Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.

Discussie: Stargate Banner...

  1. #1

    Standaard Stargate Banner...

    Is er 'n optie om de nieuwe Stargate banner (trailer) op de mainpage.. of niet automatisch te laten starten of het geluid uit te zetten (en te laten!)?

    bedankt!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #2

    Standaard Stargate Banner

    Ik heb alvast dvd.nl (tijdelijk) verwijderd uit m'n opstartpagina's.

    Jaak

  3. #3

    Standaard

    Nee, dat is niet mogelijk! DVD.nl heeft ook inkomsten nodig om alles te kunnen bekostigen. Deze banners leveren dat benodigde geld op. Als daar geen begrip voor is, dan vind ik dat erg jammer. Alle info op deze site wordt gratis verstrekt, de banners zijn daar dan de keerzijde van.

  4. #4

    Standaard

    ik snap niet dat je er last van heb.
    kwestie van wennen.

    hoe meer banners hoe liever.

    groeten van dirk

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Nee, dat is niet mogelijk! DVD.nl heeft ook inkomsten nodig om alles te kunnen bekostigen. Deze banners leveren dat benodigde geld op. Als daar geen begrip voor is, dan vind ik dat erg jammer.
    Zoals al eerder 'n voorstel gedaan is... betaalde accounts ? op die manier is men gelijk safetrader, van alle banners af en heeft dvd.nl hun inkomsten.

    Alle info op deze site wordt gratis verstrekt, de banners zijn daar dan de keerzijde van.
    Veel info is natuurlijk of reclame of feedback van gebruikers.. dat het om de servers gaat is goed te begrijpen
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 02-10-2008 om 13:50
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat ik geluk heb, op mijn werk staat flash uit, en bij mij zijn alle advertenties witte balken. wellicht is dat een idee dat je flash uitzet?

  7. #7

    Standaard

    Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik de eerste keer ff 'schrok' van het geluid ... maar dat weet je bij de tweede keer en dus druk je zo snel mogelijk op de pauzeknop .

    Ik heb er alle begrip voor dat DVD.nl dit doet ... het maakt het ons mogelijk om gratis veel informatie te kunnen raadplegen en een leuk forum in stand te kunnen houden

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zoals al eerder 'n voorstel gedaan is... betaalde accounts ? op die manier is men gelijk safetrader, van alle banners af en heeft dvd.nl hun inkomsten.
    Als dat gaat gebeuren ben ik hier weg. Dan heb ik liever wat banners. Ik heb bovendien standaard het geluid van mijn pc uitstaan, dus ik heb nergens last van.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Als dat gaat gebeuren ben ik hier weg. Dan heb ik liever wat banners. Ik heb bovendien standaard het geluid van mijn pc uitstaan, dus ik heb nergens last van.
    Het is natuurlijk de keuze, klein bedrag per jaar en ben je bannerloos... of gewoon op de huidige manier zonder kosten maar met advertenties...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Ik kom eigenlijk nooit op de mainpage, altijd direct naar het forum Dus heb geen last gehad van banners met geluid, en de banners op het forum storen me niet.

  12. #12

    Standaard

    misschien zeur ik teveel zo te zien.. .
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #13

    Standaard

    Ik gebruik Firefox met pop-up blocker....
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  14. #14

    Standaard

    Ik heb geen probleem met banners, maar als ik ergens een graf hekel aan heb zijn het banners met video en geluid die ongevraagd beginnen. Zwaar irritant. Maar met gewone (Flash) banners heb ik geen probleem.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #15

    Standaard

    Zijn die irritant luide raklames zo noodzakelijk?

  16. #16

    Standaard

    Als je de uitleg van Arnold had gelezen had je geweten dat dat idd noodzakelijk is ...

  17. #17

    Standaard

    Vind het ook vrij irritant, maar versta dvd.nl ook wel.
    BD (1243) What i Watch

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Ik kom eigenlijk nooit op de mainpage, altijd direct naar het forum Dus heb geen last gehad van banners met geluid, en de banners op het forum storen me niet.
    Idem!

    Al storen banners op het forum mij wel
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski Bekijk bericht
    Als je de uitleg van Arnold had gelezen had je geweten dat dat idd noodzakelijk is ...
    Dat banners noodzakelijk zijn begrijp ik, maar KILLER zegt niet voor niets "irritant luide raklames". Heb laatst voor mijn opleiding een onderzoek naar banners gedaan, en als er iets is wat mensen irriteert aan banners dan zijn het wel degene die geluid maken. Als de huidige banner nu niet automatisch af zou spelen, zou men zich er veel minder aan irriteren. Maar deze banner is natuurlijk niet gemaakt door dvd.nl dus daar kunnen ze ook weinig aan doen. Maar ik denk dat de huidige banner eerder averechts werkt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #20

    Standaard

    Ach ja, een aversie van het product is ook best handig
    Ik kom ook nooit op de mainpage, zou niet weten wat ik daar moet doen.
    Ben wel benieuwd naar het bereik van dergelijke banners, en dan vooral de negatieve tegenover de positieve reklame. Het Bassie effect of het Always/Dash3 effect
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #21

    Standaard

    Er komt een aangepast banner, waarbij de trailer niet automatisch start maar pas nadat je zelf op de play hebt gedrukt.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Nee, dat is niet mogelijk! DVD.nl heeft ook inkomsten nodig om alles te kunnen bekostigen. Deze banners leveren dat benodigde geld op. Als daar geen begrip voor is, dan vind ik dat erg jammer. Alle info op deze site wordt gratis verstrekt, de banners zijn daar dan de keerzijde van.
    Ik kan er best mee leven maar als de audio opstaat dan schrik ik me elke keer de pleures...

    Kan het niet gewoon een beetje stiller?
    Laatst aangepast door Werner : 03-10-2008 om 16:44
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Er komt een aangepast banner, waarbij de trailer niet automatisch start maar pas nadat je zelf op de play hebt gedrukt.
    Hulde .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik kan er best mee leven maar als de audio opstaat dan schrik ik me elke keer de pleures...

    Kan het niet gewoon een beetje stiller?
    of zoals nu.nl met z'n banners omgaat: het filmpje begint te spelen, maar je moet zelf het geluid aanzetten. Lijkt me ook een prima oplossing...
    There is only one real truth: causality!...

  25. #25

    Standaard

    Ik kom eigenlijk nooit op de main site, dus heb er geen last van. Wel goed dat het nu wordt aangepast.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •