Pagina 3 van 208 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 5185 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Net Samba de Amigo binnengehad en meteen even uitgeprobeerd. Plezier (en vermoeidheid dit keer) zoals vroeger, met het deel van de Dreamcast. De controls zijn een beetje vreemd bedacht; de nunchuck en wiimote moeten exact het tegenovergestelde worden vastgehouden. Voelt een beetje vreemd aan, maar het werkt uiteindelijk wel. Jammer dat de liedjes wederom niet origineel uitgevoerd zijn. Toch een aanrader als je van muziek, ritme en/of partygames houdt.

    Over Star Wars ben ik op dit moment ook redelijk tevreden. Beetje God Of War-achtig qua gameplay, uiteraard dan in een Star Wars universum. Het 'exclusieve' demo level waar iedereen het over had is dus een fabricatie. Het level zit exact hetzelfde erin, minus de 'mini-boss' die je tegen het einde tegenkwam.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    Net Samba de Amigo binnengehad en meteen even uitgeprobeerd. Plezier (en vermoeidheid dit keer) zoals vroeger, met het deel van de Dreamcast. De controls zijn een beetje vreemd bedacht; de nunchuck en wiimote moeten exact het tegenovergestelde worden vastgehouden. Voelt een beetje vreemd aan, maar het werkt uiteindelijk wel. Jammer dat de liedjes wederom niet origineel uitgevoerd zijn. Toch een aanrader als je van muziek, ritme en/of partygames houdt.

    Over Star Wars ben ik op dit moment ook redelijk tevreden. Beetje God Of War-achtig qua gameplay, uiteraard dan in een Star Wars universum. Het 'exclusieve' demo level waar iedereen het over had is dus een fabricatie. Het level zit exact hetzelfde erin, minus de 'mini-boss' die je tegen het einde tegenkwam.

    waarom beledig je god of war?:x bij sw is hele tijd nieuwe ruimte, of kamer, iedereen mollen en dan weer door naar volgende checkpoint, of je gebruikt voorwerpen om iemand af te maken, of je gooit mensen door de lucht, of je hakt met je lightsaber erop los, aardige game maar uiteindelijk middelmaat.

    o ik was uiteraard ook te laat voor die beta key
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #53

    Standaard

    14 november komt de nieuwe Football Manager uit!
    Dit zal de enige game zijn die ik op de PC blijf spelen. De screenshots beloven veel goeds, can't wait! 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #54

    Standaard

    Beta key van lbp is binnen voor online te spelen.
    Op dit moment ben ik door de levels aan het struinen om stickertjes te vinden.

    Spel voelt geweldig aan en je zit bijna met open mond te kijken hoe leuk sommige dingen zijn.

    Straks na mn poker toernooien ga ik weer verder spelen

    Tevens pure en brothers in arms gehaald, bij mm eindhoven waren ze niet binnen maar van leest had ze gelukkig wel

  5. #55

    Standaard

    Iemand al ervaringne met BIA?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #56

    Standaard

    Een paar maanden geleden kreeg ik via de sterrencatalogus al Black Hole Rising in m'n bezit, maar vandaag zag ik bij MM Zwolle Advance Wars: Dark Conflict liggen voor 10 euro. En alhoewel ik eigenlijk geen tijd heb om het spel nu te spelen kon ik dat koopje natuurlijk niet laten liggen.

    Een andere nieuwe aanwinst die ik wel zal gaan spelen is Civilization Revolution, eveneens voor de DS. Civ op een handheld is al jaren een droom van me, en de paar recensies van dit spel die ik gelezen heb waren zeker positief. Ik ben erg benieuwd.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    waarom beledig je god of war?:x bij sw is hele tijd nieuwe ruimte, of kamer, iedereen mollen en dan weer door naar volgende checkpoint, of je gebruikt voorwerpen om iemand af te maken, of je gooit mensen door de lucht, of je hakt met je lightsaber erop los, aardige game maar uiteindelijk middelmaat.

    o ik was uiteraard ook te laat voor die beta key
    God of War met Unleashed vergelijken, of all things God of War is gewoon het ideale spel op een Sony console, voor ieder wat wils: actie, puzzels, adventure, ... kan niet op. Boss battles zijn ongeëvenaard, wapens zijn echt wauw... ik hou wel m'n hart vast voor God of War III, want het verhaal was gewoon over en uit na deeltje twee imo

    Maar inderdaad, Force Unleashed gaat snel vervelen. Goed om één keer uit te spelen, maar replay value: nul.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  8. #58

    Standaard

    Een seconde geleden Brothers in Arms: Hell's Highway voor de PC besteld.

  9. #59

    Standaard

    Even tussen al het game-geweld door...
    Het zou mooi zijn als in het vervolg wanneer een topic verder gaat in een nieuw topic dit gemeld wordt met een bericht in het "oude" topic.

    Was hierop geabboneerd en vond het al zo stil worden....kom ik er ineens achter dat deelte 5 gestart was

    Voor wat betreft games......ben momenteel bezig met Lego Batman..........errug leuk die Lego games!! Wat een humor


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    God of War met Unleashed vergelijken, of all things God of War is gewoon het ideale spel op een Sony console, voor ieder wat wils: actie, puzzels, adventure, ... kan niet op. Boss battles zijn ongeëvenaard, wapens zijn echt wauw... ik hou wel m'n hart vast voor God of War III, want het verhaal was gewoon over en uit na deeltje twee imo

    Maar inderdaad, Force Unleashed gaat snel vervelen. Goed om één keer uit te spelen, maar replay value: nul.
    Jaja, God Of War is niet hetzelfde als Star Wars Force Unleashed wijsneus. Qua gameplay uiteraard wel. Meppen, upgraden, QTE, boss battles, etc. etc. God Of War is slechts een voorbeeld, een goed voorbeeld welteverstaan.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #61

    Standaard

    aha dan had ik je verkeerd begrepen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #62

    Standaard

    Ben nu even de trial van Duke Nukem 3D aan het downloaden. Vroeger vond ik em geweldig, heb zelfs de originele cd nog ergens liggen. Kijken wat er nog over is van dat goede gevoel.

    Ook kan ik niet wachten op WipeOut HD die morgen eindelijk uitkomt op PSN. Is een behoorlijk 'volle' game voor die paar centen. Er zijn games die minder content hebben en voor de volle mep in de winkel komen te liggen.

  13. #63

    Standaard

    Net als Jeroen vond ik het ook vreemd dat niemand in dit topic postte. Is er gewoon een nieuwe thread voor aangemaakt .

    Net Wario Land 3 voor de GBC uitgespeeld. Nou ja, uitgespeeld. Ik heb alle power ups en de hoofd eindbaas verslagen. Het einde was overigens een beetje on-Wario's. Hij wordt afgeschilderd als good guy. Maar ben er nog lang niet. Ik ben nu bezig om in ieder level de vier schatten te vinden. Dit is echt niet makkelijk en ik ben er zeker nog een hele tijd mee bezig. En mocht ik daar klaar mee zijn, dan moet ik nog in ieder level alle 8 munten verzamelen. Dus met deze heelijke platformer ben ik zeker nog een hele tijd bezig. Tijd die ik eigenlijk niet heb. Moet Wario Land 4 nog spelen en vrijdag valt hopelijk Wario Land voor de Wii op de mat. Dus 1 dag om deel 3 en 4 volledig uit te spelen. Ben bang dat dat niet gaat lukken, maar deel 3 is gewoon een heerlijke game en een aanrader voor iedereen die van platform games uit.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #64

    Standaard

    Iemand al ergens BIA voor PC gespot?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ook kan ik niet wachten op WipeOut HD die morgen eindelijk uitkomt op PSN. Is een behoorlijk 'volle' game voor die paar centen. Er zijn games die minder content hebben en voor de volle mep in de winkel komen te liggen.
    Wat gaat die kosten dan? Voor een leuk prijsje ga ik hem denk ik ook wel even downloaden.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Wat gaat die kosten dan? Voor een leuk prijsje ga ik hem denk ik ook wel even downloaden.
    Rond de 15 euro dacht ik.

    Hier staat een overzicht van wat er in zit:

    http://www.ps3party.nl/nieuws/item/47670/
    Laatst aangepast door Pascal Barroso : 25-09-2008 om 11:04

  17. #67

    Standaard

    wipeout HD ga ik zeker downloaden. Heb de PSX versie nog erop staan. heel afentoe speel ik die als ik de tijd heb. mar de HD versie zal ik wel weer net als vroeger grijs spelen.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Rond de 15 euro dacht ik.

    Hier staat een overzicht van wat er in zit:

    http://www.ps3party.nl/nieuws/item/47670/
    Ziet er goed uit!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Net Wario Land 3 voor de GBC uitgespeeld. Ben bang dat dat niet gaat lukken, maar deel 3 is gewoon een heerlijke game en een aanrader voor iedereen die van platform games uit.
    Jammer, ik kom erachter dat mijn oude Gameboy het niet meer doet en de Micro geen GBC games ondersteund . En ik heb geen zin er een 2e hands handheld bij te kopen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Iemand al ergens BIA voor PC gespot?
    Die verschijnt pas volgende week (PC versie was een week uitgesteld)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  21. #71

    Standaard

    WipeOut HD staat in de store. Prijs is 17,99.

  22. #72

    Standaard

    Iemand nog interesse in een paar games voor de 360.

    SoulCalibur 4
    Ninja Gaiden 2
    Spider-man 3
    Test Drive Unlimited promo

    Ook nog een GTA 4 guide liggen van Brady.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  23. #73

    Standaard

    Ik heb gisteren en vandaag een paar uurtjes Civilization Revolution op de DS gespeeld, en ik moet zeggen dat dat goed is bevallen. Civ Rev DS is een behoorlijk "old school" Civ die grafisch een beetje tussen Civ 1 en Civ 2 inhangt. Het stadsmanagement is wat beperkter, maar dat maakt het wel een stuk geschikter voor kortere spelletjes in de trein. En het voelt echt als Civilization: ze hebben de sfeer van de PC-spellen best wel goed weten te behouden. Als je, zoals ik, affiniteit hebt met het genre van turnbased strategy dan is dit wel een aanrader.

    Ik ben trouwens ook benieuwd naar de remake van Populous die ze aan het maken zijn voor de DS. Dat ding is zo langzamerhand een hele lekkere catalogus van strategie-spellen aan het opbouwen.

  24. #74

    Standaard

    Wat speelt WipEout HD lekker zeg. Ziet er goed uit, snelheid is gigantisch en het is daardoor flink hectisch.

    Wat ik ook wel erg prettig vind is dat je de controls volledig zelf kan indelen. Vaak heb je voorop vastgestelde control schema's maar hier kon ik het voor mezelf wat beter indelen. Gas geven met de x knop vond ik niet lekker werken omdat je met het vierkantje dingen moet afschieten en items moet absorberen met het rondje.

  25. #75

    Standaard

    Weet iemand of Brothers in Arms Hell's Highway voor de 360 een southpaw functie oftewel controls voor linkshandige bezit?

Pagina 3 van 208 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •