Pagina 208 van 208 EersteEerste ... 108158198204205206207208
De resultaten 5.176 tot 5.185 van 5185 worden weergegeven.
  1. #5176

    Standaard

    Bij dat stuk was ik net ook met uncharted 2. Ben nu op de train yard,speel op hard en was vanaochtend begonnen..Uncharted 2 disc leest trouwens sneller dan de uncharted 1 disc..viel me op toen ik uncharted 1 speelde...en nu deel 2.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #5177

    Standaard

    Deze ochtend wou mijn vriendin, tot mijn grote verbazing, eens meegamen (tweede keer in 3 jaar relatie) maar aangezien ik enkel vrij mannelijke games heb sprak nix haar aan dus had ik maar ff snel de LittleBigPlanet Demo gedowned en gespeeld met haar en ik moet zeggen dat ik´m zo leuk niet had verwacht. Echt een heel vette game en ben´m net gaan halen voor 25 euries. De vriendin dus erg blij, en ik stiekem ook
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #5178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Deze ochtend wou mijn vriendin, tot mijn grote verbazing, eens meegamen (tweede keer in 3 jaar relatie) maar aangezien ik enkel vrij mannelijke games heb sprak nix haar aan dus had ik maar ff snel de LittleBigPlanet Demo gedowned en gespeeld met haar en ik moet zeggen dat ik´m zo leuk niet had verwacht. Echt een heel vette game en ben´m net gaan halen voor 25 euries. De vriendin dus erg blij, en ik stiekem ook
    LBP is gewoon brilliant. vergeet niet die usercontent te checken want sommige gasten hebben echt super gave dingen gemaakt!

  4. #5179

    Standaard

    Uncharted 3...?


    Na de release van het prachtige spel Uncharted 2, zijn ook meteen de geruchten over Uncharted 3 begonnen. Maar deze keer lijken de geruchten een kern van waarheid te bevatten en blijkt Uncharted 3 in een vroeg stadium van ontwikkeling te zijn.
    Als je kijkt in het laatste nummer van de Official Playstation Magazine (December 2009, UK versie) in de sectie "The Big 10", daa in vragen de medewerkers van OPM het volgende aan Justin Richmond die multiplayer designer is van Uncharted 2: "Kan het nog beter dan Uncharted 2?" Het antwoordt hierop, geeft voeding aan het gerucht voor Uncharted 3: "Haha! More of it. The guys back at the office are already starting to look at optimising the engine, getting more stuff on screen - all the stuff that we've done in this project that we could do better with", aldus Justin Richmond.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    De White Edition is uitgebracht voor mensen die de Black Edition hebben misgelopen. Deze versie bevat minder extra missies, wat er verder anders aan is zou ik niet weten.

    beeldje is volgens mij ook anders, ik heb zelf al maanden geleden de Black Edition in de pre-order gezet bij Bol dus ik zit goed, ik was er als 1 van de eerste bij
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #5181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    Deze ochtend wou mijn vriendin, tot mijn grote verbazing, eens meegamen (tweede keer in 3 jaar relatie) maar aangezien ik enkel vrij mannelijke games heb sprak nix haar aan dus had ik maar ff snel de LittleBigPlanet Demo gedowned en gespeeld met haar en ik moet zeggen dat ik´m zo leuk niet had verwacht. Echt een heel vette game en ben´m net gaan halen voor 25 euries. De vriendin dus erg blij, en ik stiekem ook
    LBP is gewoon brilliant. vergeet niet die usercontent te checken want sommige gasten hebben echt super gave dingen gemaakt!
    Pluk ook de gratis content uit de store zitten leuke pakjes bij en wat tools om je eigen levels te ontwerpen. Voor betaalde content is het MGS4 pack het meeste waar voor zn geld!

  7. #5182

    Standaard

    Batman ....2?

    Omdat de game officieel nog niet is aangekondigd was het antwoord dat hij gaf dan ook wel te verwachten. Momenteel mag hij er niet op antwoorden, maar persoonlijk kan hij niet wachten om verder te gaan, want er zijn nog zoveel meer dingen die hij graag in de games zou willen stoppen. Daarnaast is hij ook vereerd om aan de game te mogen werken. Duidelijk dus, de sequel komt er, de vraag is alleen wanneer.

    Quote:
    ‘I’m not really allowed to comment on that, but there are definitely lots of exciting stories to tell in Batman’s world, and I can say that we’re really privileged to work on it, and excited about future possibilities.’
    Denk dat de limited editions van Assassins creed echt voor de die hards zijn. Ik wacht nog effe de reviews af voordat ik eraan begin..Het ziet er veel gevarieerder uit maar ben nog niet helemaal overtuigd.,met name het verhaal..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #5183

    Standaard

    als er nog iemand ninja gaiden sigma 2 voor ps3 zoekt pm maar
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #5184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    De meeste sites hebben het over vijftien tot twintig uur, als je alles wilt halen (er zitten een drietal verzamel achivements tussen). Ik denk zelf dat het wel een paar uurtjes korter kan, maar dat weet ik niet echt zeker.
    Ik kom op mezelf terug, Point Lookout is groots ten opzichte van de andere drie die ik heb afgerond. Ik ga zeker over de twintig uur voor alle vijf de DLC heen, dus dat is erg prettig.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  10. #5185

    Standaard

    Vanaf nu weer verder in http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=71925

    Het Grote Enige Gameshoekje: Part VI
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 208 van 208 EersteEerste ... 108158198204205206207208

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •