Pagina 101 van 208 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 5185 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    En vandaag toegelaten tot de Battlefield Heroes beta. Ziet er goed uit en speelt lekker, maar moet er nog meer tijd in steken om echt goed te kunnen oordelen.

    Iemand trouwens nog interesse in Demon's Souls (nog niet uitgebracht in Europa/VS) voor de PS3 ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #2502

    Standaard

    Er staat nooit in de krant
    "Een 25-jarige fastfoodketen medewerker heeft eigenhandig 3 overvallers uitgeschakelt zonder ze ernstig te verwonden. Hij verklaarde vaak Metal Gear Solid te spelen en daardoor te hebben geleerd hoe je tuig dat teveel naar het 8 uur journaal kijkt te kunnen overmachtigen."
    Of onze jongens overzee, of de dienst terrorisme bestrijding, de KLPD.

    Ach ja, ze doen hun best maar, ze lossen toch niks op met hun gezeur.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #2503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    En vandaag toegelaten tot de Battlefield Heroes beta. Ziet er goed uit en speelt lekker, maar moet er nog meer tijd in steken om echt goed te kunnen oordelen.
    Tof
    Wil zelf wel graag die Battlefield remake testen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #2504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck Bekijk bericht
    Ik stel voor om deze thread te sluiten, naar aanleiding van de schietpartij in Duitsland en de games die natuurlijk weer de schuld krijgen.....

    Soms word ik zo moe van de media, net op het journaal werd als eerste genoemd dat er "shietspellen" op de pc van de dader zijn gevonden.

    Ja Duuuh, op 95 % van de pc's van puberjochies staan die games...
    goed idee ik wil me dan vrijwillig laten opnemen, want ik speel al ruim 10 jaar shooters en andere geweldadige spellen zoals GTA en shit like that.
    Ow en ik kijk ook graag aktiefilms met een joker en ook nog eens vechtfilms. Verder heb ik ook al een paar keer meegedaan met paintball. Voordat ik straks een genocide pleeg, wil ik professionele hulp.

    Het is inderdaad makkelijker om spellen en films de schuld te geven, dan een echte oorzaak te zoeken. f*cking bullsh*t. Die jongen zal wel een steekje los hebben gehad en kon kiezen uit een arsenaal van wapens die zijn vader had. DAT lijkt me een gevaarlijke situatie.

    Nu las ik dat hij zelfmoord wilde plegen omdat hij op school zou zijn gepest. Hij schoot enkel op meisjes en leraressen. Dus zal hij wel geen borstvoeding hebben gehad.

    wat een onzin!!!
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 12-03-2009 om 14:13
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #2505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht

    Nu las ik dat hij zelfmoord wilde plegen omdat hij op school zou zijn gepest. Hij schoot enkel op meisjes en leraressen.
    Is dat zo? Ik heb er namelijk geen idee van omdat ik het hele gebeuren niet zo volg, mede omdat ik al een gevoel had dat games weer de schuld zouden krijgen en ik me daar toch alleen maar druk in maak. Weet alleen dat een of andere mof mensen had neergeknald en zelf ook gestorven is.

    Maar mocht dit het geval zijn lijkt het me al snel duidelijk. Ik heb een foto van die kerel gezien en mocht het de schutter zijn, nou dat ziet er niet meteen iemand uit die het populairst in school was. Nogal een knullig ventje, natuurlijk ook weer brildragend. Zou me niets verbazen mocht ie gewoon keihard door de meiden gepest zijn, altijd maar afwijzen, en wie weet nog erger (want mannen kunnen hard zijn, maar vrouwen zijn vaak echt smerig) dingen zoals'm wel wat versieren en dan staalhard vernederen waar iedereen bijstaat en zo van die dingen. Ik denk dat je de oorzaak al eerder daar moet gaan zoeken. Maar ach, wie ben ik... 14 jaar gepest worden op school zal vast geen effect hebben, maar 5 jaar games spelen maakt een moordernaar van je... Zucht, sommige mensen
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #2506

    Standaard

    Ik hoorde ook dat hij al een tijdje bij een psychiator liep. Gozer spoorde gewoon niet en dat ligt echt niet aan games, films, muziek, boeken en weet ik veel wat.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #2507

    Standaard

    Ik volg het eigenlijk wel want ik ben benieuwd wat voor bewijs ze hebben om een game de schuld te geven.
    Ik heb zijn naam eens gegoogled en kwam op een site van een amerikaanse newszender en daar zag ik twee hersen scans. waarvan rechts de scan was van een gamer die net een ggeweldadig spel had gespeeld. één gebied in de hersenen was fel gekleurd. de andere scan (linker) was van een niet gamer en daar waren waren meerdere delen fel gekleurd.
    Nu kon ik niet duidelijk krijgen of de hersenen van de gamer nu altijd op die plek fel gekleurd was, of enkel vlak na het spelen van een game.

    Hoe dan ook stond vast dat spelen van dat soort games oorzaak is van geweldadig gedrag.

    Nu denk ik dat als ik net seks heb gehad en ze doen bij mij direct een hersenscan, dan ben ik ervan overtuigd dat een deel van mijn hersenen ook fel gekleurd zullen zijn. Dus ben ik dan per difinitie een massaverkrachter?

    Soms echt lachtwekkend als die onderzoeken lees.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  8. #2508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik hoorde ook dat hij al een tijdje bij een psychiator liep. Gozer spoorde gewoon niet en dat ligt echt niet aan games, films, muziek, boeken en weet ik veel wat.
    +1

    Inderdaad, als een persoon het verschil niet weet tussen de real world en fictie (zoals in films, muziek, games, etc) dan ligt het probleem toch echt aan de persoon zel en niet omdat hij toevallig iets heeft gezien op het journaal of film/game en dat de volgende dag gaat nadoen.

    Ergens in de jaren 90 was toch ook een jongen die zijn kop eraf schoot, maar mistte en overleefde het. Het zou komen door verborgen boodschappen in een liedje van Judas Priest.

    Nu moet je wel gestoord zijn om die boodschappen te kunnen horen, maar goed...
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #2509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Denk hetzelfde als een NPC in een FPS. Voegt wat meer realisme toe dan 2 spelers die exact hetzelfde langs elkaar lopen :P
    Zag net wat screens en zag er geweldig uit. De NPC loopt inderdaad voor je terwijl jij alleen een crosshair ziet. Erg leuk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik hoorde ook dat hij al een tijdje bij een psychiator liep. Gozer spoorde gewoon niet en dat ligt echt niet aan games, films, muziek, boeken en weet ik veel wat.

    freaks bij rtl 4 nieuws vonden het nodig om te vermelden dat hij gamer was, en op hoogste niveau gamede, alsof ze weten wat dat betekent, en dan een manneke interviewen die op de xbox vandaag en gisteren niet heeft gespeeld, wtf
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #2511

    Standaard

    Voor de mensen die Resident Evil al hebben, is hij ook SPLIT SCREEN te Co-op te spelen? Thanks


  12. #2512

  13. #2513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Zag net wat screens en zag er geweldig uit. De NPC loopt inderdaad voor je terwijl jij alleen een crosshair ziet. Erg leuk.
    Heb ook wat scans gezien. Dat ziet er erg prima uit. Kan niet wachten
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #2514

    Standaard

    Zwaar labiel die gozert. Maar idd zo ontzettend makkelijk om te zeggen, die games zijn de schuld!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #2515

    Standaard

    Ik vind het wel jammer dat Capcom toch weer gaat voor een on the rails shooter met The Darkside Chronicles. De voorganger was leuk (vaak gespeeld, moet nog wel alle items vinden) en Resident Evil 2 is een geweldige game maar ik had liever toch iets anders gezien dan weer een simpele shooter. Met deel 4 heeft men bewezen dat dit soort dingen ook uitstekend op de Wii kunnen, en dan worden we weer afgescheept met dit. Desalniettemin zal ik deze titel toch spelen, want ik blijf de reeks geweldig vinden.

    Hopelijk valt deel 5 begin volgende week op de deurmat.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #2516

    Standaard

    Resident evil is gewoon een game dat aldurend aan het veranderen is,hoeveel is er al veranderd sinds de eerste resident evils..deel 4 is vooruitstrevend en deel 2 is uniek. Deel 5 is mooi en ja de rest zal ik straks achter komen als ik deze zal spelen. Het liefst zou ik ook deel 2 als remake willen maar ik zie liever iets nieuws verder in de reeks met Leon Kennedy of Chris Redfield.

    Ik heb nog een killzone 2 beschrikbaar *Heb 2 edities*
    Gister ook Killzone 2 uitgespeeld, wel een gaafe einde alsof het nog maar het begin is..alleen Verder hoopte ik dat de dood van Radec wat bruuter was,maar het eind gevecht is echt intents maar wel mooi,prachtig
    Laatst aangepast door RobinB : 13-03-2009 om 09:41

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #2517

    Standaard

    Verdorie, nu gaat Capcom Resident Evil 1 en Zero ook naar de Wii brengen, met aangepaste besturing.
    Ik had dan liever een update van 2 en 3 gezien, of gewoon een nieuwe titel.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #2518

    Standaard

    owh dat waren echt zuig titels

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #2519

    Standaard

    Owh de Wii krijgt ook nog een nieuwe Indiana Jones game..en de PS3 niet schande!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #2520

    Standaard

    Trophy Cards voor PS3 beschikbaar



    gvd, link werkt nog steeds niet ... Normaal als je op de link klikt zou je naar de trophies lijst moeten.

  21. #2521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Owh de Wii krijgt ook nog een nieuwe Indiana Jones game..en de PS3 niet schande!
    Las ik ook ja, al moet ik zeggen dat ik helemaal niet onder de indruk van de graphics ben. Maar het lijkt me wel leuk om de wii remote als zweep te gebruiken. Ook leuk is dat je de old school adventure Indiana Jones Fate of Atlantis vrij kan spelen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #2522

    Standaard

    Alleen het feit dat je Fate of Atlantis kan vrijspelen is al geweldig...goed nieuws!!!


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  23. #2523

    Standaard

    Overigens is de http://www.gametrailers.com/player/46617.htmlverschenen voor Resident Evil: Darkside Chronicles. Sweet.

    Voor de mensen die overigens House of the Dead: Overkill voor de Wii zoeken. Hij is momenteel 35 Euro bij Saturn, en dan krijg je er nog een big ass hand canon bij ook.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #2524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Voor de mensen die overigens House of the Dead: Overkill voor de Wii zoeken. Hij is momenteel 35 Euro bij Saturn, en dan krijg je er nog een big ass hand canon bij ook.
    Heb het spel helaas al binnen gekregen van Play, alleen zonder hand canon.
    Heb ze in bestelling staan maar zijn nog niet op voorraad.

    Is de hand canon ook los te koop bij Saturn?
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  25. #2525

    Standaard

    Ik kan me niet herinneren dat ze los te koop zijn. Er zijn natuurlijk wel andere guns te verkrijgen, maar deze was speciaal voor het spel gemaakt. Het had een soort zwart rubberachtige handgrip en het logo van AMS erop (de organisatie waar Agent G voor werkt).
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 101 van 208 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •