Pagina 269 van 272 EersteEerste ... 169219259265266267268269270271272 LaatsteLaatste
De resultaten 6.701 tot 6.725 van 6777 worden weergegeven.
  1. #6701

    Standaard



    Zojuist binnengekregen. Echt een supermooie box. Drie maal een digipack waar de filmposters als hoes gebruikt worden, op de achterkant van de digipack de onderkant van de poster en de voorkant de bovenkant. Ook zitten er drie poster achtige dingen bij met een zwart/wit still uit de film, op de achterkant staat nog een essay per film. Wel in het Duits, maar daar kom ik wel uit. Je kan hem voor €22,- inc. verzenden nieuw van de duitse amazon marketplace halen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  2. #6702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht

    Zojuist binnengekregen. Echt een supermooie box. Drie maal een digipack waar de filmposters als hoes gebruikt worden, op de achterkant van de digipack de onderkant van de poster en de voorkant de bovenkant. Ook zitten er drie poster achtige dingen bij met een zwart/wit still uit de film, op de achterkant staat nog een essay per film. Wel in het Duits, maar daar kom ik wel uit. Je kan hem voor €22,- inc. verzenden nieuw van de duitse amazon marketplace halen.
    thanks voor de tip
    is ie al OOP en dus alleen via de marktplaats te krijgen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #6703

    Standaard

    Ontvangen:


    thanks Spidey
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #6704

    Standaard

    Zojuist gekocht:
    Hunger
    Tropa de Elite (die overigens een behoorlijk aparte hoes heeft)

    Heb toch Mirrors maar laten liggen
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  5. #6705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Tropa de Elite (die overigens een behoorlijk aparte hoes heeft)
    Heb hem nog niet zien liggen, dus...hoe bedoel je, apart?
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  6. #6706

    Standaard



    Mr. Smith Goes To Washington (James Stewart - Frank Capra 1939)
    Nicholas and Alexandra (Oscarwinnaar 1971 voor Art Direction en Costume Design)
    Laatst aangepast door Seus : 18-04-2009 om 15:37 Reden: tekst veranderd
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  7. #6707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    thanks voor de tip
    is ie al OOP en dus alleen via de marktplaats te krijgen?
    Nee, hij is nog niet OOP, maar bij amazon kost hij nieuw 40 euro (exclusief verzenden) en deze was ook nieuw in seal via zo'n winkel die bij amazon op de marktplaats verkoopt, de keuze was dus niet zo lastig.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  8. #6708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Heb hem nog niet zien liggen, dus...hoe bedoel je, apart?
    Stevig Karton, zelfde soort als de nieuwe Saw V SE, van binnen lijkt het een beetje op een digipack aan één kant, en je kan hem net zoals een doos zeg maar open doen
    Zal proberen even een plaatje voor je te vinden.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  9. #6709

    Standaard

    Ik zie net dat de verpakking een clamshell heet
    Als je hier op de eerste pagina kijkt staan er 2 foto's van de Terminator editie, enige verschil is dat het één disc is bij Tropa de Elite, en dat er geen foto's of boekjes bij zijn
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  10. #6710

    Standaard

    ontvangen:




    zelfde cover alleen dan is het de R2NL, staat er Limited Edition op ipv tricked out edition en er zit een DTS track op




    (ook een DTS track)


    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #6711

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #6712

    Standaard

    The Wire season 1, ben benieuwd naar deze serie
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #6713

    Standaard

    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #6714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Je doet het expres! Ik loop net te verkondigen hoe beroerd deze film is.....en hop.....je koopt em! Zou wellicht aardig zijn in een cult verzamelboxje ofzo.....maar een dure Criterion?? Succes ermee!

  15. #6715

    Standaard

    Je zou die Criterions bijna alleen al kopen vanwege de covers
    Waarom kunnen andere maatschappijen dat niet?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #6716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Je doet het expres! Ik loop net te verkondigen hoe beroerd deze film is.....en hop.....je koopt em!


    Dat heb je goed gezien. Prijs valt nog wel mee trouwens, 19 pond.
    Laatst aangepast door DanielC. : 19-04-2009 om 16:53
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #6717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht


    Dat heb je goed gezien. Prijs valt nog wel mee trouwens, 19 pond.
    Zegt dus veel over hoe je mn "smaak" beoordeeld. Vind 19 pond echt niet meevallen. Koop al maanden geen Criterions meer, vond het gewoon echt teveel geld. 20-25 euro voor een dvd. Wordt tijd dat die gasten ook eens gaan zakken met hun prijzen.

  18. #6718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zegt dus veel over hoe je mn "smaak" beoordeeld.
    Haha, ik wilde hem al een tijdje kopen hoor, was het alleen een beetje vergeten, je hielp me er aan herinneren. Ik heb een soort van zwak voor die buitenbeentjes in de collectie.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  19. #6719

    Standaard

    Wat moeten criterion blu-rays dan al niet kosten? Rond de 30 euro?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #6720

    Standaard

    DVD van the Third man is bij amazon.com €34.99 en de blu-ray is €24.99. Ze zijn goedkoper.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  21. #6721

    Standaard

    Besteld:

    The Claude Chabrol Collection Box Set (8 Discs)
    Claude Chabrol Collection: Vol.2 (6 Discs)
    L'Enfer (aka Torment)
    La Ceremonie
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #6722

    Standaard

    Net het laatste rambo deel gekocht, ben er niet echt een fan van maar zag hem voor €3 liggen bij de AH met airmiles, dus dat kan weinig kwaad
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  23. #6723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    DVD van the Third man is bij amazon.com €34.99 en de blu-ray is €24.99. Ze zijn goedkoper.
    Hilarisch toch zoiets? Je hoeft geen marketeer te zijn om te begrijpen dat dat gewoon geen hout snijdt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #6724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Nee, hij is nog niet OOP, maar bij amazon kost hij nieuw 40 euro (exclusief verzenden) en deze was ook nieuw in seal via zo'n winkel die bij amazon op de marktplaats verkoopt, de keuze was dus niet zo lastig.
    thanks
    dalijk eens kijken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #6725

    Standaard

    ik heb onder andere Lonesome Jim besteld

    de film is hartsikke goed maar de uitgave is echt slecht beeld kwaliteit is echt slecht of het moet zo bedoeld zijn maar dat denk ik niet. geluid is stereo in plaats van dobly wat op de doos staat. erg jammer heb er spijt van dat ik het gekocht heb.. ook al is de film erg goed

Pagina 269 van 272 EersteEerste ... 169219259265266267268269270271272 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •