Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 187 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Centenial

    Een Amerikaanse tv-serie over het ontstaan van de Verenigde staten/Canada. Indianen, trektocht naar het wilde westen, treinen en politiek.

    Volgens mij waren het toendertijd een stuk of drie-vier lange afleveringen die elk over een apart tijdsbestek gingen. Ik meen dat de serie in de jaren 80 werd uitgezonden. Nooit meer herhaald.

  2. #52

    Standaard Re: Centenial

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fred van Putten
    Volgens mij waren het toendertijd een stuk of drie-vier lange afleveringen
    Sterker nog, het waren wel 12 delen (van speelfilmlengte) oftewel 1325 minuten volgens de speelfilmencyclopedie. Zou een mooi DVD'tje worden. Staat ook op mijn lijst dus.

  3. #53

    Standaard

    Alle Simpsons seizoenen
    Alle X-files seizoenen
    Alle Disney tekenfilms
    Anastasia (tekenfilm)

    Ik denk dat deze films slechts een kwestie van (lang) wachten is. Op de hoes van de Simpsons seizoen 1 staat zelfs dat er waarschijnlijk een ander opslagmedium (opvolger van de DVD) is tegen de tijd dat de collectie compleet is. Maar je wordt toch bedankt voor de aanschaf van de veel te dure Simpsons box

  4. #54

    Standaard

    Ach, de prijs van de Simpson box is nog wel redelijk, vooral als je bedenkt wat voor gave extra´s er bij zitten. Misschien haal ik echter de volgende keer toch de Amerikaanse box. Is net effe iets goedkoper.

    He, weet iemand trouwens hoe Amerikaanse TV-series van 30fps naar onze 25fps worden overgezet?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    weet iemand trouwens hoe Amerikaanse TV-series van 30fps naar onze 25fps worden overgezet?
    Gokje.... Door van iedere zes frames er eentje over te slaan?

  6. #56

    Standaard Nieuws

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Een nieuwe uitgave van zowel het meesterlijke The Usual Suspects en het even indrukwekkende Goodfellas zou niet verkeerd zijn. Beide zijn nog niet aangekondigd vandaar deze vermelding.
    The Usual Suspects is aangekondigd als SE voor ergens volgend jaar..
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  7. #57

    Standaard must have DVD's

    The Cure : Zeer sympathieke film over het gevoelige onderwerp AIDS met Joseph Mazzello .

    Radio Flyer : Uitstekend drama van Richard Donner .

    North : zeer humorisch , en een hilarische Dan Aykroyd .

    S.A.M and Max : Geslaagde roadmovie met jacob tierney en noah fleiss .

    The Man Without a Face : Mel Gibson's regie debuut .

    Battlestar Galactica de complete serie op DVD !!!!!
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

  8. #58

    Standaard

    Ik ben nog steeds op zoek naar Mortal Combat, lekkere vechtfilm met goede begeleiding (qua muziek dan)

    Marty

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Het nadeel van zo'n thread is dat ik me een beetje triest ga voelen omdat er zoveel uitstekende films niet op DVD zijn verschenen (en zoveel bagger wel).

    Dat is niet zo raar.
    Het is pure commercie. Ze zijn er niet om jou aan een fraaie collectie te helpen (want jij noemt heel fraaie films). Ze moeten zo veel mogelijk omzetten, dus begint men in principe bij de grijze massa en bij de echte kassuccessen.
    Als een goede film per ongeluk een kasssucces is geweest en een breed publiek heeft getrokken heb je dus geluk.
    En denk er aan dat men kan putten uit de uitleengegevens van de videotheken en bibliotheken, een belangrijke graadmeter.

  11. #61

    Standaard

    Friday The 13th

    gewoon een gouden horror klassieker!

  12. #62

    Standaard

    Band of Brothers

    Mini-Serie nu nog op BBC 2 vrijdags om 10 uur ned tijd!!

    Saving Private Ryan id!!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  13. #63

    Standaard

    Ik vond nog wat info.

    Anastasia (tekenfilm) wordt 28 November verwacht.
    Akira wordt door A-Video uitgegeven en zal deze maand komen. Naar verwachting wordt het de S.E. (kwa extra's gelijkwaardig aan de R1 versie).
    Moon 44 R1 versie wordt volgende week uitgebracht.

    Anyway wat ik dolgraag op DVD wil hebben.
    One Million Years B.C. met Raquel Welch. Fox zou dit jaar deze film op DVD uitbrengen. Dat is toch niet doorgegaan
    Hopelijk volgend jaar.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty vanluit
    Ik ben nog steeds op zoek naar Mortal Combat, lekkere vechtfilm met goede begeleiding (qua muziek dan)

    Marty
    Vergat er net op te reageren, daarom 2 posts achter elkaar... maar ik heb hem bij de mediamarkt (Amsterdam) vandaag nog gezien! fl. 39,99...

    Ook bij de FRS is die me wel eens voorbij geschoten meen ik!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  15. #65

    Standaard

    Mijn wensen:

    - Star Wars delen 2, 3, 4, 5 en 6
    - Korte verhalen van Roald Dahl (die heb ik ooit eens gezien en zijn ware meesterwerkjes)

    En wat mij betreft mogen "ze" van Patrick Suskind "Het Parfum" verfilmen en op DVD zetten....

    Verder zijn er nog een heleboel films die ik wil hebben, maar die zijn meestal al genoemd
    Arno Jansen - www.sindono.com v3 - My personal playground.

  16. #66

    Standaard

    Wat dacht jullie van de volgende series
    hoef je niet meer de herhalingen te kijken

    Alle afleveringen van;
    • The A-Team
    • Knightrider
    • Airwolf
    • Married with children
    • The Highway man
    • Allo Allo
    • George and Mildred
    • Cheers
    Grtx,
    Edwin
    Well thank you very much! Can I be in charge for a while!?!

  17. #67

    Standaard

    Series:
    the fresh prince of bel-air
    married with children

    Films:
    Meer disney-films (lion king, en de wat oudere)
    pulp fiction (mét nederlandse ondertiteling en extra's)
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  18. #68

    Standaard

    Wat dacht je van alle friends-episodes op zo'n 50 GB DVD?

    lijkt me handig!

    Marty

  19. #69

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op de Indiana Jones box met alle 3 de films. Maar George kennende zal die ook nog wel ff op zich laten wachten.

    Volgens een vriend van me is ie al es uitgebracht maar ik kan 'm echt nergens vinden dus ik denk dat ie gewoon niet bestaat

    Kep wel overal de videoboxen zien staan maar die mot ik nie.

  20. #70

    Standaard

    Voor mij mag nog wel uitkomen :

    beide seizoenen van Bush Tucker Man
    (die majoor van het Australische leger (hoe heette die man toch ook weer ??) die van elk plantje in de Australische bush weet wat je er mee kunt en welk gedeelte al dan niet eetbaar is, en natuurlijk alles met een zwaar smeuiig Australisch accent staat te vertellen)

    Killing Zoe
    (van Roger Avary, die ook heeft meegeschreven aan Pulp Fiction, Reservoir Dogs en True Romance, en dat is te merken !)

  21. #71

    Standaard

    Ik zou graag "Soylent Green" op DVD hebben. En voor de Pink Floyd fans van Roger Waters verschijnt er 9 november een DVD genaamd "In the Flesh".

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Een nieuwe uitgave van zowel het meesterlijke The Usual Suspects en het even indrukwekkende Goodfellas zou niet verkeerd zijn. Beide zijn nog niet aangekondigd vandaar deze vermelding.
    Goodfellas heb ik vandaag bij de Music-Store gezien!

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    En voor de Pink Floyd fans van Roger Waters verschijnt er 9 november een DVD genaamd "In the Flesh".
    Meer info over deze DVD in deze thread:http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...4&goto=newpost

  24. #74

    Standaard French Connection

    Maar dan wel in regio 2

    In regio 1 verkoopt Amazon allebei de delen al

    Goodfellas heb ik trouwens in m'n collectie

  25. #75

    Standaard wishlist

    Ik ben het absoluut eens met de indiana Jones trilogy, de "ouwe" star wars trilogy en de back to the future films ( inderdaad alles van spielberg) Robocop I en II maar wat er nog ontbreekt is (vind ik) Ravenous( komt er gelukkig aan) Jacobs Ladder, alladin, The Lion king, beauty and the beast, Interview with the vampire ( special DTS edition) basic instinct en total recall( in een fatsoenlijke editie) ongetwijfeld zijn er nog een hoop die ik vergeet nu, maar deze ( en dan spreek ik over regio 2 edities) zou ik graag in mijn kast zien staan.
    lestat

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •