Pagina 2 van 208 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 5185 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Zojuist BIA:HH besteld, ben benieuwd!

    Me loves gamehubs

    Ben ook benieuwd naar BIA in Nederland tijdens WO2. Weet alleen nog niet of ik hem op PS3 of op de 360 koop.
    Wacht wel de eerste reviews af. Ik heb iig veel plezier beleefd aan eerste BIA op mijn xbox.

  2. #27

    Standaard

    Toch maar eens Star Wars The Force Unleashed halen kijken of ik dat wel leuk vind, behoorlijk wat actie iig.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #28

    Standaard

    Volgens hebben mensen al eens reacties gepost maar hoe zijn de ervaringen met Gamehubs? Mijn pakketje van play-asia werd door de belasting onderschept waardoor het toch nog een dure grap werd dus ik zoek een beetje rond naar een alternatief.
    En op gamehubs is Saints Row 2, Fable 2 maar ook Gears of War 2 maar 33 euro, met gratis verzenden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #29

    Standaard

    paar keer besteld bij gamehubs, geen enkele keer douane, en netjes bezorgd, en ups tracking.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Zit zelf in de één na laatste, wellicht lagen mijn verwachtingen gewoon te hoog, maar de levelopbouw vind ik persoonlijk wat saai (rechttoe - rechtaan, weinig veriatie binnen levels) en na een paar missies heb je de krachten ook wel gezien. Qua verhaal vind ik het echter wel heel tof.

    hm ok, zit beetje vast bij 2e missie met apprentice, na de bossfight met dat maffe monster op die junkyard planeet, versla ik 4 scrap guardians, vervolgens laat ik vanaf de rechterkant een stuk metaal omlaag buigen, alleen kan ik er elke keer net niet bij, misschien met force dash?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Volgens hebben mensen al eens reacties gepost maar hoe zijn de ervaringen met Gamehubs? Mijn pakketje van play-asia werd door de belasting onderschept waardoor het toch nog een dure grap werd dus ik zoek een beetje rond naar een alternatief.
    En op gamehubs is Saints Row 2, Fable 2 maar ook Gears of War 2 maar 33 euro, met gratis verzenden.
    vanaf 1 december heb je hier geen last meer van, dan mag je tot 150 euro importeren.

    Ervaring met gamehubs is uitstekend, ook vragen per mail of via hun chatbox worden netjes en op tijd beantwoord.
    Onze dvd's l Filmlijstje

    'De geschiedenis leert ons dat we niets leren van de geschiedenis'.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm ok, zit beetje vast bij 2e missie met apprentice, na de bossfight met dat maffe monster op die junkyard planeet, versla ik 4 scrap guardians, vervolgens laat ik vanaf de rechterkant een stuk metaal omlaag buigen, alleen kan ik er elke keer net niet bij, misschien met force dash?
    Met dubbel jump en dan de force dash idd.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm ok, zit beetje vast bij 2e missie met apprentice, na de bossfight met dat maffe monster op die junkyard planeet, versla ik 4 scrap guardians, vervolgens laat ik vanaf de rechterkant een stuk metaal omlaag buigen, alleen kan ik er elke keer net niet bij, misschien met force dash?
    Teruglopen naar het linker stuk en vanaf daar springen is het makkelijkst, verbuigen moet inderdaad wel vanaf rechts. (als ik het goede deel in gedachten heb). Springen vanaf rechts kan wel, maar na drie keer in de afgrond gesprongen te zijn (wat me sowieso wel vaker gebeurt met de game) neem ik zoveel mogelijk de veilige route.

    Game overigens net uitgespeeld, leuk einde, je kunt nog kiezen of je voor een goed of slecht einde gaat.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  9. #34

    Standaard

    Dat is dus wel een kort spel..ik denk dat ik nog maar effe afwacht voor de BIA HH..review voordat ik deze aanschaf

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Volgens hebben mensen al eens reacties gepost maar hoe zijn de ervaringen met Gamehubs? Mijn pakketje van play-asia werd door de belasting onderschept waardoor het toch nog een dure grap werd dus ik zoek een beetje rond naar een alternatief.
    En op gamehubs is Saints Row 2, Fable 2 maar ook Gears of War 2 maar 33 euro, met gratis verzenden.
    Meestal leg ik die 7 euro voor 2 daagse verzending erbij zodat ik em lekker snel in huis heb en dan nogsteeds minstens 25 euro bespaar. Alle games zijn meteen budgetgames zo, en dat is erg prettig met die stortvloed aan topgames in oktober-november.

  11. #36

    Standaard

    nog steeds te koop/te ruil, een gesealed exemplaar van Mercenaries 2 voor de Xbox360.......ruilen alleen tegen een andere nieuwe game
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Met dubbel jump en dan de force dash idd.

    gelukt, zit nu bij missie dat kota mij moet volgen, maar die blinde freak doet het maar moeizaam, als ie nou de force zou gebruiken om mij te volgen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Teruglopen naar het linker stuk en vanaf daar springen is het makkelijkst, verbuigen moet inderdaad wel vanaf rechts. (als ik het goede deel in gedachten heb). Springen vanaf rechts kan wel, maar na drie keer in de afgrond gesprongen te zijn (wat me sowieso wel vaker gebeurt met de game) neem ik zoveel mogelijk de veilige route.

    Game overigens net uitgespeeld, leuk einde, je kunt nog kiezen of je voor een goed of slecht einde gaat.

    aha hoelang heb je erover gedaan?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    aha hoelang heb je erover gedaan?
    Volgens de statistiek zes uur en vijftig minuten (makkelijkste niveau weliswaar, te weinig tijd, teveel games, dus even voor de makkelijke uitweg gekozen)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  15. #40

    Standaard

    Denk dat ik op sith warrior(medium) er niet veel vanaf zit met die tijd.
    Zal misschien een uurtje ofzo langer zijn.

    Zijn maar 9 levels dus jammer genoeg is het niet zo'n grote game.
    Maar ga hem denk nog wel overnieuw doen.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  16. #41

    Standaard

    Volgens de statistiek zes uur en vijftig minuten (makkelijkste niveau weliswaar, te weinig tijd, teveel games, dus even voor de makkelijke uitweg gekozen)
    Wel... kort...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #42

    Standaard

    Momenteel de LittleBigPlanet Beta aan het downloaden .

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Wel... kort...
    Het einde kwam voor mijn gevoel ook wat snel inderdaad.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Momenteel de LittleBigPlanet Beta aan het downloaden .
    Huh, wat? Hoe de fuck kom je in de Beta? :O

  20. #45

    Standaard

    Gears of War 2 maar besteld bij gamehubs, bedankt voor alle reacties. Ik heb gekozen voor de gratis verzending, eens kijken hoe dat in zijn werk gaat.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Huh, wat? Hoe de fuck kom je in de Beta? :O
    Bij Eurogamer gaven ze een zooi keys weg maar het was niet makkelijk om er 1 te krijgen omdat de site heel moeilijk bereikbaar was. Ik heb het na 1,5 uur F5en opgegeven. Toen ik kon gaan registreren was er nog 1 key.

  22. #47

    Standaard

    Was weer te laat met de LBP Beta. Althans, na 1,5 uur zijn er 4500 verdwenen. Al die tijd bezig geweest met registreren en inloggen. Grrr...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  23. #48

    Standaard

    Star War TFU gisteren opgepikt. Heel erg geinige intro van LucasArts....was gelijk wakker toen de lightsaber rond de kamer tolde.

    Begonnen op medium level, te makkelijk is ook niks an. Gameplay is wel even wennen, maar werkt meestal wel aardig, alleen de stukjes met het dubbelspringen/verspringen vind ik weer irritant. Wel leuk om na GTA4 en BF B.C. eens een game meer als een uur pas af te zetten (moest op visite) anders had ik vrolijk doorgegaan.

    Erg vet zijn de Force powers (hoe vet om een Tie-Fighter op te pakken en weg te smijten!)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  24. #49

    Standaard

    Heb sinds kort een LCD schermpje, dus wel even de consoles gechecked. Voor de Wii wel een nieuw kabeltje gehaald, en het beeld ziet er al een stuk beter uit.

    Op de Wii speel ik nu Metroid 3 en online Mario Kart, beide voor mij top games, en op zo'n scherm, al helemaal. Natuurlijk zie je het verschil wel, maar toch vind ik het persoonlijk er niet slecht uitzien, Metroid vind ik er zelfs erg strak uitzien.


    Op de PS3 heb ik Devil May Cry 4 uitgespeeld, en die laatste paar levels, dat verschil ... is erg groot. Zag er bruut uit in ieder geval. Ben nu met Battlefield: Bad Company bezig. Helaas lagged het ongelofelijke online, maar in tegenstelling tot de PC tegenhanger, is de single player nu wel enigszins interessant. Ziet er goed uit, en het commentaar wat je maten maken, vind ik wel grappig. Online Gameplay kan echter niet tegen BF:2 voor PC op, maar is zeker niet slecht te noemen.
    I find your lack of faith disturbing

  25. #50

    Standaard

    Zit ook nog te hopen op een beta key voor lbp, had gehoord dat ik m of donderdag waarschijnlijk zou krijgen of de key voor killzone 2.


    @ john sital , helaas te weinig tijd gehad om deel 1 van resistance te bekijken.
    Heb eigenlijk gewoon te veel dingen te doen, zelfs metal gear solid ligt al vanaf release ongebruikt te wachten.



    Vanmiddag pure en brothers in arms halen, zouden binnen komen bij m m eindhoven.

Pagina 2 van 208 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •