Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 269 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb geloof ik toch al een paar keer gelezen dat Rein Schaap de plussen en de minnen niet in deze tread geplaatst wil hebben maar in de tread die daarvoor bedoeld is, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om dat dan ook te doen.
    Ik denk dat Rein al genoeg tijd nodig heeft om alles netjes bij te houden, dus voor de volgende keer "hou er rekening mee".

  2. #52

    Standaard

    Bedankt voor de hulp Sander.

    Hij heeft inderdaad gelijk mensen, dus aub post je plussen in de daarvoor bestemde thread!

  3. #53

    Standaard Volgens mij recht op een extra punt

    Hoi Rein,

    Ik weet niet helemaal of ik het goed doorheb, maar volgens mij heb ik recht op een extra punt.

    Er staat momenteel in de lijst bij mijn naam 1 punt, terwijl rveldhuizen in zijn post van 27-11-2002 18:22 in +/- thread mij terecht 2 plussen gaf voor 2 geslaagde transacties.

    Dat toevallig 1 persoon tegelijkertijd 2 veilingen 'won' zou toch niet uit moeten maken?

    Thx

  4. #54

    Standaard

    whoops, ik heb me gewoon vergist. Het gaat hier duidelijk om 2 verschillende handelacties. Je hebt gelijk, ik zal het meteen aanpassen!

  5. #55

    Standaard

    Hi Luitjes,

    Ik ben als mod verantwoordelijk bij dvdforum.nl voor de Trader List aldaar. Wellicht is het een idee om negatieve handelaren (zoals dvdfreak 15 of kappiesjon) op beide sites weer te geven?

    Ofwel: een negatieve handelaar die nog niet op één site (bijv. dvd.nl) staat maar wel bekend is op dvdforum.nl direkt plaatsen op (in dit geval) dvd.nl? Just an idea...

  6. #56

    Standaard

    Hoi,

    Het lijkt mij een goed plan om dergelijke informatie snel uit te wisselen. Samenwerking is alleen maar goed!

    Hoe zullen we dat aanpakken? Via email....en dan pleurt de ander het direct op 'zijn' forum.

    Of gewoon ergens posten....Zeg maar wat je het handigst vind. Ik vind email handiger want ik zit nooit op dvdforum.nl dus voordat ik daar iets post.....

  7. #57

    Standaard

    Mail lijkt me prima. Laten we nu even de 'negatieve' traders naast elkaar houden en bij elke toevoeging elkaar mailen.

    Groeten,
    Mark

    PS. je bent van harte welkom om eens te kijken op dvdforum.nl! We zijn concullega's nietwaar?

  8. #58

    Standaard

    ok, je krijgt je mail zo.

    Enne ik ben er wel lid hoor, maar kom er gewoon nooit.

  9. #59
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Misschien een idee om wanneer iemand én safetrader én meer dan 100 succesvolle verkopen/ruils heeft, deze een andere naam te geven. Ik dacht zo aan Solid Trader.

    Klinkt het niet, dan botst het ...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Misschien een idee om wanneer iemand én safetrader én meer dan 100 succesvolle verkopen/ruils heeft, deze een andere naam te geven. Ik dacht zo aan Solid Trader.

    Klinkt het niet, dan botst het ...
    ik zal er eens over nadenken.

    Enne Ronald. Ik zal de thread eens opschonen en dan de gegevens bewaren in 1 of ander archief (als bewijs voor de plussen). Ik doe het komend weekend, doordeweeks geen tijd voor eerlijk gezegd.

  11. #61
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    even een paar vragen/opmerkingen van mijn kant;

    -als eerste wil ik even zeggen dat ik dit een prima initiatief vind!! keep up the good work, zal ik maar zeggen!!

    -wat is de standaard voor het geven van plussen of minnen? ik heb laatst 2 dvd's tegelijk gerolen. geldt dit als 1 plus voor de ander of moeten dat er 2 zijn omdat het twee dvd's waren??

    -ik ben tevreden met mijn verzameling, daarom zal ik niet zo vaak ruilen als iemand anders. is het daarom misschien niet beter om een gemiddelde bij te houden. ik denk nl niet dat ik ooit de 50 plussen ga halen.. (en dan een status van safetrader enz. verlenen als iemand na een minimaal aantal (bv. 10) transacties een hoog genoeg gemiddelde heeft) of is dit teveel werk? je hebt het er vast al druk genoeg mee..

  12. #62

    Standaard

    tsja, een gemiddelde zeg je. Ik zit me dan direct af te vragen waar je dan een gemiddelde op wilt baseren. Want als je dus 10 plussen hebt in 2 weken is dat hartstikke veel en dus een hoog gemiddelde. Maarja, daarna verhandel je dus een jaar lang niets en daalt je gemiddelde drastisch. Volgens mij maakt het dus niet uit hoe je dat bijhoudt.

    En om op je eerste vraag antwoord te geven: Als je 2 dvd's in 1x ruilt/koopt dan kun je de ander daar 1 plus voor geven. Want je hebt namelijk 1x een goede transactie met hem of haar gehad. Daar waardeer jij hem dus voor (als je tevreden was natuurlijk) en dat doe je met 1x een plus. Snap je

    Groet Rein

    ps. Bedankt voor het compliment!

  13. #63
    erik liebregts
    Guest

    Standaard

    rein,

    ik bedoelde eigenlijk een gemiddelde over het aantal koop/ruil-acties, en niet over een bepaalde tijd. maar ik denk dat dat wel lastig gaat worden. dan moet je nl punten gaan geven ipv plussen en minnen. misschien is het wel handig om in de lijst aan te geven hoeveel acties iemand al heeft gemaakt. dan weet je namenlijk dat de kans dat iemand met 5 plussen en 5 acties, net zo goed te vertrouwen is als iemand met 50 plussen en 50 acties..
    hoewel, acties die niet beoordeeld zijn worden dan weer niet meegerekend natuurlijk.. en het aantal negatieve beoordelingen wordt ook al appart vermeld..

    hmm, als ik mezelf zo hoor praten, geloof ik dat ik weer eens oplossingen zoek voor problemen die niet bestaan.. naja, het maakt geloof ik idd niet zoveel uit hoe je het bijhoudt..
    tja, ga zo door zal ik maar zeggen dan

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    post aub de +jes in de andere thread. Deze thread is alleen bedoeld voor commentaar.
    GOED ZO QIQUE!!!
    SafeTrader en Co-StarTrader

    Mijn Collectie
    Mijn Wishlist

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    post aub de +jes in de andere thread. Deze thread is alleen bedoeld voor commentaar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #66

    Standaard

    Misschien is de titel van de thread te misleidend....ideetje hoor

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Misschien is de titel van de thread te misleidend....ideetje hoor

    kan inderdaad helpen die te veranderen. Ik zal het zo doen, bedankt voor de tip.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap



    kan inderdaad helpen die te veranderen. Ik zal het zo doen, bedankt voor de tip.
    Nu kan het haast niet meer fout gaan, beter zo Rein
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69

    Standaard

    mooi, ik vind de verbeteringen ook wel geslaagd. Luther, nogmaals bedankt. Ik heb idd sinds de opening niet meer op de namen gelet en ze waren krom.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Nu kan het haast niet meer fout gaan, beter zo Rein
    Blijkbaar kan het dus nog steeds fout gaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jazumi2000
    + voor mdg71172
    Gelieve hier te doen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ght=handelaren
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    mooi, ik vind de verbeteringen ook wel geslaagd. Luther, nogmaals bedankt. Ik heb idd sinds de opening niet meer op de namen gelet en ze waren krom.
    Graag gedaan hoor, maar omdat er blijkbaar nog steeds van die idioten zijn die het doen, is het misschien verstandig om de posts waarin vermeld staat dat een handelaar plusjes krijgt, om die allemaal weg te halen.

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Graag gedaan hoor, maar omdat er blijkbaar nog steeds van die idioten zijn die het doen, is het misschien verstandig om de posts waarin vermeld staat dat een handelaar plusjes krijgt, om die allemaal weg te halen.
    Wie ben jij eigenlijk om iemand een idioot te noemen
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi

    Wie ben jij eigenlijk om iemand een idioot te noemen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •