Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 211 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    ja sorry, frustraties kan ik nergens anders wkijt

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En ik ook, maar dan in Utrecht om 10:30.
    Was vergeten dat ik hier aan mee had gedaan, eens even zien of ik ga of dat ik iemand anders gelukkig ga maken...
    Wie deze 2 kaartjes wil voor de voorstelling a.s. zondag om 10:30 in Pathé Rembrandt te Utrecht kan een PM sturen met zijn of haar E-mailadres, want ik ga niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #178

  4. #179
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Bij Pathé de Munt viel het beeld en geluid meerdere malen weg... na een kwartier werden veel mensen het toch wel zat. Iemand vertelde ons dat ze het helaas niet konden fixen. Gelukkig hield 't vrij snel op waardoor we eigenlijk alleen de zeemeerminnen scene hebben gemist. En we kregen wel vrijkaartjes Film was erg goed, veel aktie, mooie plaatjes. Verhaal vond ik wat minder dan deel 1, maar vergelijkbaar met 2 en 3. 3D effect vond ik tegenvallen, maar ik ben sowieso niet zo overdondert door het hele 3D gebeuren.

  5. #180

    Standaard

    Wil best eens een drol spelen met een flesje rum in de hand, als ik na die tijd een salaris van 40 miljoen mag opstrijken.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    idd want ze komen enkel voor Jack Sparrow, de film zelf boeit ze voor geen meter

    neem een drol, zet er een flesje rum naast en je bent klaar

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W Bekijk bericht
    Bij Pathé de Munt viel het beeld en geluid meerdere malen weg... na een kwartier werden veel mensen het toch wel zat. Iemand vertelde ons dat ze het helaas niet konden fixen. Gelukkig hield 't vrij snel op waardoor we eigenlijk alleen de zeemeerminnen scene hebben gemist. En we kregen wel vrijkaartjes Film was erg goed, veel aktie, mooie plaatjes. Verhaal vond ik wat minder dan deel 1, maar vergelijkbaar met 2 en 3. 3D effect vond ik tegenvallen, maar ik ben sowieso niet zo overdondert door het hele 3D gebeuren.
    Dan maakt Pathé in meerdere bioscopen gebruik van hetzelfde bronbestand (misschien van dezelfde server), want ook bij Pathé Schouwburgplein in Rotterdam viel vooral tijdens de zeemeerminnen scène het beeld en geluid meerdere malen weg, tot vervelends toe. Men heeft de film gestopt, iets teruggespoeld, maar op exact dezelfde momenten kwam het de tweede keer weer voor. Men heeft toen besloten de film te stoppen en iedereen vrijkaarten te geven voor een volgende keer. Deze mogen ook voor de IMAX 3D versie gebruikt worden, dus een mooie oplossing voor een vervelend probleem waar Pathé ook niet veel aan kon doen. Het bronbestand was blijkbaar beschadigd/niet goed aangeleverd.

  7. #182

    Standaard

    Maar dan nog, je gaat als bioscoop/bedrijf toch kijken of de film wel werkt als het zou moeten voordat je klanten ervoor gaat laten betalen?!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Dan maakt Pathé in meerdere bioscopen gebruik van hetzelfde bronbestand (misschien van dezelfde server), want ook bij Pathé Schouwburgplein in Rotterdam viel vooral tijdens de zeemeerminnen scène het beeld en geluid meerdere malen weg, tot vervelends toe. Men heeft de film gestopt, iets teruggespoeld, maar op exact dezelfde momenten kwam het de tweede keer weer voor. Men heeft toen besloten de film te stoppen en iedereen vrijkaarten te geven voor een volgende keer. Deze mogen ook voor de IMAX 3D versie gebruikt worden, dus een mooie oplossing voor een vervelend probleem waar Pathé ook niet veel aan kon doen. Het bronbestand was blijkbaar beschadigd/niet goed aangeleverd.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Maar dan nog, je gaat als bioscoop/bedrijf toch kijken of de film wel werkt als het zou moeten voordat je klanten ervoor gaat laten betalen?!
    Ik heb van iemand gehoord dat ze de film pas een half uur voor de voorstelling binnen kregen.


  9. #184

    Standaard

    Niet zo handig dus.

    Je kunt beter even checken dan allemaal vrijkaartjes uit te moeten delen, toch?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik heb van iemand gehoord dat ze de film pas een half uur voor de voorstelling binnen kregen.

  10. #185

    Standaard

    film gezien, na deel 1 mijn favoriete. Mooie locaties, muziek uitstekend, leuke characters en geen overheersing van Sparrow. Romance van de priester zorgde wel dat het verhaal wat langzamer werdt. Fantastische rol van Blackbeard, ik kijk gauw uit naar een volgende deel.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #186

    Standaard

    Wij zijn zondagochtend dus ook maar niet naar de preview geweest. Kon de extra uurtjes slaap goed gebruiken nl. Hoorde die middag al dat ze halverwege de film hebben gestopt in Rotterdam vanwege problemen. Maar goed dat we niet gegaan zijn.

  12. #187

    Standaard

    Pirates of the Carribean : On Stranger Tides (2011)

    Een nieuwe Pirates film is altijd iets om naar uit zien, en dat deed ik dan ook naar deze. Het verhaal is in deze vierde film niet nodeloos ingewikkeld zoals in de voorgaande delen. Het speelt zich namelijk allemaal lekker lineair af en dat is ook wel eens een keer fijn. Een cameo van Rolling Stones gitarist Keith Richards maakt veel goed aan het begin van de film, ook al was zijn scene veel te kort naar mijn mening. Johnny Depp is wederom grappig, inventief en een goed geoliede machine die een dikke twee uur door raast over het scherm. Penelope Cruz en haar vader hadden hun rollen kunnen laten vervullen door een willekeurig duo met een boze staar in hun ogen en ik had het niet gemerkt. Hun karakters zijn nagenoeg hetzelfde van begin tot het eind. Erg jammer en tevens een gemiste kans. In Blackbeard ligt een goede villain verscholen, maar dan moet die villain wel angst inboezemen bij het publiek! Penelope had net zo goed met Salma Hayek of een andere Zuid-Amerikaanse schone kunnen ruilen omdat haar rol niet anders was dan beeldvulling. Goed, ze maakte een leuk grapje en daar bleef het dan ook bij. De film an sich is beter dan de derde Pirates. Dat was een film die veel te lang duurde en onnodig veel verwarring zaaide. Zelfs Richards kon van Pirates 3 geen hoogvlieger maken maar met deze vierde film zit het qua verhaal wel redelijk goed in elkaar. De locaties zijn interessant, de humor is goed en de hele film schreeuwt ‘theme park!’ als ik er naar zit te kijken.


    Noot van de auteur:

    Zelf heb ik zojuist de prent in een Pathé bioscoop gezien en ik realiseerde me op de terugweg in de auto ineens waarom ik sinds oktober 2010 niet meer in een bioscoop ben geweest. Om te beginnen had ik een vrijkaartje voor de film en aangezien we met z’n tweeën waren dacht ik dat het vrij goedkoop zou zijn om dan weer eens een film te gaan bekijken in de bioscoop. Niets van dat alles. Omdat de film in het vreselijke 3d concept wordt vertoond ben je verplicht om een brilletje aan te schaffen voordat je de zaal ingaat. Je gaat geen film kijken zonder een drankje, dus je moet ook wat drinken meenemen de zaal in. In ons geval kozen we een flesje water en wat appelsap. Dus…alles bij elkaar opgeteld zit je op 20 euro precies voor 1 entreekaartje, 2 verplichte 3d brilletjes en wat drinken en dan heb je je kortingskaart gebruikt omdat je anders 2 entreekaartjes moet betalen. Zodra je bij de auto komt is vraagt de parkeermeter ook nog eens om 6,40 en dan heb je een hele leuke middag gehad maar ben je wel veel geld kwijt. Dat zijn de redenen waarom ik amper bioscopen bezoek tegenwoordig.

    Tweede noot van de auteur:

    Indien je de mogelijkheid hebt om deze film in een ander format dan 3d te zien (lees: gewoon 2d zoals het hoort), grijp die kans dan met beide handen aan. 3d is een gimmick, een verkooptruc en heeft geen enkele toegevoegde waarde voor een film.

    1. Je zit twee uur met een bril op je hoofd die er voor zorgt dat je met hoofdpijn de zaal verlaat.
    2. Je moet ook nog eens extra betalen voor de desbetreffende bril.
    3. De bril zorgt ervoor dat de film doffer en donkerder oogt dan het in werkelijkheid is.
    4. 3d werkt enorm vermoeiend en je kunt zoiets dus maar een beperkte tijd volhouden. De dame naast mij heeft 30 minuten van de film over haar bril gekeken omdat ze zo’n hoofdpijn had gekregen. Dat is niet leuk.
    5. Ik krijg steeds meer het gevoel dat filmmakers 3d implementeren in hun films om te voorkomen dat mensen illegale opnames maken voor online piraterij.
    6. Het maakt een film niet mooier, interessanter en/of spannender. Ik zal een voorbeeld noemen. De toegevoegde waarde is zelfs zo minimaal, dat ik zelfs het vermoeden krijg dat de filmmakers hun eigen onkunde proberen te verbloemen door de 3d gimmick te gebruiken. Zo kun je Saw 3d (Saw 7) kijken met een 7.1 surround set op de mooiste beste 3d televisie op de wereld, maar op zo’n moment kies ik er wel voor om Casablanca te bekijken op een oude 4:3 crt bak te kijken met mono geluid.


    Ondanks mijn anti 3d betoog is Pirates On Stranger Tides een erg vermakelijke en leuke film.

    * * * 1/5

  13. #188

    Standaard

    Lijkt me inderdaad beter om het hier over de film zelf te hebben, er is wel een apart topic over bioscoop ergernissen.

    Bladerde net de Spits door en die waren niet echt positief over de film (twee sterren). Maar goed, hoe serieus je dat moet nemen. Ze missen Orlando Bloom en als een van de weinige positieve punten noemen ze de 3D-effecten...

  14. #189

    Standaard

    blijkbaar volgens andere recensie zijn er veel nachtscenes waardoor je niks hebt aan 3d
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  15. #190

    Standaard

    Thank GOD dat deze film bij ons ook lekker in 2D draait! ga er 29mei naar toe dan is hopelijk de grootste drukte voorbij en is de kans op ergernis in de bios (die er altijd wel zijn) het kleinst.

    Kijk erg uit naar deze film en laat deel 5&6 maar komen!! Daarna zal het verover zijn voor meneer jack ben ik bang.

  16. #191

    Standaard

    Ik heb de film gister gezien in 3D en ook al heb ik me best vermaakt, vond ik de film toch een beetje tegenvallen (ik weet niet precies waarom). Van 3D merkte ik weinig van op bepaalde momenten na dan (zoals met de zwaard van Blackbeard). Om eerlijk te zijn vond ik deel 1, 2 en 3 toch net iets beter

  17. #192

    Standaard

    Hele rits berichten verwijderd die niks met de film te maken hebben. Graag nu weer ontopic en geen persoonlijke aanvallen meer a.u.b.

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Van 3D merkte ik weinig van op bepaalde momenten na dan (zoals met de zwaard van Blackbeard).
    haha echt typisch, met 3d kunnen ze nog niet eens creatief zijn

    altijd maar die meteorieten of hakbijlen die op je afkomen :P

  19. #194

    Standaard

    Gisterochtend ook geweest, in een bijna lege zaal naar de 3D-versie zitten kijken. Moet zeggen dat ik me weer prima heb vermaakt met mevrouw Cruz en McShane als vervanging voor Bloom en Knightley. Overigens helaas wel te weinig uitgewerkt (vooral McShane had in mijn ogen een nog 'gemener' piraat mogen spelen, had nu niet het gevoel dat het 'de meest beruchte piraat waar zelfs andere piraten bang voor zijn' is).

    Prima avonturenfilm met een stuk minder gecompliceerd verhaal (wat ik zelf ergens wel jammer vind) en ouderwets goede dialogen. Ga zeker nog een keer naar de bios om de 2D-versie te bekijken want zoals al eerder gezegd door anderen is het 3D-effect te verwaarlozen.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Maar dan nog, je gaat als bioscoop/bedrijf toch kijken of de film wel werkt als het zou moeten voordat je klanten ervoor gaat laten betalen?!
    De film werkte ook gewoon alleen op een bepaald punt zat een fout in de film zelf. Als je bij het controleren dat punt toevallig over slaat dan merk je er niets van eigenlijk. (is geloof ik de eerste keer dat zoiets is gebeurd) Elke bioscoop met de zondagochtendvoorstelling had dat probleem geloof ik.

    Ik ga er morgenavond naar toe , Utopolis heeft namelijk in Almere nu ook zaal 1 beschikbaar voor 3D en dat is toch wel mijn favoriete zaal voor films als Pirates .
    Ikran is not horse!

  21. #196

    Standaard

    Iedereen heeft het over 3d. Je hebt er weinig aan, 4d is pas de enige goeie beleving, 3d voegt alleen iets toe aan films waarin explosies, ala armageddon films hier gebruik van zouden maken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Iedereen heeft het over 3d. Je hebt er weinig aan, 4d is pas de enige goeie beleving, 3d voegt alleen iets toe aan films waarin explosies, ala armageddon films hier gebruik van zouden maken.
    4D is leuk maar niet voor te lang. En bij een film als deze word je waarschijnlijk sneller zeeziek dan bij een film met shakycam .
    Ikran is not horse!

  23. #198

    Standaard

    Ja dat is natuurlijk ook zo, vooral bij een lange zit. Het gebruik van licht en vloer bewegingen, water spetter's kunnen wel iets toevoegen. Laatst Captain EO in Disney gezien, 4d film van ongeveer 15-20 minuten waar veel licht effecten, wind en bewegingen van de stoel mee bewogen met de film.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #199

    Standaard

    vandaag gezien, de minste van de 4, weinig tempo, matige actiescenes
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #200

    Standaard

    ZO de eerste 350Mil is al binnen na pak en beet 4dagen! Deze film zal de 700/800mil wel halen denk ik!

    Op naar 5 & 6 dus

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •