De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony KDL-40D3500 of Samsung PS-42A451

    hallo ik ben op zoek naar een nieuwe televisie en mijn oog is gevallen op de 2 volgende modellen.

    Sony KDL-40D3500
    LCD
    102cm
    Full HD
    24p etc.

    Samsung PS-42A451
    107cm
    HD Ready
    24P
    100hz

    momenteel heb ik een oude Hitachi plasma met dvi-d aansluiting die ik naar de slaapkamer wil verbannen

    de tv gaat gebruikt worden voor:
    HD DVD's, Blu Rays, PS3, XBOX 360 en HD TV van upc


    nu ben ik alleen een beetje de weg kwijtgeraakt. eerst was ik er zeker van dat ik een Full HD LCD wilde, maar nu zag ik de samsung met 100hz en 24p hij kan een input aan van 1080p die hij dan downscaled naar een hd ready signaal.

    ik vond plasma altijd mooier maar ben nu dus in twijfel.

    mijn gevoel zegt full hd heb ik nodig voor blu ray en hd dvd maar aan de andere kant 100hz en 24p is dat niet genoeg?

    help me aub
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #2

    Standaard

    binnen een bepaald budjet hoef je niet perse alles te hebben
    ik heb de sony mis de 100 hz niet echt vlekkeloos en vloeiend beeld geen haperingen ook niet bij snelle blu rays
    full hd 1920x1280p en 24p vind ik het belangrijks(bijna alle blu ray zijn 1920x1280p)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #3

    Standaard

    heb je ook ervaring met gamen op de Sony?

    ik had destijds de plasma gekocht omdat ik behoorlijk veel game op de tv


    hij moet dus vooral goed zijn met Blu Ray, HD DVD, PS3 en XBOX 360
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #4

    Standaard

    gamen nee sorry das niet aan mij besteed
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •