Pagina 51 van 208 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 5185 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Fallout 3 ligt hier ook stof te happen maar dat gaat sowieso goed komen. Eerst morgen de game waar ik al zolang op hoop dat ie naar XBLA zou komen: Banjo-Kazooie

    1 van de games die ik heel vaak 100 % uitspeelde en nooit ging vervelen. Ben benieuwd of ie me weer zo pakt als toen.

  2. #1252

    Standaard

    net MK vs. DC binnen gekregen, zometeen ff spelen mijn eerste indruk volgt vanavond
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #1253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    net MK vs. DC binnen gekregen, zometeen ff spelen mijn eerste indruk volgt vanavond
    crapgame.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1254

    Standaard

    Eindelijk mijn xbox360 gekregen en ff de NXE geprobeerd.
    Moet zeggen dat het een verbetering is.
    Trouwens mijn avatar:



    PS: Heeft iemand trouwens interesse in Guitar Hero Aerosmith voor de Wii (gesealed)?


    Four **** Trader & SafeTrader


  5. #1255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    net MK vs. DC binnen gekregen, zometeen ff spelen mijn eerste indruk volgt vanavond
    Ik verwacht mijne ook deze week

  6. #1256

    Standaard

    oh en trouwens..

    UNCHARTED 2
    teaser staat op gametrailers. 14 december nieuwe trailer.

  7. #1257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Fallout 3 ligt hier ook stof te happen maar dat gaat sowieso goed komen. Eerst morgen de game waar ik al zolang op hoop dat ie naar XBLA zou komen: Banjo-Kazooie

    1 van de games die ik heel vaak 100 % uitspeelde en nooit ging vervelen. Ben benieuwd of ie me weer zo pakt als toen.
    Ik zat al gauw vast omdat ik verdomde sleutel van ijs niet te pakken kreeg...
    En met Tooie stop 'n swap....grrrrr!
    Het leuke aan Rare games op de N64, in Goldeneye moest en zou ik ook naar de basis tegenover de dam...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #1258

    Standaard

    ok eerste indruk van MK vs. DC......


    ten eerste had ik duidelijk te hoge verwachtingen, het viel namelijk toch een beetje tegen, het vechten zelf daarentegen is toch best tof, alleen ben ik er achter gekomen dat een vechtgame op de xbox360 niet fatsoenlijk speelbaar is, bij fatality's moet je namelijk de bekende knoppencombinaties combinaties (up, down, x, b, etc etc) uitvoeren en dat gaat echt tergend ***! en dan heb ik het over de "up, down, left, right" beweging met de d-pad, en met het pookje gaat het ook niet.........hopen dat de nieuwe 360 controller wel een goede d-pad heeft zodat fightinggames ook fatsoenlijk gespeeld kunnen worden.
    al met al is het spel niet bepaald spectaculair, ik ga het de komende dagen nog wel spelen en zie dan wel of ie gelijk weer in de verkoop gaat
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #1259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ok eerste indruk van MK vs. DC......


    ten eerste had ik duidelijk te hoge verwachtingen, het viel namelijk toch een beetje tegen, het vechten zelf daarentegen is toch best tof, alleen ben ik er achter gekomen dat een vechtgame op de xbox360 niet fatsoenlijk speelbaar is, bij fatality's moet je namelijk de bekende knoppencombinaties combinaties (up, down, x, b, etc etc) uitvoeren en dat gaat echt tergend ***! en dan heb ik het over de "up, down, left, right" beweging met de d-pad, en met het pookje gaat het ook niet.........hopen dat de nieuwe 360 controller wel een goede d-pad heeft zodat fightinggames ook fatsoenlijk gespeeld kunnen worden.
    al met al is het spel niet bepaald spectaculair, ik ga het de komende dagen nog wel spelen en zie dan wel of ie gelijk weer in de verkoop gaat
    Tip koop een arcadestick

    Vanmiddag ook gedaan op aanraden van een maat en echt een wereld van verschil.
    Moves gaan echt zo easy en vloeiend.

    Hier kan geen d-pad tegenop.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  10. #1260

    Standaard

    De UNCHARTED teaser 2 ziet er nice uit..deel 1 was een heerlijke spel..ben daarom reuze benieuwd naar deel 2

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #1261

    Standaard

    Ik heb per ongeluk 2 x GTA IV voor de pc binnen gehad, als iemand hem wil overnemen ( key is niet gebruikt ) 40 euro inclusief verzenden!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    ok eerste indruk van MK vs. DC......


    ten eerste had ik duidelijk te hoge verwachtingen, het viel namelijk toch een beetje tegen, het vechten zelf daarentegen is toch best tof, alleen ben ik er achter gekomen dat een vechtgame op de xbox360 niet fatsoenlijk speelbaar is, bij fatality's moet je namelijk de bekende knoppencombinaties combinaties (up, down, x, b, etc etc) uitvoeren en dat gaat echt tergend ***! en dan heb ik het over de "up, down, left, right" beweging met de d-pad, en met het pookje gaat het ook niet.........hopen dat de nieuwe 360 controller wel een goede d-pad heeft zodat fightinggames ook fatsoenlijk gespeeld kunnen worden.
    al met al is het spel niet bepaald spectaculair, ik ga het de komende dagen nog wel spelen en zie dan wel of ie gelijk weer in de verkoop gaat
    Geen aanrader dus? Wilde deze net aanschaffen?
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  13. #1263

    Standaard

    MK vs DC is een crapgame inderdaad.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #1264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong Bekijk bericht
    MK vs DC is een crapgame inderdaad.

    mooi dat we het eens zijn
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #1265

    Standaard

    heb mijn MK vs DC binnen, net ff snel 1potje gespeeld.


    -_____-

  16. #1266

    Standaard

    vandaag weer coop resistance 2 gespeeld met 7 man, echt schitterend, elkaar reviven, mensen die om ammo roepen, wel jammer dat sommige elite vijanden nu 7x zo sterker zijn als in singleplayer maar ja, je werkt nu ook als een team.
    Wat jammer is van r2 is dat het online menu beetje chaotisch in elkaar steekt, dat had veel beter gekund, misschien iets voor deel 3.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #1267

    Standaard

    hoe bedoel je ingewikkeld? ik vind het allemaal wel logisch en simpel in elkaar zitten, heb net de kaap van een miljoen online xp gehaald Het spel begint echt gaver en gaver te worden online imo, enkel jammer dat de matchmaking nog niet helemaal op punt staat, soms sta je in een team met enkel level 1-5 terwijl de vijand allemaal level 40-50+ heeft, dat is bijna niet te spelen natuurlijk
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  18. #1268

    Standaard

    Ik moet Resistance 2 toch maar snel kopen want ik ben sowieso altijd al kanonnenvoer maar dat wordt alleen maar erger natuurlijk als ik langer wacht.

    Banjo is trouwens nogsteeds geweldig. 10 jaar niet gespeeld en allerlei puzzels enz schoten me gewoon gelijk weer te binnen.

  19. #1269

    Standaard

    Net Wario Ware Touched voor de DS uitgespeeld en het is me toch tegengevallen. De bedoeling van het spel is om erg veel knotsgekke minigames in een moordend tempo op te lossen. Daarbij moet je gebruik maken van de unieke eigenschappen van de DS. Waaronder uiteraard het touchscreen en de microfoon.

    Ik heb het spel volledig uitgespeeld. Inclusief alle unlockables. Daarna is er ook niet meer zoveel om voor terug te komen. De meest minigames zijn leuk, maar worden heel snel, heel saai. Er is weinig variatie en de minigames bestaan meestal uit drie levels. Maar na level drie begin je weer bij level één, alleen iets sneller. Dit blijft zich herhalen en op een gegeven moment heb je de minigame wel gezien. Sommige zijn ook echt te makkelijk voor woorden. Zo was er een level waarbij je een vakje moest aanwijzen die fout gekleurd was. Op een gegeven moment zat ik op 253 met nog drie levens over. Andere daarentegen zijn weer extreem moeilijk. Het Metroid level bijvoorbeeld. Erg lastig.

    De Story Mode stelt helemaal niets voor en je ben er in een paar uurtjes doorheen. Dan kan je nog wel terug komen om bij ieder karakter een hogere score te behalen en dus dingen vrij te spelen. Maar erg bijzonder wordt het dan helaas niet.

    Gelukkig zitten er wel een aantal erg leuke minigames tussen en de Nintendo Retro wereld is geweldig, maar nu ik alles heb uitgespeeld en vrijgespeeld is het toch wel een teleurstelling en zie ik mezelf niet zo snel naar dit spel terugkeren.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #1270

    Standaard

    Eindelijk de FG42 unlocked,....1 pot mee gespeeld, niets voor mij, veeeeels te weinig damage. De Frag x 2 speelt wel fijn met TDM....op naar level 65,...CoD5 is een fijn spel.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #1271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia Bekijk bericht
    hoe bedoel je ingewikkeld? ik vind het allemaal wel logisch en simpel in elkaar zitten, heb net de kaap van een miljoen online xp gehaald Het spel begint echt gaver en gaver te worden online imo, enkel jammer dat de matchmaking nog niet helemaal op punt staat, soms sta je in een team met enkel level 1-5 terwijl de vijand allemaal level 40-50+ heeft, dat is bijna niet te spelen natuurlijk
    ok, kun je mensen die je tegenkomt een friendinvite sturen? nee dan moet je via psn mensen gaan toevoegen, en na elke game keer je terug naar menu net als in deel 1.
    om een party te houden moet je via psn netwerk bericht krijgen, slaat nergens op als je weet dat je in deel 1 via een druk op de knop iemand kon uitnodigen, verder moet je eerst naar teamopties gaan, dan weer kiezen voor uitnodigingen en dan pas accepteren, wtf is dat omslachtig.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  22. #1272

    Standaard

    Vandaag binnen:



    Heb ook van de week de Samsung T240HD gehaald en heb die inmiddels dus aangesloten op de Xbox. Het beeld van de tv/dvd is goed tot zeer goed en het beeld van de xbox is schitterend. Ben blij dat ik voor deze monitor ben gegaan en niet voor een cheapass LCD TV. Heb alleen de HDMI- en de optische kabel nog niet binnen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #1273
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Vandaag binnen:



    Heb ook van de week de Samsung T240HD gehaald en heb die inmiddels dus aangesloten op de Xbox. Het beeld van de tv/dvd is goed tot zeer goed en het beeld van de xbox is schitterend. Ben blij dat ik voor deze monitor ben gegaan en niet voor een cheapass LCD TV. Heb alleen de HDMI- en de optische kabel nog niet binnen.


    Meesterwerkje die Mario!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ok, kun je mensen die je tegenkomt een friendinvite sturen? nee dan moet je via psn mensen gaan toevoegen, en na elke game keer je terug naar menu net als in deel 1.
    om een party te houden moet je via psn netwerk bericht krijgen, slaat nergens op als je weet dat je in deel 1 via een druk op de knop iemand kon uitnodigen, verder moet je eerst naar teamopties gaan, dan weer kiezen voor uitnodigingen en dan pas accepteren, wtf is dat omslachtig.
    Mja klopt wel min of meer, maar je kan ook je party opties zo instellen dat je friends kunnen joinen zonder een invite dus dat gaat nog sneller dan en tja, ingame berichten sturen gaat niet via R2 zelf zoals met Rfom maar via de xmb, maar goed, dit is mss vijf seconden trager, ik lig er niet van wakker.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  25. #1275

    Standaard

    Op t moment begonnen aan Prince of Persia. Geweldig spel! Heerlijk sfeertje! Herinnerd mij aan XIII. Heerlijk die comic style 8) Heb er ook nog een art book bij gekregen *in tegen stelling tot het digitale art book dat er bij de US versie zat.

    Voor geïnteresseerde heb ik nog een Prince of Persia voor de PS3 liggen. Vraagprijs 45,- (inclusief, that is)
    Laatst aangepast door Chris W : 05-12-2008 om 00:04

Pagina 51 van 208 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •