De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Columbia: Horror en Thrillers op DVD

    Columbia: Horror en Thrillers op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    13 ghosts wil ik zeker weten hebben!!!

  3. #3

    Standaard

    13 geesten wil ik ook!!!!
    die film is enorm lekker ...!!! HELL YEAH!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rayner
    13 geesten wil ik ook!!!!
    die film is enorm lekker ...!!! HELL YEAH!
    Vooral het midden is erg spannend maar toch wel een tegenvallende finale.

  5. #5

    Standaard

    13 ghosts is zéker de moeite om te kopen. Doe ik wellicht ook.
    Maar Ghosts of Mars is enorm slecht. Was het niet dat Nastasha H meedeed, ik zou em nooit uitgekeken hebben.

    DVDude

  6. #6

    Standaard

    13 ghosts zie ik ook zitten maar mijn voorkeur gaat naar Jeepers Creepers ... ik heb hem nooit gezien maar gisterennacht heb ik er toch maar van gedroomd (it wasn't a pretty dream)

    DVD kijken kan ernstige gevolgen hebben.
    Erover nadenken ook

  7. #7

    Standaard

    Het wordt hoog tijd dat ze ook eens aan de horrorfilms uit de jaren zestig en zeventig denken!

  8. #8

    Standaard

    Heb Jeepers Creepers toendertijd in de bioscoop gezien. Is wel spannend maar valt toch wel een beetje tegen.

    Begint als een horror/thriller maar veranderd toch naar mate de film vordert in een wat goedkope, zeg maar soort van beest dood alles wat ie ziet film.

    Thir13teen ghosts daarentegen vond ik echt een superfilm. Alleen idd jammer van het einde. Ga deze zeker aanschaffen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan
    Heb Jeepers Creepers toendertijd in de bioscoop gezien. Is wel spannend maar valt toch wel een beetje tegen.

    Begint als een horror/thriller maar veranderd toch naar mate de film vordert in een wat goedkope, zeg maar soort van beest dood alles wat ie ziet film.

    Thir13teen ghosts daarentegen vond ik echt een superfilm. Alleen idd jammer van het einde. Ga deze zeker aanschaffen.
    Wat scheelt er aan het einde ... maar niet te veel verklappen want ik heb hem nog niet gezien

  10. #10

    Standaard

    Heb Thirteen Ghosts al besteld Zag hem in de bios en moest hem zeker hebben. Ghost of Mars ken ik niet. De rapper Ice Cube speelt hier toch in mee? Misschien maar eerst eens downloaden en kijken voordat ik hem mogelijk ga bestellen.
    Jeeper Creepers heb ik pas gezien, maar vond ik niet goed genoeg om hem op dvd te hebben, tenzij ie een keer heel goedkoop wordt natuurlijk......

    Ik heb trouwens net Faust: Love of the Damned gekocht in Duitsland (met Engelse taal included), maar moet hem nog kijken. Heeft iemand deze 'voor boven de 18 ' film toevallig al gezien?
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  11. #11

    Standaard

    Het einde is een beetje een ren snel weg, daar heb je het monster weer.
    Ik zal niet teveel verklappen, maar als hij eenmaal degene heeft die hij zoekt, zie je niet echt veel?? Lekker wazig he....

    Ach, om te huren is ie best te doen

  12. #12

    Standaard

    Had in het vorige reply over het einde van jeepers creepers.

    Het einde van 13 ghosts is een beetje van: "oh, eigenlijk zijn ze best wel zielig...." Dat haalt een beetje de spanning uit je lichaam weg...snap je...en dat vond ik jammer.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan
    Had in het vorige reply over het einde van jeepers creepers.

    Het einde van 13 ghosts is een beetje van: "oh, eigenlijk zijn ze best wel zielig...." Dat haalt een beetje de spanning uit je lichaam weg...snap je...en dat vond ik jammer.
    Thanks ... ik denk eraan ze allebei te kopen ... maar dan aan een goed prijsje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •