Pagina 3 van 272 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 6777 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ik heb net de collectors edition besteld van the Gladiator bij ezydvd. Hij komt pas op 20 maart uit, dus dat wordt nog even wachten.

  2. #52

    Standaard Re: Re: The Parallax View

    [b]Klute komt in R1 uit. Over een R2 release van The Parallax View is mij niets bekend - voor zover ik weet staat hij ook niet op Paramount's release schema voor dit jaar. Op R1 is hij natuurlijk al tijden verkrijgbaar - alleen een trailer als extra maar een mooie anamorfe transfer.
    Ja, dat weet ik, maar ik wil persé met ondertitels Nederlands of Engels, bovendien betaal je voor zo'n regio 1 al weer snel zo'n 30 tot 35 euro en dat gaat mij toch echt te ver.

    Wacht ook al zolang op regio 2 dressed to kill, blow out en obsession van de Palma, ik geloof dat dat in april eindelijk gaat gebeuren.

    Of 3 days of the condor, maar die komt vanavond gelukkig weer eens op TV

    soms ben ik wel eens jaloers op al die Amerikanen, heel soms!
    You know, you guys are amazing. You think not getting caught in a lie is the same thing as telling the truth!

  3. #53

    Standaard Re: French Connection

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hitchberg
    Shawshank behoort overigens wel tot mijn favoriete films
    Deze heb ik voor 12 Euro gekocht op marktplaats.nl

  4. #54

    Standaard Re: Re: French Connection

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    [Shawshank] heb ik voor 12 Euro gekocht op marktplaats.nl
    Geen slechte deal; één van m'n favoriete films. Ik hoop dat er eens een SE van komt; voor de prijs dat ik 'm steeds al zien liggen heb, mag je wel een SE krijgen.

    Mijn eerstvolgende aankoop zou Die Hard SE moeten zijn, al begin ik met al die geruchten over foutieve versies te twijfelen. Voorlopig ga ik dus maar voor The Jackal.

  5. #55

    Standaard

    Ik ga nu toch echt voor de Goonies denk ik (Pearl Harbor gisteren gehaald) maarja je weet nooit wat er nog tussen komt... (Boondock Saints b.v.)

    Oja 2 Mr. Blonde's makkelijk...
    StarTrader

  6. #56
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Dat zullen zijn:

    - Boondock Saints
    - ghost in the shell
    - Apocolypse Now Redux

  7. #57

    Standaard

    In bestelling heb ik nu staan:

    - Boondock Saints
    - Shrek

    En Dinsdag maar ff kijken bij kruitvat denk ik want Deep Blue Sea had ik ook nog niet
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  8. #58

    Standaard

    V- the original series. DEze komt geloof ik rond 6 februari uit. Heb de video's al jaren, behalve dus deel 1. Belachelijk,maar de dvd gaat een hoop goedmaken!!!
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr Blonde
    Oja 2 Mr. Blonde's makkelijk...
    Ik vind dit ook niet kunnen, zometeen komt er ook een L. Hartog

  10. #60

    Standaard

    Mijn eerstvolgende aankoop zal Shrek zijn.
    Ben trouwens aan het uitkijken waar de voordeligste prijs zal zijn voor mij. Ik denk dat het Blokker gaat worden.

  11. #61
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Kijk ook eens bij de MM, die zijn met nieuwe titel's vaak ontzettend goedkoop !

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex Bel-Gy-Bel
    Mijn eerstvolgende aankoop zal Shrek zijn.
    Ben trouwens aan het uitkijken waar de voordeligste prijs zal zijn voor mij.
    Ik heb Shrek besteld bij DVDZone2.com voor 22.99 euro + 2 euro verzenden. Gewoon Regio 2 met NL sub.
    Weet alleen niet of ze het snel gaan leveren maarja dat zie ik dan wel weer...in elk geval goedkoop
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  13. #63
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps


    Ik heb Shrek besteld bij DVDZone2.com voor 22.99 euro + 2 euro verzenden. Gewoon Regio 2 met NL sub.
    Weet alleen niet of ze het snel gaan leveren maarja dat zie ik dan wel weer...in elk geval goedkoop
    hee, Thnx voor de tip, inderdaad een koopje, als MM per ongeluk
    toch nog duurder mocht zijn

  14. #64

    Standaard

    Ik raad sowieso aan om meer bij DVDzone2 te bestellen, ze hebben veel Nederlandse releases daar en ze zijn echt helemaal niet duur. Ze zitten meestal rond de 20 €

  15. #65

    Standaard

    Deze tread heeft zijn waarde verloren denk ik.
    Het ging toch over de volgende titel die je aan wilt schaffen??

    Gr DVDunky

    Mijn volgende is trouwens al onderweg: Jeepers Creepers

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik raad sowieso aan om meer bij DVDzone2 te bestellen, ze hebben veel Nederlandse releases daar en ze zijn echt helemaal niet duur.
    Hun prijzen zijn zeker OK maar ik heb daar eens wat spullen besteld en de voorziene leveringstermijn van zeven dagen werd wel anderhalve maand. Toen ik uiteindelijk één van de drie bestelde items ontving, bleek de disc beschadigd te zijn. Alles is uiteindelijk wel opgelost maar het hele gebeuren was niet echt bevorderend voor mijn gemoedsrust. Aangezien jij schijnbaar een regelmatige klant van hen bent, Luther... Is dat dikwijls zo ?

  17. #67
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik raad sowieso aan om meer bij DVDzone2 te bestellen, ze hebben veel Nederlandse releases daar en ze zijn echt helemaal niet duur. Ze zitten meestal rond de 20 €
    Ik kijk ook regelmatig daar ja, zeker goedkoop alleen de levertijd
    is inderdaad soms om te huilen.

  18. #68

    Standaard

    mijn volgende aankoop zal waarschijnlijk
    de Planet of the Apes box worden.

    Maar deze zal ik niet in Nederland halen maar bij onze oosterburen, scheelt zo'n EUR 30,-, en heeft ook nederlandse ondertiteling.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiKe__LL
    mijn volgende aankoop zal waarschijnlijk
    de Planet of the Apes box worden.

    Maar deze zal ik niet in Nederland halen maar bij onze oosterburen, scheelt zo'n EUR 30,-, en heeft ook nederlandse ondertiteling.
    Ow? En waar dat dan? Online shop?
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps


    Ow? En waar dat dan? Online shop?
    Nee, bijvoorbeeld de MediaMarkt (Nordhorn) of Karstadt (Gronau), voor zo'n EUR 68,- ,heeft alleen een Duitse Titel op de box: "Planet der Affen" .

  21. #71

    Standaard

    Heej, als jullie die box van Planet of the Apes willen kopen, dan zou ik hier naartoe gaan:

    DVDzone2

    Daar heb je hem voor 73 €, goedkoper heb ik hem nog niet gezien als R2 met NL ondertiteling

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Heej, als jullie die box van Planet of the Apes willen kopen, dan zou ik hier naartoe gaan:

    DVDzone2

    Daar heb je hem voor 73 €, goedkoper heb ik hem nog niet gezien als R2 met NL ondertiteling
    ik wel, zie boven

    maar goed, is alleen iets als je dicht bij de duitse grens woont
    voor de anderen is die website een betere keus

  23. #73

    Standaard

    Ja, maar dat is met een Nazi-voorkant, ik wil de Engelse cover hebben

  24. #74
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ja, maar dat is met een Nazi-voorkant, ik wil de Engelse cover hebben
    Zow hallo, goeieavond Luther

  25. #75

Pagina 3 van 272 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •