Pagina 206 van 208 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208 LaatsteLaatste
De resultaten 5.126 tot 5.150 van 5185 worden weergegeven.
  1. #5126

    Standaard

    ik zit nog te twijfelen over CoD:MW2, singleplayer lijkt me dit keer wel toffer dan bij de 1e Modern Warfare...........


    iemand interesse in CoD:MW voor de PS3 z.g.a.n? PM graag!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #5127

    Standaard

    COD speel je om de MP, maar de SP campagne ziet er deze keer nog beter uit. Daarnaast een keer geen respawnende enemys en grenade fests ala cod5


  3. #5128

    Standaard

    Ik heb Operation Anchorage en Mothership Zeta uitgespeeld en ik ben blij dat er ik geen 800 punten p.s. voor heb betaald. Hoewel het leuk is om te spelen (OA een stuk minder) vind ik het toch te weinig speelduur hebben voor die oorspronkelijke prijs.
    Het bevalt me wel uitstekend om weer verder met Fallout te gaan, ik was alweer een beetje vergeten hoe tof ik het spel ook alweer vond.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #5129

    Standaard

    Beetje reclame . Mensen die geïnteresseerd zijn in horror adventures, Adventure-Island geeft 5 Dracula pakketten weg met daarin de complete Dracula Trilogie van Microïds bestaande uit:
    - Dracula Resurrection (1999)
    - Dracula 2: The Last Sanctuary (2000)
    - Dracula 3: The Path of the Dragon (2008 )

    Tevens ontvang je een Dracula gebit zodat je je tanden in de spellen kan zetten.

    Je hoeft er niet veel voor te doen. Een mail sturen naar het adres op deze pagina is voldoende.
    Laatst aangepast door Sneaker : 02-11-2009 om 00:14
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Ik heb Operation Anchorage en Mothership Zeta uitgespeeld en ik ben blij dat er ik geen 800 punten p.s. voor heb betaald. Hoewel het leuk is om te spelen (OA een stuk minder) vind ik het toch te weinig speelduur hebben voor die oorspronkelijke prijs.
    Het bevalt me wel uitstekend om weer verder met Fallout te gaan, ik was alweer een beetje vergeten hoe tof ik het spel ook alweer vond.

    zeta was wel lachen, aan de andere dlc moet ik nog beginnen, wat was er minder aan oa?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #5131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Het vliegveld level zorgt nu al voor heel wat opschudding in de wereld...

    ach ik vind het wel gedurfd.

    bij 25 killstreak krijg je een nuke in de mp
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #5132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ach ik vind het wel gedurfd.

    bij 25 killstreak krijg je een nuke in de mp

    En daarmee kan je IEDEREEN in de map afmaken?

  8. #5133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    En daarmee kan je IEDEREEN in de map afmaken?
    nee je bent immuun voor je eigen kernbom

    natuurlijk, iedereen sterft, jezelf en je team incluis
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #5134

    Standaard

    Hoelang duurt alle DLC bij elkaar van Fallout 3? Iemand ide zijne goty fallout 3 wil verkopen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #5135

    Standaard

    Dit is trouwens de fout melding van de PSN network: 8200AD36 een veel voorkomende error die eerst 8200AD23 was...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #5136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    COD speel je om de MP, maar de SP campagne ziet er deze keer nog beter uit. Daarnaast een keer geen respawnende enemys en grenade fests ala cod5

    is dat echt waar?? Die respawnende enemys en grenade fest was ook aardig in CoD4.

    Dat was echt de voornaamste reden voor mij om MW2 niet te halen.....Maar als ze dat eruit hebben gehaald, heb ik geen excuses meer om het NIEt te kopen
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  12. #5137

    Standaard

    Respawnenede enemy's zijn in ieder geval verleden tijd. Grenade fest in COD4 vond ik wel meevallen. Aparte redenene om een spel niet te kopen, of speel je geen MP/ CO-OP?


  13. #5138

    Standaard

    Zaterdag op een lanparty geweest van een forum.

    En kreeg een gozer een promocode binnen van God of War 3 demo!!!
    Tering wat een bruut spel!!
    Zag er echt heel goed uit en speelde zelfs beter dan deel 1 en 2.

    In maart staat hier weer een PS3 met GoW3
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  14. #5139

    Standaard

    Lijkt mij ook bruut

    Net effe DM gedaan bij uncharted..capture the idol. Echt lachen de andere team stond met 2-0 voor en op een gegeven moment 5-2. Zit er een italiaan Suno de hele tijd te vloeken..elke keer wordt ie gekilled door een granaatje ofzo beetje taunten en die gast de hele tijd vloeken ..hehehe

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #5140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    zeta was wel lachen, aan de andere dlc moet ik nog beginnen, wat was er minder aan oa?
    Rechtlijnige shooter, met een hele stomme eindbaas. In vats iedereen kapot schieten is wel aardig, maar het ging snel vervelen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #5141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    nee je bent immuun voor je eigen kernbom

    natuurlijk, iedereen sterft, jezelf en je team incluis
    vind ik nu al nix. Mss is het goed uitgewerkt maar als je hele eigen team ook echt sterft lijkt het me erg irritant want er zal toch niet overlegd worden of tactisch gespeeld worden en vanaf iemand een nuke heeft in je team zet die'm gewoon in, ook al sta jij net op het punt om de bom te planten of iets dergelijks bijvoorbeeld... En die nuke dus meer hinderlijk is dan handig terwijl ie toch ingezet zal worden puur omdat die mongool meer kills wil.... Naja, ik trek mss voorbarige conclusies, wie weet is het anders geïmplementeerd, ik hoop het iig...

    Over dat grenadefestijn, cod4 kon er ook aardig wat van op veteran hoor... Wat een gigantische troep en goedkope oplossing om het spel moeilijker te maken... Blij dat dat eruit geflikkerd is
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  17. #5142

    Standaard

    Je wint meteen de ronde als je nuke afgaat, maar zovaak komt het niet voor dat je een 25 killstreak haalt. Volgens mij tellen kills van choppers / ac-130 etc. niet mee namelijk.


  18. #5143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Respawnenede enemy's zijn in ieder geval verleden tijd. Grenade fest in COD4 vond ik wel meevallen. Aparte redenene om een spel niet te kopen, of speel je geen MP/ CO-OP?

    Jawel, maar alleen voor MP / co-op ga ik geen volle pond neerleggen.

    grenades viel ook wel mee met CoD4.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  19. #5144

    Standaard

    Say what? Er zitten nukes in de MW2 multiplayer?

    Heb 'm net maar even gepre-orderd trouwens. Wil er toch wel weer bij zijn :razz:

  20. #5145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Hoelang duurt alle DLC bij elkaar van Fallout 3? Iemand ide zijne goty fallout 3 wil verkopen?
    De meeste sites hebben het over vijftien tot twintig uur, als je alles wilt halen (er zitten een drietal verzamel achivements tussen). Ik denk zelf dat het wel een paar uurtjes korter kan, maar dat weet ik niet echt zeker.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  21. #5146

    Standaard

    Koopje: 1600 punten + headset bij bol.com
    http://www.bol.com/nl/p/games/grand-...61714ac1500894
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #5147

    Standaard

    Jezus wat zit ik toch hard te ownen in Uncharted 2, waar ik trouwens niemand meer over hoor.. speelt niemand het meer?

  23. #5148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Jezus wat zit ik toch hard te ownen in Uncharted 2, waar ik trouwens niemand meer over hoor.. speelt niemand het meer?

    Denk dat de meeste hem al uitgespeeld hebben....

  24. #5149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Jezus wat zit ik toch hard te ownen in Uncharted 2, waar ik trouwens niemand meer over hoor.. speelt niemand het meer?
    Ik speel momenteel enkel COD4 met twee maten van me U2 komt later wel weer.

  25. #5150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Jezus wat zit ik toch hard te ownen in Uncharted 2, waar ik trouwens niemand meer over hoor.. speelt niemand het meer?
    Ik heb op dit moment even geen plaats voor mijn Playstation, maar zodra het weer mogelijk is, ga ik meteen weer Unchartedten.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

Pagina 206 van 208 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •