Pagina 207 van 208 EersteEerste ... 107157197203204205206207208 LaatsteLaatste
De resultaten 5.151 tot 5.175 van 5185 worden weergegeven.
  1. #5151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Denk dat de meeste hem al uitgespeeld hebben....
    Met 'hard ownen' doelde ik ook niet de SP

    Dit weekend met de dubbele XP bijna 4 levels omhoog.
    Van net 26 naar bijna 30. Heb verder niet bijster veel gespeeld, maar gewoon veel punten gescoord. Lekker hoor!

  2. #5152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik heb op dit moment even geen plaats voor mijn Playstation
    Dat is geen excuus. Daar MAAK je gewoon plaats voor roost:

  3. #5153

    Standaard

    Voor de mensen die The Conduit nog zoeken. Bart Smit verkoopt hem online voor 15 Euro . Ik heb er nog 44 Euro voor betaald en baal dus behoorlijk.

    Ook interessant zijn Klonoa (15 Euro), House of the Dead 2 & 3 met Gun (15 Euro), Dead Space: Extraction (28 Euro), Another Code Wii (29,95), Cursed Mountain (29,95). Allen vor de Wii.

    Het is dat ik weinig geld heb.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #5154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Met 'hard ownen' doelde ik ook niet de SP

    Dit weekend met de dubbele XP bijna 4 levels omhoog.
    Van net 26 naar bijna 30. Heb verder niet bijster veel gespeeld, maar gewoon veel punten gescoord. Lekker hoor!

    ok sorry. speel nooit online vandaar. Uncharted zal het 1ste spel worden die ik online ga proberen.

  5. #5155

    Standaard

    Damn,had al 3 keer level 30 kunnen krijgen..level 9 veel xp en dan weer eraf geknikkert..dan raak ik elke keer "de helft" van me level kwijt.. zit nu weer op 29 en een kwart..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #5156

    Standaard

    Mensen trek in een potje Uncharted 2 Survival???? Wil nu eens voorbij wave 10 raken!!!

  7. #5157

    Standaard

    Ik doe wel effe een potje mee..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #5158

  9. #5159

    Standaard

    Tot hoever loopt survival eigenlijk? Vanmiddag wel Gold Rush 'uitgespeeld' ging to ronde 10 dacht ik

  10. #5160

    Standaard

    Heb maar eens god of war 1 en 2 gepreordered.
    Heb ze wel al op de ps2 maar die kan ik dan mooi aan mn neefje geven.

  11. #5161

    Standaard

    Ook tot 10;...godver dat was een slechte match zeg..hou het effe voor gezien met uncharted vanavond..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #5162

    Standaard

    even over uncharted 2...ik ben bezig met alle trophy's te halen en moet op hard en expert na alleen nog maar stalen vuist meester en expert. In deel 1 stelde dat niets voor maar nu lukt het me op een of andere manier niet. Ik schiet 1 of 2 kogels in zo'n mannetje en sla hem daarna met 1 klap dood maar al doe ik het 100 keer ik krijg geen trophy!!

    iemand tips over hoe ik het dan misschien moet doen?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #5163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    even over uncharted 2...ik ben bezig met alle trophy's te halen en moet op hard en expert na alleen nog maar stalen vuist meester en expert. In deel 1 stelde dat niets voor maar nu lukt het me op een of andere manier niet. Ik schiet 1 of 2 kogels in zo'n mannetje en sla hem daarna met 1 klap dood maar al doe ik het 100 keer ik krijg geen trophy!!

    iemand tips over hoe ik het dan misschien moet doen?
    Hier een tip: http://www.blip.tv/file/2736368

    Korte samenvatting: Chapter 4 op Very Easy even spelen

    Hier kan je voor veel PS3 spellen tips vinden voor bepaalde trophies. Even klikken op retail/PSN games en dan bij het betreffende spel op de trophy klikken die je wilt unlocken. Bij de wat nieuwere spellen zijn de tips nog wat schaars. http://www.ps3trophies.co.uk/
    Laatst aangepast door Chris W : 03-11-2009 om 13:52

  14. #5164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Hier een tip: http://www.blip.tv/file/2736368

    Korte samenvatting: Chapter 4 op Very Easy even spelen

    Hier kan je voor veel PS3 spellen tips vinden voor bepaalde trophies. Even klikken op retail/PSN games en dan bij het betreffende spel op de trophy klikken die je wilt unlocken. Bij de wat nieuwere spellen zijn de tips nog wat schaars. http://www.ps3trophies.co.uk/
    Inderdaad. Je kan het ook 1 keer doen, kijken bij de statistics of je er 1 bij krijgt. Zo ja, opslaan en laden.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  15. #5165

    Standaard

    Zo, de laatste missie van Fallout 3 DLC Broken Steel is een mooi einde van het verhaal. Vele malen beter dan de laatste missie van het origineel, dat was voor mij nogal een anti-climax.
    Nu mag je met een superwapen met min of meer oneindige munitie een vijandige legerbasis helemaal van de kaart af vagen . Ik ben bijna klaar maar het is de leukste gevechtsmissie uit het spel naar mijn mening.
    Hopelijk bieden The Pitt en Point Lookout ook nog het nodige plezier met andere soorten quests.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #5166

    Standaard

    Zou broken steel dan eignelijk de "eind missie" van heel Fallout 3 zijn? The lookout lijkt me ook gaaf..heb nog niet de fall out dlc's..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #5167

    Standaard

    Is dit de editie met het beeldje van AC 2 ? De versie is even duur als de versie zonder beeldje, beetje weird niet ?


  18. #5168

    Standaard

    De White Edition is uitgebracht voor mensen die de Black Edition hebben misgelopen. Deze versie bevat minder extra missies, wat er verder anders aan is zou ik niet weten.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  19. #5169

    Standaard

    Net even begonnen met Point Lookout maar een heel ander gebied (vooral qua sfeer) met voldoende locaties om te verkennen bevalt me wel. Er lopen een soort hilbillies rond die zo bij de Texas Chainsaw Massacre familie hadden kunnen horen, leuk om eens op iets anders te schieten dan raiders.

    Jij hebt Fallout op de PS3 zeker Robin? Anders had je mijn dlc disc volgens mij gewoon kunnen lenen om de boel te installeren.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #5170

    Standaard

    Ik had ze ..maar denk dat ik gewoon fallout 3 ga aanschaffen met dlc's erbij..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #5171

    Standaard

    Wallace & Gromit bestaat 20 jaar en om dat te vieren geeft Telltale Games naast korting gratis een aflevering van de adventure serie weg.

    Deze kan je tijdelijk hier downloaden:
    http://www.telltalegames.com/wallaceandgromit20th
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #5172

    Standaard

    Ben eindelijk aan Uncharted II begonnen, erg vette game! Alleen op de een of andere manier kom ik niet verder, ik schaam me diep want de puzzels in dit spel zijn nou niet echt moeilijk....Waarschijnlijk zie ik iets enorm over het hoofd. Misschien iemand die me even kan helpen?

    Het gaat om het stuk in de tempel waar je met zonlicht en spiegels een deur moet openen. Ik ben het beeld al opgeklommen en het licht is versprongen. Ben vervolgens weer naar beneden geklommen en heb daar beneden een spiegel op een andere spiegel gericht, ik heb echter geen idee hoe ik nu weer bij die spiegel kan komen.

  23. #5173

    Standaard

    De pakketbezorger is onderweg as we speak, met GH: Metallica. 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #5174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ben eindelijk aan Uncharted II begonnen, erg vette game! Alleen op de een of andere manier kom ik niet verder, ik schaam me diep want de puzzels in dit spel zijn nou niet echt moeilijk....Waarschijnlijk zie ik iets enorm over het hoofd. Misschien iemand die me even kan helpen?

    Het gaat om het stuk in de tempel waar je met zonlicht en spiegels een deur moet openen. Ik ben het beeld al opgeklommen en het licht is versprongen. Ben vervolgens weer naar beneden geklommen en heb daar beneden een spiegel op een andere spiegel gericht, ik heb echter geen idee hoe ik nu weer bij die spiegel kan komen.
    Je moet de spiegel op het hangende ding richten die dan weer de ogen van een beeld op laten lichten (zoals de allereerste), dan loop je daar heen en gebruik je die dagger weer zodat het 2e stuk beeld omlaag komt
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  25. #5175

    Standaard

    Oke bedankt! Ga ik vanavond weer even verder.

Pagina 207 van 208 EersteEerste ... 107157197203204205206207208 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •