De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: La Femme Nikita

  1. #1

    Standaard La Femme Nikita

    Lang verwacht en nu toch gekomen, zag het vanmiddag ineens op bubblegum staan, maar toen was er nog twijfel of het de film of de serie betrof, maar bol geeft nu duidelijk:

    La Femme Nikita Season 1
    Releasedatum: 15.10.2008

    De femme fatale waar je je ogen niet vanaf kunt houden.

    Topgeheim. Strikt vertrouwelijk. In 22 afleveringen vind je informatie over Section One, de ultrageheime undercoverorganisatie die moet afrekenen met terroristen die aan andere anti-terrorismeorganisaties weten te ontsnappen. Voor agenten van deze geheime organisatie zijn fouten onvergeeflijk ? zelfs voor nieuwkomers als Nikita. Het complete eerste seizoen van de temperamentvolle vijfjarige serie van Robert Cochran en Joel Surnow, die ook meewerkten aan 24, is in deze dvd-collectie samengebracht met speciaal bonusmateriaal dat je gezien móet hebben. Peta Wilson (The League of Extraordinary Gentlemen) speelt Nikita, die onterecht wordt beschuldigd van moord? maar een ontsnappingsmogelijkheid krijgt aangeboden als agent van Section One, onder de codenaam Jospehine. Een dodelijke schoonheid. Getraind om te overleven. Een heel andere kijk op actie.

  2. #2

    Standaard

    Eindelijk! Goed nieuws, serie die er bij mij wel in gaat komen.

  3. #3

    Standaard

    ja bij mij ook, vond het vroeger al een fantastische serie. en nu kunnen we het weer opnieuw beleven

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    nu is het afwachten op seizoen 2, deze was in 3 daagjes erdoorheen, is er al wat meer bekend over de release van seizoen 2

  6. #6

    Standaard

    al meer bekend over seizoen 2 inmiddels?! Ik hoop niet dat we een jaar moeten wachten voor elk seizoen..

  7. #7

    Standaard

    blijkbaar moeten we het dit jaar weer doen met de re-release van seizoen 1 op 14 oktober! Misschien proberen ze de verkoop van seizoen 1 nog eens op te krikken en volgend jaar seizoen 2?!...

  8. #8

    Standaard

    Nou laten we het hopen,
    want hoop toch echt nikita een x compleet te krijgen

  9. #9

    Standaard

    Nou heb antwoord gekregen van warner,
    blijft jammer van ze dat ze dit toch vaker doen, iets uit brengen en als het even niet loopt er maar mee kappen:

    Geachte heer ,

    Van onze collega Pam Brosens hadden wij vernomen dat u een vraag heeft over de serie La Femme Nikita.
    Helaas moet ik u vermenden dat wij tot nu toe nog geen deel 2 op de planning hebben staan voor bovenstaande serie.

    Ik hoop u zo voldoende ingelicht te hebben.

    Met vriendelijke groeten,

    M de Vries

    WARNER HOME VIDEO BENELUX


  10. #10

    Thumbs down

    Nog steeds balen, want de US R1-uitgaven zijn onbetaalbaar. In het post-dvd-tijdperk vragen ze nog steeds €50-€60 per dvd-seizoen... Daar heb je bij andere series meestal de complete series box voor, zeker als het series uit de 90's betreft.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •