Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 322 worden weergegeven.
  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah Oké. Cars2 heeft overigens wel een eigen optimizer. En DVD's kan je ook gebruiken als je maar niet de kleur instelt want dat werkt anders. (REC.709)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    is de mooie plasma al een beetje ingespeeld,neem maar aan van wel.
    bevalt zeker nog steeds goed of mis je toch de kuro nog een beetje.
    hoe bevalt het 3d gebeuren je nu eigenlijk maak je er gebruik van.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #78
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi jamiev,

    Ook hier nog even mijn excuus voor het late reageren. Op een of andere manier is jouw post bij mij niet doorgekomen of aan mijn aandacht ontsnapt. Nogmaals sorry. Maar ik denk dat je aan mijn voorgaande reacties kunt zien dat dit niet mijn stijl is.

    Wat betreft mijn mooie nieuwe plasma. Ik ben er zeker aangewend, maar niet teveel anders zou het weer te normaal zijn. En dat is het zeker nog niet. Die 5" maken toch echt best veel uit in beleving. Ik ben wel een tijdje bezig geweest om alles goed af en in te stellen, waardoor je nog teveel met andere dingen bezig bent i.p.v. genieten.

    Maar nu alles naar mijn zin is ben ik erg blij met mijn scherm. Zodanig dat ik mijn Kuro niet steeds als referentie punt aanhoud. De Kuro was zwarter dat blijft een feit. Maar de helderheid, scherpte en toegenomen grote maken dit scherm gewoon een stap vooruit. Ook omdat het tevens een smart TV is, wat vooral leuk maar niet echt functioneel is omdat mijn PC de Pana als monitor heeft. En al die apps doet de PC toch vooral veel beter. En het zwart is geen issue als er ook maar iets van beeld te zien is. Hij is dus weldegelijk diep zwart. Alleen de Kuro was met enige concessie op helderheid en scherpte wel zwarter.

    Daarbij komt dat dit scherm 3D is. En dat is naast de 5" toch wel de reden waarom ik mijn Kuro wou inruilen. Het is makkelijk om met de massa mee te gaan en te zeggen dat 3D een gimmick is dat niets toevoegt. Maar zonder enige denial, vind ik het gewoon enorm leuk. Ik vind het wel degelijk een meerwaarde. Het geeft ook een enorm strak 3D plaatje. Vrijwel geen crosstalk. Ik heb al sinds een jaar of zo alles puur in 3D gekocht omdat ik toch wel wist dat er eens van zou komen. Daardoor had ik gelijk genoeg aanbod in 3D. Wat dat betreft zou ik The Avengers niet eens meer in 2D willen kijken. Ondanks dat het beeld in 2D natuurlijk wel mooier is omdat de brillen het beeld toch donkerder maken en Daardoor de helderheid met afstellen opgeschroefd moest worden. Daarom vind ik 1.78:1 of 1.85:1 mooier in 3D dan 2.35:1. Maar ook dat vind ik erg mooi alleen zijn de balken veel duidelijker waarneembaar wat het 2.35:1 effect enigszins teniet doet.

    Wat ik ook erg goed vind werken zijn die onderwater films. Ik als Great White gek heb natuurlijk Sharks 3D en Oceans 3D en dat is echt een feest. Maar eigenlijk zijn er maar weinig films waar ik het echt vind tegenvallen, maar ik heb nog niet alles gezien. Deze maand koop ik dus mijn 3de Avatar BD maar dan eindelijk in 3D. Ik ga er maar even vanuit dat dit de 3D standaard zal worden.

    Ook heb ik sinds kort de Horizon van UPC en ondanks dat het allemaal nog erg buggy is geeft het beeld wel weer een extra stapje kwaliteit.

    Kortom een happy camper. Natuurlijk zijn er altijd dingen die beter kunnen of die wellicht zouden kunnen irriteren. Maar ik ben altijd van het relativeren. Op een geven moment zit ik in de film en valt het allemaal weg. datzelfde geld eigenlijk ook een beetje voor alle pluspunten. Alles is relatief.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #79

    Standaard

    hey Claudio,

    ik had een tijd terug de VT50 aangeschaft en dankzij jouw advies ook de ci+ module aangeschaft van UPc. bedankt voor alle tips en adviezen overigens nog! ben zeer tevreden met de panasonic!

    De horizon box bevalt die een beetje en is het beeld dus nog mooier? zit namelijk zelf te twijfelen deze te nemen. Begreep ik nou goed dat je ook 3d films kan kijken via de box?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #80

    Standaard

    hey claudio,
    exuus is niet nodig,even goede vrienden
    de reden dat ik naar je topic ging was omdat ik nieuwschierig was hoe de plasma je beviel.
    toon altijd graag interesse in andermans setup
    de 3d hou ik persoonlijk ook van en als een film in 3d uitkomt koop ik vrijwel direct.
    avatar koop ik dus ook dubbel hetzelfde als i robot die hier in nederland gelijktijdig uitkomt.
    heb nu piranha 3dd er liggen schijnt geen beste film te zijn maar de mooie vrouwelijke exemplaren die erin zitten wil ik rustig eens in 3d bekijken
    wens je verder veel plezier met je setup.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #81
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    hey Claudio,

    ik had een tijd terug de VT50 aangeschaft en dankzij jouw advies ook de ci+ module aangeschaft van UPc. bedankt voor alle tips en adviezen overigens nog! ben zeer tevreden met de panasonic!

    De horizon box bevalt die een beetje en is het beeld dus nog mooier? zit namelijk zelf te twijfelen deze te nemen. Begreep ik nou goed dat je ook 3d films kan kijken via de box?
    Tja is het wat die Horizon? Ondanks dat de forums vol lopen met problemen met de Horizon box, is het in potentie zeker een heel mooi product. Het beeld is weliswaar iets beter maar wordt wel verplicht geupscaled naar 1080p. Een auto resolutie is er niet meer. Maar het voelt allemaal wat meer 2012 op het eerste gezicht.

    Is er dan niks mis met de Horizon? Nou weldegelijk. Is dat raar? Misschien wel wat, maar elk nieuw product heeft de nodige kinderziektes. Als de ondersteuning goed is zou dat ook geen ramp zijn. Voorop gesteld is de ondersteuning wellicht iets minder dan je gewend bent van de grote hardware fabrikanten en is het soms lang wachten op een update. En soms is die weer geteisterd met bugs.
    De vorige boxen zijn ruim twee jaar niet bijgewerkt, terwijl ik toch een flinke bugfix post heb gemaakt op chelloo. Nu dus al meer dan twee jaar geleden.


    De vraag is dus wat je zelf verwacht van het product. Wil je een vrijwel foutloos werkend product dan is het wellicht beter om nog even de kat uit de boom te kijken. Nu ben je tevreden en weet je wat je hebt. Neem je nu de Horizon, dan kan je erop wachten dat er dingen zullen zijn die je wellicht niet had verwacht. Plus dat de helpdesken en Horizon orders zo omvangrijk zijn dat ook de helpdesk weleens met de handen in de haren zitten. Wat dat betreft is dit niet echt het beste moment om goede service te verwachten. En de ene HP medewerker weet meer dan de ander.

    Wil je toch de ervaring van de Horizon en neem je het niet zo nauw met het een en ander aan bugs en issues, dan biedt de Horizon ook pluspunten. Het is maar net wat je er zelf belangrijk vindt.

    Nu zijn de grootste problemen; De reactie tijd van de menu's, Te grote menu's en lettertype en alles vraagt meerdere afstandsbediening handelingen. Alles zit achter veel menu's weggestopt en de menu's werken al enigszins traag. Ook een opname maken gaat niet zo snel, efficiënt en eenvoudig. (Alhoewel het ook gewoon even wennen is aan meer handelingen) Sommige functies werken niet optimaal. Het blijft een beetje afwachten of je order doorkomt en alles goed doorgevoerd wordt. Zoals je huidige abo en extra zenders. Of je jouw huidige modem wilt gebruiken of alles vanuit de Horizon. En de eis voor een betere signaalkwaliteit dan bij de huidige boxen. veelal vraagt het nu een aanpassing van je Wantcontactdoos en eventuele binnenbekabeling. Plus als je nu problemen hebt kan het enige tijd duren voor je Helpdesk te pakken hebt en helemaal voor de nodige aanpassingen zijn doorgevoerd. Het is gewoon heel erg druk nu.

    Voordelen in grove lijnen vind ik:
    Veel sneller zappen door een soort prefab functie. Meer tuners die deels voor opname en deels voor de pictogrammen gebruikt worden. Het is allemaal veel meer 2012. Beter timeslip op meerdere zenders (Alhoewel dat nog niet goed werkt) Eindelijk standaard het Dolby Digital spoor op de HD zenders. Simulcast, dus echt Ned1 HD op 1 en een favorieten lijst die deels beter werkt dan voorheem waar je hem steeds handmatig moest selecteren.

    Al dat gezegt te hebben is het maar de vraag of het gemak van de CI+ module overtroffen wordt. Dat werkt eerlijk gezegt toch allemaal wat logischer. Maar de Horizon heeft zeker een paar pluspunten, los van het feit dat hij straks je huidige modem vervangt en daarmee een echte 'all in one' wordt. Rest wel de vraag of je daar blij mee moet zijn.

    Maar alleen jij kan bepalen wat voor jou de beste keuze is. Wachten of nu in de sneltrein springen en hopen dat de remmen het goed gaan doen.

    Ps: van die 3D films zal ik even na moeten kijken, maar volgens mij wordt er on demand wel wat aangeboden. Het zal dan wel side by side zijn.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 09-10-2012 om 17:03
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #82
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    hey claudio,
    exuus is niet nodig,even goede vrienden
    de reden dat ik naar je topic ging was omdat ik nieuwschierig was hoe de plasma je beviel.
    toon altijd graag interesse in andermans setup
    de 3d hou ik persoonlijk ook van en als een film in 3d uitkomt koop ik vrijwel direct.
    avatar koop ik dus ook dubbel hetzelfde als i robot die hier in nederland gelijktijdig uitkomt.
    heb nu piranha 3dd er liggen schijnt geen beste film te zijn maar de mooie vrouwelijke exemplaren die erin zitten wil ik rustig eens in 3d bekijken
    wens je verder veel plezier met je setup.
    Geen probleem hoor, maar ik vond het zelf al niet netjes. En ik weet dat jij daar waarde aan hecht.

    I Robot zat ik iid aan te twijfelen, wellicht als hij straks wat goedkoper wordt. Oktober is al zo'n drukke maand met releases.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #83
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Door jouw verhaal weer even je foto's bekeken en het valt eigenlijk helemaal niet op dat je zo'n grote TV hebt. M.a.w. het past allemaal erg mooi

    Hoeveel uren heb je inmiddels gekeken met je nieuwe plasma? Na 200 uren loont het zich om de TV te laten calibreren. Of ben je helemaal tevreden met het beeld?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #84
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je. Ik ben eigenlijk al heel tevreden. Maar ik zit daar wel steeds over te twijfelen. Juist omdat hij heel netjes gecalibreerd kan worden. Maar overal hoor je wel dat hij out of the box al een heel mooi plaatje laat zien in de cinema stand.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #85
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dank je. Ik ben eigenlijk al heel tevreden. Maar ik zit daar wel steeds over te twijfelen. Juist omdat hij heel netjes gecalibreerd kan worden. Maar overal hoor je wel dat hij out of the box al een heel mooi plaatje laat zien in de cinema stand.
    Het zijn natuurlijk wel extra kosten die je moet maken. En daarvan zul je moeten afwegen of je dat het geld waard is. Bij mij was de keuze eenvoudig, de calibraties waren onderdeel van het pakket bij aankoop van de beamer.

    Maar nogmaals, als je nu al tevreden bent weet je niet wat je mist, dus misschien gewoon lekker zo laten...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  11. #86
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De kosten zijn bij mij nooit de beperking, eerder mijn eigenzinnigheid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #87

    Standaard

    Wauw.. fantastisch spul allemaal
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #88
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #89

    Standaard

    Na alles nog eens herlezen te hebben, blijf ik er bij, je kan mooi schrijven!

    Uit alle ervaringen van anderen haal ik zelf mijn inspiratie. In mijn leefomgeving is echt niemand te bespeuren die zelf met de hobby bezig is. Altijd fijn als mensen zo open zijn met hun hobby!

    Prachtig spul!


  15. #90
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank je Thomas.

    Ik heb naast mijn Facebook vrienden, best wel een hele grote vrienden groep. Daarnaast mijn gamepals. Mijn band. Jongens die voor mij werken enz. Echter niemand die zo fanatiek met zijn hobbie is als ik. Natuurlijk heb ik wel enige invloed en hebben ze allemaal wel een tv en versterker, maar nergens delen ze die passie voor film en apparatuur. Ik ben ook de Android adept in een Apple omgeving. Wat dat betreft is dit forum een mooi medium om mensen met dezelfde hobbie tegen te komen. Dus eigenlijk verschillen we in dat punt niet veel.

    Wat dat betreft voel ik me ook best vereerd dat ik na 10 jaar lid te zijn nu echt onderdeel van dit forum mag zijn. En ik hoop vooral in postieve zin.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #91
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb net ff je pagina bekeken en zeer leuk om door te lezen allemaal.
    Ook de fotoslideshow gezien.. Mooi man..
    Ben je bas/gitarist in een band?

  17. #92
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks en ik speel inderdaad de basgitaar en sinds 2010 ook weer in een band. Dit is echt fantastisch om te doen. Muziek maken is van al mijn hobbies de beste manier om al je zorgen even achter je te laten. Niet heel professioneel en zo, maar het is meer dan de band BarabaNL, het is een echte hechte vriendengroep geworden waar lol hebben net zo cruciaal is als muziek maken. Zoeken op mijn naam of op BarabaNL via google en je scherm loopt vol.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #93
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Haha.. Gaaf he..
    Jij bent degene met het batman shirt aan in Amsterdam?

    We hebben dus echt dezelfde hobby's..
    Beetje of topic.. Maar dit ben ik met mn Pa. Ik ben de jongste dus he..
    http://www.youtube.com/watch?v=mkNf_AMOGd8

  19. #94
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, ja dat was ik, alleen was dat een wat oudere opname. Er zijn er meer.
    Goed man, jij met je pa. Dat maakt het nog eens extra speciaal. Heel leuk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #95

    Standaard

    Hehe, dit is wel het betere werk . Ik ben zelf momenteel bezig om weer home cinema in te richten in m'n nieuwe huis, maar mijn budget laat het soort spul dat jij hebt staan niet helemaal toe . Wat betreft plasma heb ik hele andere ervaringen dan jij, ik heb een panasonic gehad en jaar geleden, deze branndde tot tweemaal toe in, dus ik ben uiteindelijk overgestapt op een LED tv. Het beeld van plasma is ontegenzeggelijk beter inderdaad, maar het was me het niet waard om tijdens het kijken van een blu-ray nog steeds tegen het logo van RTL aan te kijken . Hoe zit het bij jou met de stroomaansluiting trouwens, het lijkt me dat als jij alles aanzet je zo'n beetje een extra groep moet aanspreken
    Who buys DVD's anyway? :)

  21. #96

    Standaard

    Mooi scherm! Heb zelf de Pana VT30 55 inch. Hoe is het 'zwart' vergeleken met je oude Kuro?

  22. #97
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Symphony X (T.) Dank je en tijd niet gesproken, alles goed?

    Uiteraard heb ik in de beginpost een grote update geplaatst (onderaan), maar het komt er op neer dat de Kuro toch echt zwarter was en wellicht iets minder typische Panasonic issues. Aan de andere kant heeft de Panasonic qua beeld ook weer voordelen zoals helderheid en beeldscherpte. Neemt niet weg dat de Kuro een uniek kwaliteitproduct is, tot op de dag van vandaag, maar meer in de beginpost! UIteindelijk ging het mij om die extra 5", and size matters. Ook kon ik de 3D verleiding niet meer weerstaan, maar ik las al ergens dat jij ook aan groter zat te denken.

    Ik denk dat de stap van VT30 naar VT50 niet eens zo heel groot is. Daarbij komt dat de ST50 niet eens veel slechter is in verhouding tot het forse prijsverschil. Maar die 10" zal inmens zijn, relatief gezien dan. Kortom mijn nieuwe scherm is feest, elke dag weer...

    Nog leuke nieuwe prog bands ontdekt?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #98
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Hehe, dit is wel het betere werk . Ik ben zelf momenteel bezig om weer home cinema in te richten in m'n nieuwe huis, maar mijn budget laat het soort spul dat jij hebt staan niet helemaal toe . Wat betreft plasma heb ik hele andere ervaringen dan jij, ik heb een panasonic gehad en jaar geleden, deze branndde tot tweemaal toe in, dus ik ben uiteindelijk overgestapt op een LED tv. Het beeld van plasma is ontegenzeggelijk beter inderdaad, maar het was me het niet waard om tijdens het kijken van een blu-ray nog steeds tegen het logo van RTL aan te kijken . Hoe zit het bij jou met de stroomaansluiting trouwens, het lijkt me dat als jij alles aanzet je zo'n beetje een extra groep moet aanspreken
    Ik ken die verhalen van inbranden wel bij pana's. Ik ben sowieso altijd wel op de hoogte, maar als ik voor iets nieuws ga wil ik alles tot in detail weten. Ik heb heel veel AVforums en HTforums gelezen, zeg maar. De nieuwe schijnen zelfs nog gevoeliger te zijn. Echter heb ik er zelf gelukkig nog geheel geen last van. Lucky me. Ik wou in eerste instantie ook over naar een 'nieuwere techniek', maar moest wel een legitieme reden hebben om de Kuro te vervangen.

    Nou dat valt wel mee qua powerpeaks, je ziet alleen de lichten in de straat een beetje dimmen, maar voor de rest niet. Het valt overigens wel mee. Wel heb ik een interval opstart macro op mijn pronto, zodat idd alles niet exact op hetzelfde moment aangaat. Maar echt veel is het ook weer niet. TV, receiver, Horizonbox en sub. Maar heb wel een aparte groep.

    Ik ben blij met mijn apparatuur, maar wat betreft jouw budget. Allemaal leuk die dure apparatuur, als de film, cd, TV goed genoeg is maakt het alllemaal snel niet meer uit. Dan ben je met de inhoud bezig en hoe langer en minder met de presentatie. En dan gooi ik er meestal iets van relatief en alles uit.

    Succes met je nieuwe huis.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #99

    Standaard

    Dank je, maandag worden de boxen geleverd en dan ga ik alles opbouwen. Ik heb dan een Yamaha HTR 4065 samen met de JAMO S608 HCS3, aangevuld met m'n oude magnat sub. Zeker niet top of the bill, maar een mooie prijs - kwaliteit verhouding . Zo'n 65 inch scherm lijkt me schitterend, ik krijg dat er hier sowieso niet doorheen, m'n vriendin vindt onze huidige 42 inch al te groot eigenlijk . Ik las ergens dat er gesproken werd over kalibratie, heb jij dat met je Kuro laten doen, en zo ja vond je het de moeite waard?
    Who buys DVD's anyway? :)

  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beetje traag, sorry.

    Mijn Kuro niet, maar mijn voorgaande Pio en nog oudere wel. Bij de Pana heb ik er wel aan gedacht, maar twijfel. Ik heb toch steeds vaker als het er goed uitziet dan is wat mij betreft gelijk de noodzaak minder. Daarnaast erken ik dat de Pana best wel wat issues heeft, waarvan de meeste ook door een kalibratie niet worden opgelost, maar zeg nooit, nooit!

    En en gelukkig 'mag' ik van vrouwlief veel, ondanks dat ze er niks om geeft!
    Maar je moet het ook een beetje brengen hé, 't een beetje tactisch opbouwen.., alsof ze jou straks een pleziertje doet...

    En hé, niks gezonder dan wat te wensen over te houden....
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-11-2012 om 22:11
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 13 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •