Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 175 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Je weet toevallig de prijs niet van De Texasrakkers bij Fnac? (staat niet op het net).
    Neen, dat weet ik niet. Sorry.

  2. #27

    Standaard

    Dankzij de 6€ korting per blu-ray heb ik vandaag 3 recente StudioCanal films (Digibook) namelijk The Elephant Man / 3 Days of the Condor / The Deer Hunter gekocht voor 17,90€ per blu-ray. Normale prijs in diverse winkels in België en bij Mediadis is het ongeveer 23€.
    Ik denk dat ik de komende weken nog een paar blu-ray's ga kopen met die 6€ korting. Nu weet ik wat ik moet doen met al mijn oude dvd's die ik in mijn kelder gestockeerd heb.
    Maar de FNAC zijn niet gemakkelijk. Om die bon te krijgen moeten de dvd's in PERFEKTE staat zijn zelfs geen vingerafdrukken anders wijgeren ze die. Ik zou graag willen weten wat ze nadien gaan doen met die dvd's. Terug probreren die te verkopen aan de volle prijs?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik zou graag willen weten wat ze nadien gaan doen met die dvd's. Terug probreren die te verkopen aan de volle prijs?
    Zeer goed geraden!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    DVD's van kranten of magazine acties zullen allicht niet aanvaard worden...
    Heeft iemand dit al geprobeerd?
    Heb hier nog wel zo'n stapeltje liggen...

  5. #30

    Standaard ...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Heeft iemand dit al geprobeerd?
    Heb hier nog wel zo'n stapeltje liggen...
    Nee, zie reglement.

    2+1 acties ook niet. Groene prijzen blijkbaar wel.

    Iemand ervaring met Blu Ray Essentials (die met blauwe sleeve). Zijn die toegelaten?
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 10-10-2009 om 16:23 Reden: ...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Nee, zie reglement.

    2+1 acties ook niet. Groene prijzen blijkbaar wel.

    Iemand ervaring met Blu Ray Essentials (die met blauwe sleeve). Zijn die toegelaten?
    Denk het wel staan aan gewone prijs dus why not ! Ik heb al een paar rcv titels gekocht aan 14.99 het stuk dus...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Nee, zie reglement.

    2+1 acties ook niet. Groene prijzen blijkbaar wel.

    Iemand ervaring met Blu Ray Essentials (die met blauwe sleeve). Zijn die toegelaten?
    Ja zolang de blu-ray meer dan 10€ kost.
    Groene prijzen en rode prijzen zijn toegelaten. Ik heb het al geprobeerd.

  8. #33

    Standaard

    Ik begrijp het niet goed - mag je een dvd van eender welke film inruilen voor een bon, of enkel dvds van films die ook op Blu-Ray verkrijgbaar zijn ?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tolpol Bekijk bericht
    mag je een dvd van eender welke film inruilen voor een bon?
    Ja. Lees het reglement op fnac.be. Alles wordt er goed uitgelegd.

    Reglement van de aktie: http://www.fnac.be/images/files/pdf/...ray1009_nl.pdf

  10. #35

    Standaard

    Soms zijn de prijzen er toch over. 37€ voor tinkerbell, Librarian en Death Defying Acts (8,99€ op dvdoutlet, daar 31€).

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Soms zijn de prijzen er toch over. 37€ voor tinkerbell, Librarian en Death Defying Acts (8,99€ op dvdoutlet, daar 31€).
    .... en soms niet

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Soms zijn de prijzen er toch over. 37€ voor tinkerbell, Librarian en Death Defying Acts (8,99€ op dvdoutlet, daar 31€).
    Fnac heeft compleet geen voeling met de werkelijkheid. Punt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #38
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Fnac heeft compleet geen voeling met de werkelijkheid. Punt.
    Idd en ze zijn nog altijd niet failliet omdat de meeste mensen geen weet hebben dat de prijzen elders goedkoper zijn.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Idd en ze zijn nog altijd niet failliet omdat de meeste mensen geen weet hebben dat de prijzen elders goedkoper zijn.
    Inderdaad, maar met de combinatie van de waardebons van 6€ + de Fnackaart (-5% en soms -10% korting) betaalt je voor een heel reeks blu-ray's veel minder dan bij de MM's van Brussel en bij Mediadis. Dus die aktie is welkom.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Fnac heeft compleet geen voeling met de werkelijkheid. Punt.
    Vergeet niet Free Recod Shop en ExtraZone die niet veel beter zijn dan de Fnac. Wat zeg ik? Nog erger. Niet alléén betaalt je extra veel maar de dozen zijn soms beschadigd en als je thuis komt vindt je vingerafdrukken op de schijfjes. In die twee winkels kom ik zekers nooit.

  16. #41

    Standaard

    Mediamarkt Brussel is ook een enorme ramp. Zeker wat betreft keuze Nederlandstaligen.

    vb. Vele van de Warner Blue Ray Essentials zijn enkel verkrijgbaar in het Frans voor 16 € of zo. In het Nederlands zijn nog steeds enkel aan de volle prijs te krijgen (21,99€ tot 30€).

    In andere Vlaamse MM's vindt je die Warner Blu Rays meestal voor 13,75€. Zelfs Disney releases staan er al rond 17 à 18€. Ook veel andere toptitels zoals No Country For Old Men voor minder dan 15€. In MM Brussel betaal je nog steeds 29,90€, dat is minimum het dubbele!

    Soms is het ook positief ... In Fnac met 6€ korting, kosten de Warner Blu-Rays 10,90€.

    Op bepaalde online-winkels hebben soms ook alles behalve realistische prijzen. Maar dan kijk je gewoon op een andere site.

    Maar dat je naar een MM moet rijden op 150km van je deur voor interessante prijzen, terwijl dezelfde keten 3 andere vestigen dichterbij heeft is niet normaal.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 15-10-2009 om 06:29 Reden: foutje

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Vergeet niet Free Recod Shop en ExtraZone die niet veel beter zijn dan de Fnac. Wat zeg ik? Nog erger. Niet alléén betaalt je extra veel maar de dozen zijn soms beschadigd en als je thuis komt vindt je vingerafdrukken op de schijfjes. In die twee winkels kom ik zekers nooit.
    Inderdaad, dus geef me dan maar de Fnac - daar is alles netjes sealed!

    En wat de prijzen betreft heeft BASIL wel gelijk - soms hebben ze met groene (of rode?) prijzen icm met een andere aktie, betere prijzen dan MediaMarkt.

    Er is ook een verschil qua prijs tussen de Fnac's onderling. De Fnac op de Groenplaats (Antwerpen) is beduidend goedkoper dan deze in Gent. Fnac Groenplaats past zelfs sommige prijzen aan in functie van hun omliggende concurrentie (Saturn, MediaMarkt, ...).

  18. #43

    Standaard

    Bij Extrazone heb ik paar keer cd's met serieuze krassen op meegekregen.

    Wat blu-ray betreft ben ik vrij tevreden: actie 2 voor 30€ zitten enkele leuke titels tussen (No Country For Old Men, Fantastic 4, Little Miss Sunshine, 13 Going On 30,...)

    Tot nu toe was MM Gent algemeen gezien wel de goedkoopste winkel waar ik al geweest ben.

  19. #44

    Standaard

    Vandaag op de Franstalige afdeling de Nl Blu-Ray versie van Let The Right One In gevonden (Belgische logica) voor 20,99€ - 6€ = 14,99€.

    Als je het op de Vlaamse afdeling niet vind ga zeker daar kijken. Veel brd's met NL-Fr text op backcover zijn enkel daar te vinden. In het geval van Let The Right One In is backcover enkel in Nl en toch meerdere exemplaren op de Fr-afdeling

  20. #45

    Standaard

    Vandaag eens in fnac antwerpen gaan zien wat ze liggen hebben op br, heb nog 3 bonnen en anders wachtek wel tot 4 november want dan komt er nog een hele hoop uit

  21. #46

    Standaard

    In Fnac Antwerpen kan je een der welke DVD's binnenbrengen. Heb daar zo'n paar gratis kranten DVD's afgegeven en gewoon m'n bonnen gekregen. Ook hebben ze niet gekeken of de discs nog goed waren.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    In Fnac Antwerpen kan je een der welke DVD's binnenbrengen. Heb daar zo'n paar gratis kranten DVD's afgegeven en gewoon m'n bonnen gekregen. Ook hebben ze niet gekeken of de discs nog goed waren.
    't moet rap gaan zeker nog eens zien of ik nog wa dvd's kan missen

  23. #48

    Standaard

    Bij mij hebben ze de eerste 2 dvd's gecontroleerd. Deze waren in nieuwstaat (1 keer bekeken, geen krassen). En dan hebben ze de andere niet eens meer uit het doosje gehaald om te controleren op krassen.

    Uiteindelijk was er maar eentje bij met krassen, maar aangezien ze die niet meer gecontroleerd hebben had ik geluk. Het was wel vrij druk op dat moment aan het onthaal (middagapauze).

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Vandaag eens in fnac antwerpen gaan zien wat ze liggen hebben op br, heb nog 3 bonnen en anders wachtek wel tot 4 november want dan komt er nog een hele hoop uit
    Je mag die bonnen tot eind december gebruiken

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Je mag die bonnen tot eind december gebruiken
    i know

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •