Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 121 van 121 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Burp*
    ik d8 al augustus is wel heel ver weg
    Duurt inderdaad nog lang voor seizoen 2 op DVD komt ja...

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Voor de genen die dit nog niet weet.
    Op 5 Maart 2003 verschijnt seizoen 1 hier ook op dvd met Nl-subs.
    Ik wist dit nog niet, echt geweldig nieuws
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  3. #103

    Standaard

    Op 16 february begint seizoen 2 op bbc2 en bbc3... can't wait...
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spacemann Spiff
    Op 16 february begint seizoen 2 op bbc2 en bbc3... can't wait...
    Ik wacht wel tot die op de Nederlandse televisie komt, anders snap ik er nog niks van

  5. #105

    Standaard

    ik vondt het wel een kl*te streek van Yorin, om 3 afleveringen voor het eind een aflevering een week opteschuiven om er een docu over michel jackson uit te zenden.

    en ik ga cker kijken naar de bbc voor serie 2, alhoewel ik hoop dat er dan geen spoilers naar voren komen over serie 1 die ik nog niet afgezien heb.
    Mijn DvD's

  6. #106

    Standaard

    Dan heb je pech..aflevering bevat natuurlijk spoilers over het laatste uur!!! Dus...BBC eerst opnemen, en pas kijken nadat Yorin klaar is...of de DVD kopen(zoals ik al lang gedaan heb).

  7. #107

    Standaard

    werd seizoen 1 widescreen uitgezonden op de BBC? ik heb het eerste seizoen enkel gezien op dvd, ik weet nt of ik zal kunnen wachten tot seizoen 2 op dvd is, hopelijk zenden ze deftig uit op de bbc

    weet iemand al hoe laat het zou worden uitgezonden?

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Dan heb je pech..aflevering bevat natuurlijk spoilers over het laatste uur!!! Dus...BBC eerst opnemen, en pas kijken nadat Yorin klaar is...of de DVD kopen(zoals ik al lang gedaan heb).
    super idee!!, want om nou te gaan w88 tot yorin serie 2 eindelijk gaat uitzenden zijn we ook wel weer een paar maanden verder..
    Mijn DvD's

  9. #109

    Standaard

    Op de BBC komt het om 10 uur, 11 uur hier dus...wel laat.

    Trouwens, ik herhaal even dat de eerste aflevering GEEN reclame-onderbrekingen heeft waardoor de aflevering ECHT een uur duurt!!!!

  10. #110

    Standaard

    ..ik heb nog nooit een reclame-onderbreking gezien bij de BBC ...
    Blanke bolster, Ruwe Pit

  11. #111

    Standaard

    Lees....deze duurt precies een uur, was in de VS ook...

  12. #112

    Standaard

    Ik heb er nog geen 5 minuten van gezien lol. Hoor en lees er zoveel over maar heb nog niet de kans gehad om ernaar te kijken. Misschien de season1 box ooit eens aanschaffen. Denk dat hij mij wel bevalt aangezien de reacties.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Op de BBC komt het om 10 uur, 11 uur hier dus...wel laat.

    Trouwens, ik herhaal even dat de eerste aflevering GEEN reclame-onderbrekingen heeft waardoor de aflevering ECHT een uur duurt!!!!
    Als het goed is duren de afleveringen geen uur. Serie is oorspronkelijk voor de Amerikaanse markt gemaakt waarbij rekening gehouden is met de reclames tussendoor. In Amerika is het wel zo dat de tijd in de serie gedurende de reclameblokken doorloopt. Bij de BBC zal het uur wat sneller om zijn.

    De DVD-box heeft een running time van 1152 minuten dit gedeeld door 24 maakt dat de serie 48 minuten per aflevering duurt.

  14. #114

    Standaard

    Ben ik nou zo onduidelijk??

    De eerste aflevering van ''Day 2'' is volledig gesponsord door één bedrijf, waardoor er zelf in de VS geen commercials nodig waren. Deze aflevering duurt dus PRECIES één uur!!!

  15. #115

    Standaard

    Nu je er de reden bij hebt gezet waarom juist deze aflevering precies 1 uur duurt is het mij opeens volstrekt duidelijk

  16. #116

  17. #117

    Standaard

    Op TV Tome vond ik de volgende info over de eerste (USA) aflevering van de tweede reeks (de synopsis heb ik natuurlijk weggelaten):

    http://tvtome.com/

    Originally aired without commercial interruption, courtesy sponsorship by Ford. The episode ran 51:43 with the rest of the hour filled by two extended-length Ford commercials and FOX promos for John Doe and next week's episode of 24. Though it was rebroadcast on both FOX and FX on November 4, the FX airing was also commercial free and, excepting the end credits and pre-credit bumpers, as originally presented on FOX. FOX's rerun was a shorter version with commercial breaks and a running time of 43:56. Please note that the synopsis above follows the long version. Also note that even that version was cut down from what was originally filmed, as evidenced by the number of guest stars credited in TV Guide that don't actually appear.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ben ik nou zo onduidelijk??

    De eerste aflevering van ''Day 2'' is volledig gesponsord door één bedrijf, waardoor er zelf in de VS geen commercials nodig waren. Deze aflevering duurt dus PRECIES één uur!!!
    Heb wel gelezen dat de sponsoring van Ford (Jack Bauer rijdt in een ford wagen) bij de BBC onder product-placing valt en dit is bij de BBC ook verboden. Daar moest nog een oplossing voor gevonden worden...

  19. #119

    Standaard

    24 Is zaterdag 8 maart te koop bij V&D voor 65 EURO. Dit geldt alleen voor dit weekend. Volgens mij is deze aanbieding wel de moeite waard. Als er mensen zijn die een winkel weten waar "24" goedkoper is dan hoor ik dat graag voor zaterdag.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    24 Is zaterdag 8 maart te koop bij V&D voor 65 EURO. Dit geldt alleen voor dit weekend. Volgens mij is deze aanbieding wel de moeite waard. Als er mensen zijn die een winkel weten waar "24" goedkoper is dan hoor ik dat graag voor zaterdag.
    Wat een leuke thread *zwaait handen over hoofd*
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    24 Is zaterdag 8 maart te koop bij V&D voor 65 EURO. Dit geldt alleen voor dit weekend. Volgens mij is deze aanbieding wel de moeite waard. Als er mensen zijn die een winkel weten waar "24" goedkoper is dan hoor ik dat graag voor zaterdag.
    Ja, gekocht voor 65 EURO.. ziet er goed uit!

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •