Pagina 231 van 272 EersteEerste ... 131181221227228229230231232233234235241 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.751 tot 5.775 van 6777 worden weergegeven.
  1. #5751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht

    Moet Freaks eigenlijk ook een keer zien. Iemand de de film me warm wil aanbevelen of keihard wil ontmoedigen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #5752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Moet Freaks eigenlijk ook een keer zien. Iemand de de film me warm wil aanbevelen of keihard wil ontmoedigen?
    Redelijk warme aanbeveling toch wel. Is een vrij vreemde film met vreemde figuren die moet je eigenlijk toch wel een keer gezien hebben.

    "We accept you, one of us!"

  3. #5753

    Standaard

    Gewoon doen, Coen. Erg toffe film.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  4. #5754

    Standaard

    Gekocht:





    Geruild:

    Actions speak louder than words

  5. #5755

    Standaard

    Hitchhiker's Guide tot the Galaxy (mini-serie)
    Year of the Dragon
    What Lies Beneath

  6. #5756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Gewoon doen, Coen. Erg toffe film.
    Meer dan dat nog lijkt me. Wat mij betreft een van de meest unieke films ooit gemaakt. En dan te bedenken dat deze film bij MGM, de meest glamoureuze van alle filmstudio's gemaakt is - the mind boggles...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #5757

    Standaard

    Friday the 13th: 5
    Friday the 13th: 3
    Juno
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  8. #5758

  9. #5759

    Standaard

    Bangkok Dangerous
    Good Bye Lenin!
    American Psycho
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  10. #5760

    Standaard

    Gisteren aangeschaft bij Best Buy (een van mijn favoriete winkels):

    1) North by Northwest
    2) Million Dollar Baby (2-disc)

    Laatst aangepast door Sandor Weltje : 20-02-2009 om 23:15

  11. #5761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    neem aan bij www.play.com (€3,99)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #5762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Meer dan dat nog lijkt me. Wat mij betreft een van de meest unieke films ooit gemaakt. En dan te bedenken dat deze film bij MGM, de meest glamoureuze van alle filmstudio's gemaakt is - the mind boggles...
    ok, komt er zeker een keer in dan!

    Eerst eens langzaam iets van de kijkachterstand wegwerken...proberen hem onder de 200 te krijgen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #5763

  14. #5764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    neem aan bij www.play.com (€3,99)
    Klopt!

  15. #5765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Moet Freaks eigenlijk ook een keer zien. Iemand de de film me warm wil aanbevelen of keihard wil ontmoedigen?
    Zien!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #5766

    Standaard

    Deze dan ook maar besteld...
    Samen met The Crystal skull 2 disc, de nieuwe X-files, Persepolis en Speed racer.
    Er zitten trouwens aardig wat leuke aanbiedinger ertussen bij Play. Alien 9 disc en Blade runner 5 disc voor onder de 2 tientjes(per stuk dan), en nog veel meer wat oudere titels waar ik in het verleden veeeeeeeeel meer voor betaald heb.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  17. #5767

    Standaard



    Een gangsterfilm met Alain Delon en Lino Ventura + muziek van Ennio Morricone = must have... 5,50 bij Play

  18. #5768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Een gangsterfilm met Alain Delon en Lino Ventura + muziek van Ennio Morricone = must have... 5,50 bij Play
    Goede tip, als ik de opening zie en beluister is dit wel wat; http://www.youtube.com/watch?v=l7c3qlPzag4
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #5769

  20. #5770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht


    Een gangsterfilm met Alain Delon en Lino Ventura + muziek van Ennio Morricone = must have... 5,50 bij Play
    Mooie tip, dank je De openingsmuziek van Ennio Morricone is het al waard
    Laatst aangepast door BigLebowski : 21-02-2009 om 11:52
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #5771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Mooie tip, dank je De openingsmuziek van Ennio Morricone is het al waard
    De film zelf ook. John Zorn heeft de muziek overigens nog gecovered op zijn Naked City album. Ik ben niet direct liefhebber van dit soort films, maar ik vond deze bijzonder sterk!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #5772

    Standaard

    besteld bij Play:


    Blue Collar - Paul Schrader, 1978
    (is een gokje, maar ben benieuwd naar meer werk van Paul Schrader. Immers de schrijver van Taxi Driver)



    Mississippi Burning - Alan Parker, 1988


    Le Clan des Siciliens - Henri Verneuil, 1969

    Waarschuwing!!! The Cicilian Clan schijnt geen Franse geluidstrack te hebben, maar is engels gedubt! Om deze reden heb ik hem weer gecanceled, helaas.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 21-02-2009 om 12:35
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #5773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    De film zelf ook. John Zorn heeft de muziek overigens nog gecovered op zijn Naked City album. Ik ben niet direct liefhebber van dit soort films, maar ik vond deze bijzonder sterk!
    Op de Big Gundown cd van Zorn staat ook een bewerking van dat nummer. Gaaf album trouwens.

  24. #5774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht


    Le Clan des Siciliens - Henri Verneuil, 1969

    Waarschuwing!!! The Cicilian Clan schijnt geen Franse geluidstrack te hebben, maar is engels gedubt! Om deze reden heb ik hem weer gecanceled, helaas.
    Dit heb ik gevonden:

    The film was simultaneously shot in both an English-language version and a French-language version, rather than simply being dubbed into English during postproduction.

    For an English-friendly release of the French-language version of the film, the R0 Russian DVD release is recommended

    Volgens mij maakt het dus niet zoveel uit. Wil je de Franse track beluisteren, ben je genoodzaakt een Russische uitgave te kopen.

  25. #5775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dit heb ik gevonden:

    The film was simultaneously shot in both an English-language version and a French-language version, rather than simply being dubbed into English during postproduction.

    For an English-friendly release of the French-language version of the film, the R0 Russian DVD release is recommended

    Volgens mij maakt het dus niet zoveel uit. Wil je de Franse track beluisteren, ben je genoodzaakt een Russische uitgave te kopen.
    Nee hoor, ik heb een Franse DVD met Nederlandse subs.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 231 van 272 EersteEerste ... 131181221227228229230231232233234235241 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •