Pagina 108 van 208 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.676 tot 2.700 van 5185 worden weergegeven.
  1. #2676

    Standaard

    Moet toch effe kwijt dat ik met FIFA 09 Pascal in onze derde onderlinge Klassieker na penalties heb weten te verslaan. Totaalscore is nu 2-1, in het voordeel van Ajax natuurlijk... 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #2677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Moet toch effe kwijt dat ik met FIFA 09 Pascal in onze derde onderlinge Klassieker na penalties heb weten te verslaan. Totaalscore is nu 2-1, in het voordeel van Ajax natuurlijk... 8)
    Waarom nou he?

  3. #2678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Moet toch effe kwijt dat ik met FIFA 09 Pascal in onze derde onderlinge Klassieker na penalties heb weten te verslaan. Totaalscore is nu 2-1, in het voordeel van Ajax natuurlijk... 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #2679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Waarom nou he?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #2680

    Standaard

    ingame beelden van Uncharted 2, kwaliteit van het filmpje is niet denderend maar wat ziet het er weer leuk uit! Komt er bij mij zeker in, krijg al meteen zin om deel 1 weer te spelen

    http://www.psonly.nl/nieuws/19723/GD...n_Uncharted_2/
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #2681

    Standaard

    Verleiding is groot, toch wacht ik wel even totdat ik dat in 720p kan bekijken op gametrailers ofzo.

    Zag laatst wel wat nwe screens en die game ziet er ZO goed uit, doet Uncharted: Drake's Fortune verbleken, en die game is al ongelofelijk mooi. <3

  7. #2682

    Standaard

    Na afgelopen woensdag mijn Xbox360 aan een dame van UPS meegegeven te hebben zie ik nu op de xbox site bij de reparatiestatus dat mijn console gerepareerd of vervangen is en weer onderweg is naar mij. Dat is wel een stuk sneller dan de vorige keer. Nu maar hopen dat hij het blijft doen, want ik heb em aanstaande juni alweer 3 jaar. Deze week dus weer CoD:WaW spelen!!!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #2683

    Standaard

    Uncharted 2 ziet er echt vet uit!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #2684

    Standaard

    Majora's Mask, de opvolger van de N64 titel The Legend of Zelda: Ocarina of Time, komt eindelijk naar de Wii via het VC kanaal. In Japan wordt die in April verwacht voor 1200 Wii Points. Overigens is Majora's Mask ook verkrijgbaar op één van de zeldzame zelda collections voor de Gamecube.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #2685

    Standaard

    Yup, heb hem liggen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #2686

    Standaard

    wanneer komt uncharted 2 eigenlijk uit?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #2687

    Standaard

    Ik weet niet of ie al eens gepost is hier, maar ik kwam hem ergens tegen, wel grappig

    http://www.youtube.com/watch?v=MytfhzcSF-Y
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #2688

    Standaard

    Lol
    Z'n voetbal filmpjes zijn geniaal
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #2689

  15. #2690

  16. #2691

    Standaard

    nog een vette titel:

    Prototype








    release date staat op 26-06-2009

    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #2692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik weet niet of ie al eens gepost is hier, maar ik kwam hem ergens tegen, wel grappig

    http://www.youtube.com/watch?v=MytfhzcSF-Y


    hahaha! met die politie ook op het einde, gewoon wegrijden en dan nog ff zwaaien
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #2693

  19. #2694

    Standaard

    Pff Capcom maakt het wel lastig de 1000 gamerpoint te behalen van Resident Evil 5. Een beetje uitdaging is goed maar om alle wapens volledig up te graden heb je zoveel geld nodig dat je delen van levels tig moet doorspelen om te farmen, want met gewone sessies red je het niet. Gaap.

    Gisteravond trouwens Black Hawk Down gekeken en opvallend hoe veel van die film in deze game verwerkt zit. Bijna alle toffe dingen uit de eerste levels die de Afrika sfeer uitademen komen bijna direct uit de film, tot op de man met de megafoon aan toe.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #2695

    Standaard

    dan moet je de oude deltaforce eens spelen. die is zowat 1 op 1 aar die game was super goed. van die mogen ze zo een remake maken van mij.

  21. #2696

    Standaard

    inmiddels bij chapter 6-2 beland bij RE5, ik krijg het nu toch wel steeds moeilijker aangezien ik steeds vaker zonder ammo zit maar het is wel een erg toffe game tot nu toe dat gevecht met Wesker en Jill stelde echt niks voor, hopen dat het echte eindgevecht wat uitdagender is ik speel hem trouwens op Normal, Veteran ga ik zeker nog proberen maar of ik daar ver mee kom
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #2697

    Standaard

    En dan na Veteran komt er nog een moeilijkheidsniveau vrij die erg pittig is.....maar ja eer je daar zit heb je iig wel unlimited ammo vrijgespeeld verwacht ik.
    Level 4-1 meen ik is trouwens wel een goed level om even wat punten te scoren.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  23. #2698

    Standaard

    4-1 is inderdaad een goed optie, alleen moet je dan wel het hele level spelen. Ik speel meestal 6-3 totdat je twee Reapers hebt verslagen en dan weer overnieuw. Dan scoor je 10,000 binnen een minuut of drie.

    Ik vond trouwens de ammo wel in overvloede aanwezig, als je maar een beetje gebruik maakt van melee en later de stun rod kom je nauwelijks zonder te zitten. De handgun is je beste vriend.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  24. #2699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik speel meestal 6-3 totdat je twee Reapers hebt verslagen en dan weer overnieuw. Dan scoor je 10,000 binnen een minuut of drie.

    Ik vond trouwens de ammo wel in overvloede aanwezig, als je maar een beetje gebruik maakt van melee en later de stun rod kom je nauwelijks zonder te zitten. De handgun is je beste vriend.
    loop rond met die 2e magnum met infinite ammo en de hydra met infinite ammo
    en af en toe voor de gein sheva met die stun rod slaan
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #2700

    Standaard

    Nog twee levels MadWorld voor de Wii gespeeld. Level drie was een race scene en dat vond ik eigenlijk niet zoveel aan. Beetje rond rijden en af en toe een beweging met de remote of nunchuck maken op een andere wegpiraat af te maken. Dat laatste werkt niet echt lekker en is ook niet zo leuk om te doen. De eindbaas met zijn tornado's was wel behoorlijk pittig. Einde niet zo bijzonder als de eerste twee.

    Het vierde level (tweede stad) begint het verhaal al veel meer uitgewerkt te worden. Interessant nieuw motief van Jack om in de stad te zijn en een leuk nieuwe karakter. Jammer dat met die dokter niets wordt gedaan (tot nu toe). Rest van de wereld (Chinatown) is geweldig. Wat nieuwe leuke wapens (trompet is prachtig en frisdrank moet goed geschud worden) en nieuwe manieren om vijanden te killen. De vleeshaak is leuk, net als de versnipperaar en de sushi machine. Ook leuk om gewoon eens iemand het raam uit te gooien. De eindbaas was leuk en haar patroon was lang niet zo makkelijk. Haar einde is tot nu toe de minste voor mij. Vond hem niet zo bijzonder.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 108 van 208 EersteEerste ... 85898104105106107108109110111112118158 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •