Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 322 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Weer thuis, was een geslaagde middag

    Zal binnenkort een verslagje schrijven van deze gezellige meeting, dat
    zal waarschijnlijk woensdag worden, morgen mijn laatste vakantie dag
    en ik moet dan altijd nog wat zaakjes regelen die waren uitgesteld tot
    op het laatst
    Have fun and enjoy your collection

  2. #152
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Was zeer gezellig, soms oorverdovend en af en toe moesten de gordijnen maar weer even open voor wat regenachtig daglicht, maar meer dan geslaagd...

    Dank heren voor de gezelligheid en DVDPFG, harstikke bedankt voor alle leuke en lekkere attenties, vond ik - en the family - echt top! Het zijn de kleine dingen die belangrijk zijn, dus nogmaals top!
    Hombre dank voor alle informatie, wat je meegenomen had om te bekijken en uiteraard de gezelligheid.
    Peptalk, altijd een prettige aanwezigheid en gefeliciteerd met Vitesse!

    Het regende vandaag, hebben tussen bommenwerpers gezeten, stukje in de ruimte gevlogen met hier en daar een schildpad en een robot, er werd met scherp geschoten en zonder oor bescherming geluisterd, nadat we een wandeling in de jungle hadden afgerond zagen we zelfs heel snel wat kids de trap af hollen! Uiteindelijk waren we wel aardig verzadigd...

    Thanks for that!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-06-2015 om 23:10
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #153

    Standaard

    Was een hele leuke middag en daarna nog een leuke avond met mijn familie gehad, al hoorde ik net dat vanmorgen mijn kleine nichie van bijna 3 aangaf dat het voor haar veel te kort was en dat ze verbaasd was dat ik niet was blijven slapen.

    Wat een mooie spullen heeft Claudio en wat went Dolby Atmos snel, waarschijnlijk omdat het zo natuurlijk aanhoort. Ook erg leuk om Hombre eens te ontmoeten en om uit zijn info te putten. Claudio en familie bedankt voor de hartelijke ontvangst en ook al heb ik Vitesse helaas alleen maar zijdelings wat kunnen volgen bedankt voor de felicitatie
    Lekkere Cappuccino trouwens Claudio

    Het mooie verslag gaat van Herman komen en omdat hij dat zo mooi kan wachten we daar met smart op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #154

    Standaard

    Ik sluit mij volledig bij bovenstaande aan.

    Ik vond het heel leuk, gezellig en leerzaam om met met HT/film liefhebbers te genieten van Claudio's installatie (en natuurlijk de versnaperingen ; )

    Dan voegt Atmos veel toe aan de beleving in de huiskamer?
    Wel ja en nee.

    Nee, omdat het heel natuurlijk en niet "gemaakt" of nadrukkelijk aanwezig klinkt. We hadden regelmatig van is dit het nu, staat het wel aan, ohja toch en dan met een mooie subtile aanvulling. Het trekt gewoon niet altijd de aandacht. En zo hoort het ook (is mijn mening). Dus het nee is eigenlijk een ander soort nee ...

    Ja omdat het geluid toch wel groter en beter geplaatst en zelfs gedetaileerder klinkt (dit is wsl wel afhankelijk van de opstelling van de LS en de gebruikte apparatuur).

    Bovenstaand betekent niet dat iedereen aan de Atmos moet hoor, maar als het kan (ruimtelijk en finacieel), doe het dan gewoon omdat het kan.
    Het is immers een hobby en dat mag ietsje meer zijn om er van te genieten

    Ohja als laatste, we hebben ook ondekt dat we grotendeels een andere overeenkomst hadden, maar dat houden we geheim
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #155
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lekkere Cappuccino trouwens Claudio
    Wat voor flater zou ik slaan als ik als Italiaanse Napolitaan geen lekker Cappuccino heb klaarstaan.

    Het mooie verslag gaat van Herman komen en omdat hij dat zo mooi kan wachten we daar met smart op
    Herman, Herman... (met luide keel)
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #156

    Standaard

    Vandaag was mijn eerste werkdag(die heb ik weer overleefd ) na een vakantie van bijna 4 weken, die is omgevlogen,
    zo'n beetje de laatste dag van mijn vakantie was de lang verwachte meeting bij Claudio, iets waar ik wel naar had uitgezien,
    daar gaat dit stukje over.

    Het was die zondag een beetje trieste donkere dag, helemaal geschikt om je dan, zonder afgeleid te worden door de zon,
    helemaal te wijden aan onze hobby met al zijn in en outs. Claudio bleek te wonen nabij een route die ik vaker neem als ik
    samen met de wederhelft ga struinen bij de MM Arena, maar dat wist ik natuurlijk niet, ik kwam er pas achter toen ik mij
    door de Tom Tom naar het woonadres van Claudio liet leiden. Gewoon lekker dichtbij.....mmmmm, ik vind ca 35km een
    kippeneindje als ik iets of iemand ga bezoeken.

    Ik was een kwartier te vroeg en wilde nu wel eens op de afgesproken tijd aankomen, ik heb deze tijd dan gebruikt om de
    tank met energie te vullen, als de pomp afslaat als hij vol is..... ja dan kan er nog 18 liter in, maar deze gaan er in met dezelfde
    gang in als een plas van een 100 jarige man met ernstige prostaat problemen..... ik had het kwartier dan ook wel nodig.

    Ik liet me door Tom Tom het laatste eindje leiden en hobbelde achter een lichtgrijs/zilverkleurig geval aan naar het adres
    van Claudio.... die bleek daar ook in de buurt te moeten zijn en terwijl ik na het parkeren bezig was om de Tom Tom op
    te bergen(ja ik heb geen ingebouwde navi.... ik had al een T T en voor een achteruitrijcamera vond ik 1500 euro toch
    wel een beetje..... van nou laat maar zitten, daar koop ik toch liever iets anders voor ) bleek die bestuurder ook bij
    Claudio te moeten zijn..... 1 en 1 is 2..... dat moest dan welhaast Hombre zijn.

    Ook maar snel uitgestapt, de voordeur was nog open, Claudio had mij waarschijnlijk ook al zien in parkeren, lui als ik
    ben vlak voor zijn woning aan de overkant van de straat. Kon ik gelijk ook kennis maken met Hombre, want dat bleek
    hij toch echt te zijn Had van peptalk via Whats App op de smartphone vernomen dat hij met de auto al onderweg was
    en terwijl we het er over hadden werd er al aangebeld, we waren allemaal keurig op tijd

    Wat we wilden drinken.... ja.... allemaal koffie, hoorde allemaal moeilijke namen en aangezien ik ze toch niet uit elkaar
    kan houden, liet ik het bij koffie met melk en suiker, kreeg een bruin biertje met een geslaagde schuimkraag, heb er
    wat suiker bijgedaan, bleek het toch koffie te zijn (Was best lekker )

    We kwamen voor ATMOS in de hoofdzaak, Claudio had hier de aanpassingen voor gedaan, speakers aan het plafond
    gemonteerd en er een zware Denon receiver voor aangeschaft, toch weet Claudio ook dat er op het beeld gelet wordt,
    de kamer werd enigszins verduisterd zodat er geen hinderlijk reflecties op het scherm waren. Staat dan ook een TV met
    65inch plasma scherm te spelen, maar dan ook wel 1 van de betere/beste (heb alleen maar positieve opmerkingen over
    het beeld gehoord)

    Ondertussen werd als eerste Claudio zijn favo demo gestart, als ik het mij goed herinner was dat met tropisch regenwoud
    beelden, don't kill as I'm wrong..... we hebben zo ontzettend veel demo's en onderdelen van films gezien dat je op een
    gegeven moment niet meer weet wat we allemaal hebben bekeken. Hombre had ook behoorlijk was demo materiaal bij
    zich, zowel op schijf als op HDD, hiervan hebben we ook behoorlijk veel bekeken, ook heeft Claudio zelf ruim voldoende
    keus en hebben we ook oude meuk die opnieuw is uitgebracht van DVD op Blu ray bekeken, en ook bij Claudio is dan
    net als bij mij duidelijk te horen, dat oude meuk nooit geen huidig toppertje gaat worden, en ook al zet men dat zogenaamd
    op DTS HD MA...... het had net zo goed MP3 kunnen zijn, bij wijze van spreken dan.(al heb ik wel beter MP3 gehoord als
    het geluid van die film )

    We hebben origineel ATMOS vergeleken met "gewoon" 5.1 en 7.1 materiaal en geluisterd van de ATMOS decoder daar van
    maakt, we waren het er dacht ik wel over eens dat het net zoiets is als Neo6 en Dolby Prologic IIx doen met stereo en 5.1 om
    daar weer 7.1 van te maken. ATMOS is weer nieuwer en het kan gewoon weer meer, net zoals de nieuwe compressie
    technieken steeds beter worden, hoe zouden anders dan een 4K film op een 100GB 3-layer schijfje moeten krijgen......
    compressie compressie en nog eens compressie..... een beetje krachtige MP3 eigenlijk, maar dan net weer een beetje anders

    Claudio heeft slank afgewerkte B&W's en Cambridge Audio als plafond ATMOS aanvulling aan het plafond, het geheel klinkt
    als dat ze goed op elkaar aansluiten op het gebied van klankkleur, tevens hebben de Cambridge Audio de goede kleur van het
    plafond, al met al een top keuze als aanvulling op de hoofdspeakers van B&W. Vond het hoog van zijn B&W speakers echt
    iets om verliefd op te worden(niet dat ik zelf te klagen heb hoor!) maar ze zijn echt heel helder, echt speakers naar mijn hart
    Goed, en nu gaan er misschien sommigen denken was er dan niets te zeiken? Nou eigenlijk niet... zou je het zelf dan iets anders
    willen en waarop zou je het dan aanpassen..... Nou.... daar hebben we het maar heel licht over gehad, Claudio heeft het eigenlijk
    al in huis, zijn grote gitaar speakers Claudio woont ruim, een super grote woonkamer en naar mijn bescheiden mening zou
    daar best een iets zwaardere sub in mogen staan, is de mijne iets overbemeten, denk dat claudio iets meer aangemeten mag
    krijgen, beetje groter dus, zijn kamer is er naar BTW, het is ook nog een kwestie van eigen smaak en daar mag ik mij natuurlijk
    helemaal niet mee bemoeien, als je tevreden bent, dan is het goed, zelf ben ik misschien wel iets te overdreven geweest ,
    mijn smaak is zeker niet ieders smaak.

    We blijken allemaal een compleet verschillende setup te hebben, denk dat Hombre de meest exotische heeft, merken waar ik
    nog nooit van heb gehoord en net als StefaanD aparte voor en eindversterkers en dan heeft Hombre ook nog eens een heel
    exotische stereo versterker die zijn frontspeakers aandrijven. Peptalk doet het goed met H&K en Pioneer en JBL(ook het merk
    waar John Tak het goed mee kan vinden) Peptalk doet het dacht ik nog steeds met 5.1..... tenminste de laatste keer dat ik bij hem
    was, nog wel, de rest van ons(Hombre en ik) doen het met 7.1 en is Claudio met 7.1.2, de meest moderne van ons stel
    We hebben ook qua soort speakers een heel verschillende opstelling en toch kunnen we het heel goed met elkaar vinden,
    waarom? ..... gewoon, omdat we houden van films en we die films zo goed mogelijk willen weergeven en niet alleen het beeld,
    maar ook het geluid, wel ieders naar eigen kunnen en budget, want ik denk dat als men ons de ruimte zou laten op het gebied
    van budget...... als we dat overbemeten zouden hebben..... het er misschien nog wel veel wilder uit zou zien.

    We hebben genoten van de demo's, onze ervaringen en ik vond het prachtig dat Hombre zoveel herinneringen met bepaalde films
    heeft, dat hij daarvan zelfs de veranderingen leeftijd categorie wist te herinneren, ook heeft Hombre veel kennis op technisch
    gebied, deze "vogel" (vriendelijk bedoeld vriend) kan heel veel betekenen voor ons forum We hebben allemaal zo onze voorkeuren,
    maar ik durf rustig te zeggen dat we heel veel overkomsten hebben:
    1 we houden van films( en in ons eigen bezit, het liefst de originele schijven en geen downloads)
    2 we houden van goed beeld
    3 we houden van goed geluid
    4 we stoppen veel geld in deze hobby, al weet ik dat natuurlijk niet precies van Claudio en Hombre, ik weet wel dat peptalk en ik er een groot deel
    van onze centjes die we "overhouden" aan besteden, ik besteed het iig niet aan kleding(lijk af en toe wel een zwerver )
    5 we volgen de trends van de techniek en proberen redelijk up to date blijven zonder het gezonde verstand te verliezen, we upgraden
    niet voor het upgraden maar voor wat we er voor terug krijgen, we hoeven niet de eerste te zijn voor het hebben.(ja moeilijk he), de upgra
    moet ons "doen"
    6 punt 6 is helaas geheim verklaart door Hombre, maak je geen zorgen je mist niks, of je moet zo rond de 30.000 of meer overhebben, dan kom
    je er wel een heel eind mee

    Had de feedback van Hombre gelezen, hij heeft gelijk, ik voel het ook zo, ik wil niemand een verkeerd beeld geven of overdreven reacties
    geven en daarmee mensen op het verkeerde been zetten. Dat wat 7.1 is tov 5.1 is ook 7.1.2/4 tov 5.1/7.1, het is een subtiele aanvulling
    om een ruimtelijker beeld in het geluid te geven, ik denk dan ook dat je ATMOS zo zou kunnen zien als een aanvulling... net zoals je
    7.1 een aanvulling op 5.1 zou kunnen zien.

    Nu nog naar jamie. toe hij had 5.1..... zou dat nog meer verschil geven? Ik ben benieuwd,of heb ik ondertussen wat over het hoofd gezien
    ?....... Oh.... hij heeft 5.1 en niet 7.1 en daardoor waarschijnlijk ruimte voor 5.1.4

    Nog een maandje en dan ga ik ook dat beleven, ondertussen zijn Claudio, Hombre en al heel lang peptalk welkom bij mij weer een iets
    andere opstelling dan hun eigen bij mij te ervaren. De uitnodiging van Hombre ga ik zeker belonen, ik ben echt benieuwd of die exotische
    benamingen met hun hoge prijskaartjes wel zoveel gaan geven en misschien wel meer dan mijn eigen setup

    Ondertussen hebben we genoten bij Claudio en het daar over diverse in en outs gehad..... je had er dus bij moeten zijn, alles was te bespreken
    en we hebben geen moment van onenigheid gehad, want wij begrijpen waar het om draait:

    HET GENIETEN VAN EEN FILM IN DE BEST MOGELIJKE KWALITEIT DIE VOOR JOU MAAR HAALBAAR IS OP BEELD EN AUDIO GEBIED.

    Waarom we nooit onenigheid krijgen? , omdat we weten dat voor "jou" heel verschillende maatstaven gelden, maar wij weten wel dat de liefhebber
    wel zijn best zal doen om het zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen. Toch zullen wij tablet of smartphone bezitter met een paar oordopjes niet
    snel als een liefhebber beschouwen, ook niet de mensen die zo'n plastic alles in 1x weggooi geval kopen, zeker niet als 200 euro al teveel gevraagd is

    We herkennen echt de liefhebber wel, die hoeft dus niet het duurste van het duurste te hebben, je begrijpt nu heus wel wat ik bedoel.... ook ons
    groepje is verschillend qua samenstelling, maar we hebben wel the best of the best voor zover mogelijk en redelijkerwijs verstandig is, want wat
    ik uit onze gesprekken begreep..... we zijn liefhebbers, maar niet ons verstand kwijt

    We hebben ons super vermaakt bij Claudio, alles kon besproken worden, zonder dat er hooglopend debat uit zou komen, we hebben gewoon
    begrip en gevoel voor elkaar als liefhebbers van films die dat in een zo goed als maar mogelijke kwaliteit willen ervaren, we wilden immers
    zelf wel die laatste 84 inch 4K OLed TV bezitten, maar ook ons hield het prijskaartje het een "beetje" tegen

    Eindconclusie:

    Claudio heeft een heerlijk wijdse opstelling staan, mede door de vorm van zijn kamer en dat klinkt werelds daar hebben we even van over gedachten
    gewisseld en we waren het er wel over eens, ook hier een compromie, zijn rears hadden iets naar achter gemogen, niemand van ons had daar maar enige
    moeite mee, we hebben het allemaal in een woonkamer staan en doen allemaal een compromie, begrip alom dus

    ATMOS, ik ben er blij mee, maar of het een blijver is? We zijn al vaker in de maling genomen door de fabrikanten, ook 7.1 is vaak teleurstellend .....
    wie het weet mag het zeggen.

    Bij Claudio was het iig gezellig en klonk en zag het eruit zoals het bij de meesten ontbreekt, super dus

    Claudio, mijn adres heb je al, ook hier ben je van harte welkom om een iets eenvoudiger 7.1 setup te beluisteren, dat gold
    al veel langer voor peptalk en nu is ook Hombre van harte welkom, ik zal zeker van zijn uitnodiging gebruik gaan maken,
    heb zeer weinig ervaringen met exoten, dat mag wel eens veranderen..... en wie weet als ooit de staats hier valt

    Claudio, bedankt voor je geweldige fijne ontvangst en dat je ons liet kennismaken met je ATMOS setup

    Ik ben weer ervaring rijker en vraag mij nu steeds meer af of ik ook deze aanvulling wil en zit in mijn hoofd al
    een oplossing te zoeken hoe ik de plafondspeakers wil plaatsen..... welke ik wil heb ik al gevonden, dit zelfs
    zonder ze te hebben gehoord...., ga het nog wel vtagen bij Stefaan D, hij heeft er ervaring mee gehad....

    Zo... bedtijd, mijn wekker gaat om 4:30 weer had ik nog maar vakantie.

    See You en nogmaals bedankt voor je uitnodiging, ten zeerste gewaardeerd was een fijne middag.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #157

    Standaard

    Mooi hè z'on verslag van DVDProfilersFilmgek, die vervelen nooit. Ik heb trouwens geen H&K meer, dat is 1 1/2 jaar geleden ook een Pio geworden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #158
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heerlijk stukje proza Herman.

    Fijn dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad. Dat was de insteek!

    De sub was inderdaad ook even ter sprake gekomen en is iets waar ik nog winst dacht te behalen, maar relatief als we zijn... Die bewaren we gewoon voor de volgende glitch in the Matrix, zo'n moment van mentale zwakheid. En inderdaad mijn Basgitaarversterker produceert 500W ongecomprimeerde bastonen. Wellicht haal ik mijn verzadiging wel elders... Nee, zolang die 85" 4K OLED 3DTV van 24K niet veel goedkoper wordt zal zo'n SVS of Velodine wel eens de eerste toekomstige aankoop kunnen zijn. De rest is prima zo, maar misschien ook wel niet. Neurotische koopgestoordheid is namelijk nooit te voorspellen and I'm in fact a Man of Bass... Maar momenteel is alles Zen!

    Ik vond het ook echt beregezellig, want wie kan dat in zijn vriendenkring, zo ongestoord en passievol over je hobby praten en genieten van een HT/filmmoment, zonder dat men al snel laat blijken het nu wel te weten.... En dat in mijn eigen (HT)wereldje. Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat je op een gegeven moment wel een beetje verzadigd raakt van al de demo's en filmpjes. Geluid en zeker Atmos in een film moet je eigenlijk ervaren zonder te analyseren en te zoeken, simpelweg omdat je een film ook moet ervaren. Zo heb ik bijvoorbeeld later Gravity nog eens bekeken en dan is het inderdaad een hele mooie Atmos-track. Terwijl die dag dat niet zo overkwam. Het is de ervaring van het echt kijken naar een film. Datzelfde geldt - zei het in mindere mate - bij die natuurfilm. Ik ben er inmiddels ook zo aan gewend dat ik het bijvoorbeeld in de Pathé Arena IMAX al mis (maar het is zo verdomde dichtbij...). Zoals Peptalk al zei, zo natuurlijk, zo logisch... Zo voelt het ook. Wat het ook is, het heeft - naast een nieuwe receiver - mijn enthousiasme voor film een enorme boost gegeven. Ik kan daar sowieso echt van genieten. Naast muziek maken is een filmpje kijken de ideale manier om even te vluchten uit een heel druk bestaan. Even naar een andere wereld afreizen. Een stukje genezing van de wekelijkse aftakeling van de geest... Ying & Yang.. Oké, goed, ik heb wel een ruime fantasie...

    Een volgende keer, waar dan ook, gaat er echt van komen. Want het is niet alléén de hobby, je moet elkaar ook wel een beetje liggen. Maar goed, dat wisten we (bijna) allemaal allang!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-06-2015 om 01:00
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #159

    Standaard

    Dat was weer een mooi verslag dvdpf.
    Zal bij claudio allemaal zeker goed klinken zo te lezen maar dat had ik ook niet anders verwacht.
    Overigens ik draai niet met 5.1.4 maar met 5.2.2.
    Atmos zie ik ook als een aanvulling niet meer en minder.

  10. #160
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mannen, nog even een gewetensvraag...

    Wie van jullie heeft bij zijn eerst volgende film toch even vertwijfelend naar zijn plafond gekeken?

    @ Jamie, jammer dat je niet kon.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #161

    Standaard

    Voor die eerste film al
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #162

    Standaard

    Mooie verslagen jongens, erg leuk om te lezen .

  13. #163

    Standaard

    @claudio.

    Ook jammer dat jullie niet bij mij kunnen komen maar we gaan dit zeker nog een keer doen!

  14. #164

    Standaard

    Herman top verslag, wat kun je daar nog aan toevoegen

    De uitnodiging staat en we zullen een datum i.o.v. prikken.

    Zal wsl aug worden (of eerder als mogelijk).
    Ik moet namelijk van de zomer vaak doorwerken en ook aan de weekeinden/nachten ontkom ik niet.
    Want gek genoeg is de zomer de drukste periode als je in de infrastructuur werkt de laatste jaren ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    Dat was weer een mooi verslag dvdpf.
    Zal bij claudio allemaal zeker goed klinken zo te lezen maar dat had ik ook niet anders verwacht.
    Overigens ik draai niet met 5.1.4 maar met 5.2.2.
    Atmos zie ik ook als een aanvulling niet meer en minder.
    Oops vergeet steeds dat je 2 joekels van subs hebt, nou niet echt vergeten, maar dat .1 zit
    er een beetje ingebakken bij mij

    Ik denk dat ik net als 7.1 een aanvulling op het geluidsbeeld tov van 5.1 ook ATMOS weer een
    aanvulling is, beetje meer speakers verdeeld over de ruimte, zo kan het geluid nog iets beter
    uit een bepaalde richting komen en als de heren geluidverprutsers beter hun best zouden doen,
    dan zou dat nog wat beter uit de verf kunnen komen dan alleen uit demo's.

    Dat een beetje meer speakers helemaal geen kwaad kunnen was ook bij John Tak heel duidelijk
    gebleken, daar ga je in een weldadig geluidsbad met douche tegelijk, je wordt aan alle kanten
    verwend

    Voorlopig hoop ik dan ook dat mijn nu toch wel wat oudere wordende "tante" nog gewoon even blijft
    spelen, dan kijk ik nog even de kat uit de boom met de ontwikkelingen van 4K spelers en DTS X.
    En gaat tante de pijp aan Maarten geven, dan zal er zeker een receiver met ATMOS gaan komen
    Welk merk etc etc zou ik nog niet weten, dat zien we dan tegen die tijd wel weer.

    Nog 4 weekjes en een nachtje, dan komen we bij jou de buurt weer onveilig maken, hoop dat ik
    Pepijn ook mee kan nemen, maar heb nog niet gehoord of hij al een ruildienst kon krijgen, wacht
    dat rustig af, Pepijn ligt op de route en kan zo mee
    Have fun and enjoy your collection

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Mannen, nog even een gewetensvraag...

    Wie van jullie heeft bij zijn eerst volgende film toch even vertwijfelend naar zijn plafond gekeken?

    @ Jamie, jammer dat je niet kon.
    Heel eerlijk???

    Niet vertwijfeld, maar zuchtend..... hoe moet ik er daar 2 of misschien wel 4 krijgen...
    Have fun and enjoy your collection

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Herman top verslag, wat kun je daar nog aan toevoegen

    De uitnodiging staat en we zullen een datum i.o.v. prikken.

    Zal wsl aug worden (of eerder als mogelijk).
    Ik moet namelijk van de zomer vaak doorwerken en ook aan de weekeinden/nachten ontkom ik niet.
    Want gek genoeg is de zomer de drukste periode als je in de infrastructuur werkt de laatste jaren ...
    Dank je

    Bij mij op het werk is het in de gehele zomerperiode bijna niet mogelijk om een vrije dag op te nemen, dan
    zijn je collega's op vakantie en is de tarra er wel zo'n beetje uit, er wordt behoorlijk bezuinigd op personeel,
    dus geen mannetje teveel... Als je al wat wilt, dan moet men het heel ruim van te voren kenbaar maken en
    als die dag al vol is..... dan heb je gewoon pech.


    Oke, ik ga zeker komen
    Have fun and enjoy your collection

  18. #168

    Standaard

    @dvdpf.

    Klopt nog 4 weekjes.
    Laat mij wel even weten wie nu wel of niet komt.
    Bij goed weer gaan we niet de gehele dag doorbrengen in dat hok van mij.
    Het gaat mij meer om elkaar weer zien en een leuke dag te hebben.
    Verslag etc hoeft van mij ook niet.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamie. Bekijk bericht
    @dvdpf.

    Klopt nog 4 weekjes.
    Laat mij wel even weten wie nu wel of niet komt.
    Bij goed weer gaan we niet de gehele dag doorbrengen in dat hok van mij.
    Het gaat mij meer om elkaar weer zien en een leuke dag te hebben.
    Verslag etc hoeft van mij ook niet.
    Ik, wederhelft en ons lieve hondenkind( mits nog bij ons) komen zeker, van Pepijn
    heb ik nog steeds geen bevestiging gehad, al denk ik dat hij deze meeting zeker zal
    willen bijwonen als hij kan ruilen....

    Verder heb ik nog geen bericht gehad van HTip, hoop niet dat er wat ernstigs is met
    Annet, zal hem binnenkort nog een keer berichten, misschien waren zij net als ik ook
    op vakantie.

    Het kan ook met een kleine groep heel gezellig zijn, ik/we hebben bij HTip met wederhelft
    een zeer goede meeting gehad, al zijn andere afspraken hadden hem in de steek gelaten, wij
    waren er wel en omdat het prima klikte hebben we dan ook een prima meeting gehad.

    Ook bij Claudio waren we met zijn vieren, geloof me, het was heerlijk gezellig, alles met respect
    voor elkaar, als de hobby die wij met elkaar delen als filmliefhebbers met "all its in and outs".

    Geen verslag..... misschien een heel beknopte, maar dan niet een verslag met details.

    Ik denk dat ze niet weten wat ze missen, je hebt een heel fijn en lief gezin, vond het
    fijn om al 2x bij je te zijn geweest en je hier met je lieve gezin te mogen ontvangen
    Zoals je schrijft wordt het dan een meeting voor de gezelligheid en elkaar weer te ontmoeten,
    dat is met Pepijn ook altijd fijn, echt een fijn gezelligheidsmens (lijkt me wel een grote eter )
    je kan je dus nog bedenken

    Hoop ook van HTip nog een reactie te mogen ontvangen en hoop dat de collega van Pepijn terwille
    kan zijn, kan helaas nu niet meer ter wille zijn, maar kan alvast wel zeggen dat ik jullie graag weer wil
    zien
    Have fun and enjoy your collection

  20. #170

    Standaard

    Ik denk dat het voor mij lastig gaat worden, we zijn op het werk met wat nieuws bezig en het kan zijn dat ik dan gewoon geen tijd er voor heb.
    Ben wel heel blij met de uitnodiging en de vriendelijkheid om me weer op te komen halen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik denk dat het voor mij lastig gaat worden, we zijn op het werk met wat nieuws bezig en het kan zijn dat ik dan gewoon geen tijd er voor heb.
    Ben wel heel blij met de uitnodiging en de vriendelijkheid om me weer op te komen halen
    We hebben nog 4 weken te gaan, laat het tegen die tijd nog maar even weten, wie weet loopt het nieuwe op
    je werk tegen die tijd al weer op rolletjes en ben je wel in de gelegenheid om mee te gaan.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    We hebben nog 4 weken te gaan, laat het tegen die tijd nog maar even weten, wie weet loopt het nieuwe op
    je werk tegen die tijd al weer op rolletjes en ben je wel in de gelegenheid om mee te gaan.
    Zeker, ik heb ook nog geen nee gezegd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #173

    Standaard

    Je bent meer dan welkom.
    Wou s ochtends doorbrengen in red cinema en in de middag met jullie naar de duitse mediamarkt, die is namelijk dicht bij mij.
    Hier heb je zeveel keus aan films denk dat jullie je daar wel vermaken.

    Dan laten we het hierbij anders vervuillen we claudio s topic.

  24. #174
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hmm, waarschijnlijk kan ik de verleiding niet weerstaan en ga toch overstag voor een nieuw scherm. En daarmee zou de cirkel rond zijn. Mijn eerste echte platte scherm was een LG de eerste 60" plasma en waarschijnlijk keer ik dus terug.
    Ik kon zelf mijn Pana inruilen bij plattetv.nl voor een heel behoorlijk bedrag. Daarmee is het nieuwe scherm nog steeds heel erg duur, maar f#ck it, je leeft maar een keer en gewoon omdat het kan, Niet dat elk scherm geschikt als vervanger, maar deze is wel heel fraai.

    De LG 65 E6 met Dolby Vision en compatibel met alle soorten HDR's. Nog steeds 3D en wel passief. Dat vind ik zeker niet erg omdat dat opladen van die brillen steeds moeizamer gaat. Daarnaast is ook het webgedeelte razendsnel. En als extra bonus UHD BD. Tja, dan word je toch weer een beetje een klein kind. Nee, ik ben niet Gothic, maar wordt wel heel warm van het mooiste zwart.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hmm, waarschijnlijk kan ik de verleiding niet weerstaan en ga toch overstag voor een nieuw scherm. En daarmee zou de cirkel rond zijn. Mijn eerste echte platte scherm was een LG de eerste 60" plasma en waarschijnlijk keer ik dus terug.
    Ik kon zelf mijn Pana inruilen bij plattetv.nl voor een heel behoorlijk bedrag. Daarmee is het nieuwe scherm nog steeds heel erg duur, maar f#ck it, je leeft maar een keer en gewoon omdat het kan, Niet dat elk scherm geschikt als vervanger, maar deze is wel heel fraai.

    De LG 65 E6 met Dolby Vision en compatibel met alle soorten HDR's. Nog steeds 3D en wel passief. Dat vind ik zeker niet erg omdat dat opladen van die brillen steeds moeizamer gaat. Daarnaast is ook het webgedeelte razendsnel. En als extra bonus UHD BD. Tja, dan word je toch weer een beetje een klein kind. Nee, ik ben niet Gothic, maar wordt wel heel warm van het mooiste zwart.
    Net eens gekeken.
    Maar van dat fraai ding kan ik alleen maar dromen.

    Wat gaat je 1ste UHD BD film worden ?

Pagina 7 van 13 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •