Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 121 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb de gehele serie al gezien op de BBC.. echt een topper.. Toen ik gisteren zag dat de box weer leverbaar was bij play heb ik gelijk maar op het knopje 'add to cart' gedrukt . Vandaag verstuurd en hopelijk snel binnen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Man
    Ik heb de gehele serie al gezien op de BBC.. echt een topper.. Toen ik gisteren zag dat de box weer leverbaar was bij play heb ik gelijk maar op het knopje 'add to cart' gedrukt . Vandaag verstuurd en hopelijk snel binnen.
    Ik wil wel, maar zit momenteel een beetje krap...en de maand duurt nog 3 weken . Ook wil ik even afwachten of de 2 DVD's waarin geknipt is nog vervangen worden en/of wij NL'ers ze ook terug kunnen sturen naar FOX en gratis nieuwe krijgen.
    Gelukkig kan ik nog wel wachten en misschien daalt ie in prijs, want series zijn nogal snel outdated....toch?

  3. #28

    Standaard Re: Cuts

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Ik heb de boxset inmiddels en heb gehoord dat in de laatste 8 afleveringen voor ongeveer 7 minuten aan beeldmateriaal is weggeknipt.
    Heb vanavond gekeken naar de eerste op Yorin, inderdaad 4:3 zoals al gevreesd werd.
    Is er trouwens iemand die weet wat die zeven minuten geknipte scènes inhouden, en waarom ze zijn gecut? Geweld? Seks? Gewoon te lang?

    Ik weet het, we zijn allemaal puristen hier, maar je zou je toch bijna afvragen wat 7 minuten helemaal zijn op 24 uur....

  4. #29
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard Re: Re: Cuts

    Originally posted by John Tak

    Is er trouwens iemand die weet wat die zeven minuten geknipte scènes inhouden, en waarom ze zijn gecut? Geweld? Seks? Gewoon te lang?
    is denk ik wel te vinden in Het officiële 24 forum
    Ik weet wel welke scénes het zijn, maar zet ze hier niet neer omdat het flinke spoilers zijn.

  5. #30

    Standaard Re: Re: Re: Cuts

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw

    Ik weet wel welke scénes het zijn, maar zet ze hier niet neer omdat het flinke spoilers zijn.
    Ok, dat siert je

    Maar ik begrijp dus uit je woorden dat het wel degelijk essentiële scènes zijn...?
    Ik heb even een blik (heel snel, bang voor spoilers haha) geworpen op dat forum, en las dat het in de US puur commerciële redenen zijn; zo konden ze er nog snel een paar commercials tussen frommelen.

    Des te debieler dat ze dan uitgerekend die verknipte versie op DVD zetten.

    Is het jullie trouwens ook opgevallen of lag het aan mij: werd "24" in mono uitgezonden? Ik had me er al bij neergelegd dat het geen Dolby Digital zou worden, maar dan ik had toch tenminste fatsoenlijk Dolby Surround verwacht. Er kwam alleen iets uit mijn centerspeaker.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    Okee, de serie is breedbeeld
    Weet je het zeker? Ik zie bij de DVD specs steeds 4:3 staan...En DD2.0 geluid... Heeft iemand hier info over? Wel een beetje raar.

    [edit]
    Oh...ik zie het al. R1 staat overal als 4:3 en de R2 als 16:9. Het blijft echter stereo...jammer...Gelukkig is de R2 maar 6 €tjes duurder. Bij 101CD is ie trouwens het goedkoopst als R2: €51,90. Bij Play slechts €2 duurder. Wel een bekender adres...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  7. #32

    Standaard

    Ik heb gisteren echt geprobeerd om te gaan kijken, maar voordat ik goed en wel lekker zat te kijken kwam het eerste giga reclameblok

    natuurlijk was het maandverbandje weer aanwezig maar nu kwamen er zelfs parende schildpadden in beeld, in een blok van meer dan 7 minuten.

    Het kan best zijn dat de makers de realtime laten doorlopen in de reclameblokken maar ik wordt er echt geirriteerd van, en ik ga de serie ook niet meer volgen, ik wacht op de dvd release.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    ik wacht op de dvd release.
    Ik kan je er gelijk in geven, de UK is inmiddels te bestellen, de NL komt (als hij komt) pas in maart meen ik...
    StarTrader

  9. #34

    Standaard R1 ook geknipt

    Ik las zojuist op het 24 forum dat de r1 versie ook de cut versions van de afleveringen zal bevatten. Dat voorspelt weining goeds voor een eventuele Nederlandse release. Ik ben overigens benieuwd of Yorin de volledige of geknipte versies zal uitzenden.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #35

    Standaard

    Volgens mij is hij in Dolby Prologic te beluisteren

    (was gisteren bij mijn ouders en die hebben alleen prologic en hoorde geluid uit 5 speakers)

    dus geen mono

  11. #36
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Goed nieuws voor de mensen die dvd 5 en 6 (die met de onvolledige afleveringen) willen omruilen!

    Ik kreeg zojuist een mail van Fox UK op mijn vraag of ik als Nederlander mijn dvd's mag omruilen bij ze. Een stuk uit de mail:


    "You can still take up this offer if you live in the Netherlands, but you will need to pay for postage of the discs to the UK. We will pay for the return postage.

    Please note that the replacement discs are not ready yet, so it will take a few weeks for you to receive your replacement discs.

    Kind regards

    Twentieth Century Fox Home Entertainment"


    Whahoooooo

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw



    De serie wordt elke zondag om 23:00 herhaald op RTL 5

    Ennuh... ik vond dat er behoorlijke wat spoilers zaten in de trailer/bumper voor de volgende uitzending
    Alleen werd hij al rond 21.00 uur uitgezonden. Dus misschien een iets betere tijd, ookal is het als herhaling bedoeld.

    Jeroen

  13. #38

    Standaard

    De herhaling was vervroegd ivm de ingelaste uitzending van de finale van het tennis in Amerika. Ik denk niet dat ze de tijd structureer veranderd hebben.
    Startrader, Safetrader

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw
    "Please note that the replacement discs are not ready yet, so it will take a few weeks for you to receive your replacement discs."
    Dat zal dan ook wel de reden zijn dat de set pas half oktober weer leverbaar is bij Play.com.

    Wat is trouwens het e-mail adres van Fox (in NL)??

  15. #40
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen


    Wat is trouwens het e-mail adres van Fox (in NL)??
    ik heb geen idee wat het algemene e-mailadres is van Fox. Er is weinig tot geen contact info te vinden op hun site (www.foxfilm.nl), net als bij de Britse site. Maar bij de Britse site hebben ze tenminste nog een feedback formulier.

    Ik kan je wel het telefoonnummer geven van 20th Century Fox (Benelux). Ik zal um even in je PM gooien, anders hangt morgen het hele forum aan de foon daar

  16. #41

    Standaard

    Mijn ouders hebben vd week de "24" dvdbox (Regio1) meegenomen uit de VS... Ziet er allemaal goed uit etc, tis idd maar 2-kanalen geluid ofzoiets hehe maar klinkt verder allemaal goed...

    maar wat mij opvalt is dat alle afleveringen maar rond de 40-45min duren... dus ik mis een kwartier per aflevering? of waren de afleveringen op de BBC ook zolang? of waren die echt een heel uur? Hij was anderzijds maar 45 euro ofzo, dus aan de prijs zal het iig niet liggen Misschien dat als de NL'se box ooit nog eens uitkomt, met volledige? versies dat ik hem dan alsnog aanschaf... maar tot nu toe ben ik best tevreden over deze box

  17. #42

    Standaard

    uhm blijkbaar nog nt veel topics doorlezen over 24 : de serie duurt maar zo lang, de andere tijd (15 minuten) werd in de vs opgevuld door reclamce, je hebt een volledige versie

  18. #43

    Standaard

    Dan is het goed
    Vond het al zo raar hehe.. zit je te kijken.. (bijvoorbeeld...) 02:17:35.. en dan zwart beeld... en dan 02:23:45, begreep dan wel dat daar reclame blokken zitten... maar dacht dus ook dat je dan dus echt 5min miste.. maar is dus gelukkig niet het geval

    Maar dan is het dus eigenlijk geen 24uur, maar 18uur... maar goed.. de uitzendingen op de BBC duurde dus ook maar 45min ofzo... scheelt me iig weer een hoop kosten

    Nu maar weer wachten op Season 2

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Dan is het goed
    Vond het al zo raar hehe.. zit je te kijken.. (bijvoorbeeld...) 02:17:35.. en dan zwart beeld... en dan 02:23:45, begreep dan wel dat daar reclame blokken zitten... maar dacht dus ook dat je dan dus echt 5min miste.. maar is dus gelukkig niet het geval
    Correctie: je 'mist' dus wel degelijk 5 minuten, alleen zijn die vijf minuten in de serie ook nooit gemaakt. Je hebt dus echt vanwege het reclameblok een blackout van een minuut of vijf. Vind ik persoonlijk erg gaaf, dat ze het realtime concept ook gewoon door het reclameblok heen laten tellen. Je 'merkt' het iets minder omdat je op de dvd natuurlijk geen vijf minuten reclame hebt.

    Misschien zou vijf minuten zwart beeld in de dvd-versie wel 'leuk' zijn, hoewel daar na één keer ook de lol wel vanaf is.
    Startrader, Safetrader

  20. #45

    Standaard

    Hmm.... even een vraagje over de R1 versie van deze serie (ik weet het, in het DVD Regio 2 subforum - so shoot me).

    Als ik het goed begrijp is de R2 versie die tot nu toe via de UK te koop was gelijk aan de R1 versie, en die was nogal ingekort vanwege meer reclameruimte?

    Een collega van me gaat namelijk volgende week naar new york new york, en ik sta op het punt hem te vragen de R1 box voor me mee te nemen. Maar als daarin is geknipt wacht ik wel gewoon op de R2 release.
    Startrader, Safetrader

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    Maar als daarin is geknipt wacht ik wel gewoon op de R2 release.
    Dan wacht maar, want daar is idd in geknipt. Geloof dat FOX de huidige R2's (van de UK) tijdelijk uit de handel heeft gehaald/niet meer aangevuld, om de geknipte DVD's te vervangen. Half oktober zouden ze er weer zijn en dan zal het wel ergens staan wat die DVD's bevatten. Ben benieuwd, maar ik neem aan dat FOX slim genoeg is om ze nu wél goed uit te brengen

  22. #47

    Standaard

    Bedankt voor de info. Is wel klotenieuws, maar nu zit ik straks tenminste niet met een verknipte versie. Es effe kijken wat 'ie dan voor me mee mag nemen, band of brothers komt helaas ook pas in november uit.
    Startrader, Safetrader

  23. #48

    Standaard

    de uk versie (waarvan de 2 laatste dvds opnieuw worden gemaakt) duurt 90 seconden langer dan de usa dvd versie / uitzendingen in de usa

    mijn 2 vervang discs zouden binnen een week of 2 in mijn brievenbus moeten zitten

  24. #49
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    mijn 2 vervang discs zouden binnen een week of 2 in mijn brievenbus moeten zitten
    ik heb die van mij ook aangetekend verzonden, maar als ik de status op Internet nakijk staat er dat ie nog niet gescand is. Het is de 20ste verzonden (vanuit Nederland).
    Ik hoop dat ze aankomen

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    de uk versie (waarvan de 2 laatste dvds opnieuw worden gemaakt)
    Dat is dus door FOX bevestigd ofzo? (heb dit al eens eerde rgevraagd, maar eigenlijk geen antwoord meer gezien)

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •