Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 175 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Worden de blu-ray's aangekocht via een waardebon dan ook nog eens op de lidkaart gezet?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Worden de blu-ray's aangekocht via een waardebon dan ook nog eens op de lidkaart gezet?
    Ja

  3. #53

    Standaard

    Met die waardebons van 6€, in ruil van een oude dvd, heb ik tot nu toe zeer goede zaken gedaan.
    Wie durft zeggen dat de FNAC altijd duurder is is niet juist. De Fnac kan duur maar niet altijd.
    Ik heb vandaag bv. Wall-E gekocht voor 11,99€ (waardebon van 6€ + 10% korting) . Als dat geen goede zaken zijn dan weet ik niet meer.
    Ik heb de Franse blu-ray van Saw II gekocht, uitgebracht door Metropolitan FilmExport. Het is één van de betere independent uitgevers die ik ken in Frankrijk en de Benelux. Veel beter dan DFW of RCV en andere independent uitgevers. Ze bieden altijd veel extras. Ze verkopen al de films van SAW aan de prijs van 10,99€ met de waardebon inbegrepen.
    En buiten de waardebon krijg ik nog extra 10% korting op al de blu-ray's die ik koop. Dat wil zeggen dat SAW mij 9,99€ gekost heeft.
    Ik heb dus vandaag 6 blu-ray's gekocht voor een bedrag van 72€ dwz 12€ gemiddeld per blu-ray.
    Ik weet nu wat ik moet doen met mijn dvd's ik in de kelder gestockeerd heb. Die zijn nu 6€ waarde per dvd.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Met die waardebons van 6€, in ruil van een oude dvd, heb ik tot nu toe zeer goede zaken gedaan.
    Wie durft zeggen dat de FNAC altijd duurder is is niet juist. De Fnac kan duur maar niet altijd.
    Ik heb vandaag bv. Wall-E gekocht voor 11,99€ (waardebon van 6€ + 10% korting) . Als dat geen goede zaken zijn dan weet ik niet meer.
    Ik heb de Franse blu-ray van Saw II gekocht, uitgebracht door Metropolitan FilmExport. Het is één van de betere independent uitgevers die ik ken in Frankrijk en de Benelux. Veel beter dan DFW of RCV en andere independent uitgevers. Ze bieden altijd veel extras. Ze verkopen al de films van SAW aan de prijs van 10,99€ met de waardebon inbegrepen.
    En buiten de waardebon krijg ik nog extra 10% korting op al de blu-ray's die ik koop. Dat wil zeggen dat SAW mij 9,99€ gekost heeft.
    Ik heb dus vandaag 6 blu-ray's gekocht voor een bedrag van 72€ dwz 12€ gemiddeld per blu-ray.
    Ik weet nu wat ik moet doen met mijn dvd's ik in de kelder gestockeerd heb. Die zijn nu 6€ waarde per dvd.
    Geen nl subs zeker op saw 2 ?

  5. #55

    Standaard

    Ik heb 11 dvd's geruild voor bonnen. Promo's, fel bekraste, gescheurde covers,... Geen controle, meteen mijn bonnen gekregen.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Geen nl subs zeker op saw 2 ?
    Nee, want de rechten van Saw II liggen bij Universal. Metropolitan FilmExport opereert niet in Nederland.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vandaag bv. Wall-E gekocht voor 11,99€ (waardebon van 6€ + 10% korting) . Als dat geen goede zaken zijn dan weet ik niet meer.
    Hoe kom je aan die 10% ?
    Was er een ledendag ofzo - want ik lees op hun website dat het normaalgezien 5% korting (punten) is?

    Word de korting in punten trouwens toegekend op het volledige, originele bedrag van de blu-ray of op het met de waardebon in mindering gebracht bedrag?

    Morgen ga ik ook naar Fnac een stapeltje inleveren en dan maar onmiddellijk lid worden, denk ik! Ik geloof dat je in oktober nog lid kan worden aan €10 ipv €20.

  8. #58

    Standaard

    Heb al enkele keren vergeleken tussen online en Fnac Brussel. En prijzen komen vaak niet overeen. Online is het aanbod ook beperkter.

  9. #59

    Standaard

    Op blu ray's geld 10% korting met ledenkaart,cd en dvd's is maar 5 %,ook op strips is het 10% in punten

  10. #60

    Standaard

    Verkopen ze toevallig ook The rock op blu ray? met NL subs?

  11. #61

    Standaard

    Weet iemand of ze in de belgische filialen van FNac ook de exclusieve steelbooks verkopen die in Frankrijk uitgekomen zijn?

  12. #62

    Standaard

    Misschien in Brussel op de Franstalige afdeling?? Vandaag thuis ...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Hoe kom je aan die 10% ?
    Was er een ledendag ofzo - want ik lees op hun website dat het normaalgezien 5% korting (punten) is?

    Word de korting in punten trouwens toegekend op het volledige, originele bedrag van de blu-ray of op het met de waardebon in mindering gebracht bedrag?

    Morgen ga ik ook naar Fnac een stapeltje inleveren en dan maar onmiddellijk lid worden, denk ik! Ik geloof dat je in oktober nog lid kan worden aan €10 ipv €20.
    In de ledenmagazine van de Fnac staat dit vermeld: "Als Fnac-lid krijg je -10% in punten op alle blu-ray discs in de maand oktober".

  14. #64

    Standaard

    Word de korting in punten trouwens toegekend op het volledige, originele bedrag van de blu-ray of op het met de waardebon in mindering gebracht bedrag?
    Ik geloof dat je in oktober nog lid kan worden aan €10 ipv €20.
    Inderdaad
    Laatst aangepast door BASIL : 23-10-2009 om 22:08

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Weet iemand of ze in de belgische filialen van FNac ook de exclusieve steelbooks verkopen die in Frankrijk uitgekomen zijn?
    Over welke steelbooks heb je het over? Buiten Gladiator heb ik geen steelbooks gezien in de Franstalige afdeling.

  16. #66

    Standaard

    Prachtige aktie!
    Vandaag lid geworden voor 10 euro en een stapeltje DVD's binnengeleverd!

    Vandaag o.a. meegebracht:
    V For Vendetta: € 17-99 - 6 = € 11.99
    Sneeuwwitje: € 24.99 - 6 = € 18.99 (vind je nergens goedkoper!)
    Cars: €18.99 - 6 = € 12.99
    Wall-E: €18.99 - 6 = € 12.99
    Ratatouile: €18.99 - 6 = € 12.99

    + op de laatste drie titels elk 40 movieminutes, dus nog eens een blu-ray gratis (wel niet via de Fnac, maar wel mooi meegenomen)!

    Als FNAC in de toekomst gelijkaardige akties blijft doen, dan zullen ze mij daar weer meer en meer zien!
    Fnac, leest u mee?

  17. #67

    Standaard

    In welke Fnac ben je geweest?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Prachtige aktie!
    Vandaag lid geworden voor 10 euro en een stapeltje DVD's binnengeleverd!

    Vandaag o.a. meegebracht:
    V For Vendetta: € 17-99 - 6 = € 11.99
    Sneeuwwitje: € 24.99 - 6 = € 18.99 (vind je nergens goedkoper!)
    Cars: €18.99 - 6 = € 12.99
    Wall-E: €18.99 - 6 = € 12.99
    Ratatouile: €18.99 - 6 = € 12.99

    + op de laatste drie titels elk 40 movieminutes, dus nog eens een blu-ray gratis (wel niet via de Fnac, maar wel mooi meegenomen)!
    En als je nog voor 30€ deze maand koopt, dan heb je nog extra een korting van 10€ op je volgende aankoop. Want je hebt dan voor 100€ gekocht. En aangezien je 10% krijgt in punten dan heb je recht op 10€ korting.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En als je nog voor 30€ deze maand koopt, dan heb je nog extra een korting van 10€ op je volgende aankoop. Want je hebt dan voor 100€ gekocht. En aangezien je 10% krijgt in punten dan heb je recht op 10€ korting.
    Die extra €10 zie ik dan maar als recuperatie op het uitgegeven bedrag om lid te worden!

    Trouwens, de punten worden niet toegekend op het volledige bestede bedrag.
    Per item wordt op de volle euro afgerond, bijvoorbeeld €18.99 wordt beschouwd als €18.
    Wil het toeval nu wel dat alle prijzen eindigen op .95 of .99 cent...

    Maar het blijft een leuke aktie en ik hoop dat er nog vele mogen volgen!

    De prijs voor de beste promotie van blu-ray, gaat dit jaar wel degelijk naar Fnac!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    De prijs voor de beste promotie van blu-ray, gaat dit jaar wel degelijk naar Fnac!
    En die van vorig jaar ging naar MM met hun 2+1 aktie plus combinatie van Warner Aktie met de 3+1 gratis. Alle 2 samen kwam het aan 2+2 gratis.

  21. #71

    Standaard

    Ik zou me graag morgen een Fnac-lidkaart aanschaffen omdat het tot eind oktober amper 10€ is ipv 20€ voor 3 jaar. Kan ik deze dan onmiddellijk gebruiken?

    Heb m'n dvd-collectie opgeruimd en zit hier zeker nog met 25 exemplaren voor de -6€ actie.

    Je krijgt bij je eerste aankoop 8% korting op je kaart voor alle aankopen ...
    Krijg je er dan nog 10% bovenop voor aanschaf blu-rays?

    M'n rugzakje vol dvd's staat al klaar
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 28-10-2009 om 21:54 Reden: ...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik zou me graag morgen een Fnac-lidkaart aanschaffen omdat het tot eind oktober amper 10€ is ipv 20€ voor 3 jaar. Kan ik deze dan onmiddellijk gebruiken?
    Ja, heb ik voorbije vrijdag ook zo gedaan!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Je krijgt bij je eerste aankoop 8% korting op je kaart voor alle aankopen ...
    Krijg je er dan nog 10% bovenop voor aanschaf blu-rays?
    Neen, je krijgt één keer 10% in punten op het verminderd bedrag (dus waardebonnen er vanaf getrokken).
    Prijzen per blu-ray trouwens afgerond naar beneden tot een geheel getal (zie ook mijn opmerking hierboven).

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Ja, heb ik voorbije vrijdag ook zo gedaan!


    Neen, je krijgt één keer 10% in punten op het verminderd bedrag (dus waardebonnen er vanaf getrokken).
    Prijzen per blu-ray trouwens afgerond naar beneden tot een geheel getal (zie ook mijn opmerking hierboven).
    Dat is niet juist. Je krijgt in oktober, bij aankoop van blu-rays altijd 10% in plaats van 5%. Het is een promotie. Bij de andere afdelingen krijg je inderdaad één keer 10%.

  24. #74

    Standaard

    Dus: 8% voor eerste aankoop als Fnac-lid + 10% omwille van blu ray actie = 18% korting in totaal?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dus: 8% voor eerste aankoop als Fnac-lid + 10% omwille van blu ray actie = 18% korting in totaal?
    Ik dacht dat het 10% was.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •