Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 121 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ik heb disc 5 en 6 verzonden begin september, heb dan een week of 2 geleden een brief gekregen van Fox dat de vervangexemplaren ergens de tweede week van oktober zouden komen

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Dat is dus door FOX bevestigd ofzo? (heb dit al eens eerde rgevraagd, maar eigenlijk geen antwoord meer gezien)
    de eerste persing is nt meer te krijgen, uit de handel genomen of uitverkocht : diegene die de eerste versie hebben (zoals ikzelf kunnen / konden de 2 laatste discs terug zenden)

    de tweede versie MET de 90 seconden is denk ik nog nt te krijgen maar zou wel moeten beschikbaar zijn midden oktober denk ik

  3. #53
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    de tweede versie MET de 90 seconden is denk ik nog nt te krijgen maar zou wel moeten beschikbaar zijn midden oktober denk ik
    Hoi EvilGoblin,

    Heb jij al nieuwe DVD'tjes ontvangen? Het is nl. inmiddels 20 oktober.
    Ik heb zelf mijn DVD's de 20ste september aangetekend verzonden, maar het blijkt nu dus dat je dat niet via Internet kan volgen. Ik heb nu een formulier gehad van TPG Post die ik moet invullen en opsturen, maar volgens mij hoort dat ingevuld te worden door een medewerker van het postkantoor *zucht*.
    Ik denk dat ik Fox maar mail en een fotokopie van m'n verzendbewijsje opstuur

  4. #54

    Standaard

    Play.com heeft ze weer, met een mededeling dat dit de juiste versie is.

    Mijn box is gisteren verzonden en vanaf nu kan Yorin dus m'n rug op met die klote-uitzendingen van ze....
    Startrader, Safetrader

  5. #55

    Standaard Ook nog geen discs van Fox UK

    Posted by De_Schaduw
    Heb jij al nieuwe DVD'tjes ontvangen? Het is nl. inmiddels 20 oktober.
    Ik heb zelf mijn DVD's de 20ste september aangetekend verzonden, maar het blijkt nu dus dat je dat niet via Internet kan volgen. Ik heb nu een formulier gehad van TPG Post die ik moet invullen en opsturen, maar volgens mij hoort dat ingevuld te worden door een medewerker van het postkantoor *zucht*.
    Ik denk dat ik Fox maar mail en een fotokopie van m'n verzendbewijsje opstuur
    Ik heb mijn discs op 9 September verstuurd en heb nog niets gehoord van Fox UK. Ik ben echter vergeten mijn pakketje aan te laten tekenen (stom, stom, stom). Maar als het nog langer duurt ben ik ook van plan weer te schrijven en een kopie van mijn bon te sturen. Als dat niet lukt kan je altijd nog bellen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw


    Hoi EvilGoblin,

    Heb jij al nieuwe DVD'tjes ontvangen? Het is nl. inmiddels 20 oktober.
    Ik heb zelf mijn DVD's de 20ste september aangetekend verzonden, maar het blijkt nu dus dat je dat niet via Internet kan volgen. Ik heb nu een formulier gehad van TPG Post die ik moet invullen en opsturen, maar volgens mij hoort dat ingevuld te worden door een medewerker van het postkantoor *zucht*.
    Ik denk dat ik Fox maar mail en een fotokopie van m'n verzendbewijsje opstuur

    ik heb mijn dvds ergens eind augustus verstuurd, dan tijdje erna een brief ontvangen dat ze mijn dvds goed ontvangen hadden en dat ze ergens midden oktober zouden de vervang exemplaren toesturen, tot nu toe echter nog niets ontvangen

  7. #57

    Standaard

    Hmm, ik zag net op Play.com dat mijn versie van "24" eraan komt, maw hij wordt weer geleverd, maar dat was al bekend....

    Greetz, Martin

  8. #58
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Op www2.r2-dvd.org valt in het forum te lezen dat Fox is begonnen met het verzenden van disc 5 en 6. Ik ben benieuwd.
    Ik heb nog niet laten door TPG Post laten nazoeken of m'n DVD's zijn aangekomen. Ik heb eerst een mailtje naar Fox gestuurd met de vraag of ze mijn DVD's binnen hebben gekregen. Hierbij heb ik als bewijs van verzending m'n verzendbewijsje meegezonden als jpg, dus ik hoop dat dat helpt.

    *duim*

  9. #59

    Standaard

    heb vandaag mijn twee vervang dvds ontvangen

    eindelijk kan ik verder kijken naar deze schitterend serie

  10. #60

    Standaard

    Voor degenen die liever in de winkel kopen of niet beschikken over een creditcard: Free record shop heeft nu ook de britse import box in de schappen liggen!
    Wel redelijk prijzig(€86.95).
    Maar in ieder geval loop ik nu al ruim 8 afleveringen voor op Yorin (Doei kijkcijfers!)
    voor degenen die nog moeten wachten op de box of tv uitzendingen: Volhouden want de serie wordt met de aflevering beter!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  11. #61
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    heb vandaag mijn twee vervang dvds ontvangen

    eindelijk kan ik verder kijken naar deze schitterend serie
    Ze zijn hier ook binnen Eiiindelijk. Heb ik net Fox gemaild omdat ik dus in de tussentijd geen bevestiging van ontvangst heb gekregen

    Zat goed verpakt in een enveloppe die niet opviel. Ik vreesde voor transport hier naartoe, maar ze zijn in perfecte staat aangekomen



    Edit: ik had m'n DVD's nog niet uit het plastic mapje gehaald. Disc 5 zag er mooi uit, maar disc 6 ziet er uit alsof ie voor test doeleinden is gebruikt waarna ie een tijd los op een buroi heeft gelegen in een stoffige ruimte
    Maar hij speelt wel goed voor zover ik kan zien. Alleen lijkt het, bij het bekijken van de 1e aflevering op disc 6, dat de encoding kwaliteit een stuk lager ligt dan op de andere DVD's, en het wat sneeuweriger is

    O ja, en volgens mij zijn de 'nieuwe' boxsets te herkennen aan een klein Fox hologram stickertje aan de zijkant, die zat niet op mijn box met de foutieve discs.

    Edit2: Btw, het valt me op dat DVD 5 zilver is en 6 goud. Ik ben benieuwd hoe dat komt.

    O ja, en nog een extra controle voor mensen die willen weten welke versie ze hebben van de boxset:
    Ik zie dat op de nieuwe DVD's de volgende nummers staan:

    5: F1 24028V2.5
    6: F1 24028V2.6

    De oude zijn geloof ik:

    5: F1 24028.5
    6: F1 24028.6

    Dus de V2 (van waarschijnlijk 'Version 2') is extra op die DVD's

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn
    Voor degenen die liever in de winkel kopen of niet beschikken over een creditcard: Free record shop heeft nu ook de britse import box in de schappen liggen!
    Wel redelijk prijzig(€86.95)
    Weet je ook hoe het zit met de UK ondertitels? Normaal ondertiteld of door doven en slechthorende?

  13. #63
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T


    Weet je ook hoe het zit met de UK ondertitels? Normaal ondertiteld of door doven en slechthorende?
    Voor doven en slechthorenden. Zelf vind ik dat niet zo'n probleem, ik ben het gewend van de BBC teletekst ondertitels.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw


    Voor doven en slechthorenden. Zelf vind ik dat niet zo'n probleem, ik ben het gewend van de BBC teletekst ondertitels.
    Klopt en dat geldt alleen voor de serie zelf en niet voor de, zij het beperkte, extra's.
    Maar ik vond het inderdaad niet storend.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn

    Klopt en dat geldt alleen voor de serie zelf en niet voor de, zij het beperkte, extra's.
    Maar ik vond het inderdaad niet storend.
    Dat is jammer want ik vind het wel storend. Denk dat ik dan toch maar wacht op de eventuele NL uitgave.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T


    Dat is jammer want ik vind het wel storend. Denk dat ik dan toch maar wacht op de eventuele NL uitgave.
    Ja, dat is iets wat ieder voor zich moet beslissen maar ik moet zeggen dat aan de hand van de engelse subs zelfs mijn vriendin het kon volgen en die is niet zo goed in engels.Groot voordeel is wel dat je niet nog 17 weken naar yorin hoeft te kijken! is het trouwens al bekend of en wanneer de nl versie komt.
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  17. #67
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn

    is het trouwens al bekend of en wanneer de nl versie komt.
    Volgens DVD Home "waarschijnlijk niet eerder dan het 2e kwartaal 2003".

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Schaduw


    Volgens DVD Home "waarschijnlijk niet eerder dan het 2e kwartaal 2003".
    Dan ben ik heel blij dat ik de import box gekocht heb!!!!!!!!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  19. #69

    Standaard

    De spanning begon toe te nemen........

    m'n box is de 19e verzonden, door play, met douane-risico dus. Vorige week op Yorin gekeken en me weer eens helemaal kapot geergerd aan de reclameblokken en dat 4:3 beeldformaat met yorin-logo en ondertitels erin.

    Vandaag was dan de dag van de waarheid. Zou de box er zijn, zou ik nog een aflevering op yorin moeten kijken (huiver) of het allerergste: zou er een bericht liggen dat ik m'n box met bijbetaling van 19% btw bij het postkantoor kan afhalen, wat dus zou betekeken dat ik vanavond moet twijfelen tussen kijken of niet kijken. Ik kom thuis, doe een schietgebedje, doe m'n brievenbus open.........

    Oh shit, een bericht van selektvracht. Ze waren er wel maar ik was er niet..........

    YES! ze hebben het bij de buren afgegeven

    Dus ik heb hier een pracht van een box, voor 45 euro'tjes. Yorin kan vanaf nu dus echt m'n rug op, en ik ga vanavond minimaal drie afleveringen kijken.......
    Startrader, Safetrader

  20. #70

    Standaard

    Ik heb mijn replacement discs dus nog steeds niet en begin me aardig zorgen te maken. Weet iemand het e-mail adres van FOX UK? Dan kan ik ze een mailtje sturen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    ik ga vanavond minimaal drie afleveringen kijken.......
    Even een update / geschiedschrijving: ik heb die dinsdag vier afleveringen gekeken (1 dvd), op woensdag nog vier (weer 1 dvd) en op donderdag de laatste acht.

    Iedereen die het nog op TV kijkt: blijf vooral kijken, de serie is echt retegoed! Maar doe je zelf een lol en schaf die dvd box aan, dat is echt zoveel beter. Ik heb nog even gepoogd m'n dvd synchroon te laten lopen met de tv uitzending (vergelijkend warenonderzoek). Breedbeeld, een stuk betere beeld- en geluidskwaliteit en bij de derde keer heen en weer zappen ging yorin over op reclame en ging m'n dvd gewoon verder. I rest my case.....
    Startrader, Safetrader

  22. #72

    Standaard

    Weet iemand eigenlijk of TV-series over het algemeen (snel en veel) goedkoper worden bij bijv. Play.com?? Ik wil hem graag hebben, maar kan nog wel wachten. Als ie bijv. goedkoper wordt over een paar maanden, dan haal ik hem dan wel
    Een meepraatserie is het toch niet, want ik heb er eigenlijk nog niemand over gehoord (zou het niet eens weten als ik het hiero niet gezelen had)...

  23. #73
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Ik heb mijn replacement discs dus nog steeds niet en begin me aardig zorgen te maken. Weet iemand het e-mail adres van FOX UK? Dan kan ik ze een mailtje sturen.
    Het directe mailadres is: fox@foresight.co.uk en ze reageren altijd. Het kan alleen even duren voor je antwoord krijgt, dus standaard begint de mail met een excuus voor het late antwoord


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Weet iemand eigenlijk of TV-series over het algemeen (snel en veel) goedkoper worden bij bijv. Play.com??
    Ja, ze hebben weleens speciale acties waarbij ze tv-series in een speciale uitverkoop gooien, maar ik ik kan me niet herinneren dat daar ook boxsets bijzaten.

  24. #74

    Standaard

    Ik heb de box ook!! Ik heb nu alles tot 10 uur 's ochtends gezien, en ik vind het echt geweldig!! Ik ben heel benieuwd wat me de komende 14 uur allemaal nog te wachten staat!! Wel vind ik de foto's in de box fout, volgens mij stonden er een paar van de laatste afleveringen tussen. En ik moet mezelf echt bedwingen om niet het boekje te gaan lezen. Dit is voor het eerst dat ik echt een serie volg en probeer om unspoiled te blijven. Is me tot nu toe goed gelukt, en met die DVD-box ben ik er zo doorheen. Ik heb alles al op Yorin tot nu toe gezien. Sinds dinsdag heb ik de DVD-box, en ik ben nu alweer bij 8 uur A.M. Vanavond eventje doorkijken, en dan kan ik morgen lekker Yorin gana kloppen. Ik vermoed dat ik volgend week bent(die van 16/17 november) klaar ben. Immers, volgende week is het tijd voor Star Wars EN Lord of the Rings: Extended Edition!!

    Kan ik trouwens aan de discs zien of ik de gecutte versie of niet heb?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Kan ik trouwens aan de discs zien of ik de gecutte versie of niet heb?
    Volgens evilgoblin hebben de ongeknipte discs een ander soort serienummer dan de gecutte in de rand. De gecutte lopen mooi door op de eerste 4, de ongecutte hebben een speciale toevoeging. Dit staat ergens in een andere "24" thread. Hoop dat het een beetje duidelijk is.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •