Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.

Discussie: Martyrs

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Heb de film ook gezien.
    Veel geschreeuw en weinig wol, dat vind ik. Op zich is de film goed gemaakt maar het deed me verder vrij weinig. Sommige stukken zijn best wel brutaal en hard maar niet erger dan de meeste horror/gore films die ik gezien heb.

    Ben wel benieuwd naar de Hellraiser remake van deze regisseur trouwens, lijkt hij me wel geschikt voor.
    En frontiers vond je daarentegen wel goed?


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    En frontiers vond je daarentegen wel goed?
    Ik vind Martyrs geen verkeerde film, maar zoals Erwin al zei heeft de film geen enkele herkijkwaarde. Frontiers vond ik gewoon veel vermakelijker.

  3. #28

    Standaard

    Nare, nare en zware film. :neutral:

    Vooral de tweede helft van de film waarin zij vooral constant werd, zowel fysiek als mentaal, mishandeld deed mijn maag een paar keer draaien.
    Al met al, een goede film vanwege de spanning en wat ik lang niet met de meeste horrorfilms heb, is dat het je ook aan het denken zet aan het einde.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  4. #29

    Standaard

    Blinde gok dit!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30

    Standaard

    Net gezien, helaas. Kan ik ook een -1 geven als cijfer?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Net gezien, helaas. Kan ik ook een -1 geven als cijfer?
    Tuurlijk kan dat

    Vond je de film zo slecht ?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Tuurlijk kan dat

    Vond je de film zo slecht ?
    Och mijn hemel, wat een verschrikking. Misschien komt het ook omdat dit soort films niet echt mijn genre zijn hoor. Kan ook komen doordat ik de hele week Disney en Pixar films heb gezien en dus het contrast veel te groot is op dit moment. Ik ga van huppelende konijntjes en vliegende eekhoorns naar in your face martelingen .....

    :razz:

  8. #33

    Standaard

    Even een wat ouder topic weer naar boven halen.
    Ik heb het origineel nog niet gezien maar blijkbaar zijn er plannen voor een remake van deze film.
    Er zouden blijkbaar nieuwe regisseurs zijn aangesteld.
    Meer info kan je HIER vinden.

  9. #34

    Standaard

    Toevallig heb ik deze film afgelopen jaar gezien, na een tip van iemand. Eigenlijk niet mijn genre, maar ik was toch wel onder de indruk hoor. Het is geen horrorfilm, maar een zeer nare film met zeer realistische martelscenes en mishandelingen. Ik vond de film erg knap gemaakt, een goede productie en overtuigend acteerwerk.
    Al met al is deze film zeker niet voor iedereen, maar het thema van de film en hoe dit is uitgevoerd maakt dit een heel aparte kijkervaring. Kan me haast niet voorstellen dat de remake ook maar in de buurt zal komen.

    Trouwens, deze is ook aan te raden: http://www.imdb.com/title/tt1629377/?ref_=fn_al_tt_2
    Hele nare scenes en verschrikkelijk lomp en bruut einde.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Toevallig heb ik deze film afgelopen jaar gezien, na een tip van iemand. Eigenlijk niet mijn genre, maar ik was toch wel onder de indruk hoor. Het is geen horrorfilm, maar een zeer nare film met zeer realistische martelscenes en mishandelingen. Ik vond de film erg knap gemaakt, een goede productie en overtuigend acteerwerk.
    Al met al is deze film zeker niet voor iedereen, maar het thema van de film en hoe dit is uitgevoerd maakt dit een heel aparte kijkervaring. Kan me haast niet voorstellen dat de remake ook maar in de buurt zal komen.

    Trouwens, deze is ook aan te raden: http://www.imdb.com/title/tt1629377/?ref_=fn_al_tt_2
    Hele nare scenes en verschrikkelijk lomp en bruut einde.
    Ik vind de Franse horror films meestal wel goed. Spijtig dat ze amper op Blu-ray verschijnen met NL ondertiteling.

  11. #36

    Standaard

    Zoveel komt er ook niet meer uit toch? Toendertijd had je Haute Tension, Martyrs, À l'intérieur en Ils, maar daarna hoor je er nog weinig over. De britten weer een beetje terug met Eden Lake en Inbred.

    Rec4 was nog wel leuk dan.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •