Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 66 van 66 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik zag de box vandaag bij Blokker in Nijmegen liggen.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Ik zag de box vandaag bij Blokker in Nijmegen liggen.
    Bedankt dan ga ik vanmiddag ook 's kijken bij blokker Sittard.

    edit:
    Ik heb even gebeld met blokker in Sittard en yes ze hebben hem ook. Kost €39.95.
    Laatst aangepast door twiggertje : 12-12-2008 om 09:06

  3. #53

    Standaard

    Ik heb 'm binnen. het zijn 5 afleveringen van elk c.a 1½ uur verdeeld over de 5 discs, op disc 5 staat de laatste aflevering en ook de extra (documentaire)die duurt ca 69 min, dus de specificaties op de site kloppen niet want daar staat bij bonusdisc speelduur 144 minuten en als je de laatste aflevering meerekent klopt het ook niet want die duurt 1 en 31 minuten en de extra duurt 69 minuten is samen 160 minuten en de laatste aflevering zie ik niet als bonus.

    Beeldkwaliteit is redelijk, vergelijkbaar met en goede VHS band
    Laatst aangepast door twiggertje : 12-12-2008 om 13:19

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    Ik heb 'm binnen. het zijn 5 afleveringen van elk c.a 1½ uur verdeeld over de 5 discs, op disc 5 staat de laatste aflevering en ook de extra (documentaire)die duurt ca 69 min, dus de specificaties op de site kloppen niet want daar staat bij bonusdisc speelduur 144 minuten en als je de laatste aflevering meerekent klopt het ook niet want die duurt 1 en 31 minuten en de extra duurt 69 minuten is samen 160 minuten en de laatste aflevering zie ik niet als bonus.

    Beeldkwaliteit is redelijk, vergelijkbaar met en goede VHS band
    Klungelig van DFW en niet voor het eerst.
    Hoe is trouwens de documentaire getiteld; is er een bronvermelding, zodat we aan de weet kunnen komen wat de originele titel is ?

  5. #55

    Standaard

    De beeldkwaliteit is echt niet slecht, de serie is ook al 30 jaar oud , ik ben er dik tevreden mee.
    de documentaire heet 'Westerbork: Kamp van hoop en wanhoop' zoals dat ook op de site van DFW vermeld staat.

  6. #56

    Standaard

    Hij staat dan eindelijk in de folder aangekondigd als 5 dvd box.

    Het plaatje toont een afbeelding met 6 schijfjes. Maar het is bekend dat we in Nederland niet meer kunnen rekenen.

    Gezien de prijs ( ten opzichte van import versies) laat ik hem toch maar liggen. Blokker is de laatste tijd toch flink aan de prijs. Ze komen nu ook (na een jaar) met "Bert Haanstra compleet" voor 69,95, een prijs die al lang is achterhaald. Maar dat verder terzijde.

    Holocaust zit in mijn geheugen als een indrukwekkende serie, die ik iedereen kan aanraden die 'm nog niet heeft gezien. En dat er t.o.v. de originele uitzendingen misschien hier en daar wat aan geknipt is, doet aan de serie op zich niets af.

    Pluim voor DFW dat ze de serie hier ondertiteld uitbrengen.

  7. #57

    Standaard

    Ik kan me nog herinneren dat toen deze serie voor het eerst op de Nederlandse buis te zien was er werd gekozen voor de Duits nagesynchroniseerde versie(in Duitsland was die eerder op tv dan in Nederland) omdat het dan wat realistischer over kwam. De Duitse versie was wel iets ingekort, ik weet niet meer precies wat maar wel dat het bij de laatste aflevering was aan het eind. Je kreeg dus niet het originele einde te zien. En deze versie zag je dus toen ook op de Nederlandse tv.

    Jaren later (1995) is die nog 's door rtl5 herhaalt dus is ook al heel wat jaartjes geleden.
    Laatst aangepast door twiggertje : 14-12-2008 om 09:49

  8. #58

    Standaard

    Een klein schopje, bij de Mediamarkt Den Haag gekocht voor € 24,95. Misschien bij andere MM's ook te koop voor die prijs.

    In Den Haag liggen in ieder geval voor en na 4+5 mei de oorlogsfilms en docu's in redelijke aantallen op een grote tafel. Na mei zijn die docu's en films meestal weer weg of hoger in prijs.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    Ik kan me nog herinneren dat toen deze serie voor het eerst op de Nederlandse buis te zien was er werd gekozen voor de Duits nagesynchroniseerde versie(in Duitsland was die eerder op tv dan in Nederland) omdat het dan wat realistischer over kwam. De Duitse versie was wel iets ingekort, ik weet niet meer precies wat maar wel dat het bij de laatste aflevering was aan het eind. Je kreeg dus niet het originele einde te zien. En deze versie zag je dus toen ook op de Nederlandse tv.

    Jaren later (1995) is die nog 's door rtl5 herhaalt dus is ook al heel wat jaartjes geleden.

    Hij volgens mij toch echt in het Engels uitgezonden. Mogelijk heb je de serie eerst op de Duitse tv gezien?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #60

    Standaard

    Nee, twiggertje heeft gelijk, de éérste keer op de Nederlandse tv is de serie in het Duits uitgezonden, alleen was hij volgens mij niet ingekort.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV Bekijk bericht
    Nee, twiggertje heeft gelijk, de éérste keer op de Nederlandse tv is de serie in het Duits uitgezonden, alleen was hij volgens mij niet ingekort.
    De duitse versie was ingekort en die versie was ook in Nederland te zien.
    Zoek maar 's op internet en/of youtube.

    Ik heb de serie eerst op de Belgische tv gezien en daar was die niet ingekort.
    Laatst aangepast door twiggertje : 28-05-2009 om 09:50

  12. #62

    Standaard

    Ik zag in de blu-ray releaselijst staan dat in maart Holocaust op blu-ray uit komt. Heb DFW gevraagd of hier hier gaat om de tv-serie Holocaust. Hun antwoord was: het gaat over WO II en het is een tv-serie. Dus geen echte bevestiging. Heb de blu-ray alvast besteld, maar de kans is denk ik vrij groot dat deze serie nu ook op blu-ray gaat uitkomen. Zodra ik meer weet meld ik het hier.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #63

    Standaard

    hij is te koop op blu ray voor 18.99 bij DVD outlet
    http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi

    geweldige serie! Ik ga hem zeker aanschaffen!
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

  14. #64

    Standaard

    Deze serie zit nu in de 3 BR's voor 30 euro actie bij FRS. Iemand ervaringen met de uitgave van deze serie op Blu-ray?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Deze serie zit nu in de 3 BR's voor 30 euro actie bij FRS. Iemand ervaringen met de uitgave van deze serie op Blu-ray?
    Ik heb hem dit weekend gekeken. Ik vond het een geweldige serie, hij maakte vroeger als kind al een diepe indruk op me en heeft niks aan kracht verloren. Kwaliteit is prima, geluid 2.0 en full frame beeld.

    Ik bied hem te ruil aan:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...57#post1757657
    There are two types of people: those that talk the talk and those that walk the walk. People who walk the walk sometimes talk the talk but most times they don't talk at all, 'cause they walkin'. Now, people who talk the talk, when it comes time for them to walk the walk, you know what they do? They talk people like me into walkin' for them.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Deze serie zit nu in de 3 BR's voor 30 euro actie bij FRS. Iemand ervaringen met de uitgave van deze serie op Blu-ray?

    Het is in feite een geupscalede dvd-master.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •