Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 175 van 175 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Wat meteen dan ook wel kan duiden op het feit dat de aktie misschien wel een succes is geweest...
    Te oordelen aan de manier waarop de Fnac werd geplunderd wel, ja. Toch nog verbazend dat er dan meer dan eens kassapersoneel was dat niet op de hoogte was van de actie en hun eigen bonnen niet herkenden...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #152

    Standaard

    Back to Topic.

    Graag nu weer alleen aanbiedingen melden. Voor discussie over Fnac zijn andere delen van het forum beschikbaar.

  3. #153

    Standaard

    Had me voorgehouden om niet meer in Fnac te kopen en enkel nog via amazon. Maar momenteel hebben ze in de Fnac toch een redelijk leuke actie. De essential en nog een hoop andere films zijn er voor 17 euro te koop en ze zitten alle in een 3+1 actie.

    En ik had nog 10 euro op men kaart, dus heb ik toch 4 blu ray films voor 11 euro het stuk kunnen kopen, toch mooi prijsje
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  4. #154

    Standaard

    Ledendagen op vrijdag 5 maart en zaterdag 6 maart. 10% op de lidkaart zowel online als in de winkel!

  5. #155

    Standaard

    1. Een nieuwe Fnac in Brussel:
    "Fnac Toison d'Or"

    Enkele openingsaanbiedingen:
    http://www.fnac.be/images/files/pdf/Fnac-tdo-Web.pdf

    Dit weekend nog 10% met de Fnac-kaart in deze nieuwe Fnac-winkel + in City 2.

    Iemand al eens een kijkje gaan nemen?
    Zijn er nog andere interessante prijzen voor blu-ray's?

    2. De aktie met de bonnen voor de blu-ray's is hernomen.
    MAAR ER IS EEN ADDERTJE ONDER HET GRAS!

    Je krijgt nog steeds 6 euro voor elke ingeleverde DVD, maar dit maal krijg je 2 x een bon van 3 euro.
    Wanneer je vervolgens een blu-ray koopt, dan mag je enkel maar één bon gebruiken!

    Met andere woorden... er gaat slechts 3 euro van af, wat met andere woorden totaal niet interessant is...

    Althans, zo heb ik het begrepen via de affiches die ik vandaag gezien heb in Fnac Gent...

  6. #156

    Standaard

    @Sylver: yes I noticed. Vandaag ook bij Fnac ondervonden: je krijgt 2x bonnen voor 3 euro, is niet zo interessant als de gemiddelde Fnac-BR zo'n 10 euro duurder is dan bij de concurrentie...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    @Sylver: yes I noticed. Vandaag ook bij Fnac ondervonden: je krijgt 2x bonnen voor 3 euro, is niet zo interessant als de gemiddelde Fnac-BR zo'n 10 euro duurder is dan bij de concurrentie...
    Niet alles is 10€ duurder dan bij de dichtbije concurrent. Ik zie regelmatig nieuwigheden die ongeveer even duur of zelfs soms een paar eurocents goedkoeper zijn dan bij MediaMarkt. Oude blu-ray's kunnen wel duurder zijn. Bij de Fnac moet je echt oppassen als je iets koopt. Een goude raad is eerst de prijzen vergelijken. Zelfs, in dezelfde vestiging zijn er verschillende prijzen voor een bepaalde film.
    Ik ga wel een reeks dvd's binnen brengen in geval dat er wel iets mij interesseert. Met de 5% korting en de bon van 3€ kan je wel een aantal blu-ray's goedkoper hebben dan bij de MM's in Brussel.

    De fnac is vandaag open? en 10% korting met de kaart?
    Dan ga ik eventjes langs. De remote control van 49€ ziet er mooi uit.
    Nu maar hopen dat de Toison d'Or niet duurder is dan de City2 vestiging. Want Toison d'Or is dichtbij de Louisa, één van de duurste wijken van Brussel.

  8. #158

    Standaard

    De Toison d'Or vestiging is niet voor Nederlandstaligen bestemd.

    In City 2 is er een afdeling blu-ray's voor Nederlandstaligen en één voor de Franstaligen. In Toison d'Or is alles gemengd. Meer dan 95% van de blu-ray's en dvd's zijn voor Franstaligen bestemd. Daar gaan ze mij niet meer zien. Ik heb liever de City2 vestiging. Daar zijn de Vlamingen tenminste ook welkom.
    Ik heb al 5 dvd's binnengebracht. Ik heb dus al 10 waardebons van 3€. Ze zijn tot einde augustus geldig. Voor mij waren er twee mannen die samen waren met elk zekers 20 dvd's. Waarom inééns zoveel dvd's binnenbrengen. Het heeft lang geduurd .

  9. #159

    Standaard

    verschil tussen fnac antwerpen en wijnegem. kocht indiana jones 2 lego in antwerpen voor 30 euro en in wijnegem stond die 40 euro. raar hoe zou dit komen is toch dezelfde winkel?

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    verschil tussen fnac antwerpen en wijnegem. kocht indiana jones 2 lego in antwerpen voor 30 euro en in wijnegem stond die 40 euro. raar hoe zou dit komen is toch dezelfde winkel?
    Mediamarkten hanteren ook verschillende prijzen onderling.

    Zwolle stunt meer dan bijv een almere.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yves VALK Bekijk bericht
    verschil tussen fnac antwerpen en wijnegem. kocht indiana jones 2 lego in antwerpen voor 30 euro en in wijnegem stond die 40 euro. raar hoe zou dit komen is toch dezelfde winkel?
    Misschien dat het te maken heeft met de omgeving waar de winkel staat. In een omgeving met veel kinderen/jongeren zullen ze speelgoed/games waarschijnlijk voor een hogere prijs verkopen, dan b.v. ergens midden in Amsterdam.

    Is maar een theorie, weet zelf ook niet hoe het kan dat de ene MM een dvd verkoopt voor €10,- terwijl de andere er €3,- of €20,- voor vraagt. :P
    --

  12. #162

    Standaard

    En weer ontopic met aanbiedingen!

  13. #163

    Standaard

    Vorige week nog 1 bon gaan inruilen ...

    Deze keer heb ik wel niet echt veel dvd's teruggebracht. Prijzen zijn er vaak over ...

    En ja ... ik zag daar ook 2 blu-rays liggen van Sherlock Holmes.

    Eentje 19,90€, zelfde exemplaar elders in rekken 37,90€! (Beide Benelux-versie). En er waren meerdere titels bij wie dat van toepassing was. Dat is geen eenmalige vergissing als je het mij vraagt ...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 13-07-2010 om 21:08 Reden: .

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dat is geen eenmalige vergissing als je het mij vraagt ...

    Nee, bij Fnac is dat company policy.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #165

    Standaard

    Momenteel is er een "1 + 2de aan halve prijs" aktie.

    Prijs van die blu-ray's zijn even duur dan bij Mediamarkt City2.

    Ik heb dus Dances With Wolves en Dante's Peak genomen voor 22,48€.

    Ik heb die winkelketel heel graag. Ik ga liever naar de Fnac dan naar de Mediamarkt. De vestiging van City2 biedt meestal prijzen die niet veel duurder zijn dan bij de Mediamarkt. Je moet wel altijd goed opletten dat je dezelfde item niet duurder betaalt want sommige exemplaren hebben geen rode of groene sticker en kosten dus duurder. Dat is wel één van de enige minpunten van de Fnac. De Fnac is inderdaad duurder dan de meeste Nederlandse winkels. Dat is typisch België.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Momenteel is er een "1 + 2de aan halve prijs" aktie.
    Kan er momenteel niks over terugvinden op hun site.
    Ik neem aan dit wel een landelijke aktie zal zijn?

    Heb je kunnen zien of dit op alle titels geldt?

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Kan er momenteel niks over terugvinden op hun site.
    Ik neem aan dit wel een landelijke aktie zal zijn?

    Heb je kunnen zien of dit op alle titels geldt?
    Neen, ongeveer op dezelfde titels die in de FRS voor 3 voor 30 euro liggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Neen, ongeveer op dezelfde titels die in de FRS voor 3 voor 30 euro liggen.
    Ik vind de keuze zeer beperkt bij de brusselse vestiging. En de dozen zijn meestal verleten. Ik weet niet hoe ze dat doen. Bij de Fnac, heb je meer keuze.

  19. #169

    Standaard

    Een reisje naar Fnac Gent hoef je hiervoor alvast niet te doen.

    De stickers "2° aan halve prijs" zijn grotendeels aangebracht op de WB Essentials (bijna geen andere titels tegengekomen).
    Deze staan aan €14,90 / stuk, wat na korting nog steeds een hogere prijs oplevert dan in andere winkels (de essentials kan je elders al vinden voor 10 euro / stuk).

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Een reisje naar Fnac Gent hoef je hiervoor alvast niet te doen.

    De stickers "2° aan halve prijs" zijn grotendeels aangebracht op de WB Essentials (bijna geen andere titels tegengekomen).
    Deze staan aan €14,90 / stuk, wat na korting nog steeds een hogere prijs oplevert dan in andere winkels (de essentials kan je elders al vinden voor 10 euro / stuk).
    Er zijn ook veel "Sony Pictures Home Entertainment" titels. Ik heb zelfs een paar Universal pictures gezien. Het zijn wel allemaal titels met een rode sticker en met dezelfde prijs namelijk 14,90€. Dit is wel wat ik gezien heb in de Fnac van City2. In Brussel zijn de Essentials overal aan 14,90€ of 14,99€ zelfs bij de Mediamarkt.
    Tegenover al de winkels gevestigd in Brussel zoals FRS en MediaMarkt, is de Fnac soms goedkoper of even duur. De duurste winkel in Brussel is FRS.
    Laatst aangepast door BASIL : 02-10-2010 om 23:43

  21. #171

    Standaard

    Nu bij fnac, zowat alle quality film edities in de aanbieding: 5 burays voor 30 euro.

  22. #172

    Standaard

    Er is een nieuwe acties omtremt tv-series. Zowel bluray als dvd maar op bepaalde series (zoals True blood, game of thrones, vampire diaries, ...)

    2 voor 40€
    en
    3 voor 50€

  23. #173

    Standaard

    Game of thrones voor 20 euro op blu-ray?

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Game of thrones voor 20 euro op blu-ray?
    Ja, als je min. 2 series koopt. Bij FRS kan je die ook alleen kopen voor dezelfde prijs.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #175

    Standaard

    Dit weekend True Blood 3, True Blood 4 en Game Of Thrones voor 50 euro gekocht bij Fnac Gent.
    Ging nog eens 10% af voor leden, dus de drie series voor 45 euro!
    Zeer mooie aanbieding!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •