zou ik ook leuk vinden.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  23. #5048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik vind dat er nog maar weinig games zijn over de Korea oorlog. En blijf het zeggen......WW1 zou ik ook leuk vinden.
    WW1 denk ik vooral over dat het misschien spannend lijkt, maar soms zaten de troepen dagen in de modder in hun loopgraven. Of je dat goed kan vangen in een shooter is maar de vraag. Een RTS over WW1 is daarentegen wel tof volgens mij...

    Er zijn in het verleden iig genoeg conflicten geweest over de hele wereld en waar de halve game en film industrie maar op terug blijft grijpen is de 2e wereldoorlog. Van 1 kant begrijpelijk, want het is de dodelijkste oorlog ooit, maar wat variatie is ook welkom. Daarnaast vind ik verzonnen conflicten ook prettig. Het hoeft niet altijd op de waarheid gebaseerd te zijn. Goede voorbeelden van erg toffe, vrij realistische shooters, maar niet op ware gebeurtenissen gebaseerd, zijn de Rainbow Six Vegas games en Ghost Recon op de PC. Meest recente voorbeeld is OFP2, maar die was te hardcore voor mij...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  24. #5049

    Standaard

    dacht dat de nieuwe cod van treyarch in vietnam gaat spelen, als dat zo is lijkt het mij wel geinig, beetje napalm op de vijand strooien
    beetje ziek natuurlijk maar ja dat deed de vs ook in die oorlog.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #5050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    dacht dat de nieuwe cod van treyarch in vietnam gaat spelen, als dat zo is lijkt het mij wel geinig, beetje napalm op de vijand strooien
    beetje ziek natuurlijk maar ja dat deed de vs ook in die oorlog.
    Dat zijn idd wel de geruchten. Ze hebben namelijk een hoop licenties voor muziek uit die periode aangekocht. Dus dat zou de meest logische conclusie zijn. Van mij mag het
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 202 van 208 EersteEerste ... 102152192198199200201202203204205206 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •