Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 269 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Hier moeten, vind ik, inderdaad regels voor komen Jaded en René
    SafeTrader en Co-StarTrader

    Mijn Collectie
    Mijn Wishlist

  2. #102
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Nog even een bedenking:

    Misschien kan de lijst wat groter gemaakt worden?
    In plaats van 25 threads per pagina, een stuk of 40?
    Dat zou de frustratie van het uppen voor een deel verminderen denk ik.

    Want geef eerlijk toe .... wie gaat er nu nog kijken naar threads op de derde, vierde pagina? Of zelfs de tweede ...

    Het lijkt me een win-win situatie voor iedereen.

  3. #103

    Standaard

    Dat ben ik met je eens. Eric, is het mogelijk om zoiets te doen?

  4. #104

    Standaard goede deal

    Vorige week T2 gekocht van Marcel Berghuis, uitstekend gegaan, Echt top geregeld.

    ++++

    Gr, Dennis

  5. #105
    KAY
    Guest

    Standaard

    lol

  6. #106

    Standaard

    Kay en Dennis, dit is niet de + en - thread hoor

  7. #107

    Standaard

    Euh, deze thread was toch eerst de 'commentaar op handelaren'-thread'? Enfin, ik plaats het gewoon.
    Het volgende:

    Met Misternoname heb ik twee deals gehad. Hij had een aantal veilingen gewonnen en ik heb de dvd's gelijk daarna op de bus gedaan. Het heeft lang geduurt voordat ik eindelijk mijn geld had, maar goed beter laat dan nooit. Zo aardig als ik ben heb ik hem 2 +en gegeven. Maar ik heb geen +en van hem gehad en reageren op z'n PM doet ie ook niet meer. BEETJE JAMMER VIND IK DAT.

    En dan nog BLACKENED. Twee weken geleden had ook hij een veiling gewonnen, ik gelijk de dvd op de bus gedaan (die hij dus allang zou moeten hebben) maar ik heb nog steeds geen geld van hem ontvangen. Ook hij reageert niet op mijn PM's. DUS LAAT WAT VAN JE HOREN; ANDERS WORDt HET EEN MINNETJE!!!!

  8. #108
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Hoeveel negatieve stemmen kan/moet een persoon krijgen eer zijn safetrader status afgenomen wordt?

    Een safetrader moet in mijn ogen een onberispelijke staat hebben, anders vervalt het imago van het statuut ook in het niets vind ik.

    Graag respons.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Graag respons.
    mee eens...
    Live Long and Prosper

  10. #110

    Standaard

    Jaded, natuurlijk moet een SafeTrader een onberispelijke staat van dienst hebben. Het kan niet zo zijn dat een SafeTrader iemand oplicht.
    Maar ik denk ook niet dat zoiets aan de orde zal zijn toch? (of mis ik iets?)

  11. #111

    Standaard

    Ik kan me nog herinneren dat er een SafeTrader was die een min kreeg een tijdje geleden... Dus het komt voor...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry
    En dan nog BLACKENED. Twee weken geleden had ook hij een veiling gewonnen, ik gelijk de dvd op de bus gedaan (die hij dus allang zou moeten hebben) maar ik heb nog steeds geen geld van hem ontvangen. Ook hij reageert niet op mijn PM's. DUS LAAT WAT VAN JE HOREN; ANDERS WORDt HET EEN MINNETJE!!!!


    Hoi, lees eerst je PM even....

    Sorry dat ik hier nu pas op reageer, maar normaal lees ik hier nooit... (dit is eigenlijk de 1e keer..)

    Ik geef eerlijk toe (lees PM) dat ik gewoon ECHT ben vergeten om het geld naar je over te maken.... dit gebeurt me echt nooit..(meer)...
    Daarvoor sorry...

    Ik wil alleen nog wel even melden dat ik nooit meer een PM/mailtje van je heb ontvangen (en dat zweer ik.....)

    Als ik die wel had gehad dan had ik het geld uiteraard meteen overgemaakt... (ik doe heus niet moeilijk over 2,50 €)

    Maar het geld is onderweg.....

    gr.
    Corné
    HUP NAC

  13. #113
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ik kan me nog herinneren dat er een SafeTrader was die een min kreeg een tijdje geleden... Dus het komt voor...
    Het komt zeker voor ... ik heb er onlangs eentje een min gegeven.

    Het gaat niet om een oplichting in de strengste zin van het woord, maar wel over een erbarmelijke service.

    Als je wil, Rein, dan kan ik je alle betreffende mails opsturen, indien je het wenst.

  14. #114

    Standaard Soulmug

    Soulmug krijgt van mij een dikke pluim voor zijn transactie met Frequency. DVD werd in superstaat geleverd en snel.

    Top Soulmug!!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  15. #115

    Standaard

    Verkeerde thread
    HUP NAC

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ik kan me nog herinneren dat er een SafeTrader was die een min kreeg een tijdje geleden... Dus het komt voor...
    Het komt zeker voor ... ik heb er onlangs eentje een min gegeven.

    Het gaat niet om een oplichting in de strengste zin van het woord, maar wel over een erbarmelijke service.

    Als je wil, Rein, dan kan ik je alle betreffende mails opsturen, indien je het wenst.
    Graag Jaded, dan kan ik dat in het weekend eens uitzoeken. Ik heb het niet zo op SafeTraders met een erbarmelijke service en wil daar ook zeker eens wat van zeggen enzo. Dat helpt tenslotte iedereen.

    Als je het niet erg vind wil je die mails dan sturen naar srschaap@home.nl ? Bedankt!

  17. #117
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ha Rein, ik zie deze reply nu pas!
    Ik stuur direct de nodige mails.

    Even nog iets anders ook:

    Ik zie tegenwoordig dat er nog wat mensen iets te koop of in de veiling gooien met de mededeling dat de prijs inclusief verzenden binnen Nederland is.

    Ik vraag me dan elke keer af hoeveel er bij komt als ze het naar het buitenland (meer bepaald België) moeten sturen ...

    Vooral in een veiling is dat belangrijk, omdat er een onbekende kost bijkomt als ik een bod plaats.

    Ik zou dus veel liever zien dat ze er ook bijzetten hoeveel de kost is voor het verzenden naar België.

  18. #118

    Standaard

    Ja, ik zie je dat idd vragen en begrijp het veilingprobleem ervan.

    Ik zal in de regels aanpassen dat ze ook de (eventuele) verzendkosten naar Belgie (dus + 1 euro ongeveer) moeten gaan vermelden. Vind ik wel goed voor de volledigheid.

    Het is toch gewoon + 1 euro??

  19. #119

    Standaard

    ik heb de regels aangepast (zie de anouncement boven Veiling)

    Zo tevreden? (nu kun je dus ELKE verkoper eraan houden dat hij of zij dat er even bij moet vermelden, daarna is bieden een makkie)

  20. #120
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Hey Rein

    Bedankt.
    Ja ik denk dat het gemiddeld een €uro is. Maar in principe kunnen ze eerder wat extra vragen .. daarom dat ik het veiliger vind als ze het op voorhand vermelden.

    Ik heb net even de mails bij elkaar gezet en ga ze nu naar je mailen.

    EDIT: Hij is weg.

  21. #121

  22. #122

    Standaard

    Hallo,

    Ik zit met een klein probleempje,

    Ik heb pas een ruil gedaan met Ewoud Plante betreft mijn Blade 2 (2 Disc's) (SEALED) tegen zijn Final Destination en Exit Wounds,
    Nu zijn de DVD's die ik van hem zou krijgen vandaag aangekomen,
    en wat blijkt nu Exit Wounds is zo'n gekopieerde DVDtje met hoesje (geen snapper wat het eigenlijk wel hoort te zijn).

    Ik heb zelfs om de Barcode gevraagd en via DVDprofiler kwam ik uit op de R1 USA en R1 CAN versie van Exit Wounds,
    maar als ik de barcode nu zie op het hoesje en probeer te kijken wat voor versie ie aangeeft dan geeft ie helemaal geen gegevens weer.

    Ik weet nog dat Ewoud vermeldde dat ie Not Region Coded was,
    maar ik dacht dat het hetzelfde verhaal was als met Gremlins: SE (R1) die ook gewoon afspeelbaar is op een Regio 2 DVD speler,
    ondanks de R1 vermelding.

    Ik weet nu niet precies of ik Ewoud een plus of een min moet geven aangezien,
    de deal voor de helft goed is gegaan maar aan de andere kant ook weer niet,
    aangezien ik geen behoeftes heb aan copy DVD's in mijn collectie.

    Ik zal tevens Ewoud een PM sturen naar dit topic of ie nog enig raad weet of iets dergelijks,

    Met vriendelijke groet,

    D.G.C Leenart
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  23. #123

  24. #124

    Standaard

    Heb net van Ewoud Plante een snelle reactie gekregen,
    en hij wou het oplossen kwa een geldvergoeding of iets dergelijks,
    Maar aangezien hij zo snel reageerde en toch nog geld wou overmaken heb ik besloten om het gewoon hier bij te laten en hem toch die plus te geven en dan heeft hij met deze ruil een beetje zijn voordeel gekregen.

    Met vriendelijke groet,

    D.G.C Leenart
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  25. #125

    Standaard

    Dat is vriendelijk van je Ash.

    Ik hoop dat Ewoud hiervan geleerd heeft in het vervolg beter de informatie te verstrekken.!!

    Vast wel!!

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •