De volgende Actie is te vinden op de site van Videoland :

ACTIES /AANBIEDINGEN

Nog geen DVD-speler?

Ga dan nu snel naar Videoland!

Videoland heeft deze zomer een wel heel aantrekkelijke zomeraanbieding! In de periode van 28 juni t/m 14 juli 2002 ontvang je bij betaling van € 249,- een huurtegoed van € 150,- én een DVD-speler! Dat is dus een DVD-speler voor slechts € 99,- !

Het nieuwste model DVD-speler van Cyberhome speelt niet alleen DVD en CD, maar ook MP-3. Daarnaast is de DVD-speler regiovrij in te stellen, zodat je DVD’s uit alle delen van de wereld kunt bekijken. De speler is verkrijgbaar in zilver of zwart. En met het huurtegoed van € 150,- huur je natuurlijk de nieuwste films op DVD bij Videoland, zodat je direct volop kunt genieten van je nieuwe DVD-speler. Het huurtegoed is onbeperkt geldig; je bepaalt dus zelf hoelang je erover doet om het tegoed op te maken.

Met deze super DVD-aanbieding van Videoland begint de filmzomer pas echt goed!

De actievoorwaarden

Voor deze actie gelden de volgende voorwaarden:

  • het lidmaatschap van Videoland is vereist;
  • de aanbieding ‘betaal € 249,- en ontvang een huurtegoed van € 150,- én een Cyberhome CH-DVD-302 DVD-speler’ is alleen geldig in de actieperiode;
  • het huurtegoed is onbeperkt geldig en alleen te gebruiken in de vestiging van aankoop;
  • het huurtegoed wordt van kracht bij uitlevering van de DVD-speler en betaling van het volledige bedrag van € 249,-;
  • op de DVD-speler zijn de garantievoorwaarden van Cyberhome van toepassing;
  • Videoland behoudt zich het recht voor om in plaats van de Cyberhome CH-DVD-302 een gelijkwaardige DVD-speler te leveren.




Ik ben mij een beetje aan het orienteren om een speler aan te schaffen en nu heb ik de volgende vragen over deze aanbieding van Videoland:

[list=a][*]Is er iemand die ervaring heeft met de Cyberhome CH-DVD-302?[*]Is dit een goede (budget) speler?[*]Zo nee, waarom niet?[*]Als laatste de hamvraag: is dit een goede aanbieding?[/list=a]