De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale [DVD]

    In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale

    De nieuwste gameverfilming van Uwe Bol!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ben het volledig met de reviewer eens. Dit is een draak van een film! De muziek is inderdaad tenenkrommend slecht. Had jij dat ook, Patrick, dat in het begin van de film als onze 'held' op z'n akkertje met z'n zoon aan het ploeteren is, de muziek wel erg veel leek op Howard Shore's The Shire - theme uit LOTR? 'Er op leek' is misschien wat te veel gezegd, want dit was een zeer slechte uitvoering van deze theme.

    Ik heb de film op ongeveer de helft gewoon afgezet. Niet te harden. Alles wijst erop dat ze geprobeerd hebben een LOTR-ripoff te maken. Een ding moet je de makers nageven: dit kan onmogelijk slechter. Kunnen ze die Uwe Bol nu niet eens verbannen uit Hollywood? Denk dat hij zich toch genoeg 'bewezen' heeft...

  3. #3

    Standaard

    De muziek ergerde mij ook inderdaad, terwijl ik er normaal niet zoveel last van heb. Redelijk aanwezige muziek zoals bij bijv. The Last Samurai en Pearl Harbor, heb ik nog geen problemen mee. Maar dit was echt teveel van het goede. Ik heb de film wel uitgekeken uiteraard, voor de recensie, maar het was een lange zit.

    Overigens heb ik gelezen dat bol zijn geld vooral bij Duitse financierders verzameld, daar krijgt hij blijkbaar toch nog middelen, wat in de VS waarschijnlijk niet lukt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Wat een ongelovelijke boutfilm!!!
    Geleend van iemand,maar heel snel afgezet.

  5. #5

    Standaard

    Nou toegegeven, het is de beste Uwe Boll film die ik al gezien heb. Een 3/10 heb ik er aan gegeven

    Deze film vond ik wel zo slecht dat hij grappig was, had ik niet bij eerdere Boll-films. Toch blijft het een weggegooide 60 miljoen dollar, deze film.

  6. #6

    Standaard

    Ik zal het wel nooit leren, want ben toch van plan om deze film te kijken.

    Als ie echt zo slecht is, dan zal iemand 'm wel snel te ruil zetten.

    Ik denk dat Boll best nog wat jaartjes meekan, de mensen zijn zo nieuwsgierig naar zijn films...
    Send a maniac to catch a maniac...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •