Pagina 4 van 208 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 5185 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Jammer, ik kom erachter dat mijn oude Gameboy het niet meer doet en de Micro geen GBC games ondersteund . En ik heb geen zin er een 2e hands handheld bij te kopen.
    Ondersteund de Micro geen GBC games? Dacht dat het gewoon een kleine GBA was.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Die verschijnt pas volgende week (PC versie was een week uitgesteld)
    Die wordt dus, as we speak, geport. The Ubisoft way!

  3. #78

    Standaard

    Iemand al BIA gespeeld? Ben zeer benieuwd naar dit spel..

    Vandaag bij Wehkmp tussen 12-13 een WII voor 219 Euro met Mario sports

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ondersteund de Micro geen GBC games? Dacht dat het gewoon een kleine GBA was.
    Volgens wikipedia niet, domper.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Die wordt dus, as we speak, geport. The Ubisoft way!
    Gewoon een Xbox 360 controller aansluiten
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  6. #81

    Standaard

    IGN geeft brother in arms Hells high way een 7,6 ...zo lang verwachte titel..maarja eigen spel ervaring is natuurlijk altijd beter..dus laten horen wat jij ervan vind

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #82

    Standaard

    Iemand bekend met deze Wii mote en Nunchuck?

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14202

    Werken ze precies hetzelfde als de originele? Scheelt nogal in de prijs namelijk.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #83

    Standaard

    Brothers in Arms vandaag van Ubisoft binnen gekregen, echter pas zondag tijd om te spelen i.v.m. First Look morgen.

    Verder druk bezig met de Blob, wat een heerlijke game is dat, de game staat nu al in mijn top 3 van Wii games.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Iemand al BIA gespeeld? Ben zeer benieuwd naar dit spel..

    Vandaag bij Wehkmp tussen 12-13 een WII voor 219 Euro met Mario sports

    ik gelukkig niet
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #85

    Standaard

    Gisteren gekocht:



    Inmiddels een uurtje of 5 speeltijd erop zitten en ik vind het echt een geweldig sfeervolle game. Uitdagend genoeg. Niet té moeilijk of té makkelijk. Ik speel gewoon op Casual.

    Verder is de Collectors Edition echt een prachtige box met een zeer gedetailleerde action figure, mooi stripboekje, een plattegrond en natuurlijk ook wat bonus content.

    Nu weer verder gamen...
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 26-09-2008 om 18:27
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #86

    Standaard

    Nou mn killzone beta is binnen en ga vanavond laat eens effe lekker knallen

  12. #87

    Standaard

    ik ben jaloers op de mensen die morgen naar FirstLook gaan:x
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  13. #88

    Standaard

    Vandaag ook een beetje met BiH zitten rotzooien. Erg gave game en het is voor mij het wachten zeker waard geweest.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  14. #89

    Standaard

    Zo, gisteren SW:TFU binnen gehad. Vandaag uit. Zo'n 7 uurtjes in zitten. Heb m op t Jedi einde uitgespeelt

    Hij past leuk in het hele star wars verhaal tot nu toe. Beetje kort, maar OK, voor 40 kan ik er niet HEEL erg mee zitten. Zal nog wel terug gaan voor een hoop van die force cubes en het andere einde. De 7 die het spel op verschillende sites krijgt is best wel OK. Ik ken helaas ook sommige sites die het spel gewoon keihard een 4 gaven maar dat zie ik er niet echt in... De quick time events zijn soms BLOED irritant. Zo werd ik bij het gevecht met Vader opgepakt en moet ik op O drukken (PS3) maar omdat ik blijkbaar al op een knop had gedrukt voor ik dat venster door had, kon ik drukken wat ik wil op die O maar er gebeurde niets en mn actie werd niet geregistreerd. Dat is dan ook het ENIGE moment waar ik echt problemen ondervond met die QTE. Voor de rest ziet het er allemaal best goed uit. De animaties van de monden zijn een beetje ... vreemd, maar ik heb er erg goed van kunnen genieten als geheel. Leuk verhaal ook.

    Laat de volgende PS3 spellen maar komen: LBP, R2 & GoW 3 kijk ik ontzettend naar uit. Zeker LBP omdat ik daar nieteens in de beta kon komen

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ik ben jaloers op de mensen die morgen naar FirstLook gaan:x
    Morgen lekker als pers naar binnen, heb er zin an
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  16. #91

    Standaard

    Waar ik al bang voor was, gebeurde. Nintendo heeft aan 12Game te weinig Wario Land's voor de Wii geleverd . Nu heeft de zeer vriendelijke en servicegerichte medewerker aldaar er nog eentje kunnen bemachtigen bij de leverancier (heeft er zelf speciaal voor rondgebeld) en deze direct naar mij verzonden (inclusief verzendbevestiging). Met een beetje geluk komt die dan morgen bij mij aan.

    Maar ondertussen dan verder met de handheld Wario's. Wario Land 3 heb ik gisteren compleet uitgespeeld met alle vier de schatten in elk level. Sommige waren echt ontzettend moeilijk te pakken, maar ik heb ze allemaal. Hierna kreeg ik een mooie Perfect screen en werd Time Attack unlocked. Nu kan ik alle levels nog een keer opnieuw doorspelen, iedere sleutel vinden en dan een level afronden. Echter zie ik nergens op internet staan dat er dan nog wat bijzonders gebeurd. Verder zou ik nog in ieder level alle 8 munten moeten verzamelen. De beloning daarvoor zou een vierde parcours in de golfminigame zijn. Nou vond ik dat al niet zo super leuk, dus ik denk dat ik dat ook maar laat voor wat het is.

    Dus dan maar begonnen aan de laatste Wario handheld, Wario Land 4 voor de GBA. Het spel ziet er geweldig uit. Zeker de mooiste, kleurrijkste en gedetailleerdste Wario Land tot nu toe (daar gaat de Wii versie wel overheen natuurlijk). Verder is de muziek er goed en speelt het spel gewoon erg lekker en zien de levels er goed uit. Alleen lijkt het spel me nogal kort. Heb nu al één wereld (en het intro level) uitgespeeld en er zijn er maar 4. Dus denk dat ik hier vrij snel klaar mee ben, tenzij er nog een mooie verrassing te wachten staat. Er is namelijk nog een gigantische piramide in het midden van de spelwereld. De drie mini games zijn overigens erg leuk.
    Laatst aangepast door Sneaker : 26-09-2008 om 21:11
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen Bekijk bericht
    Morgen lekker als pers naar binnen, heb er zin an

    welke games wil je zeker spelen?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #93

    Standaard

    Weet iemand of er nog verschil zit in 360 en ps3 versie van BIA HH ? Normaal staat dat wel aangegeven bij IGN maar nu niet.

  19. #94

    Standaard

    Das lekker van 12Game.com. Heb 'em daar 1,5 maand geleden besteld. Alsnog niets ontvangen. Bedankt weer.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    welke games wil je zeker spelen?
    Ik heb nog een persafspraak voor LBP, dus daar zeker even kijken. Verder wil ik Resident Evil 5 even spelen, Mirror's Edge eens uitproberen, Prince of Persia aan de tand voelen en Fable 2 en Gears 2 eens proberen. Tussendoor nog wat presentaties bijwonen van de games die me interesseren.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  21. #96

    Standaard

    Hij was daar het goedkoopste. Er staat nu echter 4-6 weken op de site. Hij gaf mij aan dat dat een standaard melding was en dat het wel spoedig geleverd gaat worden. Als ik jou was zou ik morgen gewoon even bellen, wellicht dat ze het voor jou ook kunnen versnellen. Met preorders heb ik tot nu toe alleen bij Wehkamp succes gehad. Mario Kart Wii lag een dag voor de releasedatum op de mat.

    Dit is overigens ook erg vet gemaakt.
    Speciale Wario Land: Shake It Trailer
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Zo, gisteren SW:TFU binnen gehad. Vandaag uit. Zo'n 7 uurtjes in zitten. Heb m op t Jedi einde uitgespeelt

    Hij past leuk in het hele star wars verhaal tot nu toe. Beetje kort, maar OK, voor 40 kan ik er niet HEEL erg mee zitten. Zal nog wel terug gaan voor een hoop van die force cubes en het andere einde. De 7 die het spel op verschillende sites krijgt is best wel OK. Ik ken helaas ook sommige sites die het spel gewoon keihard een 4 gaven maar dat zie ik er niet echt in... De quick time events zijn soms BLOED irritant. Zo werd ik bij het gevecht met Vader opgepakt en moet ik op O drukken (PS3) maar omdat ik blijkbaar al op een knop had gedrukt voor ik dat venster door had, kon ik drukken wat ik wil op die O maar er gebeurde niets en mn actie werd niet geregistreerd. Dat is dan ook het ENIGE moment waar ik echt problemen ondervond met die QTE. Voor de rest ziet het er allemaal best goed uit. De animaties van de monden zijn een beetje ... vreemd, maar ik heb er erg goed van kunnen genieten als geheel. Leuk verhaal ook.
    Nou bij de 360 werkte die QTE bij Vader ook niet.
    Moest idd ook op B drukken(wat gelijk staat aan O) en gebeurde geen moer.
    Maar goed de QTE waren wel cool bij bosses,alleen jammer dat je zo moet focussen wanneer je moet drukken zodat je de helft mist zowat.

    Maar verder een prima game imo.
    Had deze nou ook trophy's btw?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  23. #98

    Standaard

    Vervelende van de QTE's vond ik vaak dat je middenin een aanval zat, waarna ineens het QTE kwam. Hierdoor drukte ik meteen op de verkeerde knop en kon ik weer opnieuw beginnen.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  24. #99

    Standaard

    In het begin had ik dat ook maar als je ook goed het levensbalkje let kon ik het wel timen wanneer de QTE kwam.
    Bij AT-ST's of Rancors hoefde je ook niet perse de QTE te doen om hem af te maken,je kan ook gewoon verder slaan of Force gebruiken.
    Maar met QTE is het natuurlijk wel toffer alleen zat er niet zo veel variaties in.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  25. #100

    Standaard

    Net geprofiteerd van een actie op Steam: alle games van Rockstar 50 % korting. Net Max Payne 1 + 2 gekocht voor 10 dollar samen.

Pagina 4 van 208 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •