Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 269 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik weet niet precies hoe het bij dvdforum.nl zit, want daar ben ik nog nooit geweest. Maar volgens mij als ik het zo lees doe ik precies hetzelfde. Ik heb ook een thread met die lange lijst erin, en daaronder steeds van iemand de mededeling van een plusje voor die en een minnetje voor die.

    Kijk hier maar eens.

    Evilgoblin66, wat vind je ervan?

  2. #27

    Standaard

    ziet er goed uit, ik hoop wel dat je zowel de + als - vermeldt en nt gaat optellen en aftrekken dus vb

    jsdkfjld (+5 , - 1)

    en dat dat dan nt bij update wordt +4


    voor de rest, nice work

    ps : je bent nog nooit op dvdforum geweest, is nt zo heel erg eng hoor lol, give it a try one day

  3. #28

    Standaard

    haha is goed, ik zal daar ook eens heen gaan, maar ik zit nu al op 3 forums. Vind ik eigenlijk ook wel genoeg.

    Maargoed, de lijst:
    Ik tel inderdaad niet op, want anders zie je niet meer goed hoe het precies is bij desbetreffende persoon.
    plussen en minnen worden dus apart vermeld.

  4. #29

    Standaard

    een vraag : ik doe geregeld met grote tevredenheid 'business' lol met chris howitt en jaylunar, ik doe dit soms met msn, soms via forum, kan ik de positieve ervaringen (+ punten hier geven) als de deal nt op forum stond, als hij met andere woorden werd afgesproken per mail of msn?

  5. #30

    Standaard

    hmmm daar zeg je wat. Heb ik eigenlijk zo direct geen antwoord op. Ik zal eens overleggen met Eric hoe hij dat ziet. En dan jouw laten weten (en de rest) of dat mag of niet.

    Mijn mening is dat zolang de ander hier ook lid is het mij wel degelijk relevante informatie lijkt.

    Je hoort nog van me.....

  6. #31

    Standaard

    k wacht vol spanning op antwoord, mij lijkt het in ieder geval erg logisch

  7. #32

    Standaard

    t is wel een heel moeilijk probleem blijkbaar

  8. #33

    Standaard

    Tsja, dat was tot diep in de nacht vergaderen....

    nee hoor, ik heb gewoon nog niet gepost dat het prima is als je leden van dvd.nl een plus of min wilt geven omdat je buiten het forum om geruild/gekocht hebt!

    Dat lijkt me een antwoord naar tevredenheid, of niet soms!!!

  9. #34

  10. #35

    Standaard

    Nah de MM was lomp vandaag. Op de plaat waar altijd vele nieuwe dvd's staan voor een lage prijs bij dat plasma scherm. Daar stonden vandaag alleen maar lege LOTR hoezen met erop. RESERVEER Nu. Dat schoot niet op. Al die schappen daar stonden dus een paar van die lompe hoezen, meer niet.

  11. #36

    Standaard

    Ik weet niet of dit de goede thread is maarja.....Kent iemand de naam Mario Buter, ik wil daar een dvd van kopen maar is hij te vertrouwen?
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  12. #37

    Standaard

    het zegt me niets en zijn naam komt niet voor als lid.....

  13. #38

    Standaard

    Mark van Lieshout is die te vertwouwen is nog maar member, ben een beetje huiverig gewordden na het lezen van die x-files box drama
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  14. #39
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Niet echt een opmerking op die andere thread .... maar here goes:

    Misschien een idee om "Info over handelaren" een beetje op te ruimen? En daar bedoel ik mee om al die threads waar de mensen iemand een plus of min in geven gewoon te deleten?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Niet echt een opmerking op die andere thread .... maar here goes:

    Misschien een idee om "Info over handelaren" een beetje op te ruimen? En daar bedoel ik mee om al die threads waar de mensen iemand een plus of min in geven gewoon te deleten?
    Ik heb er maar snel gevolg aan gegeven want het was inderdaad een rommel met alle plusjes threads die slingerden....

    bedankt!

  16. #41
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik heb er maar snel gevolg aan gegeven want het was inderdaad een rommel met alle plusjes threads die slingerden....

    bedankt!
    Nou.... ik denk dat er meer bedoeld wordt dat de posts die onder de ranglijst hangen wel gedelete kunnen worden. Dat zou de overzichtelijkheid ten goede komen... of de ranglijst in een aparte thread zetten, waar verder niemand kan posten?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra


    Nou.... ik denk dat er meer bedoeld wordt dat de posts die onder de ranglijst hangen wel gedelete kunnen worden. Dat zou de overzichtelijkheid ten goede komen... of de ranglijst in een aparte thread zetten, waar verder niemand kan posten?
    Ze bedoelt wel degelijk het subforum zelf, want ze heeft het over de THEADS die verwijderd dienen te worden, en niet over de REPLIES.

    Dus dan lijkt me dat ze dat bedoelt....

  18. #43

    Standaard

    Kweet niet of ik die hier moet posten maar ik doe het toch maar.
    kennen jullie deevedee@hotmail.com
    dat is een gast die dvd's uit thailand ofzo meebrengt.
    die heeft dus nou al dvd's die ik wel zou willen maar mijn vraag is heeft iemand met hem ervaring? is ie te vertrouwen?
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lieshout84
    Kweet niet of ik die hier moet posten maar ik doe het toch maar.
    kennen jullie deevedee@hotmail.com
    dat is een gast die dvd's uit thailand ofzo meebrengt.
    die heeft dus nou al dvd's die ik wel zou willen maar mijn vraag is heeft iemand met hem ervaring? is ie te vertrouwen?
    Dvd's uit thailand zijn vrijwel altijd die silvers van een paar dollar per stuk.. Illegaal, en vaak bogus kwaliteit..

    Mijn advies: Oppassen, als je echt silvers wilt hebben, moet je van een goede site bestellen, die info geeft over hoe de dvd is gemaakt (vcd transfer, vhs transfer, dvd transfer, etc)..
    Maar beter is nog om er niet aan te beginnen..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Dvd's uit thailand zijn vrijwel altijd die silvers van een paar dollar per stuk.. Illegaal, en vaak bogus kwaliteit..

    Mijn advies: Oppassen, als je echt silvers wilt hebben, moet je van een goede site bestellen, die info geeft over hoe de dvd is gemaakt (vcd transfer, vhs transfer, dvd transfer, etc)..
    Maar beter is nog om er niet aan te beginnen..
    ok thnx
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  21. #46

    Standaard

    Vraagje Ik ben ook wel elrond op dit forum alleen ben mijn pass kwijt geraakt en ik heb iets fout gedaan in het email adres . Dus mijn vraag is kan ik dat punt dat elrond heeft ( ik kan het bewijzen trouwens ) ook naar mijn naam gezet worden? alvast bedankt

  22. #47

    Standaard

    Ik zie dat je suave al een paar plusjes erbij heb gezet maar mij nog niet, mischien vergeten. http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...&pagenumber=34
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas B
    Vraagje Ik ben ook wel elrond op dit forum alleen ben mijn pass kwijt geraakt en ik heb iets fout gedaan in het email adres . Dus mijn vraag is kan ik dat punt dat elrond heeft ( ik kan het bewijzen trouwens ) ook naar mijn naam gezet worden? alvast bedankt
    Ja, ik zal het plusje aan jou toevoegenen elrond eruit knikkeren. Is goed!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appie1985
    Ik zie dat je suave al een paar plusjes erbij heb gezet maar mij nog niet, mischien vergeten. http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...&pagenumber=34
    Hoi,

    Dat komt omdat iemand anders jou met een plus moet waarderen. het is niet zo dat als jij een plus uitdeelt (aan Suave in dit geval) dat jij dan automatisch ook een plus erbij krijgt. Daarvoor moet hij dus jou waarderen met een plus. Je zult hem er even op moeten aanspreken dat hij dat nog niet gedaan heeft.

    Snapje?

    groet Rein

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap


    Hoi,

    Dat komt omdat iemand anders jou met een plus moet waarderen. het is niet zo dat als jij een plus uitdeelt (aan Suave in dit geval) dat jij dan automatisch ook een plus erbij krijgt. Daarvoor moet hij dus jou waarderen met een plus. Je zult hem er even op moeten aanspreken dat hij dat nog niet gedaan heeft.

    Snapje?

    groet Rein
    Oke, bij deze Suave mag ik een plusje?
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •